القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

Mobin

عضو
  • المساهمات

    11
  • تاريخ الانضمام

  • تاريخ آخر زيارة

زوار الملف الشخصي الجدد

تم تعطيل حظر الزوار الجدد ولا يتم عرضه للمستخدمين الآخرين.

إنجازات Mobin

  1. المسألة زي الأكلة المفضلة ! اللي تجرب وتستمتع بيه تحبه دائما لانه بيثيرها أكثر .بعضهم ما تجرب وما تستمتع وهنا خطأ الشاب لانه ما عرف يجعلها تستمتع . لو عمل وضعية 69 معها راح يسير تزامن متعة بين المص والتلحيس ويرتبط عندها متعة المص وتدمن. نفس الشيء مسألة التلحيس بعض الشباب مش مستوعب المتعة اللي راح يحصل عليها ويشوفىالمسالة مقرفة لكن لو جرب أكثر من مرة راح تزيد اللذة وتظهر . النيك فن مش بس غريزة .
  2. نحب اوي ، كلك حلوة على بعضك كده . صرت بتخيلك واحلم بك يا شهد مصفي
  3. خدام مطيع في اوقات وراجل عليك في أوقات وديوث على اهله في أوقات . مافيش غير أن تربيه على ايدك حبة حبة واذا استمتع راح تمشي الأمور . يعنى محتاجة شخص في خصلتين يحبك مووووت ويعمل اي حاجة عشان ويؤمن بمبدأ اللذة. اهم ما في الحياة هو المتعة واللذة . للاسف المبدأ دا ما حدس بيوصل له غالبا الا بعد مرور العمر . اتمنى تلاقي توام روحك في اللذة ويبأ طمنينا عشان نفرح لك.
  4. الموضوع أعمق من هيك .المسألة يجيب عليها علم النفس التطوري .هناك مقاييس تجذب اي رجل للمرأة مثل الارداف ،الخصر الضيق والنهدين كذلك المراة تنجذب الرجل المعضلة والحاد الفكين وعريض الصدر والطويل . السبب أن كلا المواصفات في الاثنين يحددهما هرمونات الذكورة والأنوثة. فالرجل يجد في هذه الصفات دليل الأنوثة المهيبة للحمل والانجاب وتمرير جيناته وحفظ النوع وكذا المرأة تجد الصفات في ارحل التي تدل على إثر هرمون التستيسرون الذكوري مما يعني فحلوته. لذا الافضل عدم اخذ الأمور بطريقة شخصية أو أخلاقية 🙂
  5. هي غريبة بس حلوة. كوكتيل من المشاعر والرغبة المتناقضة ودي حاجة تدل أن الشخص قادر يتكيف ويستمتع في نفس الوقت. المطلوب منك تدوري على النوع النادر ومش منتشر اللي هو السالب المستعد يلعب الدور اللي عاوزاه وتجربيه في الحالتين يعنى الحالة الأولي اللي يكيفك راجل فإذا نفع معاك السالب ده يسير هو المطلوب. أو إذا تعرفتي على حد من النوع الأول تطلبي يلعب معاك الدورين وتشوفي بنفسك . هل النوعية موجوده ؟ العالم غريب وزي ما هوايتك غريبة اكيد في حد بتوافق معها .
  6. مكن بطريقة غير مباشرة ،شوفت اعرف واحد وكما وشوف رأيها
  7. الاطفال يستحقون الحماية والأمان لأنهم اطفال غير قادرين على الاختيار أو المقاومة عشان كذا اي انسان طبيعي .انت مريض وتحتاج دكتور نفسي. وبنت عمك دي مسؤوليتك تحميها من اللي زيك مش تستغلها . التحرش بالأطفال مش متعة دا اعتداء . والمفترض المنتدى يمنع استغلال الأطفال . اتمنى حذف المنشور مافيش منتدى محترم يشجع التحرش بالأطفال صح في دياثة. تبادل وكل مصيبة بس مع ناس مسؤولة قادرة على الاختيار والرفض والدفاع لو مش عاوزة . الاطفال خط احمر .
  8. ايه الحلاوة دى ، الحلمات الوردية عاملة زى حبات الفراولة .حاجة تجنن
  9. كلك على بعضك شهد ،اسم على مسمى . بزازك تجنن والحلمات دى اللي قال عنها نزار اعشق الحلمات رغم تاثمي .
  10. هي عارفه أنه ده يثيرك .عشان كده تعمله .
  11. ( واللي أقوله قالتلي افكر فيه) دى تحتاج توضيح منها ،هي عاوزة علاقة خضوع من طرف واحد . بس لاحظ أن مفهوم الخضوع ما تتاقشتم فيه .بمعنى هي عاوز تسيطر مش لان حضرتك عاوز في أوقات العلاقة مثلا او في مواضيع معينة ،هي عاوز السيطرة اللي بتمارسها بعض الستات على اجوازهم . الافضل انكم تتكلموا أكثر وتحطوا حدود لبعض .الخول انواع ،في نوع خول مزنجي يعنى يستمتع في أوقات معينة وفي خول أصيل على طول خول وفي زمان أو مكان أو موقف .فلو سمحت وضح موقف كويس لها .
×
×
  • انشاء جديد...