القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

قصتي انا وبنت عمي,(قصص سكس لواط)@!!!!!


المشاركات الموصى بها

قصتي انا وبنت عمي الي خلتني سالب وبنوتة وديوث

ف البداية القصة حقيقة بس الاسماء مستعرة

انا اسمي وائل عندي ٢١ سنة سالب وبنوتة وديوثة علي بنت عمي انا جسمي كرفي طولي ١٦٤ سم وزني ٨١ حجم صدري بالشريط ١٥٥ مع العلم ان عرض جسمي ٣٧ وعرض كتفي ٤٣ وحجم طيزي بالشريط ١٦٧ طول كسي ٤ سم ورفيع اوووي عرضو ٣ وهو واقف بيكون ٥.٣ ايوة هو كس مش زب لان بحب اكون بنت اصلا بحب اللبس البناتي وبلبس كلوت وسنتيانة ومحدد لنفسي ٤ ايام كل شهر بلبس الويز علشان احس اني بنت بجد وبيجيل بيريودت ودورة وخلال الاربع ايام دول بجيب حاجات سميكة واحشرها فطيزي علشان افضل انزل دم قصتي مع بنت عمي هيا اسمها منار عندها ٣٤ سنة متجوزة وجوزها ميت وهيا عيشها معايا من وانا ١٥ سنة علشان انا ابويا وامي ماتو فحادثة وانا عندي ١٥ سنة ومليش خالات اقعد معاهم فرحت لبنت عمي تهتم بيا كاني ابنها لانها مش بتخلف نسيت اوصف ليكم جسمها جسمها اجمد مني بكثير طولها ١٦٦ وزنها ٨٧ معرفش حجم صدرها وطيزها قد اية بس هما اكبر من عندي من يوم ما رحت لبنت عمي اعيش معاها وانا اتحولت لسالب وبلبس لبس بناتي بنت عمي جوزها كان بيشتغل برا وبيجي كل ٦٠ يوم كانت كنت رايح ليها بلبسي وكل حاجة وبقت هدومي تروح الغسالة مترجعش فقلت لبنت عمي يا ماما لبسي مش لقية وعايز لبس بالمنسبة انا مش بقول ليها غير يا ماما لانها هيا الي مربياني فقلتلي تعالي يحبيب ماما وخدتني علي اوضتها جابت ليا لبس من لبسها صغير عليها بس كان كبير عليا اوووي فقلتلي انت لازم تاكل وتزيد علشان تاخد من هدومي وتلبس علشان مش هعرف اجيب ليك هدوم قلتلها ماشي وبقت هيا كل يوم تاكلني عسل بشوفان وتجيب زيت تقريبا زيت سمسم وكانت تدهن بيه طيزي وعند صدري مكنش عندي بروز فبقت تيجي تحط الزيت وتفضل تفرك ف صدري ف حركات دائرية علشان تشكل ليا بزاز بعد اسبوع بداء يطلع ليا بزاز وطيازي تكبر فبقول لها يا ماما كدا هعرف البس من لبسك بدل ما انا بمشي من غير هدوم تحت قلتلي ايوة تعرف تلبس يا حبيب امك بس لازم تزيد شوية كمان نفضل نعمل كدا لمدة شهرين عبال ما عمك يجي وخدتني ودخلت اوضتها وقامت خلعة خالص فبقول ليها بتخلعي لية يا ماما قلتلي علشان اعرفك بتلبس البس دة ازاي علشان مش زي لبسك الثاني قلتلها ماشي وقامت جيبة سنتيانة قلتلي بص انا هلبسها ليك ازاي علشان هتلبسهاني علشان اتاكد انك عرفت تلبسها ازاي قلت لها ماشي يا ماما وفعلا لبستني السنتية وكان شكلها جميل عليا وكنت فرحان بيها وبعدها لبستني كلوت كان قماشتو نعمة وجميل ف وانا بلبسها لبسها زي ما اتفقنا لقتها بتقلي اصبر ثواني وراحة المطبخ جابت جوز خيار وقالت ليا ركز معايا علشان هنعمل كدا كل يوم ادتني خيارة وقلتلي اطلع علي السرير وارفع رجلك طلعت فعلا وخلعتني الكلوت وانا برفع رجلي باستني من بقي فرفعت رجلي وهيا نزلت مص فخرم طيزي مسكت الخيارة حطتها فطيزي وضغطت جامد لحد ما انا الخاتم بتاع طيزي اتعور واتفتح من القوة وبقا ينزل دم ولقتها بتمد ايدها من تحت سنتيانتي وتلعب بحلماتي وفضلت تعمل بالخيارة زي ربع ساعة وبداء الخرا يطلع من كل مكان قلتلي تعالي معايا للحمام ومدت خرطوم ميا رفيع جوا طيزي وفتحت الميا لحد ما كل حاجة نزلت والمية بقت بيضا ورجعنا للاوضة ثاني ولحستني الخيارة لحد ما نظفتها بلساني وحطتها ثاني فضلت تعمل كدا لحد ما انا معتش قادر ورقدت من التاعب وهيا مسكت كسي تمص وتلعب بالبيضتين وقلتلي ادير وفضلت تمص