القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

Bondo2

المشاركات الموصى بها

[ATTACH type=full]7331[/ATTACH]

أمير الحلقه اللي فاتت زعق مع حنان بسبب لبسها و سعاد مرات ابوه فرحت قوي بموقفه .حنان غيرت هدومها و نزلت لصاحبتها و سعاد دخلت المطبخ تجهز الغدا و هي بتفكر و سرحانة في تصرف أمير و إنه راجل البيت و بتكلم نفسها

سعاد:((يا خرابي يا أمير .... لو مكنتش إبن جوزى ... .. يوه... فوقي يا ولية ... إنتي هايجة عليه كدة ليه ؟ ماقولننا ماينفعش .... بس الواد مالوش حل... و بتاعه مش قادرة انسي شكله ... با لهوي عليييييييه ... ... خلاص بقي ... ركزي في إللي بتعمليه))

بعد نص ساعة سعاد حضرت السفرة أمير قاعد ..ابتسمت و باسته من دماغه و هي بتقعد جنبه. و بدأوا يتغدو .. بعد الغدا سعاد كالعادة بتدخل تنام شوية .. استأذنت من أمير و دخلت تنام شوية . أمير قرر ينزل يقعد مع سماح شوية .. نزل خبط و سماح اتأخرت شوية على ما فتحت .. كانت لابسة بنطلون استريتش ضيق و تيشيرت اسود ضيق .. كل ملامح جسمها متفسرة . أمير شافها . قرر يخطط عشان ينيكها

سماح: أهلا وسهلا يا أمير...اقعد ...هدخل أعملك قهوة و اجيلك.

أمير: سيبك من القهوة بس يا خالتي .. تعالي نقعد . عاوز اطمن عليكي .

سماح قعدت جنبه : أنا ؟ ياااااه من ساعة ما عمك مات محدش اطمن عليا ... تخيل؟ و بدأت تعيط.

أمير: يااادى النكد ..... اطلع ؟

سماح: لأ خلاص... دا انا ما صدقت حد يجيلي

أمير: طب من غير نكد يا إما هطلع.

سماح حطت ايدها علي شايفه: ماتكملش .. خلاص يا حبيبي.

أمير: قوليلي بقي يا ستي ... يتعملي ايه في حياتك بعد موت عمي

سماح: ولا حاجة خالص... التلفيزيون و اللاب توب و خلاص ... حتي الأكل... نادر لما اطبخ .. دليفري على طول. هههههههههههه.

أمير: يا نهار ابيض... تليفزيون ؟ مابتزهقيش ؟

سماح: هههه خالص. أصلي بتفرج علي افلام وثائقيه ناشيونال جيوغرافيك و أفلام أجنبي.. لكن ماليش في العربي.

أمير: طب الأكل... مابتدخليش المطبخ خالص ؟

سماح: لأ بدخل . هههههههههههه وانا بعمل سلاطة أو قهوة.... تشرب قهوة بقي معايا ...

سماح قامت تعمل القهوة .. أمير لاحظ ان اللاب توب محطوط على ترابيزة السفرة و مفتوح ... قام يشوفه ... سماح في المطبخ شافته رايح ع اللاب توب.. خرجت جري بسرعة عليه تقفله ... أمير كان مسكه.

سماح: ممكن يا أمير تقفله؟

أمير: ليه .. دا انا كنت هشوف فيلم حلو نتفرج عليه ... استني بس

سماح: لأ لأ بلاش يا أمير

أمير: ماتقلقيش يا خالتو ... انا مش هدخل علي خصوصياتك ... طب خدي إنتي هاتي لي فيلم نشوفه سوا .

سماح: مش هينفع نشوف حاحة هنا سوا . ههههه كلها حاجات خاصة .

أمير: قصدك افلام ادولت ؟

سماح: يعني ايه اللي في قولته ده

أمير: افلام للكبار فقط يعني... هو انتي ناسية اني جاي من أوربا يا خالتو ؟

سماح: بص دي حاجات كانت صاحبتي بعتهالي و انا ماحذفتهاش لسة .. بس هخذفها أهو قدامك .

أمير: لأ لأ استني ... طب ادخلي اعملي إنتي القهوة و انا هخذفها بس اشوف فيها ايه .. يمكن الاقي حاجة حلوة .

سماح حست ان مفيش فايدة .. سكتت و دخلت المطبخ تراقبه من هناك.

