Jump to content
منتديات حلمات

بدايه المحارم الجزء الثاني


zenb666666

Recommended Posts

الجزء الثاني- بدايه ادمان الجنس والتحرش بعد ماقفلت مع شيماء قعدنا فترة بتاع شهرين او ثلاثه اروح ليها اي فرصه يكون جوزها مش موجود نقضي احلي وقت ومتعه مع بعض لحد ما بقت حامل من بعدها قللت الزيارات ليها مكنتش حابب الجنس معاها بعد ماب قت حامل ممكن يكون خوف علشان الحمل او مبقتش اعر اعتامل معاها زي الاول وبدأت ادور علي متعه تانيه في اي مكان كنت بحب الحك والتحرش في الزحمه كنت كل يوم بنزل اسواق مختلفه تكون زحمه احك اي طيز اشوفها وخاصه البنات الصغيره ال في سن 13 سنه و11 ومرات كنت بحب ابعبص بنات اصغر من كدا طيزهم طريه وناعمه وجات فترة الحظر بتاع كورنا وتم تخفيض العماله والموظفين في الشركات وبقت الاسواق مش زي الاول وجوز شيماء حتي بقت قاعد كتير في البيت ورجعت تاني للانترنت وافلام السكس بس كان تركيزي كله علي البنات الصغيره بس مافيش افلام ليهم كتير بعد فترة عطونا اجازه من الشغل علشان الوضع طول اليوم في البيت اخويا اتصل بيا وبيسأل علي شغلي شرحت له الوضع قال طب انا واخد مزرعه جديده في طريق مصر اسكندريه ومحتاجه شغل ومتابعه تعالي انت البلد تابع هنا وانا هروح هناك علشان المحصول والارض محتاجه متابعه قلت له ماشي واهي فرصه انيك في ام شيماء واميره نزلت البلد وقابلت اخويا لقيته بيقول انا هسافر انا وام شيماء وانت معاك اميرة هنا عند عمتها علشان المدرسه وانت لو في حاجه كلمني المهم يومين وسافرو بعد ما عرفني هعمل ايه المهم عد اسبوع عادي بالليل اتفرج علي سكس واضرب عشرات وانام واحيانا كنت بروح عند اختي بس مايش فرصه لاي بنت منهم حتي المسها لا اميرة ولا مني بعد كام يوم كان في فرح عندنا في الشارع بتاع جيران وطبعا افراح الارياف هيصه مافيش قاعات كله في الشارع بيت اختي في نفس الشارع بس بعيد عن الفرح قعدت شويه وعملت الواجب واختي والعيال عايزين يتفرجو علي الفرح جات اختي طلعت هي والعيال وفوق من البلكونه وكام بنت من الجيران برضو في سنهم واصغر واختي قالت لي انا هروح وخلي بالك منهم متخلهمش ينزلو تحت قلت لها حاضر هما في البلكونه وانا دخلت شغلت اللاب في الاوضه ولسه هفتح اتفرج علي سكس وقلت ماهي دي فرصه البنات كتير في البلكونه الواحد يحك في اطيازهم ويعوض الفتره الا فاتت خلعت الترنج الا كنت لابسه ولبسه عبايه من الواسعين دول وببص لقت شيماء نازله بقولها رايحه فين قالت واحده صاحبتي هتطلع وهقفل الباب ال تحت احسن حد يدخل المهم طلعت وببص لقيت معاها 3 بنات من سنها كدا يعني كدا 6 بنات في البلكونه منهم بنت تخينه شويه ال منهم لابسه عبايه بيت او ترينج وقفت معاهم كله مميل علي سور البلكونه ومزنقين في بعض كنت بلعب في زوبري وهشوف ابدء بمين كانت اول بنت قريبه مني البنت التخينه وقت وراها بحك بزوبري مش حاسس بطيزها تخينه وطريه اكني بحك في مرتبه سفنج واضغط وادوس زوبري بيدخل في اللحم ومش عارف ولا حاسس بفلقه طيزها لقيت نفسي بسرعه هجيبهم طلعت برا وانا ماسك زوبري ونزلتهم علي الارض كان ليا وقت من الغيط للبيت نزلو بسرعه المهم ولعت سيجاره ورجعت تاني قلت اشوف مين بقا فيهم الا طيزه تتحك كان فيه بنت اسمها رباب صاحبه اميره البنت دي طيزها ملفوفه ومقمبره لورا ولابسه عبايه بيتي شد عليها هي جسمها مش رفيع قوي بس مقارنه بين اميرة ومني بنت اختي يعني المهم وقفت زوبري وجيت وراها مشيت ايدي علي طيزها بالبراحه ايدي غوطت جوه بس البنت متحركتش هي سألتها اسمك ايه ياعسل قالت رباب ياعمو مش انت عم اميرة برضو قلت اه وقاعد في مصر قلت لها اه وانتي في سنه كام في المدرسه قالت رايحه 5 ابتدائي هي جسمها حلو بس قلت يمكن معاهم في اعدادي بس علي كدا يبقي حلو لسه صغيره ومش هتفهم حاجه حطيت ايدي علي ضهرها شويه ونزلت لحد طيزها وثبت علي كدا وبحركه بسيطه بدات امشي ايدي وصوابعي علي طيزها واببعص بالراحه وهي مافييش كلام