Jump to content
منتديات حلمات
  • الانعزال الاجتماعي


    shaaeralhob
    بعض الناس لما بتاخد خازوق من حد قريب ليه بينعزل عن كل الناس وده مش صح الصح بقا انك تتعلم من غلطك اعمل كذا اختبار للناس اللي بتحبها شوف اهتماماته ايه وحاول تشاركه فيها حاول تتعرف علي ناس اكتر حيبقي عندك معرفة انك تتعامل مع كل الشخصيات من المحترم والي السويت توكر الي عامل نفسه من بنها اللي عايز منك مصلحة ولما يخدها هيرميك وكتير وكتير أنا لو قعدت اوصف الوان الناس مش هيكفيني يومين اهم حاجه متتعلقش بحد لانه آخرته وحشه قوي وزي ما قال المثل (اسال مجرب ولا تنسي الطبيب)
    سلام.


    كل واحد...


    Read more

    عرض المقال كاملا


    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.


×
×
  • Create New...