القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

متسلسلة صراع الممالك حتى الفصل الرابع 8/7/2018


المشاركات الموصى بها

بعد أنتظار دام لفترة نوعا ما طويلة و بعد مشاورات مع الأستاذ شوفوني و الأستاذ سامي مشرفي القسم قررت أن أستكمل كتابة هذه القصة تحت نفس العنوان الذي وضعته صاحبة الفكرة و صاحبة أول فصلين منها الأستاذة suzansy و نظرا لغيابها و أتمنى من كل قلبي أن تكون بألف خير و صحة سأكمل أنا كتابة باقي الفصول و في حال عودتها سالمة للمنتدى يمكنها أن تكمل هي القصة أو تكلفني بأستكمال عملي

اول فصلين كتبتهم الأستاذة suzansy و انا سأبدأ بكتابة الفصل الثالث و أتمنى لكم قراءة ممتعه

كاتبة جنسية

مقدمة:

انا جلنار الحفيدة الوحيده للملك سراج والوراثة الشرعيه لحكم المملكه بعد تخلي امي الملكة تينار عن التاج لي ،، عمري 21 سنه اسكن في اجمل قصر في الممالك السبعة ،، امي هي من اقسى السيدات في السبع ممالك فهي من يتحدث عنها الجميع بانها اول من استردت ارض المملكه التي كانت مسيطرة عليها مملكه الملكه سهيله ،، الملكه سهيله هي من اشر الملكات في السبع ممالك ،، وهي الان معلنه الحرب على مملكتي الملكه ميار ، و الملكه منار ،، اختين توأم تولو حكم المملكتين بعد قتل الملك السابق للملكتين بسم في الطعام عندما كانو خدم في قصره ،، وهنالك المملكه التي لا يعرف احد عنها شئ لان ارضها مختفيه ولا يمكن ايجادها إلا اذا كنت من هذه المملكه ،، غير معروف عن هذه المملكه غير انها تحكمها ملكة اسمها سراب ،، والمملكه السادسة تحكمها الملكه زناد وهذه المملكه تضم افضل المهندسين وامهر صانعي السلاح ،، المملكه السابعه هي المملكة إلى يخشاها الجميع وهي مملكة الساحره سحر وهي مملكة السحر والشعوذة والغموض ولا احد يتجرأ الاقتراب منها

الجزء الأول

استيقظت صباحا على صوت وئام خادمتي الخاصه وهي تقول

وئام:الفطار يا مولاتي

استيقظت وكان يوم مشرق جميل خرجت الي الشرفه لأرى امي الملكه تينار تشرب القهوه وهي مستائه

انا : مابك ياسلطانه

الملكة تينار:اجلسي يا جلنار ، لقد اتت هذه البرقية اليوم اقرايها

قرأت البرقيه وكانت من الملكه سهيله وكانت عباره عن سطر " تجهزي لاني "

انا بابتسامة : السلطانة خائفة !

الملكة تينار : ابدا ولكن الخوف عليكي انتي مازلتي صغيرة على خوض حرب وانتي مازلتي لم تكملي سنة في الحكم

انا : انا جاهزة عندما تكون السلطانة التي انجبت ملكة جاهزة

ابتسمت الملكة تينار وقالت

الملكة تينار: جاهزة دائما لأمثال سهيلة

صعدت لغرفتي وجلست على كرسي وناديت على وئام ، اتت وئام عاريه وتلبس عقد خادمات اقدامي(عقد مكتوب عليه اسم الخادمة وعليه صورة لقدمي )

بدون أن اتحدث اشرت باصبعي على قدمي

وئام : امرك يا مولاتي

نامت على ظهرها ووضعت راسها تحت اقدامي وانهمكت في تقبيل حذائي

وئام : خادمة اقدامك مولاتي ، جسدي تحت امرك انا عاهره لاقدامك

وانا ابصق في وجهها وهي تلحسه من على وجهها ، ثم طلبت منها أن تنزع حذائي وتستمر في لعق أقدامي

انا : هيا يا عاهره انتي عبدة اقدامي اريني كم تحبين قدمي

استمرت وئام بلعق اقدامي.

ثم فجأة سمعت صوت غريب قادم من غرفة امي السلطانة تينار .

الجزء الثاني

وصلنا لما كانت خادمتي وئام بتلحس رجلي وفجأة سمعت صوت جاي من اوضة امي الملكة تينار جريت عالاوضه خوف على سلامة الملكه خاصة بعد برقية التهديد من الملكه سهيلة ، دخلت اوضة الملكه وجدت خادمة من الخادمات موجهة مسدس على راس الملكة تينار وتهددها ولما قربت هددتني انها هتقتل الملكه ، ملقتش حل غير اني احاول اكسب وقت افكر فيه سالتها ،

انا : مين باعتك تعملي كدا

مردتش عليا ووجهت المسدس عليا وبعدين وجهته على الملكه تينار مرة تانيه

انا : مرديتيش على السؤال

الخادمة : كلمة كمان وهقتلها.. ااااه ،،

سقطت الخادمة المجهولة على الارض وكانت وئام الي تسللت من وراها وضربتها على راسها ب المسدس ،، بصيت لوئام بصة رضا وفخر بيها وبعدين قلتلها تربط الخادمه المجهولة ديه عشان اعرف مين باعتها ،، وروحت للملكه تينار عشان اشوف حصلها حاجه أو لا ،

الملكة تينار : انا كويسه يا جلنار متخافيش ،، المهم اعرف مين باعت الكلبه ديه

لسا هرد على الملكه تينار لمحت بالصدفة في الارض طوق خادمات شلته بصيت لقيت عليه اسم الخادمة وصورة اقدام مكتوب تحتها الملكة سهيلة تأكدت ان سهيله هي الي باعته الخادمة ،، سبت الملكه تينار ترتاح ونزلت للزنزانات لقيت الخادمة المجهولة مربوطه ووئام بتضربها بالكرباج ،، دخلت شاورت لوئام توقف وقلت

انا : فاكره انك ياشرموطه هتقدري تقتلي الملكه تينار بكل سهوله

الخادمة : ابتسمت ومتكلمتش

ضربتها بالقلم جامد على وشها وتفيت عليها

انا: انطقي ياكلبه ياعاهره

الخادمة : فاكره ان الملكه سهيله هتسيبكو تعيشو ،، حضري نفسك لمفاجأة

لسا هشتمها لقيت قائدة الفارسات داخله بتقولي ان الملكه سهيله اقتحمت حدود ارضنا وسيطرت على قريتين

انا : جهزي الفارسات ،، هنحاربها و هنرجع الارض وهنحتل ارضها

وقلت انا : سيبوني مع الشرموطه ديه لوحدنا

اول ماطلعو قلتلها انتي خلاص هتبقي خادمة عندي ياشرموطه عشان ملكتك سهيلة هتموت النهارده

الخادمة : انا ماخدمش غير ست الكل الملكه سهيله

بدات افكها وانا عارفه قلت خبرتها ب القتال عشان كدا هسيطر عليها بسهوله

فكيتها وبدأت اضربها اقلام على وشها وهي تحاول تصد الضرب مش عارفه ،، شديتها من شعرها ونزلتها على رجلي

انا : بوسي جزمتي ياشرموطه

قفلت بقها وبتحاول تقاوم فحطيت جزمتي الثانيه على كسها وبدات افرك كسها جامد ،، ابتدت علامات الهياج تبان عليها ,, وابتدت تبوس جزمتي

أنا : شاطرة ياكلبه ،، نظفيها بلسانك عايزاها انظف من وشك عشان دي سهيله هتبوسها بعديكي

بدات تلحس وانا دخلت كعب الجزمة في كسها ،، وبدخله وبطلعه بالراحه وهي من الهيجان مش قادره وبقت بتلحس بنهم شديد ،،

