القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

بابا اغتصبني وي فتحتي وخلاني عشيقته


المشاركات الموصى بها

ياريت تطولو بالكو وي تقرأوها كلها انا حاكي كل حاجه بي التفاصيل ودي قصتي بجد

اهلا انا اسمي احمد عندي دلوقتي 16سنه الموضوع بدأ معيا من وانا 14سنه بس انا جسمي زي البنات بظبط انا علشان مليان كان عندي صدر طري وي طيزي كانت اكبر حاجه فيا لأن انا جسمي اكتر كل الدهون بي تتركز في الجزء السفلي وي كنت ابيض بس اوي يعني وي كنت لسه ببلغ طلع شعر بسيط انا كنت لسه بالغ وي كنت لسه معرفش يعني ايه جنس نبدأ بقا قصتي مع بابا انا بابا عنده 54سنه مكنتش بشوفه كتير بسبب مواعيد شغله وي ماما عندها محل وانا عندي اخوات اكبر مني بس مش حابب اذكرهم المهم بابا موعيده من 9لحد 8 وي ماما بتنزل المحل الساعه 6 مساء بترجع12 المهم احنا في الوقت دا كانت ماما بتغسل الهدوم البيت كله علشان كان داخل علينا الصيف فا ماما نسيت تسيب بوكسر لي بابا المهم بابا جه من الشغل ملقاش غيرات خالص فا سألني قولتله أن ماما غسلت فا ادايق وي كان عاوز ياخد دش المهم لقيته دخل اوضته وي فتح الدولاب بتاع الهدوم القديمه وي طلع منها فلنه بيضه وي لباس ابيض ٧الي هو القديم دا وي دخل خد دش وي بعد ما خرج وي هو لبسه كان قافش اوي علي زبه انا بابا متعودين عليه بيقعد كدا عادي بي الباس وي الفلنه علشان الجو كان بدأ يحرر المهم انا قاعد في الصاله علي الكنبه قدام الشاشه بتفرج علي مسرحيه كوميديه خرج وي قعد معيا وقعدنا نضحك بعد شويه قالي معلش يا احمد قوم اقعد علي الكرسي عاوز افرد جسمي شويه قولتله حاضر رحت قعدت علي الكرسي وي هو نام علي الكنبه المسرحيه خلصت قلي اقلب هات اكشن اجنبي وانا بحب الأجنبي اوي قلبت واحنا بنتفرج ظهر مشهد تقبيل مغري انا ابتسمت خجل وي ببص علي بابا لقيته زبه باين اوي وي عاوز يقف بس الباس ضيق وي بابا عمال يخرجه من الباس وي يدخله تاني بسرعه اول ما يحس اني هبصله وانا افتكرته عادي حته حكه او شي لاكن بتاعه كان باين اوي من تحت اللباس مش عارف ليه حسيت اني عاوز اشوف بتاعه قعدت افكر روحت قولت اعمل نفسي داخل الحمام وي اقف من وراه وي اشوف هيعمل ايه وي فعلا رحت عند الحمام وي فتحت البابا وي قفلتله أمني دخلت وي انسحبت براحه علشان صوت رجلي ميبانش لقيته فعلا مطلع زبو من اللباس وي قاعد يحلبو زبو كان ضخم اوي وي تخين جدا فوق ما تخيلت معرفش ليه ساعتها حسيت بي شعور كدا اول مره أحسه وي شهوه كده اني عاوز امسك زب بابا لقيته فجأه بيترعش انا اتخضيت عليه وس بعديها نزل لبن من زبو كنت اول مره اشوف أو اعرف حاجه زي كدا بعديها جاب مناديل من علي الطربيظه وي مسح اللبن ولا كان حاجه حصلت رحت فتحت باب الحمام وي قفلته كاني خارج لقيته لسه بيتفرج قولتله انا هدخل انام بقا دخلت اوضتي قعدت افتكر منظر زب بابا لقيت زبي وقف فا قولت اجرب اعمل زيو مسكت زبي قعدت احلب فيه وانا بتخيل زب بابا لحد ما شعرت بي حكه قويه عند خرم طيزي فا فتحت رجلي بهرش عادي اول ما لمست خرم طيزي وي انا ماسك زبي لقيت زبي دا اتصلب بقي زي الحديد وي احمر وي كان احساس ممتع جربت تاني وي فضلت حاطط صباعي علي خرم طيزي وانا بحلب زبي لحد ما لقيت جسمي بيرتجف وي حاجه بتنزل من زبي سخنه زي بابا وي الشعور كان ممتع فوق الوصف قعدت أكررها كل ما احلب زبي العب في خرمي لحد ما بقيت بدخل صباعي وي هنا الاحساس وي خرمي الساخن كانو بيهيجوني اوي فضلت مستمر لحد ما لقيت اني عاوز حاجه اكبر تخش فيا وانا بحلب زبي من هنا جه في دماغي زب بابا الضخم بس مكنتش عارف اعمل ايه وي خايف اقوله طبعا بيضربني لو قولت ليه حاجه زي كده بدأت احاول اغريه وجت فرصه العمر بابا كان مسافر مرسي مطروح اسبوع شغل وي انا هنا قعدت احاول اروح معاه في الاول كان رافض علشان هيسيبني في الشاليه لوحدي اقل حاجه ١٠سعات قولتله انا هقعد اتفرج علي التلفون أو التلفزيون لحد ما ترجع قالي هشوف بطل عياط المهم رحت لماما اقنعتها تقوله ياخدني معاه لحد ما اقتنع وي وافق وانا بجهز الشنطه جبت الملابس الداخليه بتاعتي الضيقه الي مبلبسهاش وي خدتها علشان اغريه وي سافرنا وصلنا وي دخلنا الشاليه كان كبير اوي وانا قولت لبابا انا هنام معاك في نفس الأوضه علشان لسه متعودتش علي المكان وي كمان نسلي بعض قالي ليه بتخافي يا بيضه وي ضحك وانا ضحكت نظمنا كل الهدوم وي قالي انا هدخل اخد دش علشان الجو حر نار فعلا مرسي مطروح وقتها كنا صيف وي حر شديد قولتله ماشي دخل وي سمعت صوت الدش انا هنا كنت هموت وأشوف بتاعه تاني جتلي فكره اني ادخل عليه بي حجه اني عاوز ا بول قلت له قالي اصبر شويه امسك نفسك لسه هغسل جسمي وانا عمال ازن لحد ما رحت فاتح الباب وي داخل عليه هو طبعا اتخض وي قالي ايه يهبل انتا وانا رحت علي المرحاض ابول وانا اقول له اسف يابابا بس كنت مش قادر امسك نفسي بعد ما خلصت وانا خارج هو مديني ظهره وي مخبي زبه شوفت وانا خلاص خارج وي بيقولي اقفل الباب وي عدل نفسه عملت نفسي بحك جنبي وي لمحته بي طرف عيني كان مرتخي وي مدلدل وي بيضه كمان هجت اوي قفلت الباب وي رحت البلكونه اقعد شويه اتفرج علي البحر شويه ولقيته خرج قعد معيا وي بيقولي ايه عاوز تنزل البحر قولتله لا هتحرق من الشمس قلي عندك حق الشمس حاميه اوي انهرضه كل ده وانا مركز مع زبه االبكسر كان مبين الرأس اوي المهم قالي انو نازل وي راجع علي بليل عاوز حاجه اجبهالك وانا جي قولتله لا تيجي بالسلامه لبس وي نزل وي باسني من خدني عادي وي قالي باي وانا قولتله باي بس البوسه دي حركت كل جسمي وي كنت عاوز اتناك بي اي شكل

دخلت نمت صحيت علي الساعه ٨بليل لقيته لسه مجاش اتصلت بيه قالي انو بيجيب أكل وي جي قولتله هتجيب ايه قالي سمك قولتله منتا عارف اني مبحبش السمك قالي خلاص هجبلك جمبري وي رز قولتله ماشي كنت مبسوط اوي وي قمت خدت دش دافئ وي خرجت عريان لحد الدولاب طلعت البس القديم الي ضاق عليا وي لبس بكسر بس ملبستش الفلنه كان فعلا طيزي هتنفجر ضيق المهم خرجت قدام الشاشه وي فضلت قاعد بي بزي المدلدل وي طيزي الي هتنفجر مستنيه سمعت صوت عربيته بيركنها رحت نمت علي وشي كاني نمت وانا بتفرج سمعت صوت المفتاح بيفتح وي دخل كان صوت الاكياس باين قالي يا احمد انا جيت طلع قدام شويه شافني لقيت الصوت اختفي بتاع دقيقه انا استغربت لقيته عمال يقولي احمد يا احمد مردتش لقيته جي عليا بيصحيني بي أيده من علي طيزي كانه بيصحيني لحد ما عملت نفسي صحيت قالي ايه انتا لحقت تنام مش هتاكل قولتله لا هاكل قالي طب قوم يلا قالي انتا قاعد كدا ليه علشان دا مش من عدتي اني بقعد بي الملابس الداخليه فقط قولتله الجو حر اوي مش طابق حاجه وي الشاليه مفيهوش تكييف قالي خلي بالك لا تاخد برد قولتله عادي منتا بتقعد كده علطول ضحك وي قالي طب قوم يلا اتعدلت وانا بزي مدلدل كدا شافوا فضل مركز معاه لقيت بنطلونه بيتنفخ من عند زبه قالي قوم يلا الاكل هيبرد قالي جهز الاطباق اعبال ما اغير دخل الأوضاع وي انا حضرت الاكل خرج لابس اللباس بس زي بس زبه كان واقف قالي فعلا عندك حق انا بعد ما لبست متحملتش البس وي قعدنا نضحك واحنا بناكل هو عينه علي بزي وانا علي زبه الي واقف خلصنا اكل وي قعدنا نتفرج علي فلم قالي تعالي في حضني عادي يعني وانا انبسط اوي حضني اول ما لمسني كاني اتكهربت وي فضلنا نتفرج لحد ما الوقت اتاخر وي قالي يلا ننام قولتله يلا دخلنا الأوضه قالي هتانم علي جوه وانا بره علشان متقعش وإنتا نايم قلتله ماشي بس السرير ما عالي عملت نفسي مش عارف اطلع قعد يضحك عليا وي رفعني وي صباعه لمس حلمه بزي سخني وي هو زبه بدأ يقوم المهم دخلت علي جوه وي هو نام جنبي وي لا مسني لقيت هرم جنبي وي بيعرق وانا عامل نفسي نايم بعد شويه بدأ يحسس علي فخادي وانا هائج اوي من أيده الكبيره رحت عامل نفسي بتقلب وي حطيت رجلي وي ايدي عليه لقيته جسمه سخن اوي لقيته أنفسه بتعلا رحت خابط بتاعه بي ركبتي بس براحه اوي كاني مش صاحي لقيته مسك بتاعه وي بيحطه بين رجلي وانا كل ده عامل نفسي نايم لقيتهبدا يدعك بزازي جامد بس مكنتش عاوز اعرفه اني صاحي وكان عمال يقول اه ه ه

