القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

مكتملة زواج المتعة والعائلة ...


shaaeralhob

المشاركات الموصى بها

الجزء الرابع والثلاثون والاخير

 

مرت الايام عادية وكل تفكيري في الرجوع الي بلدي للهروب من ذلك العذاب الذي خوفت ان ارجع له ثانية ولذلك حاولت ان اعيش الامور عاديه حتي لا تحس الجوري او دانا ان في تفكيري فكرة الرجوع الي بلدي نهائي مع عدم العودة تأني اليهم وقد كلمت دانا في ذلك الموضوع ووافقت بعد الحاح عليها وبعد التأكد انني سوف اعود اليهم تأني وقد قولت ليها ذلك لكي توافق علي سفري ما هو للأسف انا تحت رحمتها بالضبط زي ما يكون العصمة في ايدها بس دي حاجه اكتر فظاعة من ان العصمة تكون في ايدها وبعد موافقتها قالت لي انها سوف تقوم بعمل لي الخروج والعودة بس استني شويه معاهم اسبوعين كده او شهر وبعدها سافر لمصر قولت في عقلي مش هيجرى شيء كلها شهر وعيشه بالطول والعرض لحد لما تخرج من البلد دي وابقي حر وابعد عن القرف ده لأني تعبت المهم نزلت الشغل عادي وعيشت الايام عاديه علشان ما فيش حد يحس بحاجه مش تفرق معايا انيك مين او مين الخدامه او الجوري او دانا حتي لو كانت نوارة نفسها كانت تيجي اوقات البيت لما يبقي مافيش حد انيكها وتمشي وبرده علي لسانها سلمي الي كانت بتيجي المحل وكان تقريبا سلمي دي قطعت فترة مش تيجي المحل معرفش ايه السبب ومكنتش بسأل ولا عاوز اعرف لحد لما لاقيتها دخلت علي المحل في يوم وجات علي وانا قاعد علي المكتب علشان تكلمني وبعد ما سلمت قالت مالك ليش تقلان علينا ويش سوينا فيك لكل ده قولت ليها ولا شيء ابدا عادي ما في شيء قالت طيب ليش مارديت علي نوارة قولت ارد عليها في ايه قالت هي مش حكيت ليك عني قولت ايوه قالت لي كلام عنك ومش فهمت انتي عاوزة ايه بالظبط قالت وليش ما سألتها علشان توضح ليك الأمر قولت ما بحب موضوع الوسيط ده دايما بحب اسمع مباشر من صاحب الأمر نفسه قالت وايش حابب تسمع قولت انا ما اريد شيء علي ما اعتقد انتي الي تبغي والمفروض انا الي اسألك ايش تبغي بالظبط قالت زي ما قالوا عليك انك مو سهل وذكي جداا قولت اكيد مبالغه منهم انا شخص عادي قالت لو عادي ما كنت فكرت فيك قولت وايش فكرتي قالت ايش عندك الليله قولت ابدا هاخلص شغل واروح البيت هتعشي واسهر شوي قدام التليفزيون وبعدها انام قالت ممكن نتعشى سوا الليله قولت مافي وقت لاني باسكر متأخر وباروح علي البيت علي طول قالت امتي تحب نتعشي سوا قولت مش عارف خليها في وقتها لما يكون عندي وقت قالت بس انا عاوزة احكي معاك قولت انا تحت امرك احكي براحتك قالت ماينفع هنا وبعدين انت مش موافق تروح للحمام عند نوارة ولا موافق حتي نخرج نتعشى سوا ويش فيك قولت ولا شيء طيب ممكن نخرج الحين نروح اي مكان هادي نشرب عصير او قهوة حسيت انها مش هتمشي الا لما تحكي معايا ولو مش روحت معاها ممكن