الخادمة : ااااه اووووووف ارحميني انا هبقا تحت رجلك وخدامتك على طول يا أعظم ملكه ممممممممممممممم اوووووووووووووووف

مسكتها من شعرها ونيمتها عالارض وقعدت على وشها وقلت لها تلحس خرم طيزي ،، بدات تلحس وانا بدأت اتأوه اهات مكتومة وبضربها على كسها ،، وهي مستمره في اللحس جامد وانا مش قادره

انا :اااااااااااااااااه اوووووووووووووووف شاطرة ياكلبتي المطيعه ممممممممممممممم

قمت ورجعت قعدت على وشها بكسي ،، انا : الحسي يالبوة يامتناكه

بدات تلحس جامد وانا هجت اووي كانت شاطره اوي في اللحس

اناا : اااااااااااااااااه هتموتيني ياشرموطه اوووووووووووووووف ممممممممممممممم

جبت شهوتي ،، وهي لحستها كلها

قومت وخدتها قعدتها عالكرسي وبدأت اقولها احكيلي سهيلة ناويه على ايه

الخادمة : متاكده انك عايزه تسمعي

انا : امال ههزر معاكي ياشرموطه

هي بدات تحكي وقالتلي هقولك سبب ان سهيله وامك لحد دلوقتي بينهم عداوة زمان ،،

الخادمة : من 4 سنين كانت الملكه سهيلة سيطرت على اراضي لمملكتكم ،، اعلنت الملكه تينار الحرب لاسترداد الارض ،، ولكن بعد ما بعتت الفارسات رجعو مهزومين و اتقتل نصهم ،، بعتت الملكه سهيلة برقيه للملكه تينار بان يلتقو ليتفقو على هدنه ،، واتقابلو في قصر الملكه سهيله ،،

وكنت انا بتصنت من الباب وبشوف من شباك صغير ايه الي بيحصل ،، اول كلمه قالتها الملكة سهيلة ان فارساتك الي بالخارج قتلو وباقي فارساتك محاصرين داخل قصرك ،، انزلي على ركبك وتبوسي رجلي والا هتموتي وهدمر قصرك واخد مملكتك ،، ماتحاوليش تقاومي لاني هقتلك ،، وقامت الملكه سهيلة وقفت قدام امك وتفت في وشها ،، امك من الصدمة مقدرتش ترد عشان كان فيه قلم نازل على وشها ،، وقالت سهيلة نفذي ياشرموطه وانزلي ،، امك كانت قويه وجباره لكن كل الاحتمالات ضدها وعشان تحميكي وتحمي مملكتك نزلت على ركبها ،، ساعتها كانت الملكه سهيله بتبتسم وبتقولها ،، عرفتي مقامك ? ،، امك هزت دماغها بالموافقة ،، تفت سهيلة على وش امك وضربتها بالالم ،، وبعتت تجيب كل الخدامات بما فيهم انا ،، وشاورت قلعوها هدومها ،، نفذنا في ثواني ،، ومسكت امك من شعرها وقالتلها تبوسي جزم الخادمات كلهم والا بنتك القمورة هتموت وسط قصرك ،، قالت لا إلا بنتي امرك هبوس ،، ضحكت سهيله وقالتلها اترجيني تبوسي رجل الخدم ولو معجبنيش بنتك هتموت ،، بدأت امك والدمعه في عيونها انا شرموطه انا متناكه انا اقل من اي جزمة خدامه من خداماتك مولاتي انا اقل من اني اكون خدامتك ،، قالت سهيله مش بطال ،، يلا بوسي جزمهم ،، بدات تجرها من شعرها تخليها تبوس رجل كل خادمه في القصر وبعدين الملكه سهيله طردتنا وقالت وخدت امك وراحو الغرفة الخاصة ودي محدش يعرف يقربلها ف معرفش ايه الي حصل ،، والي عرفته أن سهيله طلبت من امك انها تخليكي كلبه عند سهيله زيها بس امك رفضت عشان كده سهيله أعلنت الحرب ودخلت ارضك ودي قصة امك وسهيله ،،

انا كنت مصدومة امي السلطانه تينار العظيمة كانت خادمة ل سهيله ،،

الفصل الثالث

حصريا على منتدى نسوانجي

كاتبة جنسية

عرفنا في الجزئين السابقين أن الحرب دائرة بين السبع ممالك من أجل بسط النفوذ و توسيع السيطرة على الأرض ، هذه الحروب المستعرة منذ سنوات طويلة و كل مملكة لا تهتم لا بعدد القتلى ولا أيضا بالدمار كل الهدف هو السيطرة و كل الملكات ساديات مع أختلاف الطريقة لا أكثر .....

أنا جلنار ملكة مملكة النار سبق ان شرحت كيف وصلت للحكم و ها أنا أخوض غمار الحرب ضد سهيله التي أكتشفت أنها في يوم من الأيام حولت أمي لخادمة و كلبة و ايضا كان شرجها لوقف الحرب أن اصبح انا ايضا خادمة لها هذا ما حكته الخادمة التي كانت تسعى لقتل السلطانة تينار أمي ....

بداية الفصل

سمر :- جيشنا بدأ فعليا بالتقدم و قدرنا نستعيد ثلاث قرى و جيش سهيله تكبد خسائر كثيرة بسبب إنسحابه بطريقة عشوائية .

أنا :- إنسحاب اية عايزة اليوم يكتب بالتاريخ أمسح جيش سهيله عايزه سهيله و باقي جيشها أسرى عشان الكل يعرف أننا قادرين على خوض أي معركة و النصر فيها حتى لو كانت المواجهة مع أقوى الجيوش .

قائدة الفارسات :- مولاتي كتائب الموت الان تلتف على قوات النخية في جيش سهيلة و تواجههم في قرية المعاتيه و كمان في تبت الجميره و عسكرياً لو قدرنا نهزم قوات النخبة المعركة أصبحت لنا و نستطيع أن نسترد كل أراضينا .

انا :- اراضينا ؟! ، مش ده اللي عايزاه انا عايزه ناخد مملكة سهيله كاملة و نخليها تابعة لمملكتنا و أكيد ده مش هيحصل إلا لو قدرنا ناخد سهيلة أسيرة هي و باقي العائلة المالكة ، انتبهوا تعتقدوا أني بقبل بأي نصر لا النصر بالنسبة لي هو بضم كل الاراضي التي تحكمها سهيلة لي مع جعل سهيلة و عائلتها جزء من خدمي .

كلهم بصوت واحد :- أمرك يا مولاتي

مازلت افكر بكل اللي حصل امبارح في القصر و الصدمة اللي تلقيتها من أمي بكلامها معايا عن تاريخ المشاكل مع سهيله و ازاي قدرت تواجهنا بهذه الطريقة ......

أنا :- متأكده من كلامك يا حيوانه ؟!

الخادمة :- مستحيل افكر أني أكذب عليكي أنا صرت خادمتك و من الصعب عليا أن افكر ولو للحظة أن أكذب عليكي .

أنا :- قومي و جهزي نفسك عشان تدخلي عند خادماتي ولو كنتي مجتهدة و مطيعة ساعتها هيكون ليكي مكانة هنا .

الخادمة :- أمرك يا مولاتي

معقولة أمي السلطانه الشرسة القوية تبقى خادمة لسهيله ، ازاي ؟! من كلام الخادمة أنه سهيله ذلت أمي و حطمت كل كبرياءها و مش كده و بس دي كانت ناوية تحولني كلبة عندها أكيد في حاجة انا مش فهماها .

أه يا سهيله لو وقعتي في أيدي هخليكي خادمة للمملكة كلها مش خادمة لي بس ، هكسر كل كبريائك المزيف .

قائدة الفارسات :- الوضع خطير يا مولاتي في حالة تمرد في كثير من القرى و للان تقريبا نصف المملكة سقطت في يد سهيله و فارساتها .

