القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

اختي الكبيره بتمص في زبري

عضو
  • المساهمات

    10
  • تاريخ الانضمام

  • تاريخ آخر زيارة

2 متابع

زوار الملف الشخصي الجدد

1,187 زيارة للملف الشخصي

إنجازات اختي الكبيره بتمص في زبري

  1. انا اختي وأحنا صغيرين كنت في ١ ثنوي وكنت نايم صحيت من النوم لقيتها بتمص في زبري حاولت امنعها بس كانت مصممه وشويه ولقيتها بتقولي الحسلي كسي بس انا وقتها رفضت وبندم لغاية دلوقت عدى حوالي ٧ سنين وفي الوقت ده جسم اختي كبر اوي وبقت ملبن انا حاولت المحلها وحاولت امسكها من صدرها بس عيا منعتني وبعدت عني وقالتلي متعملش كده تاني . اعمل ايه حاليا . ممكن تساعدني ؟
  2. انا بعمل نفسي نايم وهيا بتفضل تمص على اخرها وإذا حست اني صحيت بتمشي مع العلم انها محترمه جداّ ف مش عارف اعمل ايه
  3. بقيت كل ما اصحى من النوم الاقي اختي بتمص في زبري ده. مش عارف بقى هيا مالها ممكن حد يفيدني ،
  4. فتحت عيني لقيت اختي بتمص في زبري انا عايز اعرف بس في الاول اكمل في اللي بعمله ده ولا لا وكل حاجه حصلت كتبتها. - اسمي مودي عندي ٢٣ سنه واختي منار ٢٤ بس ايه حته قصيره كدا بطه بلدي على التكه كانت كل اسررنا مع بعض كنا أصحاب قبل ما نبقى اخوات بداية قصتي وانا في أولى ثانوي واختي كانت اكبر مني بسنه بس دمغها سابقه سنها بكتير كنا بنام في اوضه فيها سريرين واحد لاخويا الكبير وده ليه قصه تانيه هبقى انزلها والسرير التاني ليا انا واختي وبحكم أننا صغيرين كنا بنام مع بعض عادي في اليوم ده بقى نمت وأما فتحت عيني لقيت اختي بتمص في زبري حاولت امنعها بس هيا خليتني نكمل قعدت تمص فيه كأنها اول مره في حياتها تشوف زبر فضلت على الحال ده شويه حلوين وانا حاسس بزبري وهيا بتحشره في بوقها وتطلعه وتدخله تاني عرفت بعدين أنها كانت بتتفرج على افلام سكس وعايزه تقلدهم وقتها كنت اول مره انزل لبن وهيا زي الملهوفه بلعت لبني كله واول ما خلصت لقيتها سحباني من ايدي وراحت على مجلس الضيوف وقلعت وقالتلي الحسلي كسي وقتها انا رفضت كنت خايف ومكنش عندي خلفيه عن الموضوع ده سبتها ودخلت انام وعدتت الايام بس لا أنا ولا اختي فتحنا الموضوع ده تاني ولا اتكلمنا فيه وعدتت ال٣ سنين بتوع الثانوي ودخلت انا كليه وهيا في كليه في محافظه تانيه ومبقتش اشوفها الا في الإجازات كل فين وفين بس ديما كنت فاكر الموقف ده وعمري ما نسيته وكنت حاسس انها زعلت مني عشان رفضت أما بقيت اشوفها في الإجازات جسمها كبر اكتر وبقت تلبس العبايه أو البيجامه بتاعتها ومن كتر ما جسمها كبر الهدوم بقت لازقه عليها فلقات طيزها الكبيره بتكون واضحه قدامي وكانت مش بتلبس البرا طول ما هيا هنا حلمات بزازها بتكون واضحه اووي في الوقت ده حسيت اني نفسي فيها واني غلطت غلطه كبيره يوم ما رفضتها وساعات بحس انها معتمده تلبس كدا قدامي لأن ده اتوقع مش حاجه طبيعيه انها تكون قاعده كدا بلبس يهيج الحجر انا مقدرتش امسك نفسي وبقيت اروح احك زبري على طيزها وانا بهزر معاها امسكها اضربها واكتفها وبيكون زبري منفوخ ولازق في طيزها الكبيره سعات كنت بحس انها بتاخد بالها ف بتبعد شويه بس سايبه مجال اني اعافر معاها عن نفسي بسكت عشان متزعلش مني وفي يوم بعدها كانت لابسه البيجامه الضيقه بتاعتها حلمات بزازها كانت باينه اوي مسكتها من صدرها وقتلها ايه ده كله بعدت عني وقالتلي متعملش كدا تاني ومن يومها مستنيها تيجي اجازه عشان اشوف هعرف اعمل ايه معاها . اول ما يحصل جديد هنزل اول باول وياريت تساعدني اعمل ايه ؟.
  5. اختي وأحنا صغيرين كنت في ١ ثنوي وكنت نايم صحيت من النوم لقيتها بتمص في زبري حاولت امنعها بس كانت مصممه وشويه ولقيتها بتقولي الحسلي كسي بس انا وقتها رفضت وبندم لغاية دلوقت عدى حوالي ٧ سنين وفي الوقت ده جسم اختي كبر اوي وبقت ملبن  انا حاولت المحلها وحاولت امسكها من صدرها بس عيا منعتني وبعدت عني وقالتلي متعملش كده تاني .

    اعمل ايه حاليا . ممكن تساعدني ؟

×
×
  • انشاء جديد...