انا مش بديل حد .....و بقولها ليكي بجد
انتي نسيتي الود ..... و بنيتي بنا سد
في عينيكي كان الرد ..... لسؤال مررته اشد
ليه نسيتي الود ..... و استسلمتي للبعد
نسيتي ابقي مين انا الى دبت فيكي
انا ضحيت عشانك و عشان حياتي بيكي
هو انا رخيص في عينك و ايه بالنسبة ليكي
لا طول عمري غالي و شكلي كتير عليكي
مش طلبه مكبرة و عند ..... و لا طلبه منك صد
اختارتي مكان الضد ..... من قلب أدى و ما خد
هقولها بكي رشد ..... مكانك فاضي و لابد
تعرفي حقيقة العند ..... و تقفي الند بالند
هحرمك من حبي و هحرمك من هوايا
هحرمك و احرم نفسي تعيشي جوايا
بابي قفلته معاكي و كتبت ليكي نهاية
يمكن مع قلب تاني هبدء معاه الحكاية
انتي نسيتي الود ..... و بنيتي بنا سد
في عينيكي كان الرد ..... لسؤال مررته اشد
ليه نسيتي الود ..... و استسلمتي للبعد
نسيتي ابقي مين انا الى دبت فيكي
انا ضحيت عشانك و عشان حياتي بيكي
هو انا رخيص في عينك و ايه بالنسبة ليكي
لا طول عمري غالي و شكلي كتير عليكي
مش طلبه مكبرة و عند ..... و لا طلبه منك صد
اختارتي مكان الضد ..... من قلب أدى و ما خد
هقولها بكي رشد ..... مكانك فاضي و لابد
تعرفي حقيقة العند ..... و تقفي الند بالند
هحرمك من حبي و هحرمك من هوايا
هحرمك و احرم نفسي تعيشي جوايا
بابي قفلته معاكي و كتبت ليكي نهاية
يمكن مع قلب تاني هبدء معاه الحكاية