أنا :- لازم نرد عليهم بسرعة .

قائدة الفارسات :- ممكن ندخل فرق الموت الثلاث عشان نقدر نرد عليهم .

أنا :- الظاهر فعلا لازم ندخل فرق الموت كاملة و كمان سرايا الملك سراج .

قائدة الفارسات :- بس هم مجرد عبيد يا مولاتي .

أنا :- كانت سمر تعدهم و تدربهم من أجل مثل هذه المواقف ، و اليوم جاء وقت استخدامهم لنرى مقدرة سحر على صنع جنود قادرين على حماية مملكة النار .

قائدة الفارسات :- امرك مولاتي ؟!

أنا :- وئام وئام انتي يا كلبة ؟!

وئام :- امر مولاتي

أنا :- اذهبي إلى السلطانه و قولي لها أنني في أنتظارها في القاعة الملكية .

وئام :- أمرك مولاتي ....

كل تفكيري منشغل لما وصلت له أمي و ما هو سبب كل هذا الامر ؟! ، هل هو ضعف ؟! أم هزيمة ؟! أم أم ام إلخ كثر التفكير بيخليني فاقدة التركيز

الحاجبة :- مولاتي الملكة قائدة الجيش سمر تطلب الأذن بالدخول .

أنا :- دعيها تدخل

الحاجبة :- أمر مولاتي

أنا :- ماهي الأخبار يا سمر ؟!

سمر :- القتال مستمر و فرق الموت مع سرايا الملك سراج الان في تلة يبرع في الجانب الجنوبي للملكة و بدأت مواجهاتها مع جيش سهيله .

أنا :- و كقائدة للجيش تعتقدي أننا نملك فرصة ؟!

سمر :- صدقيني يا مولاتي لا أحد يعرف عن كتائب الموت و سرايا الملك إلا أنا و أنتي و قائدة الفارسات ، يعني هم الحصان الاسود لهذه الحرب و تدريبهم تم على أيدي مدربات خبيرات تدربوا في مملكة السحر و العتاد الخاصة بهم جميعا اشترينها من مملكة الملكة زناد يعني عندهم القدرة على الصمود في المعركة .

أنا :- الصمود امر مفروغ منه أنا عايزة أكثر من كده ، عايزة أنتصار و مش أنتصار في الدفاع لا عايزة نصر كامل على مملكة سهيله ، و عايزه سهيلة هنا تحت رجليا كلبة و خادمة .

سمر :- مولاتي النصر ممكن يحصل في أي وقت ولكن وجودك في المعركة بجانب جندياتنا الباسلات بيرفع من معنوياتهم و بيشد من عزيمتهن عشان تحققي نصرك الكامل

أنا :- و انا مستعدة أمري بتجهيز فرستي و موكبي عشان انضم للمعركة .

سمر :- أمر مولاتي

خرجت سمر و أنا لسة عقلي مشتت و الأفكار تراودني حول أمي و سهيله .

الحاجبه :- السلطانه تينار ....

دخلت أمي و أنا في قمت غضبي مما حصل و مما حكته تلك الخادمة عن تحويل أمي لخادمة و اقل كمان عند سهيلة و كان كل ما في رأسي كيف يمكنني أن أسأل أمي دون أن احرجها و في نفس الوقت أفهم لأن التفكير هيجنني .

أنا :- ازيك يا ماما ؟!

امي :- كويسة بس قلقانه من اللي يحصل في المملكة سهيلة تتمنى اسقاطك من العرش

انا :- صعب عليها تسقطني من عرش المملكة بس إللي مش فاهماه هي ليه بتحاول تحاربنا أية سبب العداء بيننا ؟!

امي :- الموضوع طويل يا بنتي .

أنا :- الطويل يقصر لازم افهم بالضبط اية اللي بيحصل بالضبط محتاجة أفهم لأني خارجة للمعركة و مش عايزه ابقى في وسط المعمعه و انا تفكيري في حاجة ثانية .

امي :- لية هتخرج المفروض تقعدي هنا و تديري المعركة من قصرك.

أنا :- أنا مش جبانة عشان جيشنا يقاتل و انا مستخبية هنا ومش هنتظر لحد ما سهيله تخش القصر لا هقاتله هناك و يا انتصر او اموت غير كده مش هقبل .

أمي :- زي ابوكي دماغك حجر صوان .

أنا :- مش مهم دلوقتي انا عايزه اعرف بالضبط لية سهيلة عايزه تقاتلنا بدي الطريقة .

أمي :- طيب هحكيلك ، شوفي من ثلاثسن سنة كانت مملكة سهيلة تحت وصايتنا يعني نحن كنا الحكام و أم سهيلة كانت مجرد حاكمه تنفيديه و نحن إللي بنحكم بكل حركة و كانت الحياة ماشية كويس لحد ما أمها حاولت تعمل تحالف مع مملكة السحر و كمان بعتت خطاب للملكة لسحر عشان يلتقوا و يتناقشوا ببعض الأمور و ده الأمر خلاني شايطة ناااار و أمرت بعتقالها و سجنها لانها حاولت تعمل مباحثات بدون الرجوع لي ، و فعلا قدرت قواتنا من جلبها لي مصفده للقصر و على الرغم من أنها ملكة و مسؤولة عن شعب الا أننا ذليناها و حولناها لكلبة كانت مهمتها بالقصر بوس رجلينا الخادمات .

أنا :- يعني حولتيها لأوسخ كلبة .

امي :- فعلا كانت تجلد في اليوم 100 جلده و أستمر الوضع ده شهور و لكن في يوم كان عقابي لها أكبر و نتيجة للنزيف إللي حصلها ماتت .

أنا :- و بعدين ؟!

أمي :- سهيلة وقتها كان عمرها 18 ءنة و كانت لسة في بداية حياتها يعني لسة بتتعلم و تم تعينها بدل أمها كملة للملكة و طبعا تحكم بأمرنا ، و لكن الوضع تغيير بعد خمس سنين .

أنا :- أزاي يعني ؟!

امي :- أنتي لسة مكنتيش اتولدتي و كانت مملكة الملكة سراب اعلنت الحرب علينا و استمر قتالنا معاها 3 سنوات متواصلة أثرت على مملكتنا على الرغم من أن الحرب انتهت لا غالب ولا مغلوب و لكن جيشنا خسر كثير و كمان اقتصاديا انهكنا من الحرب و حصلت مجاعة في أخر سنة و بدأنا نخسر قوتنا و سيطرتنا على مملكة سهيلة اللي قدرت تقوي جيشها بدعم من مملكة السحر و قدرت تعمل حصون و اسوار و بدأت تنشأ اقتصاد مستقل و تدرب جيشها على أحدث الطرق ، و يوم ميلادك أعلنت استقلال مملكتها من الوصايا و يوم استقلالها أعلنت الحرب علينا و بدأنا فعلا حرب جديدة معها .

أنا :- يعني سهيله اعلنت الحرب علينا طيب كيف قدرتي تستعيدي أراضي المملكة المغتصبة منها قبل ست سنوات ؟!

أمي :- اه ... قد....قدرت...يعني....

أنا :- مالك كده يا أمي في أية لية بيقطع الكلام معاكي كده ؟!

أمي :- اصل ....أصل...أصل ... انا حاولت اتفاوض معاها عشان نوقف الحرب بس .... بس ....

أنا :- مالك يا أمي بتبسبسي لية ؟!

أمي :- هي قامت بحركة غذر منها و قتلت الفارسات اللي راحوا معايا و بعدها حاولت استعبادي و مكانش قدامي الا أني اسايرها بدل ما كانت تقتلني و قتلتك .

أنا :- يعني خدمتيها ؟!

أمي :- قدرت تذلني و عملت معايا زي ما عملت مع امها و خلتني كلبة لخادماتها كمان يعني قدرت .

