القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

قصص يكس - زميلتي اللبوة


المشاركات الموصى بها

صباح الخير عليكم جميعا
أنا بشتغل في شركة سياحة ليها اكتر من فرع في مصر ومشهورة جدا
الفرع الي انا فيه بشتغل انا واتنين بنات واحدة محجبة ( شيرين ) وبنت ناس كويسين
والتانية ( مروة ) فلتة من الفلتات وبرده بنت ناس كويسين , وانا 🙂

هحكيلكم عن موقف حصل بيني وبين البنت الفلتة الطلقة ,
في يوم كان لازم اروح الشغل بدري قبل البنتين عشان كان في عميل اعرفه معرفة شخصية كان عايز يحجز شاليه في المنتجع بتاع الشركة وكان لازم يسافر اليوم دا , المهم رحت وقابلته وخلصتله الي هو عايزه ومشي , كان لسه فاضل ساعة على ما البنات يجوا , قلت ادخل اخد دش وافوق عشان كنت حاسس اني لسه نايم قلعت كل هدومي وفي غرفة الاجتماعات , ودخلت اخد دش .

بعد دقيقتين كدا سمعت صوت حاجة بتخبط قفلت المياه عشان اسمع كويس , سمعت خطوات طالعه ع سلم العمارة ووقفت قدام باب الشركة او قدام باب الشركة التانية الي ف نفس الدور , المهم عملت فيها مش واخد بالي ودخلت اكمل شاور ..... وإذ فجأة أسمع صوت ( مروة ) تقريبا بتكلم نفسها وبتقول انا سبت المياه شغاله من امبارح وفجأة لقيت باب الحمام بيفتح وانا زي مانا عريان ملط , ومروة دي كان وشها مكشوف لدرجة انها لما شافتني كدا لا انكسفت ولا انصدمت ولا اي اندهاش .. فضلت متنحة شوية كدا وقالتلي " يا بختك يا عم , انا كمان نفسي اعمل زيك كدا بالظبط " , بصراحة انا الي اتصدمت من رد فعلها , تداركت الموقف وف لحظة الشيطان لعب ف دماغي , وقلتلها وايه الي يمنع يا رورو , قالتلي خلاص لما تخلص انا هدخل بعدك بس انجز قبل ما شيرين تيجي وتودينا في داهية , قلتلها اوكي , قفلت الباب وانا فكرت ازاي استغل الموقف , قفلت المياه ورحت خارج م الحمام زي مانا ورحتلها مكتبها وقلتلها يلا , قالتلي طيب البس بقا , قلتلها حاضر , المهم سبتها لحد ما دخلت واتأكدت انها قلعت هدومها وفتحت عليها الباب , مش عايز اوصفلكم ع الحلاوة والجمال الي كانت مخبياهم تحت لبسها ( هي كانت بتلبس ابن متناكة يحرك الحجر بس الي شفته كان ابلغ واعظم من كدا ) جسم فاير وابيض زي القشطة وصدر متوسط لاهو كبير ولا صغير والحلمات لونها وردي وشكلهم حلو اوي في صدرها , ومفيش ولا شعراية تحت خااااااالص , ورسمة تاتوو Tatto في اماكن زي الي بشوفها في افلام السكس على صدرها وتحت سرتها وفوق طيزها من ورا ......

المهم هي المرادي اتصدمت وراحت رشاني بالميه عشان امشي , انا طبعا ولا الدموع دخلت ورحت حاضنها وماسك منها الدش ورميته ع الارض وهي كانت بدأت تصبن جسمها كان ناعم اوي واملس وانا كنت بحسس على كل نقطة في جسمها كان زبري يقف ويطول وينشف لحد ما بقى زي سيخ الحديد وسخن موووولع , وهي عامله نفسها بتزقني بس بحنية كدا وتخبط على صدري براحة وكل ما تزقني كل ما اقرب زبري ليها لحد ما حست بالنااار الي في زبري رحت ماسك ايدها وحطيتها على وبري , لقيتها بتقولي يخربيتك دانت مولع , قلتلها انتي تولعي في التلج , المهم لقيتها بتضحك وبتقولي هووس , لقيتها نازلة على ركبها ومسكت زبري بايديها الطرية وفضلت تدعك فيه لقيته سخن اكتر وبعدين قعدت تبوس فيه وبعدين دخلته في بقها عشان تمصه فضلت تمص شوية وشوية لحد ما انا حسيت ان الوقت هيجري من غير ما انيكها , قومتها من ع الارض واخدتها برة الريسبشن لان الحمام كان ضيق , واتأكدت ان الباب مقفول كويس وبعدين قفلت الترباس .... ورجعلتها تاني لقيتها بتطلع " condom " التوبس يعني من شنطتها , قلتلها دانتي جاهزة بقا .... قالتلي انا كان نفسي اشوف زبرك دا من زمااااااااان قلتلها واديكي شفتيه وريني هتعملي ايه بقا , راحت جارية عليا ومسكاني منه وشدتني براحة لحد ما وصلنا للكنبة , قعدت ولبستني التوبس وراحت رامية نفسها ع الكنبة , انا بصراحة شفت المنظر دا مقدرتش امسك نفسي رحت نازل على صدرها مقطعه بوس وعض وفرك وتفريش لحد ما احمر , وف نفس الوقت كنت بزنق رجلي وركبتي في كسها عشان اهيجها , هاجت هي كمان وقالتلي يلا بقا حرام عليك انا تعبت دخله بقا دخلللله بسررررعه نزلت ودخلت زبري في كسها وفضلت انيك فيها اكتر من نص ساعة وهي كل شوية تتأوه وتقولي برااحه يا مجرم وتقرصني من رجلي لحد ما لقيتني هجيبهم قلتلها هجيبهم عايزاهم في كسك والا برة قالتلي لا برة لسه بطلع زبري من كسها لقيتها نازله ع ركبها وقلعتني التوبس وفضلت تمص تمص تمص وتفرك زبري بايديها وانا بصراحة كنت خلاص في دنيا تانية لحد ما جبتهم في بوقها .
خلصنا نيك قامت باست زبري وقامت وقفت تبص في الساعه لقت فاضل 10 دقايق ع وصول شيرين
قالتلي يخرب بيتك مش هلحق اخد شاور , رحت شايلها وداخل بيها الحمام واخدنا شاور جميل مع بعض وخرجنا لبسنا هدومنا وفتحنا الباب وفضلنا قاعدين مع بعض في الريسبشن نتكلم يجي نص ساعه لحد ما وصلت الحاجة شيرين ....

ودي كانت اول مرة ليا مع رورو اللبوة , لسه في حكايات كتير

سلام

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...