تتعصب وتحصل مشكله في المحل قدام العمال قولت ليها اوكي اختاري مكان واسبقيني علي هناك وانا احصلك بعد ربع ساعه بالظبط قالت طيب واديتني عنوان كافي شوب موجود علي البحر قريب ومكانه هادي وسبقتني علي هناك وانا اخدت السيارة وروحت بعدها بشويه دخلت لاقيتها قاعدة في مكان بعيد عن الناس علي جنب مافي حد يسمعنا حتي ولو اتكلمنا بصوت عالي شويه المهم روحت ليها وقعدت وبعد ما طلبت لي شاي وبعدين قولت ليها انتي عاوزة ايه قالت ليشب تتهرب مني قولت واتهرب منك ليه قالت انا ارسلت ليك مع نوارة وكتير نوارة طلبت منك تروح لعندها في الحمام قولت وليش انا اروح الحمام اساسا قالت انت مابتفهم قولت ليه الغلط قالت اسفه بس انت هتنرفذني بكلامك يعني مش عارف ايش ابغي منك قولت لا مش عارف قالت يا سلام تبغاني اقولها بصراحه قولت هو انتي اصلا اتكلمتي في حاجه علشان افهم منك ايش الي عاوزاه قالت انا عاوزاك وابغي تتجوزني قولت صعب قالت ليش صعب قولت لاني اساسا متزوج قالت متزوج دانا اخت نوارة قولت طيب ما انتي عارفة اهوه يبقي ازاي هتتجوزيني قالت عارفه كل شيء بس احنا هنتجوز لمدة شهر وبعدها نطلق و الي انت عاوزة هتاخده قولت يا سلام كمان هتدفعي المهر ضحكت من كلامي وقالت سميه زي ما انت عاوز بس عاوزة اعرف ردك الحين قولت انتي عاوزة تتجوزيني ليه انتي جميله وحلوة وجسمك كمان حلو يعني الف يتمني يتجوزك اشمعني انا قالت سمعت عنك كتير من نوارة وعلي الي بتعمله قولت وطبعا انتي عاوزة تجربي وتتأكدي من كلامها اذا كان صح ولا غلط قالت حاجه زي كده قولت افرضي ان كل الي سمعتيه مش صح واتجوزنا هتعملي ايه قالت عادي نطلق تاني يوم ولو طلع كلامها صح مش هنطلق ونعيش مع بعض علي طول قولت يا سلام يعني انتي الي تقرري كمان وانا كأني مش موجود قالت مش قصدي قولت ولا قصدك انا اسف مقبلش الكلام الفارغ بتاعك ده لما اكون عاوز انيكك هاجيبك وانيكك لو مش عاوز مش هتقدري تعملي معايا حاجه حتي ولو كنتي حوريه من السماء او حتي حاولتي تقتليني انا لا بخاف ولا بيهمني حد قالت انتي بتقولها بكل صراحه كده انيكك حتي مش تراعي اسلوبك في الكلام احنا في مكان عام قولت انا عارف باقول ايه وبعدين ما سيادتك مختارة مكان هادي وكمان علي جنب وبعيد عن اي حد يبقي مين الي هيسمعني بقي قالت وبعدين قولت ولا قبلين نحكي بصراحه قالت ما احنا بنحكي بصراحه قولت لا ابدا انتي بتحاولي تلفي وتدوري في الكلام تخلي الكلام مباشر افضل قالت كيف يعني قولت انتي عاوزة تتناكي مني باي طريقه ولو عجبتك ابقي معاكي علي طول ولو مش عجبتك يبقي ماضي وانتهي وجيبتي نوارة وسيط بينا بس نوارة فشلت وانتي دلوقتي بتكلميني بس بتعملي الجواز حجه قالت مش بالظبط قولت هو ده بالظبط الي انتي عاوزاه بدليل ان نوارة كتير طلبت مني اروح للحمام وانتي في الاول قولتي مش عاوز تيجي الحمام ليه قوليلي بقي ايه