خالص كان في كرسي في الجنب كدا قعدت عليه وشديتها بالراحه تقعد علي حجري مرضتش كان زوبري بقا حديده فجاءه لقيت اميره جايه تقف جنبها هزرت معاها وشديتها عليا علي اساس ان مافيش حاجه وقفت جنبي بيني وبين رباب ورباب اتحركت وراحت اخر السور كبرت دماغي منها واميره واقفه ووشها ناحيه السور بجنب وطيزها ليا وقفت وخبطت زوبري في طيزها وشديتها عليا وانا بقوم وقفت ثواني وحركت ايدي علي طيزها بالراحه وسبتها ودخلت جوه وانا داخل بصيت ليها وبعنيا غمزت ليها يعني تعالي وشاورت ليها علي الاوضه التانيه فيها بلكونه برضو والاتنين بيبصو علي بعض بينهم فاصل روحت هناك وببص لقيتها واقفه مكانها بصيت ليها واكدت عليها بعنيا انها تيجي ورجعت لورا شويه في البلكونه وشيه ببص ملقتهاش ولقيت باب الاوضه بيتفتح دخلت وردت الباب وراها وبتقولي ياعمو انا هبص من هنا علشان هناك زحمه قلتلها تعالي وقفت وانا قلت مش عايز اضيع وقت قبل ماتمشي طفيت النور بتاع الاوضه علشان ماحدش يشوف خيال من البلكونه ونور الشارع منور المكان دخلت الاوضه جات ورايا قالت يعني دخلت قلت لها هريح شويه تعالي جنبي لقيتها قعدت علي السرير خدتها وزي الا هنام اتعدلت وقلت ليها تعالي اقعدي علي حجري قعدت وانا بدات احك فيها قومتها ورفعت لها العبايه وكل دا مش بتتكلم قلت لها علشان امرجحك والعبايه ديقهقامت هي رافعت العبايه وقعدت بالكلوت علي حجري قمت ساحب العبايه وطلعته من الشورت وخليته يلمس طيزها وشويه شويه سحبت الكلوت وخليته بين فلقت طيزها لفيتها علي السرير وسحبت الكلوت خالص منها ونيمتها علي بطنها وبدات افررش زوبري في طيزها وابوس في رقبتها وامصها والحس طيزها وبدات احرك صباعي علي خرم طيزها بالراحه وابلوه بريقي خرم طيزها ديق اوووي وكل ما احب ادخله طيزها تقفل مرضتش اضغط عليها وقلت كفايه ان انزلهم وخلاص وعدلتها ونمت علي ضهري وقلت لها تعالي فوق طلعت علي بطني ونيمت زوبري علي بطني وخلتها تحك زوبري في كسها لقيت البنت بتهيج وكسها بيسحن علي زوبري خفت تفتح نفسها من الحك قلت لها كفايه لقيتعا بتقولي لا خليك شويه وهي بتقولها البنت هايجه علي الاخر خفت عدلت نفسي ونيمتها علي ضهرها وفتحت رجليها ونزلت لحس وثواني لقيت كسها بيجيب ميته نازله ناررر لحسته وهي لقيتها بتقفل رجليها علي راسي وانا بلحسه هديت شويه وعدلتها وبوسته ودخلت لساني في بوقها ومصيت لسانها وكانت مش فاهمه بس بتحرك لسانها مع لساني خلصنا وقلت لها روحي مع اصحابك بقا علشان محدش ياخد باله وهي خارجه لقيتها بتقولي ما تيجي تبات عند عمتي معانا النهارده قلت لها هشوف كدا خرجت وانا كنت الصراحه مبسوط جدا وارتحت ليا فترة منكتش ولعت سيجاره وخرجت روحت ليهم لقيت مي بنت اختي بتنام هي في سنه رابعه ابتدئي اتصلت علي اختي قلت لها مي نامت والعيال مش عايزين ينزلو كانت الساعه واحده تقريبا قالت هاجي اخدهم قلت لها خليهم يباتو هنا والصبح وانا رياح الغيط اعدي عليكي بعد منهاده وافقت وكلمتهم علشان يسمعو الكلام وميغلبنيش شويه الجيران بدات تنادي علي ولادهم ينزلو ونزلو وفضل معايا اميرة ومني ومي طبعا مي نامت علي السير جوه وانا قلت ليهم انا هنام جوه وانتو شويه كدا ونامو علي السرير ال هنا وانا هنام مع مي علي السرير سيبتهم ودخلت وانا نايم جنب مي لقيتها نايمه علي بطنها والجلابيه بتاعتها مرفوعه علي رجليها رفعت الجلابيه لحد طيزها وهي في سابع نومه البنت طيزها زي الشمعه بيضه وناعمه اوووووووي طلعت زوبري احك فيها ونزلتهم عليها بسرعه ونمت مافيش دقايق ولقيت البنات جايين عايزين ينامو جنبنا قلت ليهم مينفعش قالو هنام في الارض قلت لهم مينفعش ضلنا نأؤح مع بعض وفي الاخر قلت لهم نفرش في الارض وننام لقيت مني بتقولي اه زي ما منما عندنا قبل كدا ضحكت وفرشنا ونزلنا علي المرتبه ال في الارض مني نامت جنبي واميره علي الحرف ولقيت مني بتقرب طيزها لزوبري وانا الصراحه فاصل بس قلت مزعلهاش حضنتها وقعدت العب في زوبري