فطيزي وهيا بتنزل دم وادتني حباية كدا زرقا علشان اقوم وقلتلي اعمل ليا كل الي انا عملتو معاك قلتلها معرفش فقامت ضرباني علي طيزي جامد ومسكت راسي وحطتها بين بزازها وتلحسني بززها ورضعتني ونزلت لبن فبقي من بزها اليمين والشمال كان بيوجعها وتقول ملكش دعوة بدة دة محجر مص الحلمة بس وفضلت امص فبززها ونزلت راسي لكسها وقلتلي الحس ومص لحد ما نزلت عسلها علي لساني مش عسل دة شهد وقلتلي امسك الخيارة وحطها ليا هنا وفضلت اعمل الي هيا تقول علية وخلصنا بعد ٣ ساعات ونص مص وتفريش فبعض وبعد ما خلصنا لقيتها يجيبا ليا زب صناعي في دلدول كدا وحطتو فطيزي وطيزي نزلت دم ثاني قلتلي تعالي معايا وودتني الحمام وطلعت ليا الوليز من ورا الاومو وعرفتني بلبسو ازاي انا مكنتش عارف بغيرو ولا لاء فثاني يوم بتقلي يلا تعالي علشان نغير فبتخلعني الكلوت بتقلي جتك قرف هو انت مغيرتش الاولويز لية قوم تعالي وخدتني للحمام وقلتلي كل ما الدم ينزل منك وانت تحس بية اصبر لما يبطل وتعالي غيرو في هنا علبة كاملة ورا الامو فيها ٢٤ قطعة يجوبوني انا وانت شهرين انت ٤ ايام ب ٦ فوط كل شهر وانا زيك يبقي دي تكفينا شهرين ولو احتجنا قبل الشهرين متخفش يا حبيب ماما هنجيب وغيرت ليا الاولويز وطلعنا قلتلي الكلوت الي مليان دم دة هاتو وتعالي جبتو ورحنا الاوضة فضلت تفرش فيا زي اليوم الي قبلو بس كان ازيلدة انها كانت كل ثانية تشممني كلوتي وتمسحو فوشي وعصرت الدم عليا وعملنا الي عملنا قبلها بيوم بس الفرق انها كانت بتعمل ليا بزب صناعي كانت طلبتو اونلاين وجلها نزل علي الوكالة وانا رحت اخدو فبسالها اوقول اية قلتلي قلو في زب صناعي باسم وائل فرحت والراجل قلي اهو يا لبوة ورحت البيت زهقان وحكيت لماما قلتلي فكك منو انت لبوتي انا بس ف الزب الصناعي دة فشختني بية وانا كنت بالخيارة لان كسي صغير ومش بيبان لما يقف اصلا فضلنا نعمل كدا كل يوم واثناء ما انا كنت ف اليوم ال ٣ من البيريودت كانت ماما جلها الدورة وبسالها هو انتي بيحصل عندك زيي قلتلي اه قلتلها طب متخليني ابقي انزل دم معاكي فنفس ال ٤ ايام قلتلي بس كدا فنكتني يومها جامد علشان اتعويرة متلمش بدري وفضلت انا ٦ ايام وكنا بنغير الاويز لبعض كانت تيجي تقلي يلا نغير الاولويز وتخدني وندخل نغير لبعض وكانت ديما تحط الاولويز بتعها علي وشي وتمسح دمها علي وشي فكنت كل ما نيجي نغير كانت تتبول فبقي وانا كنت اشرب واثناء البريودت كانت بتجيب دمها فبقي ساعات لو بنغير الاولويز ونزلت دم او احنا بنغير الهدوم وبقينا كدا كل يوم نعمل كدا وكنا قبل ما ننام تعملي بزازي وطيازي بزيت سمسم وتاكلني عسل بشوفان وبزازي وطيازي كبرو وفضلت تعملي فحبل سنتيانتي علشان تكون قد بزازي جة اليوم الي عمي هينزل فيه لماما وكان جايب ليها لبس جديد قمصان نوم وكلوتات فتلة وكدا قعد معانا اسبوع وانا كنت ف اوضتي مش بخرج علشان مكسوف منو وكانت ماما كل يوم بعد ما ينام تيجي ونغير هدومنا وعمي سافر واثناء السفر مات وانا وهيا فرحنا وعدي ٣ ايام بتوع العزاء وكانت تلبسني قمصان نوم وعبايات وجبتلي طرحة ليا كانت تلبسني كلو من لبسها كلوت وسنتيانة وبادي وليجن وقميص نوم وعباية او جيبة وبلوزة وتلفلي الطرحة والفجر تبعتني الفرن اجيب عيش كنت اقف فصف الرجالة علشان يتحرشو بيا ويجيبو لبنها علي طيزي الجيبة او العباية وكان فيهم واحد كل يوم يخدني بعد العيش يجبهم فطيزي والبس وامشي والبن يقع مني وكنت اروح ماما تلحس طيزي وتمص الكلوت والبسو ثاني وهو فية لبن احساس بيبقي جميل لما اتناك وامشي والبن يسقط مني ولما ماما تفرشني