أنا :- طيب و أية حصل ازاي قدرتي تهربي منها و ترجعي للمملكة و كيف قدرتي ترجعي الأراضي و القرى اللي أخدتها .

أمي :- بعد ما استمتعت بذلي دخلتني اوضتها و قالت أنها عايزاكي برضه خادمه ليها و المملكة هتبقى تحت وصايتها ، أنا فكرت أننا فعلا في حالة ضعف بس ممكن اعمل خطوة صعبة شوية بس ممكن اقدر اصمد شوية في وجه سهيله فشرطت عليها انها تعيد كل الاراضي و كمان تنتظر لحد ما توصلي عشرين سنه عشان تستلمي المملكة و ساعتها هتبقي خادمتها ، و لما وافقت رجعت و استعنت بالصعاليك و هم من اىغجر ملهمش أي مأوى ولا أي سكن متنقلين عرضت عليهم قرية كاملة مقابل أنضامهم للجيش و هم وافقوا و قدرنا نأمن كل حدودنا مع سهيله و لما حاولت السنة الماضية تذكيري بالعهد رديت عليها بالرفض و هي بدأت حربها علينا زي ما انتي عارفة .

أنا :- عايزة اعرف حاجة أخيرة بس انتي عايزاني أعمل أية مع سهيلة ؟!

أمي :- سهيله مدعومه من قرية السحر بس مافيش تحالف بينهم يعني دعم خفيف ولو قدرتي تقتليها او تحوليها لخادمة ساعتها ممكن تواجهي قريت السحر و ده خوفي ، اما تعملي اية مع سهيله عايزة اشوفها و هي مذلولة و مكسورة هي و كل مملكتها .........

سمر :- مولاتي في خبر حلو

أنا :- خير؟!

سمر :- قدرنا أننا نحرر كل ****ا من يد جيش سهيله و مش كده و بس

أنا :- سمر صرتي تحبي الرغي و بتحاولي تستفزيني كملي كلامك كاملا بدل ما اطلع كل عصبيتي على جسمك و انتي عارفاني كويس

سمر :- اسفة يا مولاتي ، كتائب الموت أسرت من قوات النخبة 30 أسيرة بينهم قائدة الجيش الخاص بسهيله و مش كده كمان أسرنا ابنت خالة سهيله و هي بتحاول الهرب من تبت الجميره و و جميعا الاسرى وصلوا و منتظرين تعليماتك بشأن التصرف معاهم .

أنا :- حطوهم بالاقفاص و اما ابنت خالة سهيله جيبوها لعندي محتاجة اتكلم معاها .

سمر :- امرك مولاتي ، طيب هل نقوم بنشر قواتنا عند الحدود أم نواصل الهجوم ؟!

دخول قائدة الفرسات الخيمة

قائدة الفارسات :- الان نقدر نقول أن الحرب دي أنتهت يا مولاتي

أنا :- ازاي انتهت ؟!

قائدة الفارسات :- سهيله و الحاشية الملكية و قعوا بالأسر على يد الصعاليك و الأن يتجهوا بها لهنا عشان يسلموها لحضرتك .

أنا :- معقولة بالبساطة دي يحصل كل ده ، توقعت أننا هنلاقي صعوبة و ممكن الحرب تطول شوية معقولة قدرنا في 13 يوم ننهي هذه المعركة .

سمر :- فكرتك بأشراك سرايا الملك سراج كانت فكرة ممتازة و ما خطرت على أي بال لانهم كانوا مجموعة من العبيد اللي محدش بيقيم لهم وزن و ده كان عامل فارق بالمعركة.

قائدة الفارسات :- و كمان كتائب الموت بدرت تحسم كل المعارك و واجهة جيش سهيله بقوة و أثبتوا انهم يستحقوا كل الامكانيات اللي اعطيت لهم و قدروا يسيطروا على كل المعركة و يحسموا الحرب .

أنا :- الأن اعطوا الاوامر لجيشنا بالتقدم من أجل اسقاط كل مملكة سهيلة و لازم يدمر باقي جيشها و بعد ما يسيطروا على كل شبر تعلنوا بأسمي أن تلك الأراضي تم ضمها لمملتكتي و اني الحاكمة الوحيدة للمملكة العظمة مملكة النار و ترفع راياتنا في كل القلاع و ايضا كل الحصون و تفرض قوانين مملكتنا هناك و تعين قائدة الفارسات حاكمة عليها بأسمي .

سمر :- أمر مولاتي

أنا :- أما بالنسبة لسهيله و حاشيتها يربطوا من أيديهم و يتم جرهم بالاحصنه الا القصر عشان الكل يعرف أني مش برحم من يخرج عن طاعتي او من يفكر بأشعال حرب مع مملكتي ، و عايزاكي يا سمر انتي إللي تجري سهيله عايزاكي ما ترحميها تدمريها توصليها للقصر و هي منتهية و لا تنسي كل الحاشية التابعة لسهيلة تقلعيهم لبسهم عايزاهم ينجروا و هم عراه امام كل الناس ، و لا تنسي أطواق العبودية عليهم كلهم و اللي ترفض اجلديها لحد الموت لازم يفهموا انهم خلاص مافيش قدامهم الا هذا المصير ، اما يصبحوا خدم و اما يموت من التعذيب .

سمر :- اوامرك يا مولاتي .

أنا :- الأن سأتحرك لقصري لأبد الاحتفال بالنصر و انتي يا قائدة الفارسات تبدأي حملتك على مملكة سهيلة و أي مقاومة انهيها أمامك عشرين يوم أما أن تنتهي من حربك على المملكة أو انتظري مني عقاب مابعده عقاب لاننا بعد عشرين يوم هنبدأ نفكر بالخطوة القادمة .

قائدة الفارسات :- أمرك مولاتي ينفذ

في طريق عودتي لقصري كنت أفكر بباقي كلام أمي عن موضوع العهود بين الممالك و ازاي التوأمان يخضعن لبنود الحماية من مملكة السحر ....

أمي :- لازم تفهمي يابنتيأن مملكة السحر خطيرة لانها تفرض قوتها بكل بساطة على أي حد و صمودنا ضدهم كان بسبب قوة جيشنا الذي يعتبر الأقوى على الأطلاق و مع ذلك تمكنت سحر من تدمير معظم قوتنا على الرغم من انها لم تشارك سوا بربع جيشها و ليس جيشها كله و كمان القوات الكاسحة بتاعتها ماشاركت أبدا يعني المعركة معاها مش بالسهولة دي .

أنا :- و الحل أية يا ماما عشان نعرف نوقف ضدها ؟!

أمي :- في حل و لكنهم صعب جدا و أيضا يكاد يكون مستحيل نوعا ما

أنا :- أية هو يا أمي ؟! ، انا مستعدة لأي شيء عشان احمي مملكتي .

امي :- المملكة المخفية مملكة سراب هي الحل لانها مملكة معروفه بأمتداد قبائل المايا و عندها قوة توقف و تبطل أي أعمال سحرية و عدم معرفة أي حد بطقوسها او أي تفاصيل عنها بيخلي أي أحد يخاف يقرب منها أو حتى يفكر يهاجمها و للعلم انها خاضت حرب وحده ضد مملكة الداميمورا و دي كانت من عشرين سنة تعتبر من اقوى الممالك و ايضا كان جيشها يوازي قوة جيشنا في اوج قوته بس سراب ما احتاجت الا لأربع أيام بس عشان تنهي حربها و تقتل كل الداميمورا و حرق كل اراضيهم ، بالمختصر ابادة المملكة و كل ساكنيها في اربع أيام بس .

أنا :- يانهار اسود يعني تعتقدي هقدر اوصل معاها لحل ؟! ، دي كاسحة يعني محتاجين لجيوش مش لجيش واحد عشان بس افكر أني اتفاوض معاها .