وبرفع وشي اشوف اميره لقيتها نامت وراحت في النوم ولقيت مني بتنزل في الشورت بتاعتها وبتدور علي زوبري علشان تحطه في طيزها بقولها اصبري قالت ماهو انت عملت لاميرة وانا لاء عرفت انهم بيقولو لبعض هههههههههه ضحكت وقلتلها انت احلي منها بكتير وبوسته في خدها ونزلت علي رقبتها مص وبوس ولحس وماسك بزازها بلعب فيهم والصراحه زوبري مش قادر يعمل حاجه لفيت وشها ليا ورخلعتها العبايه ولابسه برا صغيره كدا رفعتها لفوق وبدأت امص في بزازها هما صغيرين زي البرتقاله يتمسكو بكف الايد امص والحس فيهم وارضعهم وامشي ايدي علي كسها واعسر في طيزها ولقيت زوبري بيسحن ووقف فتحت رجليها ونزلت بلساني علي كسها لحس وادخل لساني في كسها من جوووه وهي بدات بتأوؤؤؤه بالراحه وصوتها بيطلع احات واهات وجسم البنت بيتنفض جبت زوبري علي شفرات كسها وافرش في كسها وهي تتجاوب معايا لحد ما لقيتها بتشد جسمها وبتزنق كسها في زوبري شديتها عليا وجابتهم حضنتها وبمص وابوس واقفش في بزازها هديت خليتها لبست ونامت وانا شويه كدا طلعت علي السرير نمت جنب مي .... صحينا الصبح صحيت العيال ووديتهم لاختي فطرنا هناك وقلت لها هروح الغيط والبنات عايزين يروحو معايا قلت لاء الجو حار ومش فاضي ليهم سبتها ومشيت كان اخويا بيتصل بيا كل يومين يطمن علي احوال الارض ويتابع معايا وعدت ايام وانا اي فرصه تكون متاحه انيك بنت من البنات اميرة اومني مرة عندي او عند اختي واخويا جاء البلد هو ومراته مرتين خلال الفترة دي يطمن علي البنت والارض ويمشو يقعد يومين ودخلنا في وقت جمع طماطم وكان الا بيشتري المحصول تاجر بيجيب بنات وستات يجمعوا ويحملو العربيات كل يومين كان فيهم واحد شرموطه كدا وهي بجد فرسه قعدت الالغي فيها وكلام المهم وصلت ليها وبدأت تسجيب معايا كنت في الايام دي مضغوط في شغل الارض مع الانفار وقعدت حوالي اسبوعين معملتش اي حاجه ولا حتي ضربت عشره واحده المهم اتفقت معاها تيجي بعد ماتخلص روحت ونزلت البلد ورحت صيدليه وجبت شريط فياجرا وعديت علي اختي قلت لها هاخر النهارده شويه عشان في شغل كتير في الغيط قالت ماشي الكلام دا كان الساعه 11 الصبح ورجعت الغيط ومستني الانفار تخلص والبنت هتيجي بعد ما يخلصو الغيط عندنا اخويا عامل بيت اوضتين وصاله وحمام عاملين زي استراحه كدا وفرشهم كويس الصاله فيها كنب بلدي وتلفزيون والاوضتين فيها سراير كبيره وصغيره والحمام عادي المهم علي الساعه 2 كدا اخدت قرص فيجارا ومستني البنت تيجي هما خلصو وبيشطبو والوقت مش عايز يعدي وهووووووب لقيت اختي وصلت في توكتوك بقولها خير يعني جيتي قالت دا انا وديت العيال عند نسايب اخوك وقلت اجيب لك الغدا وهساعدك لومحتاج حاجه ..... يابنتي الجو حار وايه جابك .... كدا الموضوع باظ ... اختي دي اسمها هيام اكبر مني بسنتين عندها 30 سنه بس ال يشوفها يقول اصغر مني شكلها يقول 20 سنه جوزها مسافر مكملش سنه المهم قعدت افرك ومش عارف هعمل ايه البنات عدو والبنت منهم بصيت ليها وعرفت ان اختي هنا فمش هينفع البنات مشيو واختي قالت ناكل الاول وشوف هتعمل ايه وهعمله معاك اكلنا ودخلت الغيط كنت بجيب اكل للبهايم وهي جات معايا قلت لها لبسك هيتوسخ اطلعي برا وانا هخلص واجيلك طلعت برا وشويه لقيتها جايه تاني لابسه عبايه من بتوع مرات اخويا ال في الغيط ضحكت عليها بقولها هو انتي عايزه تتعبي نفسك وخلاص قالت اهو اعمل اي حاجه وخلاص المهم كنت بخلع شويه زرة شويه وبحطهم في شوال هي جات تشيلهم وبرعهم علي راسها وبترفع ايديها لوق الجلابيه الا هي لابسها كانت مقطوعه من تحت باطها عيني جات علي باطها نص بزازاها ظاهر حبيت اطول المشهد شويه نزلت الشوال من عليها تاني علي ان هربطه واكرر تاني وبصيت تاني وانا برفع بزازها طالع نصها من تحت باطها وفتحت الجلابيه من ادام ظاهر السبعه بتاع بزازها ومش لابسه برا الا هي سنيانه شالت وطلعت وانا اخدت شويه حشيش وطلعت بيهم وهي ماشيه ادامي وشكل بزازها وباطها في عنيا وببص