القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

Bondo2

المشاركات الموصى بها

[ATTACH type=full" alt="images (2).jpeg]7033[/ATTACH]

حنان نايمة علي جنبها .. بتبص في عيون أمير بعد ما ناكها . نظرة كلها فرح و رضا

حنان: و إنت بقي ناوي على ايه في اجازتك دي ؟

أمير: ولا حاجة.... هحاول اخرجكم من حالة الحزن دي و لو فيه مشاكل نحلها مع بعض قبل ما اسافر.

حنان: و اللي عملته فيا دا بقا عشان تخرجني من حالة الحزن ؟ ههههههههه

أمير: وأنا عملت حاجة لسة ؟ دي كانت عينة يا عسل انتي .

حنان: طب هسيبك تنام بقي و انا هاخد شاور و انام عشان نازلة سوق الخضار بكرة بعد الفطار

حنان قامت اخدت اللاب و الكاميرا دخلت اوضتها استحمت و نامت .... أمير اتعدل علي ضهره و باصص للسقف .. بيفكر في اللي حصل و الحاجات اللي حنان قالتها . بدأ يكلم نفسه

أمير: (( معقول اللي شوفته ده ؟ ماما سعاد بتعمل سبعة ونص ؟ طب بتتخيل إيه لحظتها ؟ با لهوي على جسمها .... مش كانت بتبص عليك ... يبقي اكيد هايجة عليك... ... لأ لأ مش معقول .... بس دي بعدها دخلت اوضتها و بدأت تلعب لنفسها... اقولك .......... اعمل لها شوية اختبارات كدة و شوف النتيجة..... بس الأول. وقع خالتك سماح في المصيدة و هي هتساعدك ....

أمير نام بعد لسلة طويلة من التفكير ... صحي علي صوت سعاد و حنان بيحضروا الفطار علي الترابيزة و حنان بتضحك .

حنان: لأ ازازة البرفان مش هستعملها خالص دلوقتي و اوعي تقوليلي هاتيها . هههههههههههه

أمير خرج لهم : صباح الخير .

حنان و سعاد : صباح النور

أمير: .... لأ ماتقلقيش يا حنة .... ماما سعاد حايب لها ازازة احلي ... اوعي انتي بقي اللي تاخديها منها .

سعاد : ماتحرمش منك يا حبيبي

راحت حضنته حضن امومة ... وأمير راح بايس دماغها

أمير: ولا يحرمني منك يا احلي ام ... استني ثواني..

أمير دخل اوضته جاب شنطة هدايا اداها لسعاد .

سعاد خدتها و حضنته تاني و بدأت تعيط ....

أمير: لأ لأ لأ مش عايز دموع خاااالص ولا هاخد اول طيارة وأرجع.. انا بقولكم أهو.

سعاد: لا خلاص يا حبيبي... انا ما صدقت انك رجعت ..

بعد الفطار أمير استأذن ينزل يسلم علي طنط أميرة صديقة أمه إللي ماتت .

أمير نزل رن جرس الباب ... و خبط ع الباب خبطة فيها إيقاع... أميرة فتحت .... كانت لابسة عباية سودة... و رغم انها مغطية شعرها .. بس الحجاب كان مغطي يادوب رقبتها ... و العباية صدرها مفتوح ... نص بزاز أميرة باينة .... أميرة بتبص في وش أمير... ناسية ملامحه.... أمير فضل واقف لحظات يبص عليها مستني يشوف هتعرفه ولا لأ...

أمير: معقول مش عارفاني يا مرمر؟

أميرة : مرمر!!!!! أمير ؟ مش معقووووول .

رمت نفسها في حضنه و حضنته أوي. تعيط بصوت عالي

أميرة: يااااااه يا أمير....... واحشني يا ابن الغالية .... بكاء شديد.... محدش بيقول مرمر دي غيرك بعد ماماتك يا حبيبي

أمير: وانتي وحشاني اكتر يا طنط .... خلاص وحياة أمير... من غير دموع ... خلاص يا مرمر..

أميرة: تعالي اقعد .

امير دخل قعد جنبها

أميرة: ياااااه ع الأيام... كبرت يا أمير... لسة فاكرة يوم ولادتك و يوم ما أمك قررت تسميك أمير علي أسمي...

أمير: ما انتوا اخوات يا طنط....

أميرة: لسة شايفاك النونة اللي بتعيط ... ههههه ولا لما أمك فطمتك ... انت تعرف انك ساعتها قعدت عندي هنا أسبوع بعيد عن امك ؟

أمير: بجد ؟

أميرة: ايوة... عشان تبطل ترضع ... هههههه و انت كنت تعيط تعيط . و تصعب عليا أروح مطلعة صدري و تاخده في بوقك و تنام ... ههههه.