أمي :- في اشاعة بتقول انها تعشق البنات الجميلات الصغيرات و ده ينطبق عليكي بس دي برضه إشاعة مش مؤكده.

انا :- هي عمرها كام ؟!

أمي :- محدش يعرف لانه محدش شافها قبل كده

انا :- يعني عايزاني ابقى عشيقة لها و يمكن تحولني لخادمة لها ترضيها عليا يا ماما ؟!

أمي :- مش عارفة ده قرارك لو عايزة تحمي المملكة لان مملكة السحر مش هتسيبك تسيطري على كل حاجة و تهزمي حليفة ليها بدون ما تتحرك ضدك .......

وصلت للقصر و دخلت القاعة الملكية و كانت أمي بستقبالي و كمان كان معاها صفوة المملكة عشان يهنئوني بالنصر و يعطوا العطايا و لكن كان في حاجة ثانية في استقبالي تابعة بعتتها لي الملكة ميار .

جلست على العرش و بدأت اشاهد الجميع ، و طلبت التابعة ان تتحدث فأذنت لها

التابعة :- انا جاية و معايا رسالة من الملكة ميار ، و اريد أن اتلوها على مسامعك أذا سمحتي لي ؟!

أنا :- قولي

التابعة:- نص الرسالة " من الملكة ميار حاكمة مملكة سركان إلى الملكة جلنار حاكمة مملكة النار تحية طيبة و بعد ، نحن نعلم أنكِ تقودين حرباً ضروس في مواجهة الملكة سهيلة و أيضا نعلم تماما أنكِ تحققين أنتصارات جيدة و تتقدمين على جيش سهيلة و تدمرينه كاملا و لا نستبعد نصرك الكاسح عليها ، فهنيئاً لكِ نصرك ، و لكننا لن نقبل أن تاؤل كل موارد مملكة سهيلة لمملكتك وحدك و لهذا كي نتجنب أي صراع قادم بيننا يجب علينا أن نلتقي و نتفاوض من أجل حصتنا من موارد المملكة الخاصة بسهيله .

و أعلمي جيداً أننا لن ننتظر كثيراً فأمامك شهرين بعد أن تأخدي كل مملكة سهيله و بعدها سنلتقي كي نتفق على مقدار نصيبنا من موارد المملكة .

بسم الملكة العظيمة ميار أختم الرسالة .

انا :- شكرا لإيصالك الرسالة ، يا حاجبة خدي ال****ة و اطعميها فهي ضيفتنا لليوم و اكرميها و لتقعد في جناح الضيوف .

التابعة:- أني مطالبة بالعودة اليوم .

أنا :- اظن انك شايفة أننا لسة راجعين من ارض المعركة فلازم اخد فرصتي عشان افكر بعرض الملكة ميار لهذا بكرة الصبح ممكن تستلمي ردي و تغادري لمملكتك

التابعة :- أمرك .

 

كان كلامه يحمل الكثير من التهديد و الوعيد و انا لسة عائدة من نصري على سهيله فكان لازم ارد عليها رد حازم .

أنا :- يا كاتبة أكتبي اللي هقولك عليه

الكاتبة :- امر مولاتي

أنا :- من الملكة جلنار ملكة مملكة النار إلى ميار ، ليس من حق التابعات الخاضعات أن يهددن الحرائر لهذا اقول لكِ ان فكرتي فقط بالدخول في حرب معانا فنحن على أستعداد خضو ألف حرب فنحن لا نقبل الوصايا من أحد ولسنا تابعين لأحد لهذا أحذروا من غضبي و من أستفزازي لأنني لا ارحم أعدائي ، وأما أن اردتي ان تكوني جزء من مملكتي فعليكِ أن تأتي إلى هنا لتقدمي فروض الولاء لحكمي ، وسوف تجدين الحماية مني و ايضا ستجدين نفسك في الطرف الأقوى

اختم الرسالة بأسم الملكة جلنار ملكة مملكة النار .........

ماذا سيحصل مع الملكة ميار ؟! كيف سأتعامل مع سهيلة ؟! و ما هي حكاية سراب ؟!

كل ده ستقرأوه في الفصل الرابع من صراع الممالك

حصريا على منتدى نسوانجي

كاتبة جنسية

الجزء مافيه احداث جنسية بس كان لازم اوضح نوعا ما فيه نوعية الصراع و ايضا التعريف ببعض الممالك لهذا كان هذا الجزء تعريفي فقط لا أكثر و لكن الجزء القادم هو بداية المتعة الجنسية و السادية

لكم مني جزيل الشكر

كاتبة جنسية

الفصل الرابع :-

تنويه عن خطأ حصل في الفصل الثالث

الحرب التي جعلت مملكة سهيلة تقوى ضد مملكة النار كانت مع مملكة السحر و ليست مع الملكة سراب و هنا كان الخطأ " أنتي لسة مكنتيش اتولدتي و كانت مملكة الملكة سراب اعلنت الحرب علينا و استمر قتالنا معاها 3 سنوات متواصلة أثرت على مملكتنا على الرغم من أن الحرب انتهت لا غالب ولا مغلوب و لكن جيشنا خسر كثير و كمان اقتصاديا انهكنا من الحرب و حصلت مجاعة في أخر سنة و بدأنا نخسر قوتنا و سيطرتنا على مملكة سهيلة اللي قدرت تقوي جيشها بدعم من مملكة السحر و قدرت تعمل حصون و اسوار و بدأت تنشأ اقتصاد مستقل و تدرب جيشها على أحدث الطرق ، و يوم ميلادك أعلنت استقلال مملكتها من الوصايا و يوم استقلالها أعلنت الحرب علينا و بدأنا فعلا حرب جديدة معها . " ، لهذا وجب التنبيه

بداية الفصل الرابع :-

وئام :- مولاتي لينا يومين كاملين و نحن في الطريق و لسة قدامنا فترة عشان نوصل لحدود المملكة المخفية .

أنا :- يعني عايزة أية بالضبط نوقف ؟!

وئام :- مش كده يا مولاتي بس خايفة عليكي من ارهاق السفر .

انا :- متقلقيش عليا أنا كويس و لازم نوصل للمملكة بسرعة الوقت يداهمنا .

ما حصل :-

كنت لازم ارد بكل قوة على ميار اللي حاولت تقاسمني بنصري ضد سهيلة و كمان حاولت سرقة نصف الموارد التي كسبناها من مملكة سهيلة ، بس بعد ما كتبت الرسالة لميار تراجعت بسبب أن خطوة زي دي هتشعل حرب بدري بدري و جيشي لسة خارج من معركة قوية ضد سهيلة و لسة بيصفي باقي جيشها في المملكة و بكده هيبقى صعب نخوض معركة أخرى بهذه السرعةباىذات أنه جيشنا لسة ما خلص على كل اراضي سهيلة ، و مشواري ده عشان ألحق نفسي قبل ما ميار تبدأ بتخاد خطوات كبيرة عشان تأخد اللي هي عايزاه ، بس الانيل و الأنكا أني رايحة للمجهول رايحة لمكان مش عارفة نهايته أية و أزاي هقدر اعقد تحالف مع مملكة سراب اللي اصلا محدش يعرف عنها حاجة كل المعروف عنها أنها لو أعلنت الحرب على أحد يعني نهايته و مستحيل حد يقدر يقف قدامها و للأن محدش عارف عن مملكتها حاجة .....

سمر :- مولاتي الملكة وصلنا نحن و باقي الاسيرات اللوات اسرناهم في المعركة .

انا :- كويس كل وحده فيهم توضع في قفص للكلاب و اما بالنسبة لسهيلة دلوقتي يتم ربطها بشكل صليبي على باب القصر لحد ما أخلص اجتماعي معاكم لان في ضرورات ملحة للاجتماع .