علي طيزها بتلعب ادامي واحده طلعه واحده نازلة اختي مش تخينه هي عودها فرنساوي وجميله بس عمري ما فكرت ابص ليها وصلنا الاوضه الا هيتحط فيها الحاجه وانا رميت الحشيش للبهايم ورجعت ليها لقيتها وهي بترمي الشيكاره الطرحه بتاعتها اتخلعت وشعرها مفرود عامله كراتيه وفرد شعر بس شكله من قريبه هي اصلا شعرها حلو وطويل وهي بتلم شعرها عجبني منظره جدا وبدات اهيج وقرص الفياجرا بدء يشتغل قربت عليها بقولها شعرك كله تراب من الزرع قلت ليكي خليكي وروحت وراها وعملتي ان بنضف شعرها ومسكته لقيته ناعم حرير زوبري واقف وعايز يحضن طيزها قربت منها ورفعت زوبري في الشورت علشان ما تحسش لم قربت من طيزها حسيت انها مش لابسه حاجه رجعت لورا وهي لمت شعرها واخدت ماجور تجيب فيه باقي الذرة من الغيط وانا دخلت البيت اجيب سجاير وببص لقيت القدوم بتاعتها علي السرير ملفوفه في بعض بتفرج عليها لقيت السنتيانه والاندر وقميص نوم كله في بعض معني كدا انها لابسه الجلابيه علي اللحم هجت في ثواني اخدت السيجارة ودخلت الغيط وراها لقيتها مفلقسه وبتلم الذره وتحطه في الماجور جيت من وراها وحكيت في طيزها كان زوبري نايم بس هتحس بيه لانها مش لابسه حاجه وانا وراها عملت نفسي هقع ورحت بايدي عند باطها ولمست باطها وكف ايدي جاب بزازها عديت وجيت ادمها بلم معاها وكل شويه ابص علي بزازها بتلعب ادامي وزبري بقا صاروح هينفجر ودماغي بدات تشتغل وشعرها بينزل علي شوها وانا ارفعه والمس وشها الجو حر وضحك اقولها وشك بيضرب نار ولم المس وشها بعد كذا مره بدات زي تغير وفي مرة وانا برفع شعرها من علي عنيها نزلت بايدي علي شفايفها غمضت عنيها وانا في ثانيه شيلت ادي وقمت ورفعت الحاجه وطلعنا برا بس هتجنن قلت علشان اهدي هضرب عشره قرص الفياجرا اشتغل علي الاخر وانا هايج اصلا طلعنا وهي جات قعدت قلت لها قومي غيري واروحك قالت لا الجو حر هقوم استحمي وفي الطرواة كدا نروح قامت خدت هدومها ودخلت الحمام الحمام مافيش دش فيه براميل بيتملي ميه وبنسحما منه وفكرت اشوفها وهي بتستحمي سقف الحمام خشب وعليه تعريشه كدا في اماكن كتير مفتحه المهم دخلت وانا طلعت برا وقلت لها هقل الباب وداخل الغيط هجيب حاجه وجاي ولفيت من برا وطلعت علي سلم خشب علي البيت ورحت ناحية الحمام بسرعه قبل ما تخلص ببص لقيتها لسه بتحط في كعوب رجليها وقاعد علي الكرسي بتاع الحمام وبتحك فيهم نمت علي جنبي وكان المكان فوق الا انا نايم فيه زاويه حلوه تكشف الحمام وهي بتحك كعب رجليها بزازها عماله تتهز وعايز ادخل عليها وانيكها بس خوف الفضيحه ورد فعلها شويه وخلصت وقامت ورشت ميه علي جسمها وبترغي صابون وبتفرك في جسمها وايدها بتروح عند ابززاها وبتفرك في حلمتها وتنزل علي كسها وتغسله وانا هتجنن ومعرفش ايه الا حصل اتحركت وانا مندمج من المنظر وهي بصت لفوق وانا رجعت لورا وغيرت المكان ومش عايز اتحرك علشان متسمعش صوت فوقها وقفت شويه لحد ما سمعت الميه تاني وبتشطف نفسها وقمت نزلت وعملت صوت وانا داخل علي البيت اكني جاي من جو الغيط ودخلت وشويه وهي خرجت لابسه وتنشف شعرها مش عايز ابص ليها ومركز في التلفزيون قالت هعملت شاي علي ما تقوم تستحمي دخلت جو اجيب غيار لقيت قميصها والبرا مع جلابيه مرات اخويا في صندوق الغسيل رجعت تاني وقلت اركز لابسه حاجه تحت العبايه ولا لاء وهي بتتحرك شايف حلمتها بزازها من العبايه سكت دخلت استحميت علي السريع وطلعت كانت عملت الشاي وقاعده في الارض وسانده ضهرها علي الكنبه وانا لابس شورت وتي شيرت وجيت علي الكنبه ال سانده عليها وفردت جسمي عليها بقولها شعرك كله ميه نشفيه كويس بدل ما انتي لافهه كدا افرديه ونشفيه ولا اقولك استني دخلت جبت فوطه ورجعت مكاني وفكيت شعرها وقعدت انشف فيه وانا بنش شعرها لقيتها سرحت كدا بقولها روحتي فين قالت مافيش ببص لعنيها لقيتها بتدمع اتكهربت قلت يمكن شافت او حست بال بعمله دا مصيبه نزلت جنبها بقولها مالك قالت مافيش اتحيلت عليها