القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

المشاركات الموصى بها

الجزء الثاني

هدا الجزء لا يعتمد على الجنس الا القليل لانه يعتمد على اكتشاف اشياء جديدة واتمنى يعجبكم واكون اكثر تفصيل

 

 

 

بعد ما نكت سعاد الليلة فقت الصبح ولقيت نفس في حالة وانا مش فاكر حالي عملت اييه وايه لي جابني عند سعاد قمت بشويش من على التخت وسمعت صوت سارة في المطبخ رحت الغرفتي حملت هدومي ورحت الحمام واستحميت وطلعت لقيت سارة محضرة الصفرة قالتلي صباح الخير رديت عليها وسالتني انت فايق بدري قلتلها اااه انا عندي محاضر اليوم بالجامعة وبعدين سالتها عن سليمة قالتلي هي مابتدرسش اليوم وقلتلها وخلود قالتلي فيقتها قلتلها ماشي وسعاد المتسلطة دي هي مافقتش قالتلي انها لاقت الباب مقفول قلتلها فيقيها لانها بتشتغل

كملت فطرت مع سارة وطلعت روحت على الجامعة قمت تلاقيت رفيقتي فرح وسالتها عن موضوع البحث قالتلي انو فيه تقدم وهي صعبان عليها شوية حاجات كملت المحاضرة على الساعة12 وروحت انا فرح على مطعم نتغدى بقيت سارح في الي حصل ليلت البارحة وانا في دهشة وقلت انا عملت كدا راح اكمل مشواري دا وراح احكم سيطرتي على البيت حتى وانا سارح في تفكري اسمع صوت فرح تكلمني وتقول مبايلك يرن ااااه اسف لقيتها سعاد الو صباح الخير حبيبي . انا صباح النور في اييه قالت ليه طلعت بدون ماتقول لحبيبتك وبدون ماتفطر معايا قلتلها اسف بس كان مشواري سريع واتكلمنا شوية وقفلت الخط.... فرح مين دي قلتلها دي مرات ابوي هي عم تسال علي ...فرح اااااه

بعد شوية رجعت على البيت لقيت مرا ودي اسمها ليلة قاعدة مع سعاد مرات ابوي وخلود وسليمة

بالمناسبة ليلة دي مرا أرملة وهي عمرها 38 سنة طويلة بزازها متوسطين وطيزها كبيرة وهي لما تطلع عليها مثيرة جدا وجسمها بيجدب لممارست الجنس قمت دخلت وقت مرحبا قامت سعاد ومثل العادة اهلين شرفت وهمست في ادني حبيبي وانا تفجات من اسلوبها قامت وخلود وهي عم تصرخ رحت فين وليه مااخدتنيش معاك بدات مشادات كلامية بيني وبين خلود وقالت راح اخليك تركع على الارض وتبوس رجلي قلتلها طب ماشي يا خلود راح نشوف وطلعت على اوضتها قفلت على نفسها

انا دخلت على الصالون وسلمت على ليلة وتعرفت عليها

ليلة ازيك يا جدع كويس قلتلها اني ماشي الحال يا طنط ضحكت وقالتلي لا ماتقولش طنط قول ليلة قلتلها حاضر وروحت على المطبخ لقيت سليمة ببجامة مبينة فيها جسمها وسلمت عليها دردشنا شوية ومشيت على الحمام حتى سمعت ضحك زي الشرموطة وزي الستات بتاع البار طالع من اوضت خلود قربت عليها فتحت الباب لقيتها بباضي ومش لابس كلوط وتلعب في كسها وسمعتها تقول راح ايجي الليلة على الساعة الثمانية وقالت العنوان .قمت حفظت العنوان ورحت على غرفتي اتصلت بصديقي فادي الخول المتناك وقلتلو اني عاوزو في مهمة السبعة ونص

اتعشيت انا وسليمةوسعاد وطلعت لحقتني سعاد وقالتلي انت رايح فين قلتلها عندي مشوار وقالتلي بتتاخر قلتلها طبعا روحت انا وفادي واخدني على بيت كبير شوية قعدنا في السيارة نستنا لبين ماوصلت سيارة فيها ستات ومعاهم خلود ودخلو للبيت وكل شوية تيجي ستات كدا وبنات وبعدين شباب ورجال سالت فادي قلتلو دا بيت دعارة قالي لا دا بيت الملكة نبيلة وقلتلو ايش معنى الملكة نبيلة

