حلمات

إداري
طاقم الإدارة
مشرف
إنضم
Jun 28, 2024
المشاركات
2,475
مستوى التفاعل
46
النقاط
48
احلى يوم قضيتو في اكتوبر

البداية انا توتي جسمي كيرفي اوي طولي 172 ووزني 85 وخمري فاتح وطيزي بجد فرنساوي اوي
كنت في يوم قاعد على منتدى حلمات بقرا في القصص وكدة
لقيت رسالة جايالي على الخاص قولت افتحها
لقيت واحد سوداني ومقيم في مصر عايز يتعرف عليا عرفتوا بنفسي واكلمنا على السكاي بي
وشاف جسمي اجنن عليا وعايز يشوفني النهاردة قبل بكرة

وقالي انه قاعد في شقة في 6 اكتوبر وبيكون لوحده وعرض عليا اروحلوا بالنسبة ليا كان مشوار لاني من اسكندرية
وكمان الامور دى بتبقى مفهاش ثقة قد كدة يعني مش اي حد بروحلوا وخلوا بالكم ياجماعة بجد مش اى حد لو انت سالب تروحلوا لازم تثق فيه
تشوفه مرة واتنين كاميرا حتى وتتكلم معاه ولو اسلوبه عجبك تبقى تروحلوا بس بعد ما تاخد حذرك كويس
المهم قولتلوا طيب سيبني يومين وممكن اجيلك الخميس وهأكد عليك قبلها بيوم
فعلا كلمتوا يوم الاربعاء وقولتله انا هاجيلك بكرة قالي بجد قولتله بجد هجيلك اداني العنوان وقالي اول ماتوصل اكتوبر تكلمني علطول
دخلت الحمام ظبطت نفسي وظبطت جسمي كله بكريم وان ولوشن خليتوا ناعم اوي
وقبل ما اسافر بساعتين ظبطت لبسي كويس وحطيت مطهرات لاني بحب النضافة اوي وركبت القطر ووصلت القاهرة وبعدها اخدت عربية لاكتوبر
نزلت اكتوبر وكلمتوا قالي هقابلك على كافية مش فاكر فين بس قالي الامريكان او الامريكية حاجة زي كدة
قعدت على كافيه ومستني اشوفه وهو كان اسمه محمد

جالي وكلمني شاورتلوا هوة اسمر اوي وطويل وبيكلم مصري مكسر شوية وانا قاعد معاه كان قلبي بيدق اوي خايف او قلقان كدة يعني
فجأة طلب الحساب وقمنا اتمشينا شوية وقالي دة بيتي بس عايز اجيب حاجات راح درينكز وجاب ثري دي ماكس اسمها كدة تقريبا جاب 6 ازايز
وقالي انت ليك في الحشيش قولتلوا شوية يعني على قدي قالي طيب انا جايب هنحتاج حاجة من تحت تاني قبل مانطلع قولتلوا لا تمام كدة
طلعنا الشقة كانت شقة حلوة وكبيرة ودخلت قعدت وانا مكسوف اوي وهو عمال يبصلي كل شوية

فتح ازازتين وقام عامل سيجارتين حشيش جه قعد جمبي شربنا شوية وانا سكرت خالص وهو اجرأ وحط ايده على رجلي وقالي عايز تقوم تاخد شاور؟ قولتله ماشي
حضرلي الفوطة والسخان شغال وانا دخلت يادوب قلعت هدومي لقيتوا دخل فجأة وقام باصص على طيزي اوي قالي فيه شامبو هنا اهو قولتلوا ماشي
وظبطت نفسي واخدت شاور ولفيت الفوطة عليا وطلعت قالي ادخل البس انا جايب لبس حلو
دخلت لقيت حاططلي بروكة وقميص نوم يادوب مداري طيزي بالعافية واندر فتلة
قولتوا ايه دة وضحكت
قالي عشان خاطري البسهم وعمال يحك بايده في بتاعه قولتله طيب روح بقا اطلع برة الاوضة وبضحك
طلع وانا ظبطت نفسي ولبست الاندر والقميص والبروكة ولقيت مكياج حطيت على شفايفي وخدودي وطلعت لقيته قالع ولابس بس البوكسر وعمال يشرب
شافني قام مبرق وقالي و****ى عسل
قعدت معاه شربنا شوية وهوا طول القعدة عمال يحسس على جسمي ويدخل ايده من تحت طيزي
قالي عارف اني بقالي مثلا اكتر من سنة معملتش اي حاجة انا حاسس اني هموت وبيكلم بلهجتوا الحلوة
قام مقرب مني وباسني على رقبني ومن ورا ودني وقام جاي على شفايفي قعد يبوسني اكتر من ربع ساعة من شفايفي ويدخل لسانه وياخد لساني
قالي تعالى جوا خلاص مش قادر وانا مش شايف حاجة ادامي
دخلنا جوا قام حضني وقالي نام على بطنك ولقيتوا نازل على طيزي يفركها ويبوسها اوي من كل حتة وقام فاتحها بايده
ولقيتوا عمال يلحس ويشم فيها اوي ويقولي ريحتها تجنن وقلعني الاندر وخد الاندر ولاقيتوا عمال يشم فيه جامد خصوصا مكان الخيط بتاعو
ونزل تاني يبوس في طيزي ويلحس قولتلوا مش قادر تعالى اركب بقا
قام قالع وشوفت زبره انا كنت هموت حاجة كدة سمرا وطخين وطوويل قولته لالالالا مستحيل انت مش هتعرف تدخلوا دة كبير اوي
قالي واحدة واحدة متخفش
سيب نفسك وارخي اعصابك حاول يدخلوا بقيت بصوووت مع اني مش ضيق اوي يعني
قام جاب كريم مخدر وحطه على صوبعه وقام مدخلة في خرمي شوية وقالي 5 دقايق ياحبيبي وفضل يقفش فيا الخمس دقايق دول
وفجأة قالي نام على بطنك ياقلبي وقام مدخل زبره واحدة واحدة وانا حاسس بتنميل شوية بس بردو بيوجع
وقام مدخلوا كله ونازل بوس في ضهري ورقبتي وعمال يكرارك وانا بصوت ... ااااه مش قادرة .. حبيبي كماااان ... اااااااااااه محمد براحة بجد
اااااه دخلوا كمان نفسي احمل منك ياواد وبقيت بصوت اكتر من نص ساعة نيك وفي الاخر لقيت كمية لبن نازلة منووو بجد ياجماعة قعد ينزل فيهم وزبره في طيزي اكتر من 10 دقايق ينزل بسسسس
الى عاجبني اوي انه بعد مانزل مش قرف مني وقام فجأة بالعكس دة قعد يبوس في جسمي ييجي ربع ساعة مثلا بوس وتحسيس وقام مدخل صابعوا وقالي انا كمان اجيب
وفعلا مفيش 5 دقايق جبت انا كمان ولسة نايم على بطني مش قادر

قالي اوعى تكون تعبت لسة بدري ولسة مشبعتش منك . قولتله ياعم نهدى شووية بجد مش قااادر:smi:
 
عودة
أعلى