حلمات

إداري
طاقم الإدارة
مشرف
إنضم
Jun 28, 2024
المشاركات
2,475
مستوى التفاعل
46
النقاط
48
غادرت بديعة الباخرة و كان في استقبالها في مرسيليا قواد معرفة أولمبيا شاب حليوة طلياني قواد صغير وسيم لابس بدلة و شوف معاه بديعة نشيطة لابسة فرو المنك الغالي الأبيض عارية الصدر صبغت شعرها باللون الأشقر ولابسة فستان عاري الزراعين و بزازها مكشوفة. راحت تتمشى مع قواها في شوارع أيطاليا أو مرسيليا الميناء الجميل وهي منشكحة مسرورة وفي نهاية المطاف في الليل راحت مع صاحبنا عشان تشهد و تكون جزء من احتفال جنس جماعي في نادي ليلي إيطالي و أحلى سكس نيك الكريسماس ليلة الخامس و العشرين من ديسمبر. كانت بديعة تمشي في شوارع مرسيليا شبه عارية الأرداف الهزازة و الناس هنا و هناك تبص عليها وهي ولا هنا تتباهى بجمالها الشرقي و بزازها الهزازة قدام منها.
دارت كؤوس نخب الأحتفال في النادي الليلي على شفايف العاهرات و الداعرين من طالبين المتعة و جلس كل نياك مع نياكته الجميلة من الإيطاليات الشقراوات الساخنات في البهو الواسع المكتظ باحلى فخوذ و احلى صدور نساء و أفجر طياز و بزاز رشيقة على مليانة. وقفت بديعة على البار مع قوادها في تاني ليلة من مجيها لمرسيليا تشاربه خمر الكريسماس و باين أن الخمر دارت براسها فبقت تضاحكه و تداعبه و تقرص خده و تتمايل. شوية واشتغلت الأغاني الراقصة و الموسيقى الصاخبة و من هنا بدأ أحلى احتفال جنس جماعي في نادي ليلي إيطالي وقامت الفتيات تراقصن الشباب و تتطاير التنورات و الفساتين عن الأفخاذ و الأطياز و اشتعلت الصالة بالراقصين و الراقصات و التحمت الصدور و امتدت ايادي الفتيان إلى أطياز العاهرات تلعب فيها و تقفشها و انطلقت الضحكات الصاخبات و بدت بديعة ساخنة تعطي طيزها لصاحبها و تنحني و تحكك بها زبه اللي راح يقف و أخرى تقبل شفايف مراقصها بقوة و تدعك له زبه من خارج بنطلونه ليبدأ أحلى سكس نيك الكريسماس فيحكك صاحب بديعة طيازها و آخر يحتضن متناكته من خلفها و هي تضحك بسطلان ثم ان أن النور يطفأ فلا يتبقى إلا ضوء الشمعدان و يختلي كل نياك بمتناكته و تصطك الشفاة تمص رحيق الشفاة و يخرج صاحب بدعة بزازها و يهجم عليها بالمص و القبلات و يدفسها في الجدار و يدس إصبعه في خرم كسها و يبعصها و تشهق و تضحك و تتشرمط.
و في ركن منزو نجد متناكة شلحت لباسها و بينت طيزها العريضة و صاحبها اخرج زبه المبروم يلاعب به كسها و خرم طيزها وهي تتمحن ثم يدسه في كسها و تشهق و غيره راقد على ظهره و صاحبته قعدت بطيزها و كسها تسخن زبه اللي مكنش عاوز يقف بس قدرت و وقفته و راحت تقم وتهبط فوق منه واحدة واحة و تبلع في كسها و تشهق و آخر أمرأه سمينة تفتح ساقيها لنياكها و يلحس كسها بفمه و هي تولول من حلاوة السكس الفموي لتشتعل الصالة ويبدأ أحلى سكس نيك الكريسماس و احتفال جنس جماعي في نادي ليلي إيطالي و نعود فنجد بديعة قد تخلصت من جل ملابسها و راحت تمص زب صاحبها و تدلعه و يكب فوقه الخمر و تلحسه و تضحك حتى أوقفته له . فشخها و راح يدلق فوق بزازها الخمرة و صدرها و يلحس و يعب من بين ثدييها و بديعة تتاوه و تضحك ثم يكب في سرتها الغائرة و يلحس و بيعة تضحك و تتلوى كما الأفعى و بعدين يدلق خمرته في كسها المشعر و بديعة تصوت من كتر الشهوة و يكب فوق كسها لحس و مص و بديعة تتشرمط على الآخر. وفي ركن آخر بعيد جنب البار الدائري نشوف واحد نايم مسطول طينة و عاهرة من أياهم عمالة تضحك بسطلان و تشخ و تبول في بقه وهو فاتح بقه و يستقبل مياه كسها و بعدين تقعد فوق شفايفه و ياكل كسها بقوة و العاهرة فوق منه خلف خلاف تمسك زبه العاريان و تلعب به و بعدين في وضع 96 تنام فوق منه هو يلحس و ياكل كسها وهي تاكل زبه و تمص و ترضع. ونروح نشوف بديعة نلاقيها عمالة توحوح و هي تتناك في وضع كلابي ساخن جدا و الزب عمال يمرق في كسها يخرج و يدخل بقوة و هي تتأوه و تضحك بعدين نياكها ينيكها عالوقف و يرفع ساقها اليمين لحد أما ترتعش و يجيب فيها لبنه مرة و التانية يفضل يحلب في زبه و هي تمص في راسه و ترضعه لحد أنا ينظر لبنه فوق وشها و تلحس و تمص و غيره يدفق حليبه في كس متناكته و الموسيقى تشعل الأجواء و هكذا حتى الصباح
 
عودة
أعلى