سمر :- أمرك مولاتي ....

أنا :- يا حاجبة أعلمي السلطانة و ايضا مسؤولة شؤون المملكة و القيادات الموجودة بأني منتظراهم هنا من أجل عقد اجتماع طارئ و عاجل جدا .

الحاجبة :- أمر مولاتي ......

وئام :- مولاتي الملكة أنا مش فاهمة اللي حصل منك اتجاه سهيلة الخادمة الجديدة

انا :- اية هو اللي حصل مني ؟!

وئام :- يعني طريقة معاملتك معاها ، أنا اعتقدت أنك هتقطعيها تقطيع مش هتعامليها بالطريقة دي

انا :- مش ملاحظة يا وئام أنك بدأتي تدخلي في حاجات أنتي ملكيش حق فيها .

وئام :- أسفة يا مولاتي .

انا :- أسفك ده هيبقى الأخير يعني مش عايزة أغلاط أكثر من كده فاهمة .

وئام :- فاهمة يا مولاتي

كانت وئام على حق انا تصرفت مع سهيلة بطريقة ثانية خالص محدش كان يخطر بباله اني ممكن اتصرف كده معاها ، بعد ما خلصت اجتماعي جابوا لي سهيلة لحد اوضتي و كانت وقتها وئام بتنظف رجليا بالميه

أنا :- شوفتي ازاي يا سهيلة اديكي بقيتي قدامي عريانة و كمان مكبلو بالاصفاد و جسمك كله مضروب بالكرباج ، حتى بعد ما حموكي برضه بقيتي جارية وسخة .

سهيلة :- فوزك بالمعركة مايعني انه الملكة سحر هتسكت لازم هدمرك زي ما دمرتيني .

أنا :- صحيح و الامارة انه ميار بعتت لي برسالة تهنيني على انتصاري و كمان عايزة تعقد معي تحالف ، انتي مسكينة اوي يا سهيلة صراحة مسكينة محدش هيقف معاكي ابدا .

سهيلة :- بتحاولي تكذبي عشان تخبي خوفك

انا :- اكذب و خوفي ؟! لو في وقت ثاني كان زمانك ميته بس الان لا لأني عايزه اعرفك الحقيقة ادي رسالة ميار و اظن انك عارفة ختمها كويس ممكن تقرأيها ، خدي يا وئام خلي الخادمة الملكة سهيلة تعرف الحقيقة .

وئام :- امر مولاتي .

بعد ما قراتها بدأت تعيط بشدة و نزلت على ركبتها من كثر انهيارها كانت فاكرة انه حد هينقذها مني و أنها ممكن ترجع ملكة ثاني ولكن بعد ما قرأت الرسالة عرفت أن مصيرها اتحسم .

انا :- عرفتي بقا أنك انتهيت .

مكنتش بترد فصرخت عليها :- لما اكلمك تردي يا كلبة

سهيلة ردت وصوتها مخنوق :- عرفت

انا :- كويس كده انتي سهلتي عليا و على نفسك الموضوع .

قمت و اتجهت ناحيتها و هي على الارض و رفعت وشها بأديا و نزلت على شفايفها ببوسه مش عارفة استمرت قد أية و بعد ما بعدت عنها قلت لوئام أنها تجيب مفاتيح الاصفاد و بعدها تنصرف و فعلا هي خرجت و بقينا انا و سهيلة اللي كانت مش لابسة حاجة امرتها انها توقف و فعلا عملت كده و بعدها فتحت عنها الاصفاد و بقيت بتأمل جسمها الجميل و بنفس الوقت حبي و عشقي للكبار بالسن خلاها في عنيا فريسة لازم افترسها .

انا :- انا هتعامل معاكي باسلوب مغاير انتي ملكة و انا هتمتع بيكي كملكة و خادمة .

و قبل ما ترد كانت اديا بتفعص بحلماتها و كان واضح انها متوترة فقررت اخلصها من توترها و بدأت اقرص حبماتها بالراحة و هي طلعت منها ااه واضحة و تعابير وشها بدأت تختلف و بدأت ابوسها من شفايفها و ايدي عمالة تلعب ببزازها ، هي كانت بتحاول تقاوم بس اول ما بدات امص لسانها فقدت سيطرتها على نفسها و بدأت تندمج معي و بدأنا رحلة العشق و ايدي لسة بتفعص ببزازها و هي بدأت تطلع منها اهاااات مكتومة لاني لسة ببوسها اااااااااه اااااااااه .

شديتها من شعرها و رحت بيها ناحية السرير و زقيتها لحد ما وقعت عليه و بدأت لعب بوشها بالبوس و أيدي بتتفحص كل جسمها ابتداءً من رقبتها لحد ما وصلت لكسها الكبير و هي على صوت واحد اااااااااه اااااااااه بالراحة عليا اااااااااه اااااااااه بقالي فترة مش بساحق حد اااااووووووف هموت ، كل ده و انا مش معبراها و نازلة لحس برقبتها و ايدي لسة بتلعب بكسها و لما وصلت لحلماتها البنيه بدأت لحسها بطرف لساني وهي صوتها علي اوي اااااااااه اااااااااه اااااااااه و كأني طعنتها بخنجر مبقتش قادرة تتحكم باعصابها ولا بنفسها و انا استغليت الفرصة و بدأت امص حلمتها و اعضعض فيها بالراحة و احيانا بقسوة و بدات تخرج كلمات الشهوة منها اااااووووووووف مش قادرة قتلتيني اااااااااه اااااااااه ارضعيهم كويس اااااااااااي اااااااااااي اااااااااه بالراحة كده هتقلعيهم ، و عرفت وقتها اني بدأت احكم سيطرتي عليها و و بدأت ابعد بقي من على حلمتها و اقولها دلوقتي انتي بقيتي اية ؟! ، هي مكنتش قادرة ترد من النشوة رحت قارصة حلمتها بقوة لدرجة انها صرخت اااااااااااي اااااااااااي اااااااااااي بتوجع ، كررت سؤالي لها مرة ثانية بس المرة دي ردت عليا انا بقيت خادمتك من ساعة ما اسرتيني ، ردها معجبنيش رجعت ثاني ارضع حلماتها و اعضعض فيهم و هيا بدأت تندمج ثاني مع شهوتها و انا مش سايبه حلماتها كنت متعمدة اطول في بزازها لانها كنت نقطة ضعفها كان واضح انه شهوتها فيهم اكبر و وضح ده لما زادت اهاتها اااااااااه اااااااااه اااااااااه كلي حلماتي اااااااااه اااااااااه افشخيهم اااااااااه اااااااااه من اليوم انا كلبتك اااااااااه اااااااااه انا خدامة تراب رجليكي يا ستي جلنار ، بعد الكلام ده عرفت اني حصلت على خادمة لي و بدأت مرحلتي الثانية نزلت بلساني حد سرتها و بدأت لعب بيها بلساني بشكل دائري و ايدي بتلعب بحلماتهاو صباع الايد الثانية حطيته في بقها و بدأت ترضعه كانها بترضع حلمة بز ، و نزلت لتحت لحد ما وصلت لكسها الكبير شفراتها كانت كبيره اما زنبورها كان حاجة لا تتوصف عريض حبتين بس مش كبير اوي و بدأت ألحس شفرات كسها بلساني ساعتها جن جنونها ، اااااااااه اااااااااه اااااااااه اااااااااه هموووت مش قادرة يا ستي همووووت ااااوووووف ده كثير مش مستحملة ، فعلا كانت على أخرها لانه مع اللحسه الثانية كان ظهرها تقوس و رجليها تشنجت و ارتفع جسمها و بدأت تطلق شهوتها من كسها بشكل غزير و بدأت لحس كسها و اذوق طعم شهوتها كأن مالح حبتين و لكن لذيذ في نفس الوقت ، بصيت لها وهي منهكة كأنها كانت في معرحة و رحت ضرباها على كسها وقلتلها

انا :- خادماتي دائما بهتم بسعادتهم طالما هما بيرضوني و انتي خلاص بقيتي خادمتي و لازم تخدمي كسي يا لبوة

و رحت رامية نفسي على السرير جنبها و هي قامت و نزلت براسها على كسي و بدأت تلحسه و تمصه و انا بدات اشعر اني مستمتعة بنت الكلب كانت خبيرة في اللحس اااااااااه اااااااااه ألحسي أكثر يا كلبة اااااااااه اااااااااه كلي كسي يا لبوتي يا منتاكتي اوووووف كليه كله ، و هي كأنها بتستمتع بشتيمتي ليها و كانت بتلحس زي الكلب اللي بقاله فترة عطشان و مصدق لاقى ميه لحد ما جبت شهوتي انا كمان ، بس في وقتها مكنش بالي راقي عشان استمر بالمتعة .