أمير: هههههههههههه ما انتي قولتيلي علي موضوع ده كتير يا طنط... بلاش احراج بقي . ههههه

اميرة: احراج مني يا واد ؟ طب اقولك علي حاجة ؟ تفتكر بقي انك لغاية ما دخلت المدرسة لما تحب تنام كنت تيجي تطلب مني ارضعك .... و اول ما يحصل تنام . هههههههههه.

أمير: يالهوي يا طنط.... انا كنت عيل مشكلة. هههههههههههه.

أمير: و انتي بقي عاملة إيه و بتقضي يومك ازاي بعد ما عمي اتوفي ؟

أميرة: ........... هعمل ايه بعني .... عايشة بين الاربع حيطان... حتي الشارع مابنزلوش خالص... لدرجة السوق و المعاش اللي بيجيبهم حنان بنت مرات ابوك

أمير: لسة برضه بتقولي مرات ابوك و بنت مرات ابوك ؟ مش خلاص يا مرمر ؟

أميرة بعصبية: نعم يا أمير ؟ هو في حد ممكن ياخد مكان أمك ؟سعاد هتفضل مرات ابوك..... مش ماما سعاد. قال ماما قال .... حتي حنان .... مش اختك ... بنت مرات ابووووووك ... فاهم؟

أمير: خلاص خلاص روقي كدة ....

أميرة: لأ يا أمير... انا زعلانة منك ... لو بعد أمك حد تقول له ماما يبقي أنا... فاهم ؟ تعيط تاني بصوت عالي

أمير قرب منها حضنها من جنبها : خلاص يا حبيبتى... طب خلاص يا ماما مرمر ... كويس كدة ؟.

في نفس التوقيت حنان فتحت الباب بالمفتاح اللي معاها

حنان : صباح الخير يا جماعة ... عايزين حاجة من السوق؟... طنط... إنتي بتعيطي؟ هو كلكم هتشوفوا الواد أمير تعيطوا ولا إيه.... إيه يابني ..وانت جاي تنكد علينا ولا إيه ؟

أمير: طب بذمتك ... امبارح نكدت عليكي

حنان: ..... في سرها (( لأ دا انت امبارح نكتني )) .. طب انا نازلة ولو احتاجتي حاجة كلميني فون ... سلام

حنان قفلت الباب و نزلت

أميرة مسحت دموعها : فطرت ولا اجهز فطار ؟

أمير: تجهزي فطار ليه ... رضعيني وخلاص زي زمان . هههههههههههه.

اميرة: هههههههههههه. تعالي .. هو انت هتكبر عليا..

أميرة طلعت فردة من بزها ...وبتشد دماغ أمير علي حجرها ..... أمير ساب نفسه.... في دماغه الحوار بتاع الخيار و إنها خايفة تنزل لتضعف و تسحب معاها اي حد ينيكها ... عارف انها تعبانة .

أمير: انا هرضع بجد ... لو نمت سيبيني نايم ... هههههههه.

أمير خد الحلمة يرضع فيها ... بيحرك لسانه على الحلمة ...اميرة صوت نفسها عالي بيترعش... بدأت تغمض عينيها من الهيجان .

أمير بيستعبط: إيه يا ماما.. انتي اللي هتنامي؟

أميرة: ههههه .. حلوة اوي ماما دي...

أمير: طب ممكن يا ماما تسيبني ارضع ... واحشني الإحساس ده .. بس تعرفي يا طنط... صدرك زى ما هو ... مش مرهرط كدة و مدلدل ...

أميرة: يا اونطحي... دا انا ٥٢ سنة ... يعني خلاص ..

أمير: خلاص إيه يا مرمر ... اسكتي اسكتي ... سيبني ارضع ...

أمير رجع يرضع و يلعب بلسانه في الحلمة ...اميرة حط ايدها علي صدر أمير تمشيها علي صدره .... امير اتشد .. و زبره وقف قوي....رفع ايده يمسك برزها و هو بيرضع .... اميرة بتعض شفايفها... فتحت رجليها.... راس أمير بقت علي كسها .... أميرة بتبص علي جسم امير لاحظت البنطلون منفوخ زي الخيمة عند زبره... امير لما حس انه عند كسها بدأ يحرك راسه.... بيحك كسها ..... أميرة سخنت أوي .... وشها أحمر و عرقها نازل ...