وتدلعني وبعد ما فضلت معاها سنة بنعمل دة كل يوم فجينا فمرة كانت هيا هيجلها دورة بكرة فقلتلي هحطو جامد بليل علشان الدورة بتعتي بكرة وثاني يوم لبستني الاوليز وعملنا زي كل يوم وجينا الصبح كانت بتغير ليا الاوليز لقت في حاجة مختطله بالدم وملية الكلوت فمسكتو ولحست اللبن من كل حتة وفضلنا كل يوم نعمل كدا وبعد ما نخلص تغير هدومنا ونروق بعض بقت تيجي بعد ما خلصنا تمسك كسي وتفرك وتلعب بالبيض وتجيب عسلي فبقها هو فعلا كان عسل علشان كان قليل بسبب انو حجمو صغير وكانت ماما اثناء الدورة تيجي تقولو يا لولو متزعلنيش خليني انيكك بعنف علشان الدم يزيد زيي وانا وماما علي نفس الحال لحد النهردة بقالنا زي ٦ سنين مستمرين فكدا مش بنريح بعض وكل ما تشوفني ف البيت تخبطني علي طيزي جامد وتبوسني من بقي وكانت تفضل لبسة الزب الصناعي طول اليوم ولما ابقي اسمع فيلم بالمناسبة مكناش نسمع علي الشاشة او اي حاجة غير افلام سكس بنفضل مشغلينها طول النهار والليل نتفرج عليها بس وكانت تيجي تديني زبها امصو وتفضل تخبطني بية فوشي ولما بليل تيجي تعملي الزيت ببقي بسمع فيلم فتحطو فطيزي بشويش وتبوسني من بقي ولما نخلص ونروح ننام هيا تمسك طيزي مص ولحس بس مش ايام الدورة وانا امسك الزب مص لحد ما ننام من التعب واحنا بنعمل كدا مكناش نريح غير الجمعة والاعياد ولو كان في يوم جمعة او عيد عليها دورة كانت تفتحني وتنكني باقصي قوة علشان نبقي زي بعض طول الاربع ايام وكانا كل ٢٧ يوم قبل الدورة بيوم نروح لدكتورة صحبتها تعمل لينا تضيق طيز وتعمل ليها كي بكارة من جديد وف رمضان كنا نصوم عادي مش ناكل ولا نشرب بس كنت نمص لبض وارضع من لبنها فنهار رمضان واشرب بولها ونعمل كل حاجة بالنهارة وكنا نكمل صيام كان مفيش حاجة حصلت وبعد الفطار كنا نشغل مسلسلات من بتاعت رمضان ونقعد هيا بتلبس الزب الصناعي وانا تنطط علية واحنا بنسمع لحد بليل حوالي الساعة ١ نجيب رقص وقنوات رقص ونرقص سوا ونتعلم الرقص ونتسحر ونام الساعة ٤ فحضنها وانا بمص زبها وهيا تمص طيزي ونصحي ١٢ الي يصحي الاول يفضل يفرش ف الثاني لحد ما يقوم ونروق بعض ولما الدورة بتجيلنا فرمضان مش بنبطل ندلع بعض طول اليوم وقبل السحور كنا نخلع ملط وننزل بوسة فبعض وتقفيش ولاخر البس الاوليز واروح انام فحضنها وناكل ونشرب طول النهار الوضع مستقر بيني وينها من يوم ما رحت ليها وانا ١٥ سنة كل يوم ندلع بعض وتدهن ليا زيت وتاكلني شوفنا وهيا كمان تاكل شوفان بعسل زيي واعمل ليها زيت لحد النهردو بنعمل كدا ونغير هدومنا لبعض لحد ما وصلنا اني بقي صوتي ناعم زي البنات وشبها ماما فكل حاجة حتي تحط ليا ميك زيها بقينا شبه بعض الناس مش عرفين انا ولا هيا ومن يوم ما رحت ليها محلقتش شعري وشعري بقا ناعم زي امي وانا من يوم ما رحت مش بنزل الشارع ومنزلتش غير بعد تقريبا ١٠٠ يوم بعد ما عمي(جوز ماما بنت عمي) مات وانا بقيت شبها فكل حاجة حتي بقيت اوقات اروح الشغل مكنها لو هيا تعبانة والناس معدوش يفرقو بيني وبينها شبه بعض بالحرف والي بيسالنا ف الشارع سواء انا او هيا فين وائل بنرد بان امو قبل ما تموت وصتني اني احافظ علية وهو مش هنجوزو وهفضل محفظة علية دي كل قصتي انا وبنت عمي مش هقول ليها غير حاجة وحدة بحبك يا امي معلومة انا جاهز ماما تتناك قدامي ف اي وقت بس زي ما تدلعها تدلعني لو ديوث وحابب نتعرف ونديث بعض كلمني ولو موجب وعايز تدلعنا تعالي ونكنا كدا قدام بعض واملا طيزي وبقي ووشي وجسمي لبن وزيها انا جاهز وجاد ولو مش جاد نتعرف عادي انا اسمي وائل وبحب دلع لولو لاني ما فرقتش حاجة عن البنات

