القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

تكملة قصتي مع التحول الجنسي


sofe

المشاركات الموصى بها

كنت عندما اختلي بنفسي واكون هايج ارتدي قميص نوم و كلوت بخط في طيزي وافتح مشهد جنسي واجيب زيت زيتون ادهن بيه خرم طيزي المربربه اللي اكتشفت مؤخرا ان خرمي مرن جدا ، المهم دخلت زيت الزيتون لاقيته سخن خرمي اوي وكان جسمي كان بارد وهو سخنه حححححححح ، 🥵 ، المهم زيت الزيتون بيحرق خرمي و بيخليه ينظف اللي جوا طيزي و بيساعد في تليين خرمي و بعدها جبت خرطوم دخلته بخرم طيزي وفتحت رجلي وفشخت طيزي علي سجادة مزقرشه وبدات احك خرمي وانا فاتحة علي السجاده والخرطوم جواها و كاني قاعد علي زب بينكني وحطيت مرآه قدامي علشان اشوف نفسي وانا بتناك وفي نفس اللحظه حلمات بزازي هايجة ومدوره بشكل انثوي رهيب و ماسك زبي بمصه في نفس اللحظه وكاني بتناك و بنيك و بلحس حلماتي وارجع امص زبي واول ما زبي ينزل لبنه بخليه ينزل جوا الخرطوم اللي حوالين طيزي علشان اللبن بتاعي يمر بالخرطوم ويدخل جوا خرم طيزي 🥵🥵🍑🍑🍑🍌🍌🍌🍌🥛🥛🥛

وبعدها بخرج حرف الخرطوم وادخله في فمي 😋 وامصمصه و اتفه علي حلماتي و علي زبي واضرب عشره وانطرهم جوا بقي وبعدين اجيب زجاجة ازاز وادخلها بخزم طيزي واضغط علي طيزي علشان تنزل اللبن بتاعي اللي كان جواها واجمعه في الزجاجة وبعدين امسك الزجاجة اشرب لبني واجمعه في بقي واتفه علي زبي والحس بيه حلماتي ...

وبعدها بدخل اخد دش وانضف نفسي كويس جدا ... ودي بتكون ليلتي الخاصه اللي بتقمص فيها عدة شخصيات جنسيه في شخص واحد

سالب متناك ، تبادل ، خول ، شرموط ، خنوج ، دلوع ، ست شرموطة متناكه

 

وفي مرة من المرات اتعرفت بعامل عندي في الشغل كان خول بيتناك بس مش كتير يعني حسب ما يلاقي ، المهم كان في مرة بيتودد ليا ويقرب مني زنقته في حمام مكتبي ونيكته

وتكرر الامر ٣ مرات علي مدار ٣ اسابيع ولكن هذا العامل كان ساب العمل علشان عمل مشكله في الشغل فمشي واتقطعت علاقتي بيه ..

ومرة كنت بتعامل مع صاحب مكتبه بشتري منه لوازم مكتبيه و لما اتصاحبت عليه لاقيته حلمات ، المهم اتقربت منه وطلبت اني انيك نسوان يعرفها المهم نيكنا نسوان وشربنا مخدرات وقربنا من بعض اكتر وفي احد المرات في بنت من البنات اللي نمت معاها قالت له صاحبك باين عليه خول وبيحب وهو بينيك الست تلعب له في طيزه ، المهم قالها الممنوع مرغوب قالت لاه ده بعد ما فشخني نيك وبهدلني طلب مني انه يلبس اللانجري بتاعي و الحس طيزه و اتعامل معاه علي اننا بنات سحاقيات ... المهم قالها مش انتي انبسطتي واتكييفتي معاه قالت له اه ، قالها ماتركزيش في اي حاجة تانيه ...

المهم صاحب المكتبه ده كان بيحبني جدا وبيحترمني وبيعشقني و بيتعامل معايا علي اني الملك بتاعه او سيده او الباشا بتاعه وبيسمع كلامي

هو حبوب وحنين و دكر و زبير و جذاب ، المهم فمره كنت انا وهو قاعدين بالمكتبه بتاعته فقلت له ما تيجي نروح شقتك نشرب سيجارة

المهم رحنا و توددت له و خليته يقلع لاقيته فحل اول مرة اشوفه ، زبه وهو نايم جميل وهو واقف ومنتصب يخض وييرعب لاني احسن انه لو دخل هيعدي من طيزي 😂

المهم هو قلع ملط وانا كمان وانا بمص في زبه شاف جسمي قال احه احه انا حاسس اني شايف مرة قدامي فزبه وقف جوا بقي اول ماشاف جسمي

اخدني نيمني علي ضهري علي حرف السرير ورفع رجلي لفوق ومسكني من زبي وفضل يتف عليه ويلعب فيه بايده ودخل زبه وانا بتأه واتخنج و اصرخ بدلع ومرقعه وشرمطه وفضل ينيك في طيزي واول ما بدا ينزل قالي عاوز اللبن فين قلت له طفي ناري ونزله جوه 🥛🍌🍌🍑🥵

المهم نزل لبن كتير جو طيزي و ضرب لي عشره وخلاني انزل لبنه في كوبايه واشربه واتفه علي زبي وادهن بيه جسمي وكنت عندما اختلي بنفسي واكون هايج ارتدي قميص نوم و كلوت بخط في طيزي وافتح مشهد جنسي واجيب زيت زيتون ادهن بيه خرم طيزي المربربه اللي اكتشفت مؤخرا ان خرمي مرن جدا ، المهم دخلت زيت الزيتون لاقيته سخن خرمي اوي وكان جسمي كان بارد وهو سخنه حححححححح ، 🥵 ، المهم زيت الزيتون بيحرق خرمي و بيخليه ينظف كل البراز اللي جوا طيزي و بيساعد في تليين خرمي و بعدها جبت خرطوم دخلته بخرم طيزي وفتحت رجلي وفشخت طيزي علي سجادة مزقرشه وبدات احك خرمي وانا فاتحة علي السجاده والخرطوم جواها و كاني قاعد علي زب بينكني وحطيت مرآه قدامي علشان اشوف نفسي وانا بتناك وفي نفس اللحظه حلمات بزازي هايجة ومدوره بشكل انثوي رهيب و ماسك زبي بمصه في نفس اللحظه وكاني بتناك و بنيك و بلحس حلماتي وارجع امص زبي واول ما زبي ينزل لبنه بخليه ينزل جوا الخرطوم اللي حوالين طيزي

 

وفي مرة من المرات اتعرفت بعامل عندي في الشغل كان خول بيتناك بس مش كتير يعني حسب ما يلاقي ، المهم كان في مرة بيتودد ليا ويقرب مني زنقته في حمام مكتبي ونيكته

وتكرر الامر ٣ مرات علي مدار ٣ اسابيع ولكن هذا العامل كان ساب العمل علشان عمل مشكله في الشغل فمشي واتقطعت علاقتي بيه ..

ومرة كنت بتعامل مع صاحب مكتبه بشتري منه لوازم مكتبيه و لما اتصاحبت عليه لاقيته حلمات ، المهم اتقربت منه وطلبت اني انيك نسوان يعرفها المهم نيكنا نسوان وشربنا مخدرات وقربنا من بعض اكتر وفي احد المرات في بنت من البنات اللي نمت معاها قالت له صاحبك باين عليه خول وبيحب وهو بينيك الست تلعب له في طيزه ، المهم قالها الممنوع مرغوب قالت لاه ده بعد ما فشخني نيك وبهدلني طلب مني انه يلبس اللانجري بتاعي و الحس طيزه و اتعامل معاه علي اننا بنات سحاقيات ... المهم قالها مش انتي انبسطتي واتكييفتي معاه قالت له اه ، قالها ماتركزيش في اي حاجة تانيه ...

المهم صاحب المكتبه ده كان بيحبني جدا وبيحترمني وبيعشقني و بيتعامل معايا علي اني الملك بتاعه او سيده او الباشا بتاعه وبيسمع كلامي

هو حبوب وحنين و دكر و زبير و جذاب ، المهم فمره كنت انا وهو قاعدين بالمكتبه بتاعته فقلت له ما تيجي نروح شقتك نشرب سيجارة

المهم رحنا و توددت له و خليته يقلع لاقيته فحل اول مرة اشوفه ، زبه وهو نايم جميل وهو واقف ومنتصب يخض وييرعب لاني احسن انه لو دخل هيعدي من طيزي 😂

المهم هو قلع ملط وانا كمان وانا بمص في زبه شاف جسمي قال احه احه انا حاسس اني شايف مرة قدامي فزبه وقف جوا بقي اول ماشاف جسمي

اخدني نيمني علي ضهري علي حرف السرير ورفع رجلي لفوق ومسكني من زبي وفضل يتف عليه ويلعب فيه بايدكنت عندما اختلي بنفسي واكون هايج ارتدي قميص نوم و كلوت بخط في طيزي وافتح مشهد جنسي واجيب زيت زيتون ادهن بيه خرم طيزي المربربه اللي اكتشفت مؤخرا ان خرمي مرن جدا ، المهم دخلت زيت الزيتون لاقيته سخن خرمي اوي وكان جسمي كان بارد وهو سخنه حححححححح ، 🥵 ، المهم زيت الزيتون بيحرق خرمي و بيخليه ينظف كل البراز اللي جوا طيزي و بيساعد في تليين خرمي و بعدها جبت خرطوم دخلته بخرم طيزي وفتحت رجلي وفشخت طيزي علي سجادة مزقرشه وبدات احك خرمي وانا فاتحة علي السجاده والخرطوم جواها و كاني قاعد علي زب بينكني وحطيت مرآه قدامي علشان اشوف نفسي وانا بتناك وفي نفس اللحظه حلمات بزازي هايجة ومدوره بشكل انثوي رهيب و ماسك زبي بمصه في نفس اللحظه وكاني بتناك و بنيك و بلحس حلماتي وارجع امص زبي واول ما زبي ينزل لبنه بخليه ينزل جوا الخرطوم اللي حوالين طيزي علشان اللبن بتاعي يمر بالخرطوم ويدخل جوا خرم طيزي 🥵🥵🍑🍑🍑🍌🍌🍌🍌🥛🥛🥛

وبعدها بخرج حرف الخرطوم وادخله في فمي 😋 وامصمصه و اتفه علي حلماتي و علي زبي واضرب عشره وانطرهم جوا بقي وبعدين اجيب زجاجة ازاز وادخلها بخزم طيزي واضغط علي طيزي علشان تشخ اللبن بتاعي اللي كان جواها واجمعه في الزجاجة وبعدين امسك الزجاجة اشرب لبني واجمعه في بقي واتفه علي زبي والحس بيه حلماتي ...

وبعدها بدخل اخد دش وانضف نفسي كويس جدا ... ودي بتكون ليلتي الخاصه اللي بتقمص فيها عدة شخصيات جنسيه في شخص واحد

سالب متناك ، تبادل ، خول ، شرموط ، خنوج ، دلوع ، ست شرموطة متناكه

 

ولما بكون مع واحدة هنيكها بكون راجل شديد وعنيف و لما بكون مع شاب تبادل بكون تبادل ولما بكون سالب بكون سالب يعني بعرف اتلون باي ميول جنسي حسب الشخص اللي بكون او بيكون معايا ...

 

وفي مرة من المرات اتعرفت بعامل عندي في الشغل كان خول بيتناك بس مش كتير يعني حسب ما يلاقي ، المهم كان في مرة بيتودد ليا ويقرب مني زنقته في حمام مكتبي ونيكته

وتكرر الامر ٣ مرات علي مدار ٣ اسابيع ولكن هذا العامل كان ساب العمل علشان عمل مشكله في الشغل فمشي واتقطعت علاقتي بيه ..

ومرة كنت بتعامل مع صاحب مكتبه بشتري منه لوازم مكتبيه و لما اتصاحبت عليه لاقيته حلمات ، المهم اتقربت منه وطلبت اني انيك نسوان يعرفها المهم نيكنا نسوان وشربنا مخدرات وقربنا من بعض اكتر وفي احد المرات في بنت من البنات اللي نمت معاها قالت له صاحبك باين عليه خول وبيحب وهو بينيك الست تلعب له في طيزه ، المهم قالها الممنوع مرغوب قالت لاه ده بعد ما فشخني نيك وبهدلني طلب مني انه يلبس اللانجري بتاعي و الحس طيزه و اتعامل معاه علي اننا بنات سحاقيات ... المهم قالها مش انتي انبسطتي واتكييفتي معاه قالت له اه ، قالها ماتركزيش في اي حاجة تانيه ...

المهم صاحب المكتبه ده كان بيحبني جدا وبيحترمني وبيعشقني و بيتعامل معايا علي اني الملك بتاعه او سيده او الباشا بتاعه وبيسمع كلامي

هو حبوب وحنين و دكر و زبير و جذاب ، المهم فمره كنت انا وهو قاعدين بالمكتبه بتاعته فقلت له ما تيجي نروح شقتك نشرب سيجارة

المهم رحنا و توددت له و خليته يقلع لاقيته فحل اول مرة اشوفه ، كنت عندما اختلي بنفسي واكون هايج ارتدي قميص نوم و كلوت بخط في طيزي وافتح مشهد جنسي واجيب زيت زيتون ادهن بيه خرم طيزي المربربه اللي اكتشفت مؤخرا ان خرمي مرن جدا ، المهم دخلت زيت الزيتون لاقيته سخن خرمي اوي وكان جسمي كان بارد وهو سخنه حححححححح ، 🥵 ، المهم زيت الزيتون بيحرق خرمي و بيخليه ينظف كل البراز اللي جوا طيزي و بيساعد في تليين خرمي و بعدها جبت خرطوم دخلته بخرم طيزي وفتحت رجلي وفشخت طيزي علي سجادة مزقرشه وبدات احك خرمي وانا فاتحة علي السجاده والخرطوم جواها و كاني قاعد علي زب بينكني وحطيت مرآه قدامي علشان اشوف نفسي وانا بتناك وفي نفس اللحظه حلمات بزازي هايجة ومدوره بشكل انثوي رهيب و ماسك زبي بمصه في نفس اللحظه وكاني بتناك و بنيك و بلحس حلماتي وارجع امص زبي واول ما زبي ينزل لبنه بخليه ينزل جوا الخرطوم اللي حوالين طيزي علشان اللبن بتاعي يمر بالخرطوم ويدخل جوا خرم طيزي 🥵🥵🍑🍑🍑🍌🍌🍌🍌🥛🥛🥛

وبعدها بخرج حرف الخرطوم وادخله في فمي 😋 وامصمصه و اتفه علي حلماتي و علي زبي واضرب عشره وانطرهم جوا بقي وبعدين اجيب زجاجة ازاز وادخلها بخزم طيزي واضغط علي طيزي علشان تشخ اللبن بتاعي اللي كان جواها واجمعه في الزجاجة وبعدين امسك الزجاجة اشرب لبني واجمعه في بقي واتفه علي زبي والحس بيه حلماتي ...

وبعدها بدخل اخد دش وانضف نفسي كويس جدا ... ودي بتكون ليلتي الخاصه اللي بتقمص فيها عدة شخصيات جنسيه في شخص واحد

سالب متناك ، تبادل ، خول ، شرموط ، خنوج ، دلوع ، ست شرموطة متناكه

 

ولما بكون مع واحدة هنيكها بكون راجل شديد وعنيف و لما بكون مع شاب تبادل بكون تبادل ولما بكون سالب بكون سالب يعني بعرف اتلون باي ميول جنسي حسب الشخص اللي بكون او بيكون معايا ...

 

وفي مرة من المرات اتعرفت بعامل عندي في الشغل كان خول بيتناك بس مش كتير يعني حسب ما يلاقي ، المهم كان في مرة بيتودد ليا ويقرب مني زنقته في حمام مكتبي ونيكته

وتكرر الامر ٣ مرات علي مدار ٣ اسابيع ولكن هذا العامل كان ساب العمل علشان عمل مشكله في الشغل فمشي واتقطعت علاقتي بيه ..

ومرة كنت بتعامل مع صاحب مكتبه بشتري منه لوازم مكتبيه و لما اتصاحبت عليه لاقيته حلمات ، المهم اتقربت منه وطلبت اني انيك نسوان يعرفها المهم نيكنا نسوان وشربنا مخدرات وقربنا من بعض اكتر وفي احد المرات في بنت من البنات اللي نمت معاها قالت له صاحبك باين عليه خول وبيحب وهو بينيك الست تلعب له في طيزه ، المهم قالها الممنوع مرغوب قالت لاه ده بعد ما فشخني نيك وبهدلني طلب مني انه يلبس اللانجري بتاعي و الحس طيزه و اتعامل معاه علي اننا بنات سحاقيات ... المهم قالها مش انتي انبسطتي واتكييفتي معاه قالت له اه ، قالها ماتركزيش في اي حاجة تانيه ...

المهم صاحب المكتبه ده كان بيحبني جدا وبيحترمني وبيعشقني و بيتعامل معايا علي اني الملك بتاعه او سيده او الباشا بتاعه وبيسمع كلامي

هو حبوب وحنين و دكر و زبير و جذاب ، المهم فمره كنت انا وهو قاعدين بالمكتبه بتاعته فقلت له ما تيجي نروح شقتك نشرب سيجارة

المهم رحنا و توددت له و خليته يقلع لاقيته فحل اول مرة اشوفه ، زبه وهو نايم جميل وهو واقف ومنتصب يخض وييرعب لاني احسن انه لو دخل هيعدي من طيزي 😂

المهم هو قلع ملط وانا كمان وانا بمص في زبه شاف جسمي قال احه احه انا حاسس اني شايف مرة قدامي فزبه وقف جوا بقي اول ماشاف جسمي

اخدني نيمني علي ضهري علي حرف السرير ورفع رجلي لفوق ومسكني من زبي وفضل يتف عليه ويلعب فيه بايده ودخل زبه وانا بتأه واتخنج و اصرخ بدلع ومرقعه وشرمطه وفضل ينيك في طيزي واول ما بدا ينزل قالي عاوز اللبن فين قلت له طفي ناري ونزله جوه 🥛🍌🍌🍑🥵

المهم نزل لبن كتير جو طيزي و ضرب لي عشره وخلاني اشخ لبنه في كوبايه واشربه واتفه علي زبي وادهن بيه جسمي

وبعدها طلب مني اننا نتوقف عن الامر للابد

وفعلا توقفت عن ممارسه الشذوذ منذ نصيحته لي

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...