أمير بيستعبط : هو انتي عرقانة كدة ليه يا طنط؟

أميرة : ابدا .. حرانة شوية ...ممكن توعي شوية ... هقوم اعمل حاجة نشربها .

أمير: طب الاول غيري العباية الشتوي دى و البس حاجة متخلكيش تعرقي .

أمير اتعدل يقعد ... و أميرة دخلت تكلم نفسها ..(( دا انا على اخري ... الواد أمير كبر و هيجني... بس انا زي امه .. مش هينفع ... اعقلي كدة و ابعدي عنه أحسن))

تميرة لبست جلابية بيت خفيفة ... دخلت المكبخ تعمل قهوة .نادت علي أمير من المطبخ

أميرة: أمير.... بتشرب القهوة ايه

أمير: مظبوطة يا طنط

امير قام دخل المطبخ : اساعدك في إيه يا طنط.

أمير لما دخل شاف انيرة واقفة ع البوتاجاز. المطبخ فيه بلكونة صغير مفتوحة.. الضي ضارب في جسم أميرة.... الجلابية خفيفة و الضي مفسر كل ملامح جسمها .... أمير هاج اكتر ... دخل يقف وراها

أمير: ممكن تستريحي انتي طيب وانا هعمل القهوة .

بيقول كدة و بيخبط نفسه أوي فيها من ورا ... زبره واقف ضغط علي طيزها ...

أميرة : اااااااااح... يوووه اتلسعت ...

أمير لزق اكتر: سلامتك يا طنط .. وريني كدة ...

أميرة بتحاول تقاوم : لأ خلاص... روح اقعد انت و انا هعمل القهوة .

أمير: يا حبيبتى مش عاوز اتعبك .... اوعي انتي وانا هعملك..... ولا مش عاوزاني اعملك ؟

قال كدة و زنق زبره اكتر رشق في فلقة طيزها اكتر ...

أميرة: طب ما انت كدة هتتعبني ... ممكن بجد ترح تقعد

أمير قرب شفايفه من رقبتها لف ايده على وسطها عند بطنها ... باسها بوسة بطيئة سخنة في رقبتها.

أمير: بقولك سيبيني انا هعملك .

اميرة غمضت عينيها ... رجعت دماغها لورا علي جنب... بتوسع لشفايفه

أميرة بصوت واطي بيترعش : طب اوعي عديني

أميرة بتلف نفسها ... أمير بقي حاضنها ... زبره بين وراكها ....

أميرة: إيه يا أمير... انت اتجننت... اوعي طيب ... زقته زقة خفيفة... أمير بعد... أميرة خرجت وقف ع الباب...

أميرة: اشرب القهوة و أطلع و ماتنزلش هنا تاني لو سمحت

أمير ساب القهوة ... جري عليها .

أمير: انا آسف يا طنط .. بس مش قادر

أميرة واقفة... أمير حضنها تاني .

أميرة: اوعي يا أمير

أمير حضنها اوي ... زبره بيحك في وراكها ... ايده ماشية علي ضهرها

أميرة: اوعي بقولك ... انت فين عقلك ... يا مجنون...

أميرة قفلت وراكها علي زبره و كل ما تزقه من كتفه . وسطها يقرب اكتر من امير .

أميرة: يا أمير اوعي ... انا زي أمك يا مجنون...

أمير ساكت و بيحك زبره في وراكها اكتر و ايده علي ضهرها.. نزل يضغط على طيزها.

أميرة : لأ يا أمير... دا انت لسة بتقولى يا ماما... حد يعمل كدة في أمه

أمير: غصب عني... من ساعة ما شوفت صدرك وانا هايج.

أمير راح بايده علي بزها ... الجلابية بكبسون لغاية بطنها ... شد الكبسون كله... بزازها طلعت كلها ..

أمير: عاوزاني اشوف البزاز دي و ما ارضعش ... نزل بلسانه يلعب و يلحس.

أميرة: بقولك انا زي امك..... يا لهوي يا أمير... اوعي ... تعبتني ... مش عاوزة صوتي يعلا.... ااااه ... غلط كدة...

أمير حب يختبرها .. بعد عنها لحظة ... اميرة كمان بعدت ....

أميرة: اعقل كدة و اهدي شوية ... اتاريك كنت بتقولى.. اريحك .. اعملك... تعملي ايه يا قليل الأدب.

أمير راح ناحيتها ... أميرة جريت على اوضة النوم ... وقف قدام السرير..