بالمناسبة دي نبيلة ملكة توقع الشباب والرجالة تجعلهم خدم تحت ايدها والمتناكين

وهي سمرة وعريضة شوية وطويلة بزازها كبار وطيزها متوسطة وجسمها مشدود وقاسي وشرسة تقول عليها راجل وانا بدا تصميمي وبدا كلامي يتغير مع وليد قلتلو انزل راح ندخل والبيت دا فيه ستات لابسين فاضح وكلهم عندهم اقلام وحجات سلال ورابطين خداميهم ويقومو بلحس رجليهم انا تفاجأت وكنت متنكر ودخلنا لقيت نبيلة عاملة حفلة وتقول احنا بنرحب بالخدامين والكلاب الجدد وانا بطلع في النسوان كدا كلهم بشكل وغريب كانهم عصابة وبعدين اجت ست وعرفت فاد وقالتلو اهلا يامتناكة انت جبت متناك جديد وضحكت بشرمطة

طلعت فيها بالص عين وبزقت على الارض وهي اتخضت وانسحبت وانا براقب خلود حتى شفت اثنين شباب على اربعة ومربوطين على رقبتهم وبيلحسو رجليها انا تفاجات وقلت لفادي قالي هي اختك ملكة جميل لازم تكون فخور

رحت الحمام وانا بفكر واربط الاحداث يعني خلود ملكة تحاول تجعلني خدام تحت رجليها ودلني هنا قدام النسوان وليلة دي صاحبت سعاد كانت تعمل ايييه معقول كانو بيتفاهمو عليا وبدهم يقعوني راح انيككم وزاد اصراري

دخلت ست الحمام لي تعرف فادي واجت ومسكتني من طيزي وقالت اييه ياكلب يامتناك انت مالك التفتت ليها بسرعة وقلتلها انا ماني متناك زي مابتقولي قالت راح نشوف وقامت ضربتني بالعصا على طيزي وقالت انت مش حاتستعقل بعصبية ضحكت ضحكة خليتها بتطلع بدهشة فيا وقالت ليه بتضحك وطلع الدئب ونظر ت ليها خليتها في حالت ارتباك ومش قادر وهي مرتبكة وقالتلي انت مين قلتلها بصوت هادئ وشرير انا سيدك رجعت لورا وتقدمت نحيتها واخدت ومنها العصا وضربتها على بزازها وانا اطلع فيها وبقيت اتكلم معاها بصوت هادئ وقلتلها ادا كنت بدك ماتشوفي وانا معصب لازم تسمعي كلامي انا سيدك وراح اكون نياكك وامتعك مفهوم قالت مفهوم بصوت هادئ وقعدت قلتلها اطلعي وخبري ملكة نبيلة على الي حصل وانا وقف اجت نبيلة تجري ودخلت وهي بتصرخ انت مالك يا متناك انت جاي تطاول علينا في نص بيتي ضحكت وقلت ايه يانبيلة انا نياكك وسيدك يالي راح تخضعيلو قامت بتضحك بشرمطة انت نياكي وسيدي مافيش حد قال كدا من قبل انا لي بقرر مفهوم ضحكت انا وقلتلها تعرفي يانبيلة راح الهب بشهوتك وراح تتمني النيك مرة تانية معايا وتعرفي ان كسك راح يتفشخ من زبي وطيزك كمان تعرفي ان جسمك راح يصير ملكي ضحكت وقالت لا ياكس امك وجات وحاولت تضربيني بالسوط لعندها قمت ومسكت ايدها ودفشتها على الحيط ورصيت عليها وانا بطلع في عينيها وهي بتتنفس ومتوترة وتقولي انت مين وانا ساكت وبعدين قمت مسكتها من شعرها