أمير بدأ يتصفح اللاب . لقاه مليان افلام كلها ليسبيان و أنال. كل ما يشوف مقطع يتخيل حنان و سماح و يضحك . سماح اتضايقت و اتورت . خرجت له تسأله بيضحك ليه.

أمير: هي دي بقي اللي إنتي عاملة عليها حصار ؟ هههههههههههه

سماح: مالها يعني... وحشة ؟ سيبها و انا هحذفها قولتلك .

أمير: لا مش قصدي .. بس كنت متخيل عندك أفلام مش مقاطع. هههههههههههه

سماح: يا سيدي.... هو الفيلم إيه غير المقاطع دي ..و بعدين مش مترجمة يعني مش هفهم القصة

أمير: مش هفهم ؟ يعني مفيش صاحبتك. هههههههههههه يا شقية يا ميحة .

سماح: أمير .... خلي بالك انك بتحرجني .

أمير: خلاص خلاص انا آسف... بس قصدي أنا كنت عاوز أعرفك حاجات اكتر و احسن. ... مش عندك انترنت؟

سماح: أيوة.. ليه..

أمير: هعرفك كان موقع تشوفي فيهم إللي يعجبك و ماتحفظيش حاجة عندك. و وقت ما تحبي تتفرجى أدخلي ع الموقع و خلاص.

سماح: طب إزاي ؟ ما انت عارف إن معلوماتي قليلة.

أمير: تعالي جنبي هنا .

سماح قعدت و أمير دخل علي موقع شبيه لموقع نتفليكس بس بورنو . في الأول الموقع لازم يعرف ميولك الجنسية و تفضيلاتك . و يبدأ يرشح لك الافلام اللي تمشي معاك .

أمير: أيوة يا حبيبتى أول حاجة نعرف انتي ميولك راجل مع ست ولا ست مع ست ولا راجل مع راجل ؟

سماح: شوف كدة ست مع ست

أمير: بحد ؟ مفيش راجل يملا عينك ؟ هههههههههههه

سماح: لأ لأ مش كدة... بس قصدي..... اقولك على سر ... اول مرة أتفرج كان معايا واحدة ست و عملنا كدة يعني ...

أمير : ماشي ماشي... تاني حاجة نوع الجنس بقي ان خدت بالي انك بتحبي الأنال. صح؟

سماح: يعني إيه ده اللي قولته؟

أمير: هههههههههههه معلش أنا آسف. قصدي يعني بتحبي من ورا.

سماح وشها احمر مكسوفه... مش عارفة ترد ... هزت دماغها بأيوة .

أمير: طب ممكن سؤال مني أنا معلش ... ليه بتحبي من ورا ؟ مع انك ست ... قصدي يعني عندك مكان تاني ... معلش أنا آسف.. بس المتعة كلها بتبقي في الك....

سماح مقطعاه : خلاص يا أمير.... تعبت اعصابي ... في اسئلة تانية ؟

أمير: لا خلاص ... كدة هندوس هنا و تشوفي قايمة أفلام كلها علي هواكي ..

ظهرت قايمة أفلام كبيرة . في منهم فيلم اسمه con la zia non picatto و ده فيلم محارم ايطالي عن شاب مع خالته

أمير: تتفرجي علي ده ؟ و قال اسمه بالايطالي.

سماح : و ده معناه إيه ؟

أمير: من غير زعل ؟ ولا بلاش هتزعلي ... خلاص خلاص

سماح: لأ استني معناها إيه اللي قولتها دي .. قول ماتخافش مش هزعل .

أمير: معناه.... مع خالتي مش غلط ...

سماح: انت بتستهبل ؟ عاوز تفرجني علي واحد و خالته و انت قاعد مع خالتك ؟ ..

أمير: مش قولتلك هتزعلي ... أنا غلطان.. حقك عليا.. ممكن توسعيلي بقي امشي .

سماح: اتنيل اترزع ... إنت تغلط و مش عاوز حد يتكلم ؟ يعني ايه مع خالتي مش غلط ؟ دا اسم الفيلم ولا انت بتألف ؟

أمير: هثبتلك ازاي ؟

سماح: ترجملي الفيلم و احنا بنشوفه و انا هفهم اذا كنت بتألف ولا بجد

أمير سكت .. شغل الفيلم و بدأت الاحداث و شافت الشاب وامه و شافت خالته لما وصلت و بعدها تأكدت انها خالته وظهر مشهد ام الشاب و هي هايجة و اختها بتلعب لها و تنام معاه تنيكها و هنا بدأت الترجمة تاخد شكل تاني.