أميرة: اعقل يا ابني .... أنا زي امك بقولك ... حد يعمل كدة في أمه ؟

أمير راح عليها ... انيرة وقعت ع السرير علي ضهرها ...طبعا بعلوقية .. امير نزل عليها.. مسك بزها

أمير: حتي لو انتي ماما... مش هقد أمسك نفسي ...

اميرة: ااااااه.. يا واد اعقل ....وجعتلي صدرى . ااااه

أمير: قصدك بزازك ...اومال لما انزل كدة ..

نزل بإيده عند كسها ...

أميرة: يا لهوي... يا لهوي ... بتعمل إيه يا أمير..

اااااااااح...

أمير جاب آخره... قام وقف طلع زبره ... أميرة شافته بدلع و علوقية حطت ايديها علي عينيها و بتعض شفايفها.

أميرة : يا لهوي....غطي نفسك يا أمير... بلاش كدة.

أمير نام تاتي عليها....

أميرة: اااااه.... قوم يا أمير... هزعل منك..

أمير بيرضع بزازها ... نزل بايده تحت الكيلوت... شد الكيلوت لتحت... وصل لكسها بصوابعه ...

أميرة: لأ يا أمير.. كدة غلط.... اااااااااح..... اااااااااح

أميرة حطت ايديها تغطي كسها .... زب أمير بيخبط في ايديها... حركت صوابعها تحسس عليه.

أميرة: انت تعبتني ... كفاية كده...اااااااااه

أمير حاسس بصوابعها بتحسس علي زبه ...

أمير: عاجبك يا طنط ؟

أميرة: هو إيه اللي عاجبني ؟ دا انا ببعده بعيد عني

امير بيبوس رقبتها : بتبعدي إيه يا طنط ؟ بتبعدي زبري ؟

أميرة علي آخرها: أيوة... أيوة بعده.... رحت ماسكاه كله بايدها... اااااااااح.. اوعي ... اااااااااح بيوجعني اوي...

أمير: هو إيه اللي بيوجعك يا مرمر...

أميرة: مالكش دعوة ... اوعي بقولك.

بتقول كدة و ماسكاه تدعكه .....

أميرة: ناشف قوي ...ااااااه

أمير: هو إيه اللي ناشف يا حبيبتى....

أميرة: مخك ناشف ... اوي ... ناشف اوي أوي.

أمير عدل نفسه ... مسك ايديها

أميرة: هتعمل ايه..... هتعمل ايه.

امير عدل زبره .. دخله في كسها مرة واحدة .

أميرة:؛ااااااااااااااااااااه دا كبير أوي.... اااااااااح.. أوي يا أمير.

أمير بيعضض حلمتها : أوي ؟

أميرة: أيوة أوي... ... مش قادرة أقاوم...وعاوزاك يا ولا اااااااااح يا كسي.... من زمان ما.... ما ....

أمير: ما ... إيه يا طنط .... قوليها

أميرة: ماتناكتش ... ماتناكتش كدة ... نيكني .... نيكني قوي...... أيوة.... أيوة.. زبك حلوووووووو ... عاوزاه كله .... إملاني ... اححححححححح... .. انت هايج علي كسي يا ميرو ؟

أمير داخل خارج في كسها : هايج أوي أوي

أميرة: طب نيكه ... نيكه أوي... ااااح... اااااااااح... قطعه.... قطع كسي و انت بترضع بزازي ياولا ...ااااااه... عاوزة اتكيف يا ميرو ... زبرك كبير و ناشف

اااااااااح يا كسي يا عطشان... حالك اللي يكيفك و يرويك... اااااااااح

أمير: هرويه و اكيفه .. اهو..... اهو... كله في كسك يا لبوة .... خديه كله يا متناكة ...

أميرة: متناكة أوي... متناكة في كسي... اااحيا كسي ..مولع.... مولع

أمير: أهو بينيكك .... أهو يا لبوة .... هجيب ... هجيب يا طنط...

أميرة: هاتهم جوة يا روح طنط.... يا كس طنط ... يا اااااااااااااااااااااه همممممممممممم همم هممم اممممممممممممم اممممممه .

امير جابهم و في نفس الوقت هي كمان حابت .... باسها بوسة كبيرة ....

أميرة: ممكن بقي اللي حصل ده يبقي سر بيني و بينك بس

أمير: طبعاً يفضل سر .

صوت نسائي: طبعا هيفضل سر

أميرة و أمير بصوا علي اتجاه الصوت من وراهم.