 

نسيت اعرفكم اني لما بلغت وبقيت انزل عسل زي ماما بداء شعر كسي يكبر ويطلع ليا شعر فطيزي وتحت باطي ومع اول بيريودت ليا انا وماما بعد ما طلع ليا شعر نتفنا لبعض شعر كسنا كانت بتوجع اوي اول مرة وصوت بصوت عالي كاني بولد بس بعد كدا مبقتش احس بيا وكنا ننتف لبعض كسنا وشعر طيزنا لبعض وننتف بطنا بالسويت ونخلص انا كنت اعمل لماما وهي كانت تعملي وبعد ما نخلص بالحلاوة وهيا كلها عرق وشعر كان كل واحد ياكل بتاعت الثاني يعني انا اكل الي عملت بيها لماما وماما تاكل الي عملت بيها ليا وبعدها بقينا نعمل لبعض اي حاجة تاكلني واكلها وتصير فبقي واشرب بولها والعكس كنا بنعمل كل حاجة قدام بعض لو ماما دخلت الحمام بدخل معاها واشرب بولها والحس كسها مكان نقط بولها واحنا لما كنا ندخل الحمام كنا نصبر ثواني لحد ما ننقط جوا كلوتاتنا واحنا كنا نغير كنا نشم فكلوتات بعض ونشم ريحة كسنا وريحت طيزنا وعرقنا ف الكلوت ولما ماما كانت تعمل براز كانت تعملو علي كسي وتفرك كسي بي والاخر تلحس وتيجي تحط فبقي وامصلها لسنها كانت بتعمل معايا كدا وانا اعمل معاها كدا نستحمي مع بعض ونلحس باطاط بعض بنلحس لبعض كل حتة فجسمنا وبعد ما نخلص تربطني مرقبتي زي الكلب وتمشيني وراها وهي بتصير الحس بحبك اووي يا ماما