سماح: يالهوي .... دي أختها....

أمير: يا خالتي ساعات الاحساس ده بيكون صعب أوي.

سماح: انت بتقول لي.... بس شوف الاتنين الحريم مع بعض حاجة تجنن... مش بتحب تتفرج عليهم ؟

أمير: لا بحب طبعا.. و احلي وضع بتاع بوسي ڤي اس بوسي

سماح: ترجم ياولا

أمير: من غير زعل ماشي؟

سماح: من غير.. ترجم بقي

أمير: الكس قصاد الكس

سماح: يا لهوي ع الكلمة يا ولا

أمير: وحشة ؟ أهو بصي دلوقتي بقي هتتعدل و الكس هيبقي بيحك في الكس .... اهو بصي .

سماح بتتفرج و خلاص علي آخرها...

أمير: انا تعبت... وسعيلي ادخل الحمام... مش قادر

سماح: طب وقف الفيلم لغاية ما ترجع عشلن تقول لي بيقولوا إيه...

أمير قام وقف ... و بتاعه هيطلع من البنطلون

سماح: مش بقولك وقف الفيلم .. تقوم و انت موقف حاجة تانية . هههههه اقعد اقعد

أمير: مش قادر يا خالتي...

سماح: اقعد بس و ريح نفسك و انت قاعد . هههههههههههه مش هبص عليك .. بس الفيلم حلو و عاوزة اكمله

سماح زقته يقعد ... قعد فتح السوستة و دخل ايده يدعك زبه ..

سماح : ترجم بقي

أمير: بتقول لها انا تعبانة .... انا من غير راحل بقالي كتير ... كسي نار .

سماح: و مين سمعك .... كمل كمل

أمير: التانية بتقول. هاتي شوية من كسك في كسي...

أمير باصص لسماح: العب لك في كسك السخن؟

سماح: انت اتجننت ؟

أمير: دي الترجمة يا خالتو إنتي دماغك رايحة فين

سماح: ما تركزش معايا و خليك في إللي بتعمله و ترجم .

بصت عليه شافت طرف زبه طالع من سوستة البنطلون.

سماح: أنا مش عارفة الحو سخن أوي كدة ليه... وقفه ثواني هغير و جاية..

سماح غيرت بسرعة و لبست جلابية خفيفة جداً. مش لابسة اي حاجة تحتها ... دخلت المطبخ جابت شوبين عصير. حطت علي الترابيزة لامير واحد ساعتها امير شاف ٠سمها كله من فتحة صدرها... سعاد مسكت الشوب التاني و طلبت من أمير يكمل الفيلم . في مشهد الشاب ماسك السلم خالته و هي فوق السندرة .. طلع درجة و زنقها وهى نازلة ... ضربته بالقلم .

سماح: يستاهل ... بيزنق في خالته ؟

أمير ابتسم و سكت ... و بدأ المشهد اللي أمير عاوزه .

الشاب زعلان من خالته و قاعد في جنينة. خالته حت وراه تصالحه .

أمير: بتقول له ماكنش ينفع تعمل كده

سماح: عندها حق

أمير: بيقول لها غصب عني يا خالتي..

أمير بيبص علي بزاز سماح : بزازك حلوة قوي يا خالتو.

سماح: صحيح ؟بجد حلوين ؟

أمير: دي الترجمة يا خالتو

سماح: وانا بسألك بجد.

أمير: ما انا ماشوفتش عشان أحكم

سماح: انا قصدي بزازها يا صايع هههههههههههه. كمل ترجمه يلا

أمير: بتقوله بس انا اكبر من أمك... إزاي تحب واحدة كبيرة.. و بيقولها مش عارف بس من ساعة ما شوفتك مع ماما و انا بفكر فيكي .

أمير بيبص لخالته : نفسي اشوف كسك يا خالتو

سماح: يا لهوي دا الواد دا جرئ أوي... إيه ده .. دي بتقلع

أمير: بتقوله كسي عجبك ؟ ممكن بقي اشوف زب ابن اختي.

سماح زانقة كعب الشوب بين وراكها يحك في كسها : معقولة تقول كدة.. يا لهوي دا قلع

دي مسكتهوله ....

أمير: بتقول له و انا كمان تعبانة ... بقالي كتير من غير راجل ... تعالي حطه جوة كسي . هو كمان بيقولها

أمير باصص لسماح: عاوز انيكك يا خالتي.

سماح: و انا كمان عاوزة اتناك ... أكيد هتقول له كدة .

أمير: بيقول لها و زعلتي مني ليه

سماح : مش يمكن ما زعلتش... بتقول كدة ؟

أمير: أيوة.. بيقولها تعالي انيكك

سماح : تنيكني في طيزي ؟ مش الترجمة كدة ؟

أمير قام وقف

سماح ؛ قمت ليه

مسكها من ايديها وقفها

سماح بصوت واطي : في إيه يا أمير

أمير: اتفرجى بس.. و انتي واقفة يا خالتو

أمير راح وقف وراها قرب من ودنها ... عاوزك تعيشي اللحظة و تنسي اني موجود و انا هستخبي وراكي .

سماح غمضت عينها و هزت دماغها بالموافقة. أمير: شايفة بقي هي بتمص زبه و متمتعة .

أمير مشي صوابع ايده علي شفايفها .. دخل صباعه في بقها

أمير: بيقول لها مصي زبري

سماح : بتقول له زبرك حلو .

أمير رفع الجلابية يقلعها: بيقولها اقلعي خالص.

سماح: بتقول قلعني إنت

أمير قلعها ....بدأ يمشي ايده علي كسها... يلمس شعرتها... يلعب في زنبورها...

أمير: عاوز انيك كسك يا خالتو

سماح: لأ يا أمير... ماقالش كدة ... اااااااااح بيقول انيك طيزك

أمير: طيزك حلوة اوي يا خالتو... عاوز انيكك في طيزك يا خالتو .

سماح: كفاية كدة يا امير... وقف الفيلم ده

أمير بيلعب في زنبورها: اعمل ايه يا خالتو ؟

سماح: وقفه ... وقفه

أمير حرر زبه من البنطلون... زنقه في فلقة طيزها.

أمير: وقفته اهو يا خالتو ...

سماح: الولية كانت بتقول له زبك حلو قوي...

أمير: كانت بتقول عاوزة إيه يا خالتو

سماح بمنيكة: عاوزة اتناك ... اااااااااح بتوجعني

أمير رفع فردة من رجليها علي الترابيزة و ١غط علي ضهرها.. اصبحت موطية و طيزها مفتوحة .. أمير بل راس زبه من بقه... زنق زبه في خرم طيزها .... و حشره مرة واحدة.

سماح: اااااااااااااااااااااااااااه. كبييييييير .

أمير: حلو الفيلم يا خالتو ؟ شوفتي الواد بينيك خالته إزاي.

سماح: إزاي يا أمير... هه ... بينيكها إزاي يا ولا .بيرزع أوي أوي ؟ زبه كبير أوي أوي ؟ طيزها حلوة اوي اوي ؟ نيكني يا أمير.... نيك طيزي يا حبيب خالتك ... اااااااااح.

أمير طلع زبه من طيزها... لفها بقوة ... شدها نيمها ع كنبة الصالة ....

سماح: لأ يا أمير... بلاش كسي..... بلاش ارجوك

أمير نيمها .. نام عليها بدأ يرضع بزازها .يلعب بصوابع في كسها ... دخل صباعين في كسها .

سماح: اااااااااح.... بيوجعني اوي يا أمير.. بلاش كدة

أمير استمر في اللعب في كسها و يرضع بزازها ...

سماح: اااااااااح.. ااااه .... أوى..... بجيب.... اااااااااح.... بجيب.بجييييييييييب ..

أمير ظبط نفسه و شال صوابعه و عدل زبه علي باب كسها ..... سعاد طلعت بوسطها تشفط زبه في كسها .

سماح: لأ لأ مش كدة... لأ يا أمير... زبك حلو عنا برضه... غيرت رأيي ... النيك هنا منك انت حلو... يا لهوي يا لهوي ... زبك يا ولا حلو أوي أوي أوي... اديني ... اديهوني كله .... اححححححححح.

أمير فضل يرزع كسها في كل الأوضاع... و كانت اخلي نيكة من ساعة ما وصل مصر .