قمت من جنبها و جبت طوقي الخاص بالخادمات اللي بملكهم و قربت عليها و قلتلها

أنا :- ده الطوق الخاص بكلباتي لو حبيتي تبقي منهم خذيه و حطيه بأيدك على رقبتك ولو مش حابة انتي حرة بس هتبقي خادمة لخادماتي غصبا تنك غير المعاملة الوسخة اللي هتلاقيها من الكل .

قعدت على السرير و انا منتظرة ردت فعلها و فعلا قربت عليا و خذت الطوق مني و قالت

سهيلة :- انا عارفة انه مصيري هيبقى اسود و اقبل خدمتك برضايا افضل من التعذيب و بعد اللي حصل من شوية انا سلمتك امري و بقيت اسيرة لرجليا و الطوق ده هيبقى جزء من حياتي

و فعلا لبست الطوق بأيدها و مباشرة نزلت على رجلي تبوسهم بس كانت في دموع بتنزل على رجليا ساعتها رفعت راسها برجلي و شوفت عيونها وهي بتدمع

انا :- بتعيط دلوقتي لية ؟!

سهيلة :- صعب عليا الموضوع بس مافيش قدامي الا اني انفذ

انا :- انا مطلبتش منك تبوسي رجليا يا سهيلة انتي عملتي كده من نفسك

سهيلة :- عارفة بس ده اثبات طاعتي لاوامرك

قومتها من ايدها و خدتها في حظني و قلتلها

انا :- انتي ملكة خدامة يعني كل حاجة هتيجي بالتدرج معاكي

و رحت ناحية الاصفاد و خليتها تنام جنب السرير و رحت رابطه ايدها الاثنين في رجل السرير و قلتلها

انا :- من اليوم سعادتك هتبقى رضايا و طموحك انك تخليني سعيدة يا سهيلة

لاقيتها بكل ود بتقولي :- هتبقي انتي محور حياتي كلها ....

اللي حصل في الاجتماع

أنا :- جمعتكم اليوم لأمرين مهمين الاول أنتوا عرفتوه وهو أنتصارنا على سهيلة و ضم مملكتها لاراضي المملكة و الأمر الثاني هو احتمال حرب جديدة

عايدة :- اسفة يا مولاتي و لكن ده انتحار بكل المقاييس الحربية و العسكرية جيشنا لسة مجهد من الحرب ده غير أننا هنحتاج قوات عشان نأمن الأراضي الجديدة بالذات أننا لسة داخلينها من ايام .

انا :- عارفة كل ده و فاهماه و لكن في حاجات يمكن تحصل غصبا عنا و ده اللي لازم نعمل حسابه .

سمر :- على الارض كلام الوزيرة عايدة صحيح جدا نحن مش حمل حرب قريبة و كمان قواتنا محتاجة على الاقل سنة كاملة عشان نقدر نلملم قوتنا بشكل كبير ، بس لو في احتمال ولو بسيط جدا أننا نخوض حرب يبقى نتخلى عن اراضي مملكة سهيلة عشان نقدر نستعيد الجيش مرة ثانية .

أنا :- الحرب لو قامت هتبقى بسبب اراضي مملكة سهيلة اللي ضميناها لانه ميار بعتت لي برسالة ملخصها أنها عايزة تقاسمنا ثروات مملكة سهيلة وده الأمر انا رافضاه تماما يعني بعد التضحيات التي قدمناها مستحيل اخلي حد يشاركنا غنائمنا ، و عشان كده لازم وحتما نلاقي حلول للمواجهة لأنها احتمال تندلع في أي لحظة .

أمي :- الحل أننا نعقد تحالف بشكل سريع عشان نعلن للكل أننا قادرين على المواجهة .

عايدة :- بس مع من التحالف ؟! ، ميار و اختها واضح جدا انه المواجهة هتبقى معاهم ، و مملكة السحر حليفة لهما و اما مملكة زناد فكلنا نعرف أنها لا تخوض الحروب اصلا و انها تحبذ صنع المعدات الحربية و الأسلحة و أمور البناء .

امي :- لكنك نسيت الملكة سراب .

أنا :- فعلا انا بفكر في الملكة سراب.

عايدة :- مولاتي الظاهر انكِ تتجاهلي كثير من الامور أهمها أننا منعرفش حاجة عن سراب ولا حتى عن وقتها كل ما نسمعه مجرد اساطير مش أكثر و للأن كلنا جميعا نجهل كيف من الممكن الوصول إليها

أنا :- في طريقة عن طريق العرافة أميريا .

عايدة :- قصدك العرافة المجنونة اللي بتخدم الناس بمقابل جنسي .

أنا :- هي فعلا مافيش غيرها ممكن يفيدنا بالموضوع ده .

أمي :- بس دي ممكن تطلب أنها تنام معاكي ، ودي مشكلة كبيرة جدا مش هتقدري عليها و انتي ملكة المملكة يعني كل خطوة لازم تبقى محسوبة جدا و الغلط يعني دمار ليكي و لينا

أنا :- في خطة في بالي لو تنفذت ممكن أوصل للمملكة المخفية بدون أي خسائر .........

وئام :- مولاتي احنا أقتربنا من المكان اللي اشارت اليه اميريا .

أنا :- ده كويس اوي يعني رحلانا بدأت عشان نبني تحالف مع القرية المخفية .

وئام :- أية ده ، في ناس غريبة واقفة بعيد .

أنا :- شكلهم حراس .

أحدى الحارسات :- اهلا بكم في الطريقي لأستنايا ، و يشرفني اكون دليلك للوصول لقصر ملكتنا لأنها بأنتظاركم .

انا :- بأنتظارنا ؟! ، غريبة اذا كان الى الان ما عرفت بنفسي

أحدى الحارسات :- سمو الملكة جلنار ملكة مملكة النار و قائدة جيوش الهلاك التي انتصرت على سهيلة في في اقل من عشرين يوما ، نحن على علم و دراية بحضورك و نحن هنا بشرف استقبالك .

أنا :- عجيب امركم كيف عرفتوا كل ده ؟!

احدى الحارسات :- سموك الملكة سراب لا تخفى عليها خافية

انا:- طيب الظاهر كده انه المملكة بعيدة لأن الغابة لسة كبيرة و مش باين أثار عمران فيها فلازم ناخد استراحة هنا و بعدها نكمل طريقنا

أحدى الحارسات :- لا يفصل بيننا و بين المملكة سوى خمس دقائق سيرا على الاقدام لهذا ارجو منك ان تأمري كل قواتك كي ينزلوا من على احصنتهم و تستعدوا للوصول .

انا :- الكلام بالعقل ، المفروض أني اصدق انه باقي خمس دقائق مشي عشان اوصل للمملكة ازاي ؟!

احدى الحارسات :- هيا يا ميرا لتفتحي البوابة .