 

نسيت اقول ان بعد كل علاقة مع ماما وتربطني زي الكلب وتسحبني وراها بتضرب كسي برجليها وتضربني علي طيزي مقابل اني اعمل ليها كدا

 

بدل ما اكتب جزء ثاني هعرفك اخر الاحداث الي حصلت النهاردة حاجة محصلتش من اول مرحت عند بنت عمي بقالي ٦ سنين

بنت عمي جات بقلها شوية من الشغل ولقتها جيبة زب صناعي جديد بدل القديم الي معانا من زمان ولقتها جيبة مكنة حلاقة شعر من بتاعت البنات وقلتلي جهزي نفسك يا حبيبتي علشان هنجرب الزب الجديد فيكي وتاخد انت الزب القديم تلبسو وتعملي بية بدل الخيار اصلك بكس معندكش حاجة بتاع ٣ سم وخلاص وكمان بينزل عسل ومش بيقف واعملي حسابك ان في بناتين صحابي هيجو يقعدو معانا ونعمل كلنا سوا انا عرفتهم كل حاجة وهيجو وهنمتع بعض احنا الاربعة وهنبقي ملط كلنا طول النهار لبسين بس كلوت وبرا وهما هيجيبو كل وحدة زب صناعي وهيبقو مقيمين معانا علي طول وخد المكنة احلق بيها شعر جسمك كلو بدل ما بتاخد مكنتي وهات سويت وتعالي ننتف بعض ونظبط حالنا ونجهز واعمل حسابك بعد كدا ان احنا الاربعة كل حاجة هنعملها مع بعض وقدام بعض حمام لبس بيريودت كلو كل واحد هيبقي مسؤول عن واحد يوم ونبدل علي بعض وعلي فكرة هما البيريودت بتعتهم فنفس معادنا ومن النهردة انت او احنا هنبقي لابسين كلوت والليجن وهنتصير علي بعض وفي لبسنا ونبقي نمسح بالهدوم وشنا وطول البريودت ال ٤ ايام هنشرب بول بعض بدل ما نعمل فهدومنا علشان الدم ميبوظش الهدوم والدكتورة هنبقي ننزل ليها كلنا سوا ومش كل ٢٧ يوم لة كل ١٤ يوم لان احنا ٣ هنكون بنعمل فواحد ونبدل وكدا هنوسع اكثر ومن هنا ورايح كلو متعة وهنبقي احنا ال ٤ شبه بعض وهنجيب لبس وميك اب شكل بعض وهنجيب ماسكات لوشنا علشان نبقي كلنا شكل واحد يفرقنا بس خرم الطيز وشكل الكس وحجم البزاز والطيز ومتخفش كلنا احجمنا قريبين من بعض ف محش من برا هيحس قمت بيسها

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...