  • أعجبني 1
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

[ATTACH type=full" alt="images.jpeg]7331[/ATTACH]

أمير الحلقه اللي فاتت زعق مع حنان بسبب لبسها و سعاد مرات ابوه فرحت قوي بموقفه .حنان غيرت هدومها و نزلت لصاحبتها و سعاد دخلت المطبخ تجهز الغدا و هي بتفكر و سرحانة في تصرف أمير و إنه راجل البيت و بتكلم نفسها

سعاد:((يا خرابي يا أمير .... لو مكنتش إبن جوزى ... .. يوه... فوقي يا ولية ... إنتي هايجة عليه كدة ليه ؟ ماقولننا ماينفعش .... بس الواد مالوش حل... و بتاعه مش قادرة انسي شكله ... با لهوي عليييييييه ... ... خلاص بقي ... ركزي في إللي بتعمليه))

بعد نص ساعة سعاد حضرت السفرة أمير قاعد ..ابتسمت و باسته من دماغه و هي بتقعد جنبه. و بدأوا يتغدو .. بعد الغدا سعاد كالعادة بتدخل تنام شوية .. استأذنت من أمير و دخلت تنام شوية . أمير قرر ينزل يقعد مع سماح شوية .. نزل خبط و سماح اتأخرت شوية على ما فتحت .. كانت لابسة بنطلون استريتش ضيق و تيشيرت اسود ضيق .. كل ملامح جسمها متفسرة . أمير شافها . قرر يخطط عشان ينيكها

سماح: أهلا وسهلا يا أمير...اقعد ...هدخل أعملك قهوة و اجيلك.

أمير: سيبك من القهوة بس يا خالتي .. تعالي نقعد . عاوز اطمن عليكي .

سماح قعدت جنبه : أنا ؟ ياااااه من ساعة ما عمك مات محدش اطمن عليا ... تخيل؟ و بدأت تعيط.

أمير: يااادى النكد ..... اطلع ؟

سماح: لأ خلاص... دا انا ما صدقت حد يجيلي

أمير: طب من غير نكد يا إما هطلع.

سماح حطت ايدها علي شايفه: ماتكملش .. خلاص يا حبيبي.

أمير: قوليلي بقي يا ستي ... يتعملي ايه في حياتك بعد موت عمي

سماح: ولا حاجة خالص... التلفيزيون و اللاب توب و خلاص ... حتي الأكل... نادر لما اطبخ .. دليفري على طول. هههههههههههه.

أمير: يا نهار ابيض... تليفزيون ؟ مابتزهقيش ؟

سماح: هههه خالص. أصلي بتفرج علي افلام وثائقيه ناشيونال جيوغرافيك و أفلام أجنبي.. لكن ماليش في العربي.

أمير: طب الأكل... مابتدخليش المطبخ خالص ؟

سماح: لأ بدخل . هههههههههههه وانا بعمل سلاطة أو قهوة.... تشرب قهوة بقي معايا ...

سماح قامت تعمل القهوة .. أمير لاحظ ان اللاب توب محطوط على ترابيزة السفرة و مفتوح ... قام يشوفه ... سماح في المطبخ شافته رايح ع اللاب توب.. خرجت جري بسرعة عليه تقفله ... أمير كان مسكه.

سماح: ممكن يا أمير تقفله؟

أمير: ليه .. دا انا كنت هشوف فيلم حلو نتفرج عليه ... استني بس

سماح: لأ لأ بلاش يا أمير

أمير: ماتقلقيش يا خالتو ... انا مش هدخل علي خصوصياتك ... طب خدي إنتي هاتي لي فيلم نشوفه سوا .

سماح: مش هينفع نشوف حاحة هنا سوا . ههههه كلها حاجات خاصة .

أمير: قصدك افلام ادولت ؟

سماح: يعني ايه اللي في قولته ده

أمير: افلام للكبار فقط يعني... هو انتي ناسية اني جاي من أوربا يا خالتو ؟

سماح: بص دي حاجات كانت صاحبتي بعتهالي و انا ماحذفتهاش لسة .. بس هخذفها أهو قدامك .

أمير: لأ لأ استني ... طب ادخلي اعملي إنتي القهوة و انا هخذفها بس اشوف فيها ايه .. يمكن الاقي حاجة حلوة .

سماح حست ان مفيش فايدة .. سكتت و دخلت المطبخ تراقبه من هناك.

