القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

جزء من اسرار حباتي,(قصص محارم بضمان شاعر الحب)@!!!!


shaaeralhob

المشاركات الموصى بها

انا زي اي حد كان عندي اخت اكبر مني بثلاثه سنين توفيت وولدتي حامل في نتيجه الحزن حصل مضاعفات في الحمل واتولدت قيصري و والدتي شالت الرحم وكنت مولود ضعيف جدا ولوا الادويه ما كنتش بحكي ليكم القصه كنت عايش في مدينه صغيره في بيت لينا لوحدنا وقدمامنا بيت جدي وجدتي كنت عايش في عالم تاني اصحابي كانوا ست بنات وولد قريبي من واحنا صغيرين كنا بلعب مع بعض وكل حاجه مع بعض . صحبي كان اسمه احمد والدته مدرسه كنا بناخد عندها درس وبتذاكر لينا بليل لما اروح اذاكر مع احمد كنت لا افقه في اي شي في امور الجنس كنت كل الي اعرفه ان الواحد بينام فوق البنت ويبوسها ويخلفوا بس لحد ما اصحاب الخبر الي اكبر مننا ساعدونا وفرجونا علي سكس وكنا في اول اعدادي واتفرجت علي كل انواع السكس راجل وست راجل مع راجل بنت مع بنت كله فا بدا تفكري اني انيك ولد مين وازاي ده كان الموضوع لان البنت كان صعب جدا ومستحيل وبدات اكبر دماغي من الموضوع كا توتل وعشت عادي لا بفكر في اي حاجه وبدات اسمع عن البلوغ وكده والشعر الي بيطلع وضرب العشره الخ و كنت اول واحد في الفصل يبلغ وكنت كني راجل وهما شويه عيال لحد ما اكترنا برده بلغ وبقينا نشوف مين زبه اكبر وكنا في رهان بين الي بينافسوا علي الكلام ده الي زبه اكبر التاني يمسكه او يحطه علي طيزك من فوق الهدوم و ما خسرتش في ولا رهان وكنت بحب اراهن في الحوار ده كتير لحد اخي فلان في حمام المدرسه يمسكه اقف وراه واكني بنيكه من فوق الهدوم لحد ما اتراهنت مع واحد صحبي كان في مدرسه تانيه حول عندنا اتراهنا انا كان زبي اطول بس مش عريض جامد انما هو كان طوله متوسط بس الحقيقه كان عريض انا قولت انا كسبت قالي لا انا بتاعي اعرض لحد ما اتفقنا انه تعادل ومسكنا لبعض كل واحد زب التاني و ضربنا لبعض العشره صحبيتي بعبدالفتاح وبدات علاقتي بيه تكبر وارحله البيت وهو يجيلي ونمسك بعض لما نكون بنذاكر وكده و لحد مره وانا عنده بنذاكر قولتله شوفت الولد حسين والفيلم الي معاه قالي اه قولتله هو ليه الولد حط زبه في بق البت قالي معرفش وبتاع و خلصنا الموضوع وذاكرنا بعد ما خلصنا وقبل ما اروح قولتله يالا قالي ماشي ومسكنا ازبار بعض قولتله ما تجرب تحطه في بقك زي البت قالي نعم ليه مش انت وبتاع واتشاكلنا لحد ما قولتله ما انت بعد ما تمصه انا همصلك قالي ليه مش انا الاول لحد ما اتفقنا نلعب ملك وكتابه. وانا خسرت قولتله اغسله الاول كويس وبتاع قالي ماشي حطيته فعلا في بقي بقرف وفضلت امص لحد ما قلي هنزل رحت مطلعه يدوبك بعد اول مصتين تلاته قولتله دوري وبتاع وفضل يتهرب شويه بس جه مص زبي كان احساس فعلا مختلف كليا عن الايد بفرق شاسع برده ما مصش كتير ورحت منزل ومسكت دماغه ونزلت في بقه هو قرف وجري علي الحمام ووالدته لما شافته بيجري جاتلي كنت قفلت البنطلون قولتلها معرفش ممكن كان مزنوق ولا حاجه راحت خبطت عليه رد عليها بعد ما سمعت صوته بيرجع وخبطت اكتر قالها بطني وجعني و رجعت بعد ما فتح وكده رد ما من اكل المدارس الي بره الي معيكم وادته دوي وجالي الاوضه الي كنت فيها ومامته معاهرخد الدوا ومامته طلعت واتخانق معاي قولتله غصب عني وبتاع قالي المره الجايه هنزل في بقك علشان نبقي خالصين قوله لما تيجي كنت في الفتره دي لما بروح عند احمد كنت بفكر اعمل معاه زي ما بعمل مع عبدالفتاح بص كان صعب اوصل لغير اني انام فوقه بعد ما يخصر في رهان من فوق الهدوم وهو لما كان بيكسب كان بامر اني ابوسه في بقه علشان يبقي خبره انا وهو لما نبوس البنات وساعات كان بيامر زي . كانا بنذاكر مع بعض ومامته قالت تعالوا بره اذاكر ليكم وانا بتفرج رحنا ليها وبدات تذاكر لينا احمد غلط دورت علي العصايا ما لقتهاش كان وقتها فيلم سعاد حسني ورشدي اباظه لما كان عابظها وبيضربها علي ظيزها قولتلها ابله..... ما تضربيه زيها قالت ماشي تعال يا احمد وفعلا ضربته وبرده انا غلط وانضرب وكده بس لما كنت بشوفها وهي بتضربه كنت بحس بهيجان غير طبيعي كنت بتخيل نفسي هي وانا الي بضربه لحد مره كنت رايح اذاكر معاه ومامته كانت في اوضه الدرس قالتي هو فوق بيذاكر مع سعاد بنت عمه قولتلها ماشي وطلعت لقيته نايم فوقيها وبيبوسها طبعا من فوق الهدوم انا شوفتهم وقلتله ايوه يا عم اتخرعوا والبنت سعاد عيطت وقالي مش هعمل كده تاني بس ما تقولش لحد وكده قولتلها حاضر وشويه وخدت نفسها ومشت وتاني مره لما رحتله وذاكرنا ولعبنا كرتشينه علي احكام هو انا خسرت امر بالبوس قولتله انت ما بستش من اخر مره معاها ولا ايه سكت وبسنا بعض وخلص الدور وكسبت بعدها وامرته انه يمسك بتاعي من تحت الهدوم مرداش قولتله هقولك لمامتك علي الي بتعمله مع سعاد سكت ونسكه شويه وبعدها كسبته وخلته ينام وانام فوقه وانا من قالع البنطلون وهو لابس وكسبت والمره دي خليته يمصه بعض ما هددته بسعاد ومصه شويه وبعدها هو كسب قالي مصلي قولتله اخري امسكه فعل
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...