الي في دماغك بالظبط قالت الي في دماغي اديك قولته قولت يعني عاوزة تتناكي قالت انا مش بحب الاسلوب ده قولت هو ليها اسلوب تاني وانا مش اعرفه قالت يعني اسمها تنامي معايا حاجه زي كده قولت كلها بتأدي لنفس العرض وطريقها واحد وهو النياكه قالت انتي ايه مش بتتحرج ابدا قولت هتحرج من ايه زي ما انتي عرفتي مافيش كس الا ونيكته قالت طيب والحل ايه دلوقتي قولت حل ايه قالت هتعمل معايا ايه قولت هانفذ طلبك بس بمزاجي مش بمزاجك انتي قالت ازاي قولت هانيكك بس من غير جواز قالت ليش من غير جواز قولت اولا لاني متجوز ثانيا هو لو انا كنت روحت الحمام ونيكتك هناك كنا هنتجوز الاول ولا ايه بصت في الارض وسكتت وانا قولت انتي هتديني رقمك الحين وهاتصل بيكي اول ماتجيلي فرصه واكون فاضي قالت طيب مانروح الحمام قولت لا مش باروح حمامات انا المكان الي يريحني بس هو الي اروحه وبعدين نوارة لو عرفت بكلامنا ده يبقي مش هتشوفي وشي تاني ماشي قالت يعني ايه قولت يعني نوارة متعرفش اني شوفتك واتكلمت معاكي واتفقنا اني هقابلك وانيكك ولا تعرف باي شيء ماشي قالت طيب بس هي عارفه اني معاك دلوقتي في المحل قولت لما تسألك قولي ليها اني سيبت المحل وخرجت ومتعرفيش انا روحت فين وانك معرفتيش تكلميني قالت طيب وامتي هتتصل قولت هاتي الرقم وبعدين ابقي اتصل بيكي ولا اقولك ايه رايك دلوقتي قالت دلوقتي ايه قولت انيكك دلوقتي قالت اكيد انت مجنون هتنام معايا هنا قولت ياسلام انا الي مجنون برده قالت شوف كلامك قولت ياله قومي اركبي سيارتك وامشي ورايا قالت هنروح فين قولت امشي ورايا وبعدين هتعرفي وين هنروح قمنا وحاسبت علي المشاريب وطلعنا ركبت هي السيارة ومعاها سواق وانا ركبت سيارتي ومشيت قدامهم روحت علي البيت وكنت اتصلت بالعمال في المحل وخبرتهم اني مش هاجي تاني وبكره هما يفتحوا المحل عادي ولما اجي هاخد الاراد منهم وروح علي البيت ونزلت من السيارة وهي نزلت روحت عليها وقولت بلغي السواق يروح اي مكان قريب من هنا ينتظر فيه لحد لما تبقي تتصلي بيه علشان يجي ياخدك وبالفعل عملت كده واخدتها ودخلنا البيت ولاقيت الخدامه قدامي قولت ليها تعمل لينا عصير وتجيبه للغرفه الي بادخن فيها وخدت سلمي وروحت للغرفه ودخلنا وبعدين قفلت الباب وبعدين قلعت كل هدومي لاقيتها بتقولي انت اكيد مجنون انتظر حتي الخدامه تجيب العصير وبعدين اعمل الي انت عاوزة قولت هو احنا جايين ليه يعني وبعدين متخافيش احنا هنا في امان قالت بس استني برده علشان مش تحرجني قدام الخدامه قولت هو الي بيعمل كده بيتحرج برده انتي هتستهبلي وبعدين اصلا انا بانيك الخدامه قالت يخرب بيتك انت مش سيبت حد خالص حتي الخدمات قولت لما يعجبني كس مش باسيبه حتي لو كانت صاحبته مش جميله قالت انت مصيبه قولت وبعدين قوليلي باين عليكي اتناكتي قبل كده كتير يعني مش انا لوحدي ايه كنتي بتتجوزيهم كلهم ولا