القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

مع اختى


بدوية

المشاركات الموصى بها

هذه القصه حقيقيه بالفعل ... تبدأ القصه حدثت بالفعل حكاها لى صديقى عنوقال لى ان صديق له على النت ارسلها له ولانى اعرفه واعرفه عائلته واسلوبهعرفت انها هى له وهى قصته هو ..قال لى صديقى. عن لسان صديقه كما يقول (انافى الثامن عشر من عمرى ولى اخت اكبر منى بعام وهى جميله تشبه فى جسدهابالفنانه الهام شاهين فثديها بين المتوسط والكبير وطيزها اكبر شى فيها وهواجمل شىء وهيا بيضاء اللون واختى لها صديقا بس ليست لها طيز كبيره زيهاولاكن لها ثدى كبير موووووت بدرجه لن يتخيلها احد..فمنذ ان ظهر النت فىحياته ودخوله على المواقع الجنسيه ويرى جنس المحارم امتلات ذاكرتى بالكثير. واخذت ابحث عن الجنس فلم اجد غير عائلتى والاقرب لى هى اختى الكبيره فكماتمنى ان انيكها فانا اتذكر ونحن اطفال وكنا نلعب لعبه كنا نراه بين ابيناوامنا كثيرا كانت تفتح لى طيزها وتقول لى عايزه اولد نونو اعمل غيا الة ادبوكنت انيكه واتسير في طيزها مرت الايام وكبرنا وانا اتذكر ذلك واتمنى انتعود.. فانا الان بلغت عمرى التامن عشر عام ومتوظف فى السكه الحديد وهىتعمل الان تبلغ 21عام وتعمل فى محل ملابس حريمى ..وكبرت ثديها وادور جسمها ..فمن شده الهيجان اراقب جسمى اختى وهى تجهز لى العشاء وهى تكنس وتمسحواتوقع انها كانت تلاحظ نظراتى هذه ففى مره من المرات كانت اختى تستحمليلا وكان كله نائمين وانا اتفرج على التلفاز واتسحبت وكان فى باب الحمام شقلو فلق بسيط انظر منه عليها يال الهول ماشاهد اشاهد طيز اختى اجمل شىءاحبه فيها ومع ذلك كنت اتمنى ان ارى كسها وما لونه ماذا حدث الصابونه تسقطمنها وتوطى اختى لتجيبها رايت بذاذها وهو توطو ولم ارى كسها لانها كالنتبحنب ..وبالتو خفت لاحد يصح ويرانى فرجعت مكانى اشاهد التلفاز ..وجاءت اختىخارجه من الحمام مرتديه عباءعه اعرف انها لم تلبس تحتها شىء وهى الان تسرحوارى شعر ابطها وهى تسرح شعرها ..وبعد ذلك ذهبت للنوم . وانا جالس اتذكرالموقف ...مرت الايام والشهور الى انا جاء يوم كنت راجع من عملى متاخر لانكان عندر ورديه للساعه 2 مساء وصلت البيت 3 الا ربع وكان باب اختى مفتوحرخت غنده بعد ان تاكدت ان الكل بات فى سبات عميق وكانت نائمه على الكنبهالتى فى حجرتها والتلفاز مفتوح وكانت تلبس ا سترتش كان محزق على طيزهاوكانت نايمه بجنب ونعسانه فراودنى جسمها فاعدت اتحسس فيه ومسكت ثديها لاولمره بحياتى واخرجت ذبى ولامسته لطيزها من على الاسترتش وكنت خائف لان تصحومع انى كنت احس انها صاحيه وعمله انها نايمه ولاكنى كنت خائف واعدت اقبلهالاول مره فى فمها ولسانها ودخلت ذى وفكرت ا ن المس كسها وفعلا لامسته وماذاحدث فاقت مسرعه كانها لسه صحيه وقلت لها وانا قلبى واقع من الخوف مش تقومىتنامى ع السرير وتقفلى التلفاز قالت لى هاقوم اه وتانى يو كانت تنظر لىنظرات تخيفنى ومع ذلك مرت الايام وكنت ارى صديقتها التى تاتى لها ليذهبوسويا للعمل واتمتع بمشاهده ثديها الكبير وكانو يدخلو سويا فى حجرتها ويغلقوالباب عليها وكنت اتمنى ان اتصنت عليهما ولاكن كانت امى تكون دائما بهذاالوقت بالمنزل كنت اتسحب اوقاتا لدولاب اختى واشم كيلوتتها والسنتيالاتبتعتها كنت اعرف جميع كلوتتها وفى يوم من الايام طلبت منى امى انقل سريراختى بالركن الاخر من الحجره يعنى تغير فى الحجره وانا الم المراتب ماذاوجدت كيلوت لونه بصلى كوريشه ملى بسوائل جافه مرسوم عليه بالروج زب راجلومكتوب اول حرف من اسم اختى واسم صديقتها ففهمت الدور بسرعه لانى كنت اشكبذلك فهم سويا فى كل وقت وكل مكان يسافروا سوا ويتفسحوا سو وكتييييييركتيييييير مع بعض سوا ففى كتبها ايام الدراسه كنت اجد اسمها سو للذكرا مشععارف ايه وايه ..فخباته معى ... ويومها عندما جاءت من العمل ووجدتالتغيرات اغلقت الباب بسرعه وبعد ربع ساعه خرجت وسالت امى من رتب الحجرهقالت ليش اصل كنت عاينه عشره جنيه ومش فاكره هيا فين ولمحت لها بخباثه هىمعى ززاثناء ذلك قالت لى امى اعطيها لها وانا ذاهبه اتسوق ومتتشكلوش سواقلت حاضر وعندما بقيت انا وهيا لوحدنا قالت لى اين العشره جنيهات بكل جراءهتلعت الكيلوت وعملت نفسى انى فهمت ان لها علاقه مع شاب وقلت لها بتظاهرالغضب على وجهى نهارك اسود انت بتعمل ايه ايه من وران دنا هاخلى اهلك يسودوعشتك ويموتكو انت والكلب ده ..قالت لى لا و**** امبعرف شباب قلت امال ايشهذا قالت بتردد دا دا دا دا ..... دا قلت ايه انطقى بسرعه . قالت ده بتاعصحبتى فلان قلت نعم انتى هتستغفلينى يابت قالت اقسم هيا كانت نسيته عندىقالت لها افهم الذاى بقه احكى بصراحه والا ...بكت ...قلت لها بخبث انتوبتنامو سوا ..انبهرت منى ..وصمتت وهذت راسها بالموافقه ..قلت لاتخافى بساحكى لى الذاى .. قالت مش هاقدر ومع الالحاح حكت لى انها تحبها ويلعبونسويا ونيكون بعض ..قلت لها ينهارك اسود انت مش عذراء قبل ان قالت الكلمهلاء انا بنت زى مانا بس بنعمل بعض من ورا ونلحس لبعض قلت ليها طب اخلعىوورينى طيزك قالتلى شفها قلت لها ياسلا طب هاعرف الذاى وانتصب ذبى وانااتكلم معها فقالت طيزىانا وهيا واسع من كتر مابنيك بعض قلت لها طب ورينىشلحت التنوره وخلعت الكيلوت وقالت لى طب حط صبعك جوه كدا قلت لها الاولاشوف كسك انا بعرف المفتوح من السليم قلت لى اه وكان حوله كثير من الشعرالاسود التى يميل الى الصفره ووضعت يدى عليه اتحسسه كانى اشوفه وقلت لها طبوريى ورا استدارت وقلت لها فين اللى واسع انا شايفه مقفوله قالت لى ...ولمتتكلم وبللت صبع وانا اتفقدطيزها التى حلمت بها وقلت لها ممكن ادخل اصبعىقالت بس براحه والنبى فبللته وادخلته بشويش اول عقله منه وهى تصدر حفيفوتغنغنات خافته وقبل ان ادخل نص صابعى سمعنا صوت التيفون يرن فانتفضناوااعدلنا من نفسنا كان احد قادم وردت على التليفون وكانت معاكسه فاغلقتالخط وعدت اليها ونحن ننظر لبعض وهى تنظر لى بخبس وتنظر فى الارض وذبى يكاتيكاون ينفجر فقالت لى صدقت بقه فقلت لها معليش ياحبيبتى دا نا بحبك وخايفعليك وضمتها لى وابوسها كانى اصالحها ولففت يدى خول وسطها وهى كذلك وكنتاطبطب عللى ضهرها وتحول ذلك ال دعك فى دهرها وانا ابوسها فى وجها بعنفوسقطتت يدى على طيزها تعتصره وهى كذلك كانت تضغط على طهرى واعدت امسكبطيزها وسقط الى ثديها ابوسه ففجاه انتفضت وبعدتدت عنى وقلت لها مالك قالتانتا عايز ايه بالظبط قات لها اختى العزيزه انتا عارفه اننى عمرى ماهعملحاجه تضرك ..صح ..فنظرت للارض فقربت منها ولامست رقبتها ونزلت الى ثديهاوقلت لها نفسى ارضع وامصه معلش بقى زى صحبتك استسلمت لى وكشفت عن صدرهاالشمال واخرجته لى وجعلتنى انظر اليه قلت لها ممنكن المسه قالت نعم ..