القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

Bondo2

المشاركات الموصى بها

[ATTACH type=full]7340[/ATTACH]

قصة انهاردة حصلت بالفعل . بس غيرت شوية احداث و النهاية و طبعا الاسماء.

بطل قصتنا إسمه ايمن شاب ملتزم جدا جدا. محاسب في شركة مقاولات .انطوائي جداً يتيم الأب و الأم. عمه كرم هو إللي رباه في بيته مع ابنه علاء. مرات عمه صفية. عمه كان شديد جداً و قفل علي ايمن طول فترة تعليمه . حتي شغله كان معاه في المقاولات. لما تم ٢٨ سنة عمه خطب له بنت تاجر حديد اسمه شاكر شخصيته زي شخصية كرم بالظبط . بنته إسمها نيرمين ٢٢ سنة . مثقفة حدا و أمها سهام ٤٠ سنة . ست جميلة جدا جدا. مهتمة بنفسها و ببنتها ... كانت بحكم عشرتها مع جوزها عارفة ترضيه و في نفس الوقت ماتحرمش بنتها من اي حاجة عاوزاها من غير ابوها ما يعرف . نيرمين كانت تعرف ايمن بحكم كلام ابوها عنه . لكن بحكم شخصيتها كانت رافضة مبدأ جواز الصالونات. بس طبعا مقدرتش تكسر كلام ابوها.

اتخطبوا . ايمن كان بيروح يقعد معاهم كل يوم جمعة ساعتين بالظبط ... ماكانش بيتكلم خالص غير في الشغل . مالوش اي اهتمامات . الوضع ده كان مضايق نيرمين. في مرة بعد ما ايمن مشي من عندهم . نيرمين دخلت اوضتها تعيط ... سهام أمها لاحظت ... راحت لها.

سهام: خير يا حبيبتى.... في إيه يا نرمين.... هو ايمن قالك حاحة تزعلك؟

نيرمين بعصبية : يا ريت يا ماما يقول حاجة... دا بجم .. حجر... انا مش عارفة هنتجوز ازاي

سهام: يا بت طب ماهو بيتكلم زي الراديو معانا.. والواد محترم و ابن ناس طيبين .

نيرمين : ما انا عارفة بس صدقيني يا ماما مافيش اي حاجة بينا زي اي اتنين مخطوبين.. نسمع أغنية... يقول كلمة .. حتي لما بيكلمني عن الشغل بيبقي موطي في الارض .

سهام : يعني يا بت مفيش مرة كدة حب يعمل شقاوة ؟ هههههههههههه

نيرمين: خااااااااااااااااالص يا ماما.. أبيض خالص .

سهام : لأ كدة تقلقيني ... طب هكلم ابوكي علي رواقة كدة و نشوف حل . ماتقلقيش يا بت

.....

بعد يومين سهام لبست قميص نوم جديد و استعدت عشان جوزها .و نيتها أنها بعد ما يخلصوا تفتح معاه موضوع ايمن . المعلم شاكر دخل اوضة النوم طلع ع السرير.

شاكر: اقفلي النور يا سهام ..يلا تصبحي على خير.

سهام: يا راجل.. مش واخد بالك؟ دا حتي القميص جديد

شاكر: تصدقي ... انتي فايقة يا ولية ... عندي شغل بكرة من الفجر... مالبستيش ليه ده وانا صابح اجازة.

سهام مصدومة : حتي الاجازة بتقولى بكرة و يجي بكرة يجر بكرة... هي عادتك ولا هتشتريها.. نام يا معلم ... بس استني صحيح ...

شاكر : خير يا ستي .

سهام: انت عارف ان البت هتتحوز بعد شهر ..عازاك تبقي تتكلم مع الحج كرم يكلم ايمن يتلحلح كدة و يقول كلمتين حلوين للبت.

شