القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

Bondo2

المشاركات الموصى بها

[ATTACH type=full]7214[/ATTACH]اللي متابع القصة عارف ان ابو أمير مات و أمير رجع مصر من أوربا. علي البيت و البيت فيه سعاد مرات ابوه (( اللي ربته)) و بنت مرات ابوه حنان (( من سنه بالظبط )) و سماح اخت سعاد و ساكنة في الشقة اللي تحتهم و طنط أميرة ساكنة في اول دور صديقة ام أمير اللي اتوفت .

عرفنا برضه إن حنان مش عذراء و حكت كل الأسرار الحنية في البيت لأمير . و عرفنا برضه ان امير عنده مشكلة ان إفراز الحيوانات المنوية زيادة جدا و الأطباء نصحوه يريح نفسه كل يوم بأي شكل .. و اول يوم قضاه مع حنان و تاني يوم قضاه مع طنط أميرة و عشان حنان معاها مفتاح٨شقة أميرة دخلت و ظبتتهم . و ضحكت و قالت لهم سركم في بير.

أمير نايم عريان على سرير اميرة و مبتسم و اميرة بتحاول تداري نفسها بالمخدات ... باصة في الأرض

أمير: حنان؟!!!! إنتي دخلتي هنا ازاي ؟.

حنان: هههههههههههه.. من تحت عقب الباب.... ههههه انت نسيت ؟ مش قلتلك معايا نسخة من المفتاح ؟ بلاش ....... ماشفتنيش بفتح الباب قبل ما أروح السوق ؟ ههههههه .....

حنان بتلف جسمها تخرج و تمشي و رجعت تاني

حنان: صحيح يا طنط ... انا هاخد الخيار اللي جيبتهولك .... مالهوش لازمة بقي .... أمير هيبقي يعملك....... ههههههههههه

أميرة بعصبية: حنان!!!!!!!!!!!

حنان: هيعملك السلطة ...ماتفهميش غلط يا طنط..... دا حتي أمير أستاذ و هو بيعمل ........ السلطة ههههههههههه. عن اذنكم .. انا طالعة

أميرة: استني يا حنان...... زي ما اتفقنا قبل كدة؟ اللي بيحصل هنا محدش يعرفه؟ ولا ؤأيك هيتغير ؟

أمير: ماتقلقيش يا طنط .... حنان حبيبتي

حنان : هههههههههههه بس انت مش حبيبي ..... نزلت بعينها علي زبر أمير و شاورت بايديها : دا اللي حبيبي.... يلا سلام .... يا أمير ... أبقي حط خيار كتير في السلطة. ههههههه اصل طنط بتحب قوي تحط خيار . هههههههههههههه ههههههه

حنان طلعت و قفلت وراها الباب .

أميرة: بتعيط.... عشان كدة انا مكنتش عاوزة اتعامل مع أي راجل.... هئ هئ ه‍ئ

أمير : فيه ايه لدا كله... انتي واحدة ست ليها احتياجاتها.. و انا راجل ليا احتياجاتي ... غصب عننا ... و بعدين انتي قلقانة ليه؟ ماتقلقيش من حنان...

أميرة: هي صحيح شاورت علي .... و قالت دا إللي حبيبي... هو انت......؟

أمير: بصي يا طنط... انا عندي مشكلة و لازم كل يوم أريح نفسي ..... يعني لازم اجيب.... فاهماني؟

أميرة قامت من ع السرير: انا داخلة اخد دش

أمير: لوحدك؟

أميرة: بلاش شقاوة و أطلع....

اميرة دخلت الحمام و امير راح وراها

أميرة: عاوز ايه تاني.... اطلع بقي مش عاوزة مشاكل.

أمير: مش بقولك لازم اجيب..هدعكلك ضهرك بسرعة و اريحك و استريح

أمير قلع بسرعة و هي قلعت ... راح حضنها و باسها بوسة قوية ...

أميرة: ااااه... بالراحة... هتوقعني

أمير لفها... حضنها من ضهرها و رشق زبه في فلقة طيزها... فتح الدش.

أميرة: اححححححححح... سخن أوي.... قولي يا أمير..

أمير: نعم يا طنط

أميرة بمنيكة: بلاش طنط دي... مش كنت قولت لي يا ماما من شوية؟

أمير زنق زبره اكتر: مش كنتي بتقولى حد يعمل كده في أمه ؟ يعني مش هتخليني أعمل...

أميرة بتهز طيزها بعلوئية: لأ خلاص ... قول طنط

أمير لف أيده علي كسها : كسك ناعم أوي يا طنط....

زنق زبه أوي أوي

أميرة: ااااااي ...بتاعك ناشف زي العصاية..... اااااااه بالراحة.

أمير رفع رجليها الشمال علي حرف البانيو و وسع مجال عشان زبه يدخل كسها ... رشق راس زبه في كسها.

أميرة بمنيكة و دلع : اححححححححح... ايه ده.... انت بتدعك ضهرى ولا لا بتدعك كسي يا واد..... اوعي كدة ..

أميرة رجعت بوسطها لورا... استقبلت زبه كله في كسها

أميرة ممحونة: اااااااااااااه.... يا خرابي يا ولا ......بتاعك كبير أوي.... اححححححححح....انا زعلانة منك ... كدة توجع كس طنط؟ اااااااه ... مش هخليك تنيكو تاني...همم.

أمير بيعصر بزازها ... بيبوس في ضهرها: يهون عليكي زبري ؟ تسيبيه يقف ع الفاضى؟

أميرة بدلع: طب قول له بالراحة علي كس طنط ... كس طنط مولع ......

أمير: كس طنط هايج..... هايج أوي ... مممممم و عاوز أوي

أميرة: عاوز إيه ؟

أمير: عاوزني انيكك..... ااه

أميرة: عاوز إيه ؟ اااااااااح ... قوللي عاوزك تعمل إيه.. قووووول ااااااااه

أمير: انيكك... انيكك يا طنط.... انيكك اااه

أميرة: اااااااااح... يا قليل الأدب...... يا وحش..... انت وحش و زبك وحش ...... لأ لأ.... اااااااااح... زبك حلوووووووو..... بينيك حلو ... أوي أوي...... نيكني قوي يا حبيب طنط.... نيك كس طنط الهايج....... شبعني اااااااح.

امير و اميرة فضلوا في الحمام ساعتين ... يجيب و يستريح و يجيب و في كل مرة هي تجيب كذا مرة... بعدا لبسوا هدومهم و خرجوا في الصالة يشربوا قهوه... جرس الباب بيدق... اميرة فتحت .. كانت سعاد.

سعاد : ازيك يا أميرة...... إيه يا أمير... مش هتطلع تتغدا ؟

أميرة: معلش يا سعاد يا حبيبتى... بس الواد كان واحشني... حقك عليا .

سعاد فضلت واقفة بعصبية و ساكتة

أمير: طب استأذن حضرتك يا طنط .... و هعدي عليكي بكرة ... ماشي

أميرة: ماشي يا حبيب طنط ... بس تعالي بدرى عشان تلحق تعملي السلطة.

امير : مقدرش أتأخر....يلا سلام... قدامي يا ماما سعاد .. هصالحك فوق . هههههههههههه.

سعاد طالعة ع السلم قدام أمير... شايف طيزها الكبيرة بتتهز بالظبط زي الچيلي ... فجأة سعاد بتتلفت تكلمه شافته بيبص علي طيزها و بيعض علي شفايفه ... رحعت تاني بسرعة .. بتقول في نفسها(((( و بعدين يا سعاد ... انتي هايجة عليه و هو هايج عليكي؟ طب هنقعد في مكان واحد ... يعني لازم تحترمي نفسك و تفوقي لأ و تخليه هو كمان يفوق...يعني لازم تعملي حدود.... اكيد هعمل كدة .. لازم اعمل كدة))))

طلعوا شقتهم و اتغدوا و بعد الغدا حنان كانت بتلبس و نازلة لصاحبتها ... لبسها كان ضيق و ملامح جسمها متفسرة... أمير شافها اتضايق.

أمير: إيه ده يا حنان ؟ هتنزلي كدة ؟

حنان: ماله كدة ؟

أمير: لأ يا حنان .. ماتنزليش كدة... ((بعصبية)) لبسك ضيق و مفسر جسمك الناس...بصي كدة في المراية

سعاد بفرحة : قولها أصل أنا زهقت

حنان: لأ بقولك ايه....

أمير مقاطعها بصوت عالي و عصبية : ماتقوليش.... لو سمحتي ... عاوزة تنزلي غيري القرف ده. ... مش هتغيري مش هتنزلي.

حنان: و دا اسمه ايه دا بقي ؟ .. انا نازلة.

حنان رايحة ناحية الباب ... امير اعترضها... مسكها من ايدها ... شدها على اوضتها ...

أمير: أنا قلت مفيش نزول... محدش يشوفك كدة... فاهمة ؟

حنان: و دي بقي كدة رجولة ؟

أمير قفل الباب عليهم .. و لوي دراعها ... قرب منها

حنان: اااه

أمير: محدش يشوف دا غيري ...

باسها بوسة كبيرة علي شفايفها .... ضربها بالقلم

أمير: غيري هدومك

حنان غضبانة و فرحانة في نفس الوقت... أمير فتح باب الاوضة لقي سعاد واقفة قصاد الباب مبتسمة. سعاد بصت لحنان و حنان بتبص لها .

حنان: شوفتي البيه بيعمل ايه ؟

سعاد : يعمل اللي هو شايفه..... مش راجل البيت...

حنان اتعصبت .. قفلت باب اوضتها قدامهم

سعاد حضنت أمير و أمير كمان حضنها أوي... صدرها طري لازق في صدره.. سعاد بصت في عينه.

سعاد: أيوة كدة يا حبيبي ... إنت دلوقتي راجل البيت.

أمير باصص في عينيها : مش هتغيري رأيك ... يعني انا راجل البيت

سعاد: طبعاً يا حبيبي.

أمير: راجل البيت في كل حاجة ؟

سعاد: في كل حاجة .... لأ... في حاجات لازم نتفق مع بعض فيها طبعا.. بس برضه انت راجل البيت.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

للقصة بقية

تابعوني❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

 

.

  • أعجبني 1
  • شكرًا 1
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

[ATTACH type=full" alt="images (1).jpeg]7214[/ATTACH]اللي متابع القصة عارف ان ابو أمير مات و أمير رجع مصر من أوربا. علي البيت و البيت فيه سعاد مرات ابوه (( اللي ربته)) و بنت مرات ابوه حنان (( من سنه بالظبط )) و سماح اخت سعاد و ساكنة في الشقة اللي تحتهم و طنط أميرة ساكنة في اول دور صديقة ام أمير اللي اتوفت .

عرفنا برضه إن حنان مش عذراء و حكت كل الأسرار الحنية في البيت لأمير . و عرفنا برضه ان امير عنده مشكلة ان إفراز الحيوانات المنوية زيادة جدا و الأطباء نصحوه يريح نفسه كل يوم بأي شكل .. و اول يوم قضاه مع حنان و تاني يوم قضاه مع طنط أميرة و عشان حنان معاها مفتاح٨شقة أميرة دخلت و ظبتتهم . و ضحكت و قالت لهم سركم في بير.

أمير نايم عريان على سرير اميرة و مبتسم و اميرة بتحاول تداري نفسها بالمخدات ... باصة في الأرض

أمير: حنان؟!!!! إنتي دخلتي هنا ازاي ؟.

حنان: هههههههههههه.. من تحت عقب الباب.... ههههه انت نسيت ؟ مش قلتلك معايا نسخة من المفتاح ؟ بلاش ....... ماشفتنيش بفتح الباب قبل ما أروح السوق ؟ ههههههه .....

حنان بتلف جسمها تخرج و تمشي و رجعت تاني

حنان: صحيح يا طنط ... انا هاخد الخيار اللي جيبتهولك .... مالهوش لازمة بقي .... أمير هيبقي يعملك....... ههههههههههه

أميرة بعصبية: حنان!!!!!!!!!!!

حنان: هيعملك السلطة ...ماتفهميش غلط يا طنط..... دا حتي أمير أستاذ و هو بيعمل ........ السلطة ههههههههههه. عن اذنكم .. انا طالعة

أميرة: استني يا حنان...... زي ما اتفقنا قبل كدة؟ اللي بيحصل هنا محدش يعرفه؟ ولا ؤأيك هيتغير ؟

أمير: ماتقلقيش يا طنط .... حنان حبيبتي

حنان : هههههههههههه بس انت مش حبيبي ..... نزلت بعينها علي زبر أمير و شاورت بايديها : دا اللي حبيبي.... يلا سلام .... يا أمير ... أبقي حط خيار كتير في السلطة. ههههههه اصل طنط بتحب قوي تحط خيار . هههههههههههههه ههههههه

حنان طلعت و قفلت وراها الباب .

أميرة: بتعيط.... عشان كدة انا مكنتش عاوزة اتعامل مع أي راجل.... هئ هئ ه‍ئ

أمير : فيه ايه لدا كله... انتي واحدة ست ليها احتياجاتها.. و انا راجل ليا احتياجاتي ... غصب عننا ... و بعدين انتي قلقانة ليه؟ ماتقلقيش من حنان...

أميرة: هي صحيح شاورت علي .... و قالت دا إللي حبيبي... هو انت......؟

أمير: بصي يا طنط... انا عندي مشكلة و لازم كل يوم أريح نفسي ..... يعني لازم اجيب.... فاهماني؟

أميرة قامت من ع السرير: انا داخلة اخد دش

أمير: لوحدك؟

أميرة: بلاش شقاوة و أطلع....

اميرة دخلت الحمام و امير راح وراها

أميرة: عاوز ايه تاني.... اطلع بقي مش عاوزة مشاكل.

أمير: مش بقولك لازم اجيب..هدعكلك ضهرك بسرعة و اريحك و استريح

أمير قلع بسرعة و هي قلعت ... راح حضنها و باسها بوسة قوية ...

أميرة: ااااه... بالراحة... هتوقعني

أمير لفها... حضنها من ضهرها و رشق زبه في فلقة طيزها... فتح الدش.

أميرة: اححححححححح... سخن أوي.... قولي يا أمير..

أمير: نعم يا طنط

أميرة بمنيكة: بلاش طنط دي... مش كنت قولت لي يا ماما من شوية؟

أمير زنق زبره اكتر: مش كنتي بتقولى حد يعمل كده في أمه ؟ يعني مش هتخليني أعمل...

أميرة بتهز طيزها بعلوئية: لأ خلاص ... قول طنط

أمير لف أيده علي كسها : كسك ناعم أوي يا طنط....

زنق زبه أوي أوي

أميرة: ااااااي ...بتاعك ناشف زي العصاية..... اااااااه بالراحة.

أمير رفع رجليها الشمال علي حرف البانيو و وسع مجال عشان زبه يدخل كسها ... رشق راس زبه في كسها.

أميرة بمنيكة و دلع : اححححححححح... ايه ده.... انت بتدعك ضهرى ولا لا بتدعك كسي يا واد..... اوعي كدة ..

أميرة رجعت بوسطها لورا... استقبلت زبه كله في كسها

أميرة ممحونة: اااااااااااااه.... يا خرابي يا ولا ......بتاعك كبير أوي.... اححححححححح....انا زعلانة منك ... كدة توجع كس طنط؟ اااااااه ... مش هخليك تنيكو تاني...همم.

أمير بيعصر بزازها ... بيبوس في ضهرها: يهون عليكي زبري ؟ تسيبيه يقف ع الفاضى؟

أميرة بدلع: طب قول له بالراحة علي كس طنط ... كس طنط مولع ......

أمير: كس طنط هايج..... هايج أوي ... مممممم و عاوز أوي

أميرة: عاوز إيه ؟

أمير: عاوزني انيكك..... ااه

أميرة: عاوز إيه ؟ اااااااااح ... قوللي عاوزك تعمل إيه.. قووووول ااااااااه

أمير: انيكك... انيكك يا طنط.... انيكك اااه

أميرة: اااااااااح... يا قليل الأدب...... يا وحش..... انت وحش و زبك وحش ...... لأ لأ.... اااااااااح... زبك حلوووووووو..... بينيك حلو ... أوي أوي...... نيكني قوي يا حبيب طنط.... نيك كس طنط الهايج....... شبعني اااااااح.