ايه قالت مالكيش دعوه خليك في نفسك وبس قولت ايوة انا عاوزك كده مش تعملي فيها محروجه احنا هنيك يا ماما ولاقيت الباب بيخبط قولت ادخل وكانت الخدامه جايبه العصير حطت العصير قدامنا وقالت عاوز حاجه تانيه يا سيدي قولت ايوة متخليش حد يدخل علينا خالص وتعالي ارضعي في زبي شويه خليه يقف لاقيت سلمي بتبص لي كده باستغراب من الي باعمله وكمان بصت للخدامه الي نفذت الكلام من غير اي تردد وراحت الخدامه قاعده في الارض ومسكت زبي ترضع وتمص فيه جامد وانا بقيت ابص لسلمي لحد لما حسيتها ولعت من منظر الخدامه وهي بترضع وبقت تعض في شفايفها روحت قايل للخدامه روحي انتي ومتخليش حد يدخل علينا خالص قالت حاضر وخرجت الخدامه وبصيت لسلمي وقولت هتفضلي قاعده كده قومي اقلعي ياله قبل زبي ما ينام لاقيتها متردده وبتبص لزبي روحت رايح عليها وقربت من شفايفها وقعدت ابوس فيها وايدي بتلعب في جسمها كله وبقيت اقلع فيها كل هدومها لحد لما بقت عريانه وقولت ليها قومي فرجيني علي جسمك وقامت وقفت بقت تلف نفسها قدامي اتهبلت علي منظر جسمها وبالاخص طيزها شدتها علي نيمتها فوقي ومسكت شفايفها وبقيت ابوس فيهم جامد وهي في نفس الوقت بتبوس في وتحك كسها في زبي لحد لما حسيتها بتنزل علي ومسكت زبي دخلته في كسها من غير ماتسيب شفايفي لحد لما دخل زبي في كسها سابتني وبقت تتحرك علي زبي واحده واحده لحد لما اتعود كسها علي زبي وكانت بتقولي زبك تخين هيشقني قولت ليها وانتي مش عاوزاه يشقك قالت بس اتعود عليه الاول وبعدين شقني براحتك وبقيت انيك فيها بكل الاوضاع لحد لما جيت انزل طلعت زبي من كسها وبقيت انزل علي بطها وهي تصوت وتقولي حرام عليك طلعته ليه نزل في كسي عاوزاهم في كسي ونزلت نمت جنبها وقولت ليها ماشي هانيكك تاني وانزل في كسك تعالي ارضعي في زبي خليه يقف تاني وقامت من غير تردد ترضع في زبي لحد لما وقف تاني وانا كنت اخدت راحتي وقومت عليها نيكتها تاني وبالفعل نزلت في كسها وقولت ايه ارتحتي غرقت كسك لبن قالت عاوزاه يغرق تاني قولت لااااااا كفايه كده قومي روحي لبيتك قبل ما زوجتي تيجي او بنتها وبعدين نبقي نشوف كسك ده تاني عاوز ايه قالت لا عاوزاه تاني قولت لا يعني لا مش هنيك تاني قالت يظهر ان قدراتك الحريم خلصت عليها قولت لو بتحسبيها كده يبقي براحتك ولو بتقولي كده علشان تخليني انيكك تالت يبقي مش هيحصل ياله قومي اتصلي بالسواق والبسي وروحي علي بيتك قالت يعني كده قولت ايوة قالت طيب هاشوفك تاني امتي قولت هابقي اتصل بيكي قالت طيب هتاخد رقمي قولت ايوة خدي رقمي واتصلي علي وانا ابقي اسجله عندي قالت طيب اديني رقمك واديتها رقمي وبعدها اتصلت علي السواق ولبست وخرجت وانا اخدت دوش ولبست وقولت اخرج اتمشي شويه بالسيارة وبعدين ارجع علي البيت وانا ماشي بالسيارة من غير ما احس كنت بامر من امام حمام نوارة قولت في عقلي ادخل سلم عليها وامشي علي طول وبالفعل ركنت السيارة قدام الحمام ودخلت وسألت عليها قالت واحدة بتشتغل في الحمام مدام نوارة في مكتبها قولت طيب انا هاروح ليها وروحت خبطت علي الباب ودخلت اول ما شافتني قامت تسلم علي وخدتني بالحضن وتبوس في وتقولي اخيرا شرفتنا بزيارتك الكريمه قولت معلش بقي اصلي كنت باتمشي بالسيارة ولاقيت نفسي قدام الحمام قولت ادخل اسلم عليكي وامشي قالت مش ممكن تمشي كده قولت ليه يعني قالت زي ما بتقولوا عندكم هو دخول الحمام زي خروجه قولت وبعدين بقي معاكي خلي خروجه زي دخوله احسن علشان عاوز اروح مشوار قالت مش ممكن وبعدين مشوار ايه ما انت لسي قايل انك كنت بتتمشي بالسيارة يبقي فين المشوار بقي قولت برده خليها مرة تانيه قالت مش ممكن انا هاخدك دلوقتي تروح تاخد دوش حلو في الميه السخنه وتيجي اخلي احلي بنت تعملك مساج قولت لالا خليها بعدين هابقي اجيلك بكرا قالت يعني كده تكسفني قولت يعني لو مكنتش جيت مش كان احسن وبعدين سبيني علي راحتي علشان اجي تاني قالت طيب شوف البنت الاول وبعدين احكم دي بنت من اوربا قولت لا ياستي مش عاوز اشوف حد خليها بعدين ياله اسيبك لشغلك واروح انا قالت يعني كده قولت معلش خليني براحتي قالت طيب هاشوفك امتي قولت هتلاقيني في مرة داخل عليكي كده من غير اذن او ميعاد قالت تشرفني ولو مش عارفه انك تعبان مكنتش سيبتك تروح قولت تقصدي ايه قالت ولا شيء ابدا عادي قولت تعبان من ايه ما تتكلمي بوضوح قالت ابدا مافيش حاجه عادي حسيت في دماغي ان بنت المتناكه سلمي حكيت ليها علي الي حصل بينا من ساعتين وقولت هي سلمي كانت هنا قالت لا اتصلت بس قولت وهي قالت ليكي ايه قالت ولا شيء قولت يبقي قالت ليكي يا كسمك علي الي حصل ماشي ياشرموطه انتي وهي هاوريكم خليكوا براحتكم قالت مالك بس زعلت ليه قولت وايه الي هيزعلني بس قولي للشرموطه لو شوفت وشها تاني بجد هازعلها ومش تتصل تاني بي بدل ما اخلي الكلب ليه كرامه عنها قالت كده انت هتحطني في مشكله معاها قولت تولعي انتي وهي هي عامله علي دور الشرف وهي بتيجي تتناك عندك ياله يا كسمك هامشي ومش تنسي تبلغي الشرموطه التانيه بالي قولته وبالفعل خرجت من عندها ومشيت اخدت السيارة وطلعت علي البيت وبعد فترة لاقيت التليفون بيرن كانت سلمي كنسلت عليها وحطيتها في المحظور علشان مش تتصل وشويه اتصلت نوارة مش رديت عليها رجعت اتصلت تاني كنت فاكرها هتكلمني في موضوع سلمي ولاكن لاقيتها بتقولي ان فيه واحد كان بيسأل عليك هنا كتير لما شافك خارج من عندي قولت مين ده قالت الشيخ ( ...... ) قولت مين الشيخ ايه انتي عارفه مين ده قالت ايوة عارفاه وهو زبون عندي وبيجي علي طول ودايما كل اسبوعين قولت الشيخ ده الي حاول يقتلنا انا واختك والجوري قالت يانهار اسود قولت انتي قولتي ليه ايه قالت انا مش قولت ليه حاجه وقولت اني مش اعرفك اصلا وانك كنت جاي تسأل وتستفسر عن الاسعار وكده واول مرة اشوفك لاني مش باطلع اسرار الي بيجوا هنا لاي حد حتي ولو كان عزيز علي قولت لو سأل تاني عني مش تقولي ليه شيء ولا كأنك تعرفيني علشان اختك والجوري مش يضرهم بشيء وكمان تبطلي تيجي عندنا خالص لانه ممكن يخلي اي حد يراقب الحمام او يراقبك ويعرف كل شيء لحد انا ما اتصرف نشوف هنعمل ايه في النصيبه دي انا كنت ناقصك انتي والحمام الزفت بتاعك وكمان مش تقولي لاختك ولا للجوري اي شيء عن الموضوع ده علشان مش يقلقوا ويخافوا من شيء خلي حياتهم طبيعيه لحد ما انا اتصرف في النصيبه الي جبتيها لي قالت طيب وانسي اساسا انك تعرفيني وكمان مش تخلي سلمي تتصل بي لحد الامور ما تهدي بس من غير ما تجيبي سيره ليها عن الموضوع ده لانها ممكن تمسكها فرصه علشان كل يوم اقابلها وتهددني وانا لو رفضت يبقي اختك والجوري وانا هنموت لان سلمي دي شرموطه وتعمل اي شيء علشان تتناك فهماني قالت ايوة فهمت قولت اقفلي ياله دلوقتي قالت حاضر وقفلت المكالمه وقولت في عقلي هو انا مكتوب علي اعيش في تهديد علي طول من شويه متناكين وشراميط وقعدت افكر شويه وجات في دماغي فكرة قولت اتصل بدانا واقولها اني كنت باتصل باهلي وعرفت ان والدي تعبان ولازم انزل بالكتير بكره بالليل وبالفعل اتصلت بيها وعرفتها الكلام ده وقالت خلاص مافيش مشكله بكره الصبح اعملك خروج وعوده قولت وانا هاتصل احجز بكرا باي طريقه قالت ماشي وقفلت معاها المكالمه وقولت اجمع كل اغراضي بسرعه ومش اسيب اي شيء منها علشان خلاص مش راجع هنا تاني وبكرا الصبح اروح اطلق دانا بعد ما تعمل لي خروج وعوده علي طول وبالفعل اتصلت بمكتب للسفر والسياحه حجزت طيارة لبلدي بكره بعد المغرب ميعادها وبعدين روحت خلصت تجميع الاغراض ولاقيت دانا والجوري وصلوا من الشغل والجوري جات علي بتقولي ايش فيه قولت ابدا والدي تعبان ولازم انزل بكره اشوفه قالت وامتي ترجع قولت لما اطمن عليه ويبقي كويس قالت اكيد هيبقي كويس مش تقلق انت اتعشيت قولت ليها ماليش نفس مش جعان قالت لا لازم تاكل تعالي اتعشي معايا قولت ليها مش جعان وسبيني دلوقتي لاني مخنوق روحي اتعشي انتي قالت مش هتعشي وهافضل معاك انت مسافر بكره قولت براحتك بس مش عاوز اي كلام في اي موضوع دماغي مش فايق لاي شيء وقعدت افكر واحلم بالرجوع لبلدي ومكنتش حاسس بالي بتعمله الجوري نهائي لا خروجها ولا دخولها من الغرفه وفوقت عليها بتقولي انا جيبت ليك شوية حلي وعاوزاك تاكل معايا علشان خاطري قولت علشان اريح دماغي منها لازم تاكل اي شيء علشان تسيبك في حالك وبالفعل اكلت قطعه واكتفيت علي كده وهي صممت انها تنام جنبي الليله وكمان دانا علشان دي اخر ليله هانام فيها معاهم قبل السفر وناموا جنبي وحاولت دانا والجوري علشان انيكهم ولاكن كأني ميت وزبي اكتر من الميت لحد ما زهقت وقولت ليهم سيبوني خلوني انام علشان اصحي بدري انا حجزت خلاص التذكرة والسفر بعد المغرب ولازم اكون في المطار الساعة 4.30 دقيقه قالت الجوري يعني حتي في اخر ليله مش عاوزني ابقي في حضنك انا عارفه كويس انك قلقان علي والدك بس انا بترجاك انا بحبك وغلبني دلعها ونغجها المجنونه دي قولت في عقلي مش هيحصل حاجه لو نيكتهم الليله عادي مرة وخلاص واديني خلاص هاخلع من هنا وارتاح المهم روحت علي الجوري وخدتها في حضني ونيكتها هي ودانا في الليله دي ونمت بعدها وصحيت الصبح بدري اخدت دانا وروحنا علي السفارة الموجوده في البلاد دي وعملت لي خروج وعوده وموافقه علي السفر ورجعت دانا تاني البيت وسيبتهم وخرجت قالت لي وين رايح قولت ليها مشوار صغير ساعتين بس وهارجع تاني وبالفعل سيبتها وروحت علي المحكمة تاني وبالفعل طلقت دانا وبكده خلصت من كل شيء وروحت علي البنك حولت مبلغ كويس علي اخواتي كلهم واخدت مبلغ كبير بالدولار واشتريت اشياء كتيرة علشان اخواتي واولادهم ورجعت تاني علي البيت لاقيتهم الاتنين موجودين دانا والجوري في انتظاري قولت ليهم ليه مش روحتوا الشغل قالت الجوري انا روحت فتحت وقولت للبنت الي شغاله معانا ان احنا هنجيلك بعد العصر لان احنا في ضيوف عندنا وهنقعد معاهم شويه قولت طيب براحتكم وروحت علي الغرفه علشان اطلع اغراضي كلها واديها للسواق علشان يحطها في السيارة وكانت الجوري واقفه معايا بتبص لي وتبكي ولما لمحتها تبكي قولت مالك ليش تبكي قالت مش عارفه ليه حاسه انك مش راجع تاني قولت انتي عبيطه انا راجع تاني مش تقلقي قالت لا انت مش هترجع قولت ليه بس بتقولي كده قالت انت مش هترجع والدليل ان كل اغراضك جمعتها في الشنط ومش سيبت اي شيء قولت ليها ما انتي عارفه اني مش باحب اسيب شيء وكده المهم خلعت من كلامها بالعافيه ودخلت الحمام علشان احلق دقني واخد دش وهي دخلت معايا مش عاوزة تسيبني لم اندهش للي بتعمله معايا لاني عارف كويس انها حبتني بس كان صعب نتجوز خلصت الدوش مع نيكه صغيرة في الدش للجوري وطلعت البس هدومي وروحنا علي المطار وسلمت عليهم ودخلت الجوازات بصمت وروحت صالة الانتظار ولاقيت الجوري بتتصل بي رديت عليها وكانت بتحلفني ارجع تاني قولت حاضر وقفلت معاها وكتبت ليها رساله علي الايميل وارسلته ليها باني لن استطيع الرجوع بعد الي حصل وانها تاخد بالها علي نفسها واني طلقت خلاص امها وقفلت تليفوني وتنفست الصعداء حين ركبت الطيارة واقلعت في طريقها لمطار برج العرب بالاسكندريه ودبت في الحياة من جديد حينما وجدت نفسي خارج من المطار واستقل تاكسي ليقوم بتوصيلي الي بيتي

وبكده انتهت قصتي مع تلك العائلة التي اوقعتني في الرذيلة

تمت القصة

اتمني ان تنال اعجابكم

لو في حد محتاج القصه pdf انا مجهزها يقولي وانا انزلها

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

  • بعد 1 سنة...

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...