ايه الجسم ده دنتا احلي من امك وي صوت أنفاسه بيعلا بدأ بقا يقوم براح من غير ما احس قام قعد ورايا وبدأ ينزل الشورت الي انا كنت لابسه هو قلع وي بدا يفتح طيزي في الوقت ده صحيت بقوله في ايه يا بابا ايه ده قالي ياحمد معلش مش قادر انا محروم بقوله محروم من ايه يا بابا منتا متجوز قالي امك بتنام علطول بعد ما تطلع مبلحقش نقعد مع بعض زي الاول قولتله تمام بس انا خايف قالي متخافش انتا من انهرضه هتبقي حبيبي وابني وي صحبي ابتسمت وي لقيته بيقولي طول منتا هتسمع كلامي هجبلك كل حاجه انتا عاوزها وانا هزيت راسي بي الموافقه لقيته نام علي ظهره جنبي وي بيقول قوم تعالي هنا مسك راسي وي جابها ناحيته وي كان ببعض وي يمص شفايفي وي صوت نفسه طلع ساب راسي وي أيده نزلت علي حلمات بزازي كان بيدعكهم انا هجتت اوي وي بدأت التجاوب معاه في البوس منزلني علي زبه قعدت العب فيه لقيته ماسك راسي وي بيقولي مص حطيته في بقي وي نزلت لحس وي مص بعد شويه حوالي ٩دقايق لقيته مسكني من ودني وي بدأ يدخل راسي بسرعه زي النيك لقيت بدأ يترعش ويتنفض وي بيقول اه اخخخخ اه ه وانا البن نزل في بقي كنت الصراحه قرفت قولت هتفه بس مسابش راسي غصب عني كان لازم ابلعه وي الصراحه كان دافئ وي طعمه حلو اوي فضلت الحس اي لبن علي زبه لحد اخر نقطه كل ده وي زبه لسه منامش لقيته بيقولي يخربيت حلاوتك بيقولي بس اوعي حد يعرف الي بيحصل ولا اي حد انا وإنتا بس ياقلبي انا طبعا اكتشفت أنه رومانسي لقيته بيقولي تعالي نام علي ظهرك وافتح رجلك قمت من فوقيه وي عملت كده وي بتاعه ايه وتدد واقف وي تخين انا مرعوب هو شاف الخوف في عيني قالي متخافش مش هتحس بي حاجه بدأ يلحس خرمي انا في اللحظة دي اتجننت بجد بقيت عمال اقول اه ه ه ه شفايفك سخنه اوي وعمال اتأوه وي هو هائج من كلامي را قالي يلا علشان ادخلو بدأ يدخله اول ما راس زبه السخنه لمست خرمي هجت وي زبي وقف علي الاخر هو لاحظ بدأ يحلب زبي وي يدخل واحده واحده لحد ما حسيت خرمي بيتفتح وي الوجع بدأ فضلت مستحمل لحد ما الرأس دخلت وانا ماسك نفسي هعيط من الوجع الدمعه في عيني هو لاحظ قالي متعيطش ياقلبي بدأ يدخلوواكتر هنا صررررخخخت اه ه ه ه ه ه بصوت عالي علطول حط أيده علي بقي قالي ايه في ايه هتفضحنا قولتله خلاص ونبي طلعه يابابا انا مش قااادددر مش قادر حاسس اني اتعورتتتت بيقولي متخافش دا اول مره بس وانا مش حاسس غير بي وجع كل ما يدخله شويه أبعده واقوله لا خلاص قالي انتا كدا هينام قالي معلش بقا يا قلبي استحمل لسه هرد لقيته مسك ايدي الاتنين بي ايد وي الايد التانيه علي بقي راح مدخله كله مرا واحده علشان بيضه خبط في طيزي عمل صوت انا في الوقت دا أغمي عليا لثواني وي رجعت لقيته لسه زي ما هو بدأ يدخله وي يطلعه والوجع بدأ يتحول لي متعه الي انا كنت عاوزها من الاول خالص لما لقاني هديت شال أيده قالي ايه قولتله خلاص انا مستمتع قالي بجد وي فرح قولتله اه باسني وي قالي ياقلبي انتا انا بقا مسكت زبي عمال احلب فيه وي هو بدأ ينيك سريع وانا عمال اه ه اه اه براحه يابابا اه مش قادر ارحمني اه مش قادر خالص لما لقاني بقول الكلام دا بدأ يشتمني بيقولي اهدي