امير و اميرة فضلوا في الحمام ساعتين ... يجيب و يستريح و يجيب و في كل مرة هي تجيب كذا مرة... بعدا لبسوا هدومهم و خرجوا في الصالة يشربوا قهوه... جرس الباب بيدق... اميرة فتحت .. كانت سعاد.

سعاد : ازيك يا أميرة...... إيه يا أمير... مش هتطلع تتغدا ؟

أميرة: معلش يا سعاد يا حبيبتى... بس الواد كان واحشني... حقك عليا .

سعاد فضلت واقفة بعصبية و ساكتة

أمير: طب استأذن حضرتك يا طنط .... و هعدي عليكي بكرة ... ماشي

أميرة: ماشي يا حبيب طنط ... بس تعالي بدرى عشان تلحق تعملي السلطة.

امير : مقدرش أتأخر....يلا سلام... قدامي يا ماما سعاد .. هصالحك فوق . هههههههههههه.

سعاد طالعة ع السلم قدام أمير... شايف طيزها الكبيرة بتتهز بالظبط زي الچيلي ... فجأة سعاد بتتلفت تكلمه شافته بيبص علي طيزها و بيعض علي شفايفه ... رحعت تاني بسرعة .. بتقول في نفسها(((( و بعدين يا سعاد ... انتي هايجة عليه و هو هايج عليكي؟ طب هنقعد في مكان واحد ... يعني لازم تحترمي نفسك و تفوقي لأ و تخليه هو كمان يفوق...يعني لازم تعملي حدود.... اكيد هعمل كدة .. لازم اعمل كدة))))

طلعوا شقتهم و اتغدوا و بعد الغدا حنان كانت بتلبس و نازلة لصاحبتها ... لبسها كان ضيق و ملامح جسمها متفسرة... أمير شافها اتضايق.

أمير: إيه ده يا حنان ؟ هتنزلي كدة ؟

حنان: ماله كدة ؟

أمير: لأ يا حنان .. ماتنزليش كدة... ((بعصبية)) لبسك ضيق و مفسر جسمك الناس...بصي كدة في المراية

سعاد بفرحة : قولها أصل أنا زهقت

حنان: لأ بقولك ايه....

أمير مقاطعها بصوت عالي و عصبية : ماتقوليش.... لو سمحتي ... عاوزة تنزلي غيري القرف ده. ... مش هتغيري مش هتنزلي.

حنان: و دا اسمه ايه دا بقي ؟ .. انا نازلة.

حنان رايحة ناحية الباب ... امير اعترضها... مسكها من ايدها ... شدها على اوضتها ...

أمير: أنا قلت مفيش نزول... محدش يشوفك كدة... فاهمة ؟

حنان: و دي بقي كدة رجولة ؟

أمير قفل الباب عليهم .. و لوي دراعها ... قرب منها

حنان: اااه

أمير: محدش يشوف دا غيري ...

باسها بوسة كبيرة علي شفايفها .... ضربها بالقلم

أمير: غيري هدومك

حنان غضبانة و فرحانة في نفس الوقت... أمير فتح باب الاوضة لقي سعاد واقفة قصاد الباب مبتسمة. سعاد بصت لحنان و حنان بتبص لها .

حنان: شوفتي البيه بيعمل ايه ؟

سعاد : يعمل اللي هو شايفه..... مش راجل البيت...

حنان اتعصبت .. قفلت باب اوضتها قدامهم

سعاد حضنت أمير و أمير كمان حضنها أوي... صدرها طري لازق في صدره.. سعاد بصت في عينه.

سعاد: أيوة كدة يا حبيبي ... إنت دلوقتي راجل البيت.

أمير باصص في عينيها : مش هتغيري رأيك ... يعني انا راجل البيت

سعاد: طبعاً يا حبيبي.

أمير: راجل البيت في كل حاجة ؟

سعاد: في كل حاجة .... لأ... في حاجات لازم نتفق مع بعض فيها طبعا.. بس برضه انت راجل البيت.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

للقصة بقية

تابعوني❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

 

.

كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...