اميرة و أمير: حنان ؟

حنان : ماتقلقوش يا جماعة.... هههههههههه..... سركم في بير.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

للقصة بقية ....... ⬅️⬅️⬅️ تابعوني

  • أعجبني 1
  • شكرًا 1
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

[ATTACH type=full" alt="images (2).jpeg]7033[/ATTACH]

حنان نايمة علي جنبها .. بتبص في عيون أمير بعد ما ناكها . نظرة كلها فرح و رضا

حنان: و إنت بقي ناوي على ايه في اجازتك دي ؟

أمير: ولا حاجة.... هحاول اخرجكم من حالة الحزن دي و لو فيه مشاكل نحلها مع بعض قبل ما اسافر.

حنان: و اللي عملته فيا دا بقا عشان تخرجني من حالة الحزن ؟ ههههههههه

أمير: وأنا عملت حاجة لسة ؟ دي كانت عينة يا عسل انتي .

حنان: طب هسيبك تنام بقي و انا هاخد شاور و انام عشان نازلة سوق الخضار بكرة بعد الفطار

حنان قامت اخدت اللاب و الكاميرا دخلت اوضتها استحمت و نامت .... أمير اتعدل علي ضهره و باصص للسقف .. بيفكر في اللي حصل و الحاجات اللي حنان قالتها . بدأ يكلم نفسه

أمير: (( معقول اللي شوفته ده ؟ ماما سعاد بتعمل سبعة ونص ؟ طب بتتخيل إيه لحظتها ؟ با لهوي على جسمها .... مش كانت بتبص عليك ... يبقي اكيد هايجة عليك... ... لأ لأ مش معقول .... بس دي بعدها دخلت اوضتها و بدأت تلعب لنفسها... اقولك .......... اعمل لها شوية اختبارات كدة و شوف النتيجة..... بس الأول. وقع خالتك سماح في المصيدة و هي هتساعدك ....

أمير نام بعد لسلة طويلة من التفكير ... صحي علي صوت سعاد و حنان بيحضروا الفطار علي الترابيزة و حنان بتضحك .

حنان: لأ ازازة البرفان مش هستعملها خالص دلوقتي و اوعي تقوليلي هاتيها . هههههههههههه

أمير خرج لهم : صباح الخير .

حنان و سعاد : صباح النور

أمير: .... لأ ماتقلقيش يا حنة .... ماما سعاد حايب لها ازازة احلي ... اوعي انتي بقي اللي تاخديها منها .

سعاد : ماتحرمش منك يا حبيبي

راحت حضنته حضن امومة ... وأمير راح بايس دماغها

أمير: ولا يحرمني منك يا احلي ام ... استني ثواني..

أمير دخل اوضته جاب شنطة هدايا اداها لسعاد .

سعاد خدتها و حضنته تاني و بدأت تعيط ....

أمير: لأ لأ لأ مش عايز دموع خاااالص ولا هاخد اول طيارة وأرجع.. انا بقولكم أهو.

سعاد: لا خلاص يا حبيبي... انا ما صدقت انك رجعت ..

بعد الفطار أمير استأذن ينزل يسلم علي طنط أميرة صديقة أمه إللي ماتت .

أمير نزل رن جرس الباب ... و خبط ع الباب خبطة فيها إيقاع... أميرة فتحت .... كانت لابسة عباية سودة... و رغم انها مغطية شعرها .. بس الحجاب كان مغطي يادوب رقبتها ... و العباية صدرها مفتوح ... نص بزاز أميرة باينة .... أميرة بتبص في وش أمير... ناسية ملامحه.... أمير فضل واقف لحظات يبص عليها مستني يشوف هتعرفه ولا لأ...

أمير: معقول مش عارفاني يا مرمر؟

أميرة : مرمر!!!!! أمير ؟ مش معقووووول .

رمت نفسها في حضنه و حضنته أوي. تعيط بصوت عالي

أميرة: يااااااه يا أمير....... واحشني يا ابن الغالية .... بكاء شديد.... محدش بيقول مرمر دي غيرك بعد ماماتك يا حبيبي

أمير: وانتي وحشاني اكتر يا طنط .... خلاص وحياة أمير... من غير دموع ... خلاص يا مرمر..

أميرة: تعالي اقعد .

امير دخل قعد جنبها

أميرة: ياااااه ع الأيام... كبرت يا أمير... لسة فاكرة يوم ولادتك و يوم ما أمك قررت تسميك أمير علي أسمي...

أمير: ما انتوا اخوات يا طنط....

أميرة: لسة شايفاك النونة اللي بتعيط ... ههههه ولا لما أمك فطمتك ... انت تعرف انك ساعتها قعدت عندي هنا أسبوع بعيد عن امك ؟

أمير: بجد ؟

أميرة: ايوة... عشان تبطل ترضع ... هههههه و انت كنت تعيط تعيط . و تصعب عليا أروح مطلعة صدري و تاخده في بوقك و تنام ... ههههه.