لحد ماقالت تعبت من العيال ومجدي مسافر وانا الراجل والست في البيت وووووو الخ طبطبت عليها وبوستها في خدها وقلت لها ما احنا معاكي وانا جنبك اي حاجه قولي قالت ..... ليا بوستها تاني في خدها وحضنتها وبوست ايديها وراسها وقلت لها فكي مش بحب النكد هههههه ضحكت وانا قلت انتهز طقم الحنيه دا واجرب بقولها تعالي نروح بقا قالت لا لم الجو يهدي لسه الساعه 6 علي المغرب كدا يبقي نمشي بدل ما تروح وترجع تاني قلت لها ماشي وانا قاعد وراها كل شويه بهزار ابوسها ي خدها واقولها لسه منكده تقولي لاء ومره تانيه تضحك وتقولي كفايه وبعد 3 او 4 مرات بقولها عمال ابوس فيكي وانتي ولا مره بوستني ههههههه ضحكت وقربت مني بخدي بقولها بوسي قامت بستني بوسه كدا زي ال بتوبوس قطه هههههه بقولها هو دا ال قدرتي عليه دا انا بوستك ييجيي 10 بوسات قربت منها وهي هتبوس لفيت وشي وقربت من شفايفها وقمت بايسها مشيت لساني علي شفايفها وهي غمضت عنيها كل دا في ثانيه رجعت وقلبت الموضوع هزار وضحكنا وقلت لها يلا نمشي وبيني وبين نفسي عايزها تقعد ونكمل بس خايف قلت يمكن كل دا هزار ومافيش في دماغها حاجه وانا الا هايج وبتخيل وخلاص المهم قامت لقتيها قالت هدخل هغير استغربت دخلت الاوضه وشويه وخرجت وانا دخلت الاوضه ببص علي الجلابيه وقميص النوم ملقتهمش عرت انها لبستهم واصلا مكنتش لابسهم وهي معايا برا في الصاله .... حطينا الحاجه في التروسكل وركبت وهي برتكب سندتها وهي بتطلع وحطيت ايدي علي طيزها وهي حست بكدا بس متكلمتش ركبنا ومشينا وصلتها البيت وقلت لها هروح اغير ويبقي اجيلك روحت البيت واتشطفت وغيرت وقلت وانا رايح ليها هجيب لها شويه حاجات تفرحها وتخليها تفك شويه ركبت للمدينه ورحت جبت شويه شيكولاته وعلبيتن كبار ايس كريم ال هم 2كيلو وشويه تسالي ولقيت عبايات خليجي متررظه جميله جدا اشتريت لها واحده ودستين جاتوه ومشيت روحت عندها كانت الساعه داخله علي 10 بالليل ناديت عليها وخبطت فتحت دخلت الحاجه وقلت لها همشي بقا علشان عندي شغل الصبح ... هي بتقول ايه الا انت جايبه دا كتير وليه غلبت نفسك قلت لها بس يارب يعجبوكي طب تعالا بات هنا وامشي الصبح قلت لها لاء بكرا يبقي اعدي عليكي ومشيت بعد حوالي ساعه كدا لقيتها بتتصل وبتقولي تسلم ايديك .... العبايه جميله جدا وعجبتي قوي وغاليه قلت لها مافيش اغلي منك ولا اجمل منك دا العبايه نفسها مش هتبقي جميله ال بيكي ضحكت وشكرتني وسلام سلام وبدءات افكر في بكرا وال هيجصل مع البنت في الغيط وقرص الفيجارا ال راح هدر ومعملتش بيه حاجه ومفكرتش في ال حصل مع اختي وقلت اهي لحظه شيطان وهزاروعدت تاني يوم روحت الغيط الصبح وكلمت البنت وقلت لها امبارح يتعوض النهارد ضحكت وقالت هو انا ال طنشت ولا اختك الا جات بوظت الموضوع ضحكنا وقلت لها ماشي نعوض امبارح والنهارده هههههههه كان فاضل علي العربيه حاجه قليله وتكمل والناس هتمشي دخلت البيت واخدت قرص فيجارا تاني وعملت كوبايه شاي وبشرب فيها والناس بتحمل العديات علي العربيه وهووووب وببص لقيت اختي برضو جايه ههههههههه ياخربيت كدا ببص للبنت لقيتها بتضحك اختي دخلت البيت وبقولها يعني جيتي برضو في الحر قالت جبت لك الاكل انا غلطانه قلت لها لاء بس يابنتي الجو حر عليكي قالت مش مشكلكه اهو بساعدك قلت طيب وانا كدا زوبري هينفجر اصلا العربيه والانفار والبنات ال بيشتغلو مشيو وجات الساعه واحده الظهر الجو حر نار اختي بتقولي هتاكل دلوقت قلت لها شويه كدا هسقي البهايم وارميلهم اكل وجاااي قالت طب انا هلم شويه فلفل كدا اشويهم علي النار مع الاكل يبقي تحفه قلت لها خليكي وانا هجيبلك الا انتي عايزاه قالت لاء شوف مصلحتك انت روحت للبهايم سقيتهم ورميت لهم اكل ورانا راجع لقيتها طالعه من الغيط ولابسه الجلابيه بتاع امبارح وشايله ماجور فيه فلفل وبدنجان وعيني راحت لتحت باطها نفس الفتحه بتاع امبارح وبزازها واقفه ومافيش سنتيانه برضو نزلت من عليها الحاجه ودخلنا جوه قعدت