أمير بدأ يتصفح اللاب . لقاه مليان افلام كلها ليسبيان و أنال. كل ما يشوف مقطع يتخيل حنان و سماح و يضحك . سماح اتضايقت و اتورت . خرجت له تسأله بيضحك ليه.

أمير: هي دي بقي اللي إنتي عاملة عليها حصار ؟ هههههههههههه

سماح: مالها يعني... وحشة ؟ سيبها و انا هحذفها قولتلك .

أمير: لا مش قصدي .. بس كنت متخيل عندك أفلام مش مقاطع. هههههههههههه

سماح: يا سيدي.... هو الفيلم إيه غير المقاطع دي ..و بعدين مش مترجمة يعني مش هفهم القصة

أمير: مش هفهم ؟ يعني مفيش صاحبتك. هههههههههههه يا شقية يا ميحة .

سماح: أمير .... خلي بالك انك بتحرجني .

أمير: خلاص خلاص انا آسف... بس قصدي أنا كنت عاوز أعرفك حاجات اكتر و احسن. ... مش عندك انترنت؟

سماح: أيوة.. ليه..

أمير: هعرفك كان موقع تشوفي فيهم إللي يعجبك و ماتحفظيش حاجة عندك. و وقت ما تحبي تتفرجى أدخلي ع الموقع و خلاص.

سماح: طب إزاي ؟ ما انت عارف إن معلوماتي قليلة.

أمير: تعالي جنبي هنا .

سماح قعدت و أمير دخل علي موقع شبيه لموقع نتفليكس بس بورنو . في الأول الموقع لازم يعرف ميولك الجنسية و تفضيلاتك . و يبدأ يرشح لك الافلام اللي تمشي معاك .

أمير: أيوة يا حبيبتى أول حاجة نعرف انتي ميولك راجل مع ست ولا ست مع ست ولا راجل مع راجل ؟

سماح: شوف كدة ست مع ست

أمير: بحد ؟ مفيش راجل يملا عينك ؟ هههههههههههه

سماح: لأ لأ مش كدة... بس قصدي..... اقولك على سر ... اول مرة أتفرج كان معايا واحدة ست و عملنا كدة يعني ...

أمير : ماشي ماشي... تاني حاجة نوع الجنس بقي ان خدت بالي انك بتحبي الأنال. صح؟

سماح: يعني إيه ده اللي قولته؟

أمير: هههههههههههه معلش أنا آسف. قصدي يعني بتحبي من ورا.

سماح وشها احمر مكسوفه... مش عارفة ترد ... هزت دماغها بأيوة .

أمير: طب ممكن سؤال مني أنا معلش ... ليه بتحبي من ورا ؟ مع انك ست ... قصدي يعني عندك مكان تاني ... معلش أنا آسف.. بس المتعة كلها بتبقي في الك....

سماح مقطعاه : خلاص يا أمير.... تعبت اعصابي ... في اسئلة تانية ؟

أمير: لا خلاص ... كدة هندوس هنا و تشوفي قايمة أفلام كلها علي هواكي ..

ظهرت قايمة أفلام كبيرة . في منهم فيلم اسمه con la zia non picatto و ده فيلم محارم ايطالي عن شاب مع خالته

أمير: تتفرجي علي ده ؟ و قال اسمه بالايطالي.

سماح : و ده معناه إيه ؟

أمير: من غير زعل ؟ ولا بلاش هتزعلي ... خلاص خلاص

سماح: لأ استني معناها إيه اللي قولتها دي .. قول ماتخافش مش هزعل .

أمير: معناه.... مع خالتي مش غلط ...

سماح: انت بتستهبل ؟ عاوز تفرجني علي واحد و خالته و انت قاعد مع خالتك ؟ ..

أمير: مش قولتلك هتزعلي ... أنا غلطان.. حقك عليا.. ممكن توسعيلي بقي امشي .

سماح: اتنيل اترزع ... إنت تغلط و مش عاوز حد يتكلم ؟ يعني ايه مع خالتي مش غلط ؟ دا اسم الفيلم ولا انت بتألف ؟

أمير: هثبتلك ازاي ؟

سماح: ترجملي الفيلم و احنا بنشوفه و انا هفهم اذا كنت بتألف ولا بجد

أمير سكت .. شغل الفيلم و بدأت الاحداث و شافت الشاب وامه و شافت خالته لما وصلت و بعدها تأكدت انها خالته وظهر مشهد ام الشاب و هي هايجة و اختها بتلعب لها و تنام معاه تنيكها و هنا بدأت الترجمة تاخد شكل تاني.