حاجة مفزعة البنت شدت من شجرة كبيرة جزء كأنه باب و انفتح و كان الطريق مظلم شوية و مش عارفو رحلتنا دي هتوصلنا لفين بالضبط ، و اللي قالقني انهم عارفين بوصولي و ده أمر مستغرباه اوي ، دخلنا من الباب و كأنني بسرداب لحد ما وصلنا لباب ثاني و أول ما انفتح صدمت ........

أنا :- سمر جيبي الاسيرة الجديدة ابنت خالة سهيلة .

سمر :- امر مولاتي ينفذ .

انا :- و انتي يا عايدة ابعتي للعرافة عشان تيجيي عايزة اخلص من الموضوع ده عشان اشوف سهيلة .

عايدة :- أمر مولاتي .

أمي :- ناوية على أية بالضبط يا جلنار ؟!

انا :- ناوية احتل مملكة ميار كمان عشان اعرفها حدودها ، يا حاجبة ابعتي ل****ة ميار لنا .

الحاجبة :- امر مولاتي .

انا :- يا كاتبة قمتي بعمل التعديلات على الرسالة زي ما قلتلك

الكاتبة :- حصل يا مولاتي .

الحاجبة :- ****ة مملكة ميار .

ال****ة :- مر اليوم المفروض ارجع اليوم هذا بعد أمرك .

أنا :- خدي الرسالة دي لملكتك و ابلغيها شكري و ارجو ان نكون استطعنا ضيافتك .

ال****ة :- انتم أهل كرم وجود و ما شعرت اني خارج مملكتي اشكرك و استأذنك من اجل الرحيل .

انا :- مع الف سلامة و لاتنسي الهدايا .......

معقولة اللي انا شايفة ده أية المملكة دي ، دي اكيد جنة حقول شاسحة و الناس بتشتغل فيها الوان الازهار تعطي جمالية للارض و كمان الناس بيشتغل و الابتسامة على وجوههم ازاي ده و ازاي السرداب القاتم اللي دخلناه يوصلنا لجنة زي دي ، و كمان طواحين و مصنانع للاخبزة و للاسلحة و مباني كأنها قصور ، لو ما شفت بعيني كنت ظطكذبت اللي بيحكيلي معقولة الجمال اللي بمشي وسطه دلوقتي .

احدى الحارسات :- المملكة هنا ماشية بالساعة مافيش أي حاجة الا وهي محسوبة كلنا هنا نسعى لتطوير المملكة بشكل كبير .

انا :- واضح جدا باين اهتمامكم بالموارد الطبيعية مثل الزراعة و كمان جداول المياه و الموارد الصناعية كمان يعني بتعملوا كل حاجة دون الاحتياج لاي غزو عشان تزيدوا من مواردكم .

الحارسة :- سموك احنا عندنا لا فرق بين عاملة و بين الوزيرة كلاهما يخدم المملكة و كلاهما خدم لمولاتنا سراب نحن هنا نعرف جيدا ان الحروب أمور حتمية ولهذا نقوي مواردنا و نبني جيشنا بشكل لا يسمح لأحد بهزمه أيا كان .........

سمر :- مولاتي ها هي ديما ابنت خالة سهيلة .

نزلت و قعدت الف حولها و هي مكبلة بالاصفاد و سلسلة على رقبتها و رجليها و باين عليها أثار التعب من الرحلة الشاقة و جسمها مضروب بالكرباج الظاهر انها كانت عنادية عشان كده تم ضربها " ديما متوسطة الطول يعني حوالي 159 سم جسمها نحيف بس مش النحف المقزز بالعكس شكلها جذاب مع وجود البزاز المتوسطة دات الحلمات البنية الفاتحة وطيزها المدورة البارزة غير أنها شديدة الجمال عيونها العسلي و شعرها الاسود يزيد من جمالها و شفايفها الجميلة ذات اللون الوردي اما بشرتها كانت بيضاء " و كانت دموعها تسيل على خديها عارفة انها من اليوم اصبحت خادمة و جاري و ان الصفة الملكية لها راحت للأبد عشان كده كان الذل باين في ملامحها و أنكسارها يظهر على بعد ميل .

انا :- ازيك يا ديما ؟!

ديما :- بعد اللي عملتوه فينا هيبقى برأيك أية ؟!

اديتها بالقلم على وجهها :- لازم تفهمي انه مخاطبتك لي دائما لازم تكون بحترام انا ملكتك و اظن انك عارفة ده .

ديما :- انا اسيرتك و لازم اتقبل وضعي

انا :- كويس اووي يا ديما انك فاهمة وضعك و لعلمك مش انا الملامه في اللي حصلك و اللي هيحصلم لا الملامة على سهيلة اللي مكانتش ناوية تفهم اني مش هخليها تنتصر عليا و غرورها وصلها لانها تبقى جارية للابد ، المهم انا عندي ليكي عرض لو وافقتي عليه ممكن ساعتها ارفعك من درجة خادمة لكل القصر الا خادمة لي بس .

ديما :- و أية الفرق كده كده هبقى خادمة .

انا :- في فرق كبير يا غبية ، خادماتي لا يعاملوا على انهم خادمات من قبل الناس بيعتبروا جزء من الحاشية الملكية يعني كانهم افراد من العائلة و خدمتهم بس بتكون لي اما بالتعامل مع باقي من في القصر بيتعاملوا بشكل عادي جدا و بيبقى لهم مكانتهم.

ديما :- انا موافقة ، طيب أية هو العرض ؟!

انا :- هتبقي تحت تصرف العرافة اميريا للمدة اللي هي تحددها و هتبقي تحت امرها هي معروف عنها انا بتحب تعمل السحاق مع البنات الجميلات و بما انك رائعة الجمال فهترض بيكي ، و بعدها هتنضمي لخادماتي .

ديما :- انا موافقة على الاقتراح ده و اوعدك اني اكون قد المهمة دي .

لمحت بعنيها لمعة تدل على بصيص امل انها تخلص من المصير المشؤوم اللي ينتظرها و أنها ممكن تستعيد القليل من كرامتها و كبريائها المفقود .

انا :- سمر خديها و خليهم يحموها كويس و يلبسوها ثياب نظيفه ولو حاولت الهرب انتي عارفة هتعملي اية .

سمر :- أمر مولاتي .......

وصلنا لحد بوابة القصر كأني في أحلامي قصر كبير و ضخم يمكن عشر اضعاف قصري و فيه فن معمار واضح جدا ، اول ما فتحت بوابة القصر شوفت حورية مش بشر دي لا دي حورية بمعنى الكلمة جميلة أخاذه تسحر النظر بمجرد البص عليها سمراء اللون ولكنها اجمل الجميلات ، كانت هي الملكة سراب ، " سراب تمرها في نهاية الاربعينات من عمرها طولها حوالي 178 سم جسمها جميل و من خلاف الثياب واضح بزازها الكبير بس مش مترهلة لا دي واقفة و منتصبه تدل على اهتمامها و طيزها متوسطة بس متناسقه مع جسمها و شعرها اللي لونه اسود يتخلله بعض الخصلات الذهبية وتاجها اللي يزيدها جمالا و يزيد صفتها كملكة " ، هوستني بها من اول نظرة مكنتش قادرة ابعد عيني عنها ولول لدقيقة واحده من جمالها الأخاد .

سراب :- نورتي مملكة استنايا يا جلنار .

انا :- المملكة منورة بملكتها يا سراب .

سراب :- اجمل شيء انك رفعتي الكلفة من البداية كده افضل تفضلي معي .......

ازاي اقنعت العرافة ؟! و ازاي هي عرفت مكان المملكة المخفية ؟! و هعقد ازاي اتفاق مع سراب ؟!

كل ده هتعرفوه في الفصل الخامس من صراع الممالك

حصريا على نسوانجي

كاتبة جنسية

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...