يخول اهدي دنا هفشخك وانا شغال حلب وخلاص هنزل قولتله بسرعه مش قادره اه بدأ بسرعه اوي صوت بيضه لما بيخبط في خرمي كان عالي وانا اه اه اه اوففف اه مش قادر ارحمني اه ه ه رحت نزلت لبن اتنطر علي صدري وي بطئ هو شاف المنظر ده اتحول بعدها لقيته عمال يرزع وي يضربني علي وشي وي ياخد بي صراعه لبن بتاعي من علي صدري وي يحطه في بقي وانا امصه لقيته نزل أيده من ورا ضهري وي رفعني مع أن وزني كان تقيل شويه بقيت بي المعني الحرفي قاعد علي بتاعه راح حاطتني علي طرف السرير في نفس الوضعية الي اختلف أنه وقف علي الارض وي بدا يطلعه كله وي يدخله لما بيطلعه هوا البلكونه بيدخل خرمي يروح مدخله تاني بدفي كان احساس جميل اوي بدأت اتعب قولتله انا تعبت قالي خلاص هنزلهم اهو يشرموطه قعد ينيك سريع وي قافش بزي وي شغال ضرب وي تقفيش وانا عمال ايوه نكني نيك لبوتك اه جبهم بقا حبهم يافحلي هو نازلين اهم اهم اهم اه ه ه ه وي شلال لبن سخن في طيزي كان ممتع اوي الاحساس راح اترمي عليا وي هو فاتح بقه وي زبه في طيزي قعدنا شويه نرتاح لحد ما زبه نام وي خرج منها انا خرمي كان مش راضي يرجع تاني مكنتش قادر اقوم امشي بابا بيقولي يلا علشان نستحمي يا عروسه بقوله مش قادر اقوم خالص ضحك وي قالي معلش ياقلبي علشان لسه مفتوح انا بقيت مستغربه هو نسي اني ابنه ولا هو كان نفسه في حاجه زي كده معرفش بس انا كنت مبسوط ارتحت شويه وي قومت انا وي هو ندخل نستحمل وي كنت تعبان بجد كاني عروسه بدأ هو يحميني وي يقولي معلش بدأت اهدي من الميه وي لقيت بتاعي وقف من تحسيس ابويا شاف بتاعي واقف قالي ايه عاوز تاني قولتله ماشي دهن طيزي وي زبو شامبو وي دخله بقينا واقفين لازقين في بعض وي هو ماسك بتاعي بي أيده وي كانتا ممتعه اوي وي مفيش وجع خالص بدأ يرزع ساب زبي وي مسكني من وسطي وعمل ينيك وانا ماسك بتاعي وي اخر هيجان انا عمري ما تخيلت أني أنا وابويا نعمل كده بعد شويه لقيته نزل حسيت بي لبنه واحنا بنستحمي قعد ينقط من طيزي خلصنا وانا كل ده عاوز انزل بس حاسس الشهوه راحت قالي تعالي انا هخليك تنزل خدني من ايدي وي دخلنا اوضه النوم السرير متبهدل وي البن علي الارض قالي تعالي بره خرجنا علي الكنبه واحنا كل ده عريانين قالي تعالي نام وافتح رجلك لقيته مسك زبي وعمال يمصه وي رفع رجلي وي بيلحس خرم طيزي وانا اوففففف احححححح بعد كده قعد يبعبصني وي هو بيمص لقيت البن انسحب مره واحده مكنتش قادر اتحكم نزل كله في بقه لقيته بلعه انصدمت وقالي مالك مصدوم ليه انا علشانك اعمل اي حاجه وي ابتسمت وي قضينا احلي مصيف بقا ينيكني كل يوم حتي لحد دلوقتي اي فرصه الشقه تفضي أو سفر شغل بياخدني معاه بس كده ودي كانت قصتي ودي حقيقيه بجد وي انا حبيت اشاركها معاكم

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...