في الارض وخدت الماجور بين رجليها وبنتضف الحاجه دخلت الاوضه ال خالعه فيها هدومها مسكت لبسها والاندر بتاعها وقعدت اشم مكان كسها تحس انه ليه ريحه برفان عايز اضرب عليه عشره بس الوقت مينفعش طلعت برا هي قاعده وسانده ضهرها علي الكنبه وانا جيت فردت جسمي علي الكنبه وراها وفتحت الكلام معاها بقولها مجدي مسافر ليه اد ايه قالت كدا ليه 7 شهور كنت فارد جسمي ووشي قريب من راسها وهي كانت فاكه الطرحه ونص شعرها باين قلت ليها مش حرام مجدي يسيب القمر دا ويسافر ضحكت وقالت اكل العيش بقا سحبت الطرحه بتاعتها بقولها علشان متتوسخش وحركت نفسي وعدلت رجليا وفتحت رجليا وخليت راسها في حجري وانا وفوق الكنبة كانت حاصه بنس في شعرها فكيتها وقلت لها كدا حسن مفرود وقعدت العب في شعرها وافرده علي زوبري من فوق الجلابيه ال انا لابسه وكل شويه اسحب فيها ونتكلم في اي حاجه وخلاص رفعت الجلابيه وخليت شعرها علي زوبري شعرها حرير ناعم جدا وانا هايج علي الاخر وكل شويه ابص تحت باطها واشوف باطها ونص بزها ال ظاهر من الفتحه نزلت ايدي بالراحه علي جنبها وبدات احركها لفوق لحد ماوصلت للحم وكل دا ومتابع رد فعلها اول مارلمستها علي اللحم وي ما تكون نفسها وقف رفعت رقبتها زي ال هتشهق ثبت ايدي وهي بتقولي طارق كفايه انا تعبت ضحكت وقلت لها من شويه بدنجان وفلفل تعبتي هههه ضحكت وقالت بطل ال بتعمل وضحكت ههههههههه اول ما ضحكت اطمنت رجعت لورا تاني وميلت عليها وبوستها ي خدها قالت وبعدين ضحكت شويه وبسته تاني والمره ال الثاله قربت من رقبتها وبوستها ومصيت ولحست وهي رعت رقبتها لفوق وشهقت قالت كفايه بجد انا تعبت هزرت معاها وقلت لها خلاص نزلت ايدي علي التحه تحت باطها وهي مستلمه علي الاخر ووصلت لحلمه بزها وبداتاحسس عليها وهي بدات تغمض عنيها وانا استغليت الفرصه ونلت علي رقبتها مص ولحس طبعا زوبري حديده من قرصين فيجارا لسه بيور هههههه نولت جنبها علي الارض وبعدت اللماجور الا كانت بتعمل فيه وخليته نامت علي حجري العب في شعرها واحرك ايدي علي شفايفها وهي بتتحرك طلعت زوبري من الشورت تحت الجلابيه وهي بتبص زي ماتقول مكسوفه لفت وشها في حجري علشان ما تبصش في عنيا عدلت زوبري ييجي عند بوقها من تحت الجلابيه وايدي بتحسس علي كل حته في جسمها وصلت لطيزها احسس وابعبص وافخدها عدلت نسها وخلغت الجلابيه وبقيت بالشورت قلت الباب الا برا خالص ورجعت لقيتها زي ماهي مكانها نزلت مخده علي الارض جنبها ونمت جنبها واخدتها في حضني وبدات ابوس واجي المس بزاها تمسك ايدي وتقول كفايه مش قادرة وهي بتتكلم عامل زي السكرانه عرفت انها علي اخرها عدلتها علي ضهرها ونزلت علي بطنها بوس ورفعت االعبايه طبعا مافيش ادر ونلت علي كسها لقيته كله ميه ولبن نزلت لحس زي المجنون هي مغمضمه عنيها وانا نازل لحس في كسها وزوبري حديده واقفه خلعت الشورت ومسكت ورشقته في كسها صوت الااه بتاعتها مكتومه بس تجنن وبدات تشدني عليها وانا اخدتها وزوبري في كسها ووقفت و زنقت ضهرها للحيط وهي قاعده علي زوبري طالعه نازله عليه وبرضو مغمضه عنيها سندت ايدي علي الحيط وايدي التانيه طلعت بزازها امص واعض فيهم وهي هاجت علي الاخر اتحركت بيها علي الاوضه التانيه وكله دا زوبري في كسها دخلت علي السرير وانا نايم فوقيها رفعت رجليها لفوق كتفي وهي بتصرح وبتقول كفايه هموووت وانا في عالم تاني كسها ضيق تحس انه متفتحش اصلا قلت اهدي شويه وانا بسحبه حسيت ان كسها ماسك زوبري مش عايز يطلع سحبته براحه خرج وعدلتها علي بطنها ورفعت بطنها علي مخده وعليت كسها لفوق ودخلته تاني اكتير من نص ساعه جابت فيهم مرتين او ثلاثه وانا لسه وهي عماله تقول كفايه هموووت حرام عليك مش قادره وانا هتجنن عايز اجيبهم ومش عارف طلعته من كسها ورحت عند وشها تمصه لفت وشها زي مش عايزه او بتقرف محبتش اغصب عليها هي نايمه علي جنبها وانا جيت وراها وقعدت العب فيه علشان ينزلو واقف ومافيش فايده حضنتها وبلعب في بززااها وهو