سماح: يالهوي .... دي أختها....

أمير: يا خالتي ساعات الاحساس ده بيكون صعب أوي.

سماح: انت بتقول لي.... بس شوف الاتنين الحريم مع بعض حاجة تجنن... مش بتحب تتفرج عليهم ؟

أمير: لا بحب طبعا.. و احلي وضع بتاع بوسي ڤي اس بوسي

سماح: ترجم ياولا

أمير: من غير زعل ماشي؟

سماح: من غير.. ترجم بقي

أمير: الكس قصاد الكس

سماح: يا لهوي ع الكلمة يا ولا

أمير: وحشة ؟ أهو بصي دلوقتي بقي هتتعدل و الكس هيبقي بيحك في الكس .... اهو بصي .

سماح بتتفرج و خلاص علي آخرها...

أمير: انا تعبت... وسعيلي ادخل الحمام... مش قادر

سماح: طب وقف الفيلم لغاية ما ترجع عشلن تقول لي بيقولوا إيه...

أمير قام وقف ... و بتاعه هيطلع من البنطلون

سماح: مش بقولك وقف الفيلم .. تقوم و انت موقف حاجة تانية . هههههه اقعد اقعد

أمير: مش قادر يا خالتي...

سماح: اقعد بس و ريح نفسك و انت قاعد . هههههههههههه مش هبص عليك .. بس الفيلم حلو و عاوزة اكمله

سماح زقته يقعد ... قعد فتح السوستة و دخل ايده يدعك زبه ..

سماح : ترجم بقي

أمير: بتقول لها انا تعبانة .... انا من غير راحل بقالي كتير ... كسي نار .

سماح: و مين سمعك .... كمل كمل

أمير: التانية بتقول. هاتي شوية من كسك في كسي...

أمير باصص لسماح: العب لك في كسك السخن؟

سماح: انت اتجننت ؟

أمير: دي الترجمة يا خالتو إنتي دماغك رايحة فين

سماح: ما تركزش معايا و خليك في إللي بتعمله و ترجم .

بصت عليه شافت طرف زبه طالع من سوستة البنطلون.

سماح: أنا مش عارفة الحو سخن أوي كدة ليه... وقفه ثواني هغير و جاية..

سماح غيرت بسرعة و لبست جلابية خفيفة جداً. مش لابسة اي حاجة تحتها ... دخلت المطبخ جابت شوبين عصير. حطت علي الترابيزة لامير واحد ساعتها امير شاف ٠سمها كله من فتحة صدرها... سعاد مسكت الشوب التاني و طلبت من أمير يكمل الفيلم . في مشهد الشاب ماسك السلم خالته و هي فوق السندرة .. طلع درجة و زنقها وهى نازلة ... ضربته بالقلم .

سماح: يستاهل ... بيزنق في خالته ؟

أمير ابتسم و سكت ... و بدأ المشهد اللي أمير عاوزه .

الشاب زعلان من خالته و قاعد في جنينة. خالته حت وراه تصالحه .

أمير: بتقول له ماكنش ينفع تعمل كده

سماح: عندها حق

أمير: بيقول لها غصب عني يا خالتي..

أمير بيبص علي بزاز سماح : بزازك حلوة قوي يا خالتو.

سماح: صحيح ؟بجد حلوين ؟

أمير: دي الترجمة يا خالتو

سماح: وانا بسألك بجد.

أمير: ما انا ماشوفتش عشان أحكم

سماح: انا قصدي بزازها يا صايع هههههههههههه. كمل ترجمه يلا

أمير: بتقوله بس انا اكبر من أمك... إزاي تحب واحدة كبيرة.. و بيقولها مش عارف بس من ساعة ما شوفتك مع ماما و انا بفكر فيكي .

أمير بيبص لخالته : نفسي اشوف كسك يا خالتو

سماح: يا لهوي دا الواد دا جرئ أوي... إيه ده .. دي بتقلع

أمير: بتقوله كسي عجبك ؟ ممكن بقي اشوف زب ابن اختي.