أمير: هههههههههههه ما انتي قولتيلي علي موضوع ده كتير يا طنط... بلاش احراج بقي . ههههه

اميرة: احراج مني يا واد ؟ طب اقولك علي حاجة ؟ تفتكر بقي انك لغاية ما دخلت المدرسة لما تحب تنام كنت تيجي تطلب مني ارضعك .... و اول ما يحصل تنام . هههههههههه.

أمير: يالهوي يا طنط.... انا كنت عيل مشكلة. هههههههههههه.

أمير: و انتي بقي عاملة إيه و بتقضي يومك ازاي بعد ما عمي اتوفي ؟

أميرة: ........... هعمل ايه بعني .... عايشة بين الاربع حيطان... حتي الشارع مابنزلوش خالص... لدرجة السوق و المعاش اللي بيجيبهم حنان بنت مرات ابوك

أمير: لسة برضه بتقولي مرات ابوك و بنت مرات ابوك ؟ مش خلاص يا مرمر ؟

أميرة بعصبية: نعم يا أمير ؟ هو في حد ممكن ياخد مكان أمك ؟سعاد هتفضل مرات ابوك..... مش ماما سعاد. قال ماما قال .... حتي حنان .... مش اختك ... بنت مرات ابووووووك ... فاهم؟

أمير: خلاص خلاص روقي كدة ....

أميرة: لأ يا أمير... انا زعلانة منك ... لو بعد أمك حد تقول له ماما يبقي أنا... فاهم ؟ تعيط تاني بصوت عالي

أمير قرب منها حضنها من جنبها : خلاص يا حبيبتى... طب خلاص يا ماما مرمر ... كويس كدة ؟.

في نفس التوقيت حنان فتحت الباب بالمفتاح اللي معاها

حنان : صباح الخير يا جماعة ... عايزين حاجة من السوق؟... طنط... إنتي بتعيطي؟ هو كلكم هتشوفوا الواد أمير تعيطوا ولا إيه.... إيه يابني ..وانت جاي تنكد علينا ولا إيه ؟

أمير: طب بذمتك ... امبارح نكدت عليكي

حنان: ..... في سرها (( لأ دا انت امبارح نكتني )) .. طب انا نازلة ولو احتاجتي حاجة كلميني فون ... سلام

حنان قفلت الباب و نزلت

أميرة مسحت دموعها : فطرت ولا اجهز فطار ؟

أمير: تجهزي فطار ليه ... رضعيني وخلاص زي زمان . هههههههههههه.

اميرة: هههههههههههه. تعالي .. هو انت هتكبر عليا..

أميرة طلعت فردة من بزها ...وبتشد دماغ أمير علي حجرها ..... أمير ساب نفسه.... في دماغه الحوار بتاع الخيار و إنها خايفة تنزل لتضعف و تسحب معاها اي حد ينيكها ... عارف انها تعبانة .

أمير: انا هرضع بجد ... لو نمت سيبيني نايم ... هههههههه.

أمير خد الحلمة يرضع فيها ... بيحرك لسانه على الحلمة ...اميرة صوت نفسها عالي بيترعش... بدأت تغمض عينيها من الهيجان .

أمير بيستعبط: إيه يا ماما.. انتي اللي هتنامي؟

أميرة: ههههه .. حلوة اوي ماما دي...

أمير: طب ممكن يا ماما تسيبني ارضع ... واحشني الإحساس ده .. بس تعرفي يا طنط... صدرك زى ما هو ... مش مرهرط كدة و مدلدل ...

أميرة: يا اونطحي... دا انا ٥٢ سنة ... يعني خلاص ..

أمير: خلاص إيه يا مرمر ... اسكتي اسكتي ... سيبني ارضع ...

أمير رجع يرضع و يلعب بلسانه في الحلمة ...اميرة حط ايدها علي صدر أمير تمشيها علي صدره .... امير اتشد .. و زبره وقف قوي....رفع ايده يمسك برزها و هو بيرضع .... اميرة بتعض شفايفها... فتحت رجليها.... راس أمير بقت علي كسها .... أميرة بتبص علي جسم امير لاحظت البنطلون منفوخ زي الخيمة عند زبره... امير لما حس انه عند كسها بدأ يحرك راسه.... بيحك كسها ..... أميرة سخنت أوي .... وشها أحمر و عرقها نازل ...

أمير بيستعبط : هو انتي عرقانة كدة ليه يا طنط؟

أميرة : ابدا .. حرانة شوية ...ممكن توعي شوية ... هقوم اعمل حاجة نشربها .

أمير: طب الاول غيري العباية الشتوي دى و البس حاجة متخلكيش تعرقي .

أمير اتعدل يقعد ... و أميرة دخلت تكلم نفسها ..(( دا انا على اخري ... الواد أمير كبر و هيجني... بس انا زي امه .. مش هينفع ... اعقلي كدة و ابعدي عنه أحسن))

تميرة لبست جلابية بيت خفيفة ... دخلت المكبخ تعمل قهوة .نادت علي أمير من المطبخ

أميرة: أمير.... بتشرب القهوة ايه

أمير: مظبوطة يا طنط

امير قام دخل المطبخ : اساعدك في إيه يا طنط.

أمير لما دخل شاف انيرة واقفة ع البوتاجاز. المطبخ فيه بلكونة صغير مفتوحة.. الضي ضارب في جسم أميرة.... الجلابية خفيفة و الضي مفسر كل ملامح جسمها .... أمير هاج اكتر ... دخل يقف وراها

أمير: ممكن تستريحي انتي طيب وانا هعمل القهوة .

بيقول كدة و بيخبط نفسه أوي فيها من ورا ... زبره واقف ضغط علي طيزها ...

أميرة : اااااااااح... يوووه اتلسعت ...

أمير لزق اكتر: سلامتك يا طنط .. وريني كدة ...

أميرة بتحاول تقاوم : لأ خلاص... روح اقعد انت و انا هعمل القهوة .

أمير: يا حبيبتى مش عاوز اتعبك .... اوعي انتي وانا هعملك..... ولا مش عاوزاني اعملك ؟

قال كدة و زنق زبره اكتر رشق في فلقة طيزها اكتر ...

أميرة: طب ما انت كدة هتتعبني ... ممكن بجد ترح تقعد

أمير قرب شفايفه من رقبتها لف ايده على وسطها عند بطنها ... باسها بوسة بطيئة سخنة في رقبتها.

أمير: بقولك سيبيني انا هعملك .

اميرة غمضت عينيها ... رجعت دماغها لورا علي جنب... بتوسع لشفايفه

أميرة بصوت واطي بيترعش : طب اوعي عديني

أميرة بتلف نفسها ... أمير بقي حاضنها ... زبره بين وراكها ....

أميرة: إيه يا أمير... انت اتجننت... اوعي طيب ... زقته زقة خفيفة... أمير بعد... أميرة خرجت وقف ع الباب...

أميرة: اشرب القهوة و أطلع و ماتنزلش هنا تاني لو سمحت

أمير ساب القهوة ... جري عليها .

أمير: انا آسف يا طنط .. بس مش قادر

أميرة واقفة... أمير حضنها تاني .

أميرة: اوعي يا أمير

أمير حضنها اوي ... زبره بيحك في وراكها ... ايده ماشية علي ضهرها

أميرة: اوعي بقولك ... انت فين عقلك ... يا مجنون...

أميرة قفلت وراكها علي زبره و كل ما تزقه من كتفه . وسطها يقرب اكتر من امير .

أميرة: يا أمير اوعي ... انا زي أمك يا مجنون...

أمير ساكت و بيحك زبره في وراكها اكتر و ايده علي ضهرها.. نزل يضغط على طيزها.

أميرة : لأ يا أمير... دا انت لسة بتقولى يا ماما... حد يعمل كدة في أمه

أمير: غصب عني... من ساعة ما شوفت صدرك وانا هايج.

أمير راح بايده علي بزها ... الجلابية بكبسون لغاية بطنها ... شد الكبسون كله... بزازها طلعت كلها ..

أمير: عاوزاني اشوف البزاز دي و ما ارضعش ... نزل بلسانه يلعب و يلحس.

أميرة: بقولك انا زي امك..... يا لهوي يا أمير... اوعي ... تعبتني ... مش عاوزة صوتي يعلا.... ااااه ... غلط كدة...

أمير حب يختبرها .. بعد عنها لحظة ... اميرة كمان بعدت ....

أميرة: اعقل كدة و اهدي شوية ... اتاريك كنت بتقولى.. اريحك .. اعملك... تعملي ايه يا قليل الأدب.

أمير راح ناحيتها ... أميرة جريت على اوضة النوم ... وقف قدام السرير..