وقربت على ادنيها وتكلمت هي وقالت انت بدك تعمل ايه قلتلها ولا حاجة انا بدرس جسمك فقط وانا بالحس لحمت ادنها وبتنفس كانت هي بترتجف مااعرفش ليه لانها كانت شرسة وقاومت الاول وانا حاولت اني عملي مايكنش اغتصاب وبدات دخلت اصبعي في بأها وهي مش راضية تفتحو قلتلها نبيلة افتح بؤك خلصيني فتحت ودخلت صباعي وطلعت وقمت بلحسو قدام عينيها وهي متفاجاة وبعدين نزلت لمست حلمتها بشويش وحسيت اتنفضت وبدات تترخي ابتعدتي عنها وكانيها دفشتني حتى ماتبين ضعفها قدام الست وقلت انت ماتتهديش يانبيلة انتشرسة وطلعت ولحقتني الست ايه ياسيدي قلتلها روحي اطمني على ستك وجيبيلي خبر

 

واخير بدات انفد مفهوم السادية بطريقة خاصة تناسبني وعكس المقالات والافلام لي طلعت عليها ورحت اسبح وقلت راح امتلكك يا خلود واركعك قدامي وانا اضحك كانت الساعة الوحدة ونص ودورت على فادي لقيت مجموعة من النسوان يلعبو ب فادي وهو يلعحس في رجليهم اقتربت منهم ودفشتهم برجلي وضربت وحدة فيهم على بزازها وصرخت

انتبهت خلود وكل الموجودين وبداو يطلعو على الي بيحصل هناك اجت خلود وقفت عطيت بضهري وقالت انت مالك وانا تكلمت قلتلها مافي شي ومشيت واجا فادي وراي حتى اجت الست وقالت سيدي الست نبيلة بخير بس لقيتها شوي مصدومة اااه خلاص قوليلها راح ارجع ثاني وفض السهرة دي وطلعت انا وفادي وخرج كل الموجودين حتى طلعت خلود وملف اكتمل حول خلود وراح تكون عندي هجمات ضدها لما تحاول تسيطر عليا

وصلت البيت لقيت خلود في الحمام دخلت غرفتي وغيرت هدومي واستنيت خلود تروح الغرفتها وتنام ودخلت عند سعاد ولقيتها لس فايقة

انت لس مانمتيش قالت لس انا بنتظرك انت كنت فين قلتلها كنت مع صحابي وانا منتشي وحسيت انو في حدا يتجسس علينا قلت لسعاد وطلعت بشويش واكتشفت انها خلو وفتحت الباب في وشها وهي اتخضت وانا ابتسمت وقلت هو في ايه خلود قالت بعصبية مالكش دعوة وراحت لغرفتها سبتها لغايت ما نامت كويس ورجعت لسعاد وبدينا نحكي وندردش ونغزل مع بعض وقامت رقصت وعملت حركات سكسي بتهيج وبعدين اجت اللحظة وقمت نايكها نزلت على شفايفها مص بعمق وبعدين بشويش وقفت وكانت تان وتتلوي زي الافعى وكان كل مرة اجي بتزيد في الهيجان وهي تتلوي وبتقول كسي نار مش قادرة واخدنا وضعية 69 ونزلت لحس وافرك كسها وهي بتمص وتدعك في زبي وبعدين قمت بستاها في ولحست لسانها وهي هايجة خالصة راحت لعام ثاني ومسكت بزازه وبدت اص والحس حتى حلمتها الورديتين اتنهدت وشهقت شهق عميقة وقالت زبك دخلو في كسي بسرعة وبعدين بديت ادعك شوية نازل طالع وهي تان وتتتااوه وتنفس بسرعة اااااه اااااه اااااه ااااح نعم دخلو في اعماقي وقمت دخلتو بدات انيك بسرعة وجبنا شهوتنا مع بعض وكان زلزال في التخت هي. ترعشت وانتفض بقوة وكان لبني جواها وتقوال اااااااااااااااااه اممممممم وترخت وانا ترخيت وهي نمنا واحنا كدا لغاية الصبح استحمنا وفطرنا مع بعض

..

 

لس في جزء ثالث واحداث تتطور واقول لكم افيدوني بنصائحكم وإنتقاداتكم أتقبلها

لاتعلم من حضرتكم وشكرا

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...