سماح زانقة كعب الشوب بين وراكها يحك في كسها : معقولة تقول كدة.. يا لهوي دا قلع

دي مسكتهوله ....

أمير: بتقول له و انا كمان تعبانة ... بقالي كتير من غير راجل ... تعالي حطه جوة كسي . هو كمان بيقولها

أمير باصص لسماح: عاوز انيكك يا خالتي.

سماح: و انا كمان عاوزة اتناك ... أكيد هتقول له كدة .

أمير: بيقول لها و زعلتي مني ليه

سماح : مش يمكن ما زعلتش... بتقول كدة ؟

أمير: أيوة.. بيقولها تعالي انيكك

سماح : تنيكني في طيزي ؟ مش الترجمة كدة ؟

أمير قام وقف

سماح ؛ قمت ليه

مسكها من ايديها وقفها

سماح بصوت واطي : في إيه يا أمير

أمير: اتفرجى بس.. و انتي واقفة يا خالتو

أمير راح وقف وراها قرب من ودنها ... عاوزك تعيشي اللحظة و تنسي اني موجود و انا هستخبي وراكي .

سماح غمضت عينها و هزت دماغها بالموافقة. أمير: شايفة بقي هي بتمص زبه و متمتعة .

أمير مشي صوابع ايده علي شفايفها .. دخل صباعه في بقها

أمير: بيقول لها مصي زبري

سماح : بتقول له زبرك حلو .

أمير رفع الجلابية يقلعها: بيقولها اقلعي خالص.

سماح: بتقول قلعني إنت

أمير قلعها ....بدأ يمشي ايده علي كسها... يلمس شعرتها... يلعب في زنبورها...

أمير: عاوز انيك كسك يا خالتو

سماح: لأ يا أمير... ماقالش كدة ... اااااااااح بيقول انيك طيزك

أمير: طيزك حلوة اوي يا خالتو... عاوز انيكك في طيزك يا خالتو .

سماح: كفاية كدة يا امير... وقف الفيلم ده

أمير بيلعب في زنبورها: اعمل ايه يا خالتو ؟

سماح: وقفه ... وقفه

أمير حرر زبه من البنطلون... زنقه في فلقة طيزها.

أمير: وقفته اهو يا خالتو ...

سماح: الولية كانت بتقول له زبك حلو قوي...

أمير: كانت بتقول عاوزة إيه يا خالتو

سماح بمنيكة: عاوزة اتناك ... اااااااااح بتوجعني

أمير رفع فردة من رجليها علي الترابيزة و ١غط علي ضهرها.. اصبحت موطية و طيزها مفتوحة .. أمير بل راس زبه من بقه... زنق زبه في خرم طيزها .... و حشره مرة واحدة.

سماح: اااااااااااااااااااااااااااه. كبييييييير .

أمير: حلو الفيلم يا خالتو ؟ شوفتي الواد بينيك خالته إزاي.

سماح: إزاي يا أمير... هه ... بينيكها إزاي يا ولا .بيرزع أوي أوي ؟ زبه كبير أوي أوي ؟ طيزها حلوة اوي اوي ؟ نيكني يا أمير.... نيك طيزي يا حبيب خالتك ... اااااااااح.

أمير طلع زبه من طيزها... لفها بقوة ... شدها نيمها ع كنبة الصالة ....

سماح: لأ يا أمير... بلاش كسي..... بلاش ارجوك

أمير نيمها .. نام عليها بدأ يرضع بزازها .يلعب بصوابع في كسها ... دخل صباعين في كسها .

سماح: اااااااااح.... بيوجعني اوي يا أمير.. بلاش كدة

أمير استمر في اللعب في كسها و يرضع بزازها ...

سماح: اااااااااح.. ااااه .... أوى..... بجيب.... اااااااااح.... بجيب.بجييييييييييب ..

أمير ظبط نفسه و شال صوابعه و عدل زبه علي باب كسها ..... سعاد طلعت بوسطها تشفط زبه في كسها .

سماح: لأ لأ مش كدة... لأ يا أمير... زبك حلو عنا برضه... غيرت رأيي ... النيك هنا منك انت حلو... يا لهوي يا لهوي ... زبك يا ولا حلو أوي أوي أوي... اديني ... اديهوني كله .... اححححححححح.

أمير فضل يرزع كسها في كل الأوضاع... و كانت اخلي نيكة من ساعة ما وصل مصر .

كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...