أميرة: اعقل يا ابني .... أنا زي امك بقولك ... حد يعمل كدة في أمه ؟

أمير راح عليها ... انيرة وقعت ع السرير علي ضهرها ...طبعا بعلوقية .. امير نزل عليها.. مسك بزها

أمير: حتي لو انتي ماما... مش هقد أمسك نفسي ...

اميرة: ااااااه.. يا واد اعقل ....وجعتلي صدرى . ااااه

أمير: قصدك بزازك ...اومال لما انزل كدة ..

نزل بإيده عند كسها ...

أميرة: يا لهوي... يا لهوي ... بتعمل إيه يا أمير..

اااااااااح...

أمير جاب آخره... قام وقف طلع زبره ... أميرة شافته بدلع و علوقية حطت ايديها علي عينيها و بتعض شفايفها.

أميرة : يا لهوي....غطي نفسك يا أمير... بلاش كدة.

أمير نام تاتي عليها....

أميرة: اااااه.... قوم يا أمير... هزعل منك..

أمير بيرضع بزازها ... نزل بايده تحت الكيلوت... شد الكيلوت لتحت... وصل لكسها بصوابعه ...

أميرة: لأ يا أمير.. كدة غلط.... اااااااااح..... اااااااااح

أميرة حطت ايديها تغطي كسها .... زب أمير بيخبط في ايديها... حركت صوابعها تحسس عليه.

أميرة: انت تعبتني ... كفاية كده...اااااااااه

أمير حاسس بصوابعها بتحسس علي زبه ...

أمير: عاجبك يا طنط ؟

أميرة: هو إيه اللي عاجبني ؟ دا انا ببعده بعيد عني

امير بيبوس رقبتها : بتبعدي إيه يا طنط ؟ بتبعدي زبري ؟

أميرة علي آخرها: أيوة... أيوة بعده.... رحت ماسكاه كله بايدها... اااااااااح.. اوعي ... اااااااااح بيوجعني اوي...

أمير: هو إيه اللي بيوجعك يا مرمر...

أميرة: مالكش دعوة ... اوعي بقولك.

بتقول كدة و ماسكاه تدعكه .....

أميرة: ناشف قوي ...ااااااه

أمير: هو إيه اللي ناشف يا حبيبتى....

أميرة: مخك ناشف ... اوي ... ناشف اوي أوي.

أمير عدل نفسه ... مسك ايديها

أميرة: هتعمل ايه..... هتعمل ايه.

امير عدل زبره .. دخله في كسها مرة واحدة .

أميرة:؛ااااااااااااااااااااه دا كبير أوي.... اااااااااح.. أوي يا أمير.

أمير بيعضض حلمتها : أوي ؟

أميرة: أيوة أوي... ... مش قادرة أقاوم...وعاوزاك يا ولا اااااااااح يا كسي.... من زمان ما.... ما ....

أمير: ما ... إيه يا طنط .... قوليها

أميرة: ماتناكتش ... ماتناكتش كدة ... نيكني .... نيكني قوي...... أيوة.... أيوة.. زبك حلوووووووو ... عاوزاه كله .... إملاني ... اححححححححح... .. انت هايج علي كسي يا ميرو ؟

أمير داخل خارج في كسها : هايج أوي أوي

أميرة: طب نيكه ... نيكه أوي... ااااح... اااااااااح... قطعه.... قطع كسي و انت بترضع بزازي ياولا ...ااااااه... عاوزة اتكيف يا ميرو ... زبرك كبير و ناشف

اااااااااح يا كسي يا عطشان... حالك اللي يكيفك و يرويك... اااااااااح

أمير: هرويه و اكيفه .. اهو..... اهو... كله في كسك يا لبوة .... خديه كله يا متناكة ...

أميرة: متناكة أوي... متناكة في كسي... اااحيا كسي ..مولع.... مولع

أمير: أهو بينيكك .... أهو يا لبوة .... هجيب ... هجيب يا طنط...

أميرة: هاتهم جوة يا روح طنط.... يا كس طنط ... يا اااااااااااااااااااااه همممممممممممم همم هممم اممممممممممممم اممممممه .

امير جابهم و في نفس الوقت هي كمان حابت .... باسها بوسة كبيرة ....

أميرة: ممكن بقي اللي حصل ده يبقي سر بيني و بينك بس

أمير: طبعاً يفضل سر .

صوت نسائي: طبعا هيفضل سر

أميرة و أمير بصوا علي اتجاه الصوت من وراهم.

اميرة و أمير: حنان ؟

حنان : ماتقلقوش يا جماعة.... هههههههههه..... سركم في بير.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

للقصة بقية ....... ⬅️⬅️⬅️ تابعوني

كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...