لامسته ودعكته لها الحلمه وانا ادعك وادهك برفك فقالت لى لى ا..ولم تكملالكلمه وادخلته فى فمى وقالت لى مص حلماتى اممممم اهه وهى تتاوه اه اوهاووووووووه ..براحه اه وا ثنا ذلك كانت تضغط على ضهرى لها وتتمايل يميوشمال وقالت لى ممكن اشوف ايرك كنت فرح واخرجته لها فكان طوله تقريبا 24 سموعريض جدا ومسكته ولاكن بغشميه حتى كنت هنزل ..فقلت لها حاسبى واعدت تدعكفيه وقلت لها اول مره تشوفى فيها ذب قالت لى شفت قبل كده بس مش ع الحقيقه عالدش والكمبيوتر بس ع الطبيعه جميل قلت لها مص لى شويه قالت لى بذنجروهوتلحسلى الاول قلت اه .. ظلت واقفه وانا ركذت على الارض ورفعت التنورهوكشفت الكليوت ورايه وتوقته بلسانى وانا اتت بطيزها وادعك لسانى ببظرهاوابالوقت نفسه ادعك طيزها الكبيره وهى تقول اهههههههه ااه اه اه ا هخاب هنالاء اه براحه حبيبى اهاها اوى اووووه اوهه ولاحظت سوائل تخرج منها وهىترتجف مره واحده وقذفت وقالت لى ي****ول اول مره انزل كتير كدا ...بحبكفقمت وانا مقرف ومسحت لسنى فى صدرها وقلت لها دورك قالت لو عينى جبيبى ..بساعد انتا على طرق السرير قلت طيب بس نخلع كلها ..ماشى.. وخلعت ومسكت ذبىواعدت تبوسه بوس اولا ثم فتحت فمها وادخلت الجذء الاول وكان متع جداوادخلته كامل فى فمها وهى تتدخله وتتطلعه واثناء ذلك كانت مفنثه فرايتطيزها الرئعه فطلبت منها ان نيكا ورا لانها عذراء فرفضت وقالت لى كنت اناوصديقتى ندخل صابع فقط قلت لها وهى تمص اننى باحبك من زمممااااااااان ونفسىانا م وياك ياختى فتوقفت عن المص ونظرت لى بدهشه واومات براسها علىالموافقه .. ففرحت وقلت يالا ..فركذت على الارض واتندت الى السرير وانااباعد بين فلقتيها الرائعتين...اقلت لها انت اجمل طيز فى الدنيه وكانت تلكالكلمات تحنها اكتر واكتر وكانت تمد يده من تحت ارجلها وتلاعب ذبى وان الحسطيزها الرائعه ورفت زبى ومكته هى وقالت براحه وصوبته نحو الفتحه وانااضغتعلى طزها اه فلا يدخل ختى انى كنت ساياس وهر تتاوه ..فاخذت من رقهاوريقى الكثير ودعكت ذبى ودخلته بشويش واتجابت طيزها ودخل اول ثلث منه وهىتتاوه اه هموووت طخين اوى قلت ...خلا اه بس استحملى قالت طب طلعه معلشىطلعه استريح واذناء كلامها معى انسلت ذبى منها وقالت كنت هامووت واستعادهنفها وقالت دخله تانى بس براحه وهذه المره دخل جزء كبير منه بسهوله الىالاخر وهى تتاوه وتان من الشبق وان ادخله واطلعه براحه الى مايقرب من 5دقائق حتى سلت للمره التانيه وقالت لى ان طلع م هخليك تدخله تانى قلت لهاطيب نغير وقفت واستندت على الطرابيزه واخذت من ريقاه ووضعته على طيزه وقمتبدعك ذبى ودخلته تانى فى الفتحه التى اتسعت وانا اهتذ فوقها وهى تصرخهامموت ب سيبنى بقى كفايه كدا وانا لاصغى لها الا ان ارتعشت واثناءارتعاشها انقبضت عضلاتها بما فيها عضلات طيزها علىذ بى الى ان تمسكت بهاوانا اعبطها قويه واذا بالمنى يخرج من ذ بى بطيزها وانا ابوس فى رقبتهااخرجت كلماعندى ولا زال امسك ها من الخلف الا ان هبط وسبتها وارتمينا اناوهيا على السجاده ننظر لبعض وهى تبتسم لى وتقول لى ياوحش كنت هتموتنى ..ومسكت ذبى اعدت تلحسه ..ودخلنا الحمام نستحم سويا قبل ان تاتى امنا وانافى الحمام صارحتها باعجابى بصديقتها ووعدنى بنها سوف تمنح لى الفرصهلانيكها بس بشرط من الوراء بس لانها بكر ايضا....
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...