واقف خليتها فلقست وحطيته في كسها من ورا وضع الحصان او كلابي ههههههههه بتاع ربع ساعه وهي خلاص جابت اخرها وانا شديت شويه لحد ما خلاص قربو ينزولو ليت وشها ونمت علي ضهري وخليتها ركبت فوق تطلع تنزل عليه لحد ما هي برضو جابت لقيتها بتريح جسمها علي جسمي واناحسيت ان هجيبهم سحبته من كسها وقلبتها علي بطنها ونزلتهم علي طيزها نمت فوقيها بتاع دقيقتين وبعدها اترميت جنبها لقيتها جات في حضني وحضنتي جامد وانا اخدتها وايدي يمسح كل حته في جسمها سحبت ملايه واتغطينا بيها بعد 10 دقايق قمت روحت الحمام رشيت علي جسمي شويه ميه ومش مصدق الا حصل دخلت عليها لقيتها زي ال عنيها هتدمع قربت منها وقلت لها زعلتي من الا حصل قال مينفعش حرام ومكنش ينفع نعمل كدا قلت لها سيبك من الحلتال والحرام المهم سؤال واحد وتجاوبي انتي مبسوطه انك معايا بصت ليا كدا دموع في عنيها مع ابتسامه قالت انت شايف ايه قلت شايف اجمل بنوته في الدنيا ادامي ضحكت قلت لها قومي اغسلي وشك علشان نتغدا ونريح شويه علشان باقي الواجب بتاعنا لسه مخلصش قالت يخرب بيتك انت كله دا ومشبعتش قلت لها هو الواحد يشبع من الجمال دا ازاي قالت دا انا كنت هموت وقلت انك هتخلص من تاني مرة ومش سامع كلامي خالص ههههههه وبقولك كفايه وبرضو مكمل ولا هام قلت ليها يعني كنت اقف واسكت هههههههههه ضحكت وراحت الحمام تستحمي وانا دخلت وراها قالت اخرج برا قلت هستحما معاكي اتكسفت وقالت اطلع بص من فوق زي امبارح ههههههههههههه قلت لها يعني كنت عارفه قالت شوفتك بس قلت هشوف اخرك ايه هههههههه استحمينا مع بعض واحنا بنستحما نكتها تاني وخدنا حوالي نص ساعه في النيكه التاينه لقيبنا الوقت عدا بسرعه طلعنا اكلنا لقمه وشربنا الشاي واخدتها وروحنا وصلتها البيت وبوقلها هاجي ابات معاكي النهارده هههههههههه ضحكت وقالت ما اشوفش وشك لمده شهر بعد الا حصل هههههههه ضحكتت وقلت لها ماشي روحت البيت غيرت لبسي وطلعت قعدت علي القهوه شويه وكنت فرحان اوووي بال حصل النهارده حوالي الساعه 11 باليل كدا اختي اتصلت بتقولي انت فين قلت لها علي القهوه مجتش ليه قلت لها مش قلتي مش عايزه اشوفك لمده شهر هههههههههه قالت لا تعالي جهزت العشا متاخرش الصراحه كنت مهدود من ال حصل ولو روحت دلوقت وعملت حاجه مش هعرف اكمل معاها اخدت نص فيجارا وانا رايح قلت للظروف ههههههههه روحت لقتيها عامله عشا تمام اكلنا مع العيال وفاكهه وشاي وحاجه ساقعه جات الساعه واحده البنات نامو واحنا قاعدين قلت لها هقوم اروح قالت لا خليك بايت معانا العيال هينامو واحنا سهرانين اهووووووو ههههههه هطلهم فوق واجيلك سندت العيال وطلعتهم فوق وقالت شويه كدا وهنزلك استنيت شويه ولقيت ال نازله عروسه قمر حاطه ميك اب خفيف وفارده شعرها ولابسه قميص لانجري تحفه وجسمها فرسه مهر بصيت ليها بقولها الجمال دا مقدرش عليه قالت هو انا لي غيرك وقربت مني وباستني في خدي قعدت جنبي وحطت راسها علي كتفي فتحت دردشه معاها وقلت لها هنتكلم مع بعض بصراحه ومن غير خجل ماشي قالت ماشي ايه ال كنتي تحبيه ومجدي جوزك مش بيعمله قالت الا انت عملته قلت يعني ايه قالت هو كان سريع والحركات ال بتعملها هو مبيعملهاش بقولها زي ايه هههههههههه ضحكت قالت انت فاهم قلت لها بحب اسمع قالت يعني انك تيجي تحت وتمص وتلحس مكنتش اقدر اقوله بس كاان نفسي قلت لها ماهو انا طلبت منك تمصي ومرضتيش قالت اتكسفت اصلا وضحكت وقلت لها دلوقت لسه مكسوفه قامت باستني وقالت لاء كان زوبري بدا يقف بقولها العيال هينزلو قالت لا قافله الباب فوق ولو اتفتحت هسمعهم خلعت العبايه ال كنت لابسها ونولت الشورت وطلعت زوبري هي عرفت نولت عليه مص وبدلع زي محترفه وقف وهي برضو تمص وتلحس في البيوض وقامت عدلت نفسها وفتحت رجليها ودخلته في كسها وطلعت بزازها اارضع وامص فيهم خدنا وقت بتاع نص ساعه علي الوضع دا لم حسيت ان قربت اجيبهم عدلتها علي الكنبة وفتحت رجليها ونزلت علي كسها لحص وعض كنت بشفط كسها كله جو بوقي جبتها في بوقي وانا لحستهم فضلت معاها لحس لحد مكا جبتهم مره تانيه قامت حركت نفسها وعدلت جسمها ومسكت زوبري وهات ا يامص بعنف لحد ما جبتهم في بوقها وقامت مسحت بيه بزازها اترمينا في حضن بعض واخدتها ودخلنا الحمام استحمينا ودلعتها واحنا في الحمام كنت بفرك كسها وطيزها وبزازها كانت مبسوطه اوووي وانا كنت طاير بيها واحنا في الحمام الصابون نازل علي طيزها وانا بفركها كان زةوبري واقف مشيت صابعي علي الصابون ونزلت علي طيزها ودخلت صابعي في خرم طيزها لقيتها فلقست زوبري وقف وقفت الميه بتاع الدش وبدات اوسع في خرم طيزها بالصابو دخلت صابع وشويه دخلت التاني بصعوبه لقيتها بتقول مش قادرة بالراحه قلت لها هنجرب لو تعبك بلاش سكتت كملت وهي مفلقسه وقلت علشان تهيج معايا العب في بزبزها مسكت بزها منهم وبفرك في حلماتها والايد التانيه بتوسع في خرم طيزها وزبري حجر واقف حديده ضميت 3 صوابع وبدات ادخلهم مع مع هي بأتتؤؤه وانا بدخلهم بالراحه طلعت صوابعي ورفعت طيزها لفوق ودخلت زوبري يدوب الراس دخلت وهي صرخت صرخه مكتومه لانه من الصابو دخل كله مرة واحد حبت تطلعه ثبتها وثواني بدات احرك فيه والعب في بزازها شويه وبدات تتجاوب معايا وانا بالراحه دخله واحركه جوه طيزها بالراحه لحد ما حسيت ان خرمها بيوسع سرعت الحركه وهي بتتجاوب معايا وماسك بزازها الاتنين فرك في حلماتها ومص وبوس في رقبتها وشويه اعصر في طيزها خدنا ساعه علي كدا نكتها في طيزها ونزلتهم فيها استحمينا وخرجنا وخدتها في بوسه طويله دخلت انام جات تنام معايا قلت لها لا اطلعي مع العيال فوق قالت مش عايزه اسيبك نسي انام في حضنك قلت لها انا معاكي بس علشان محدش ياخد باله باستني وطلعت فوق شويه ولقيت رساله علي الواتس منها بتقول لي هتوحشني لحد الصبح وبعته بوسه نمت وصحيت الصبح كانت مجهز الفطار فطرت وقلت لها متجيش الغيط وانا هاجي بدري قالت ماشي وانا وهودي العيال عند جدهم وهقولهم رايحه الغيط مع طارق قلت لها ماشي وانا مش هاخر عليكي سلام سلام .... روحت الغيط وعلي العصر كدا لميت الدنيا بسرعه ورحت ليها اتشطفت وغيرت وقالت تعالي نقعد فوق طلعت معاها دخلت اوضه النوم ريحتها حلوه وشغلت التكيييف والتلفزيون وطبق فاكهه وعامله عصير وطبق فيه تسالي لب وسوداني بقولها ايه دا كله ضحكت وقالت مافيش احلي منك ولا اعز منك علشان اعمله كدا ياحبيبي بس هطلب منك طلب قلت لها تامري ياترا ايه انا في بالي اكيد عايزه تتناك هههههههه قالت النهارده هنكون مع بعض حبيب وحبيبه مافيش حاجه تحصل بينا وضحكت بوقلها يعني ينفع القمر دا معايا واسيبه قالت افهمني انا عايزه حب مش جنس فهمت قصدها ونس الوقت بيني وبين نسي قلت ارتاح ههههههه قالت مش عايزه ال بينا يكون متعه وبس يكون حب انا نسيت انك اخويا وانت برضو يبقي ال بينا حبيب وحبيبيه قلت لها ماشي اااتفقنا وفعلا قعدنا علي السرير ندردرش مع بعض ممكن بوسه او لمسه نايمه في حضني نايم علي خدها بوسه في رقبتها وهي علا كانت مبسوطه جدا اتصلت علي جد البنات وقالت له انها هتاخر مع طارق في الغيط وخلي العيال عندكم لان هروح عند اخويا علشان في توضيب حاجات في البيت لانه جاااي بكرا استغربت قفلت السكه وبقولها هو اخوكي جاي بكرا قالت اه هو كلمك ةمةبيلك كان مقفول واتصل عليا وجايين بكرا اخر النهار واتصلت بجد العيال هيباتو هناك لان عايزه انام في حضنك الليل كله ضحكت وقلت ماشي المهم شويه كدا واتعشينا وهزرنا ونمنا في حضن بعض للصبح صحيت لقيت الطار علي السرير واجمل بنوته داخله بتصحيني بقولها امتي بقا واتجوز اشو قمرايه كدا داخله عليا بالفطار لقيت وشها قلب زي ما تكون زعلت بقلوها مالك قالت يعني انا مش عاجبك ضحكت وقلت ياريت تفضلي معايا العمر كله قالت انا معاك العمر كله بس بلاش جواز حسيت انها بتتكلم جد مرضتش اكتر مهاها وقلت لها ماشي ياحبيبته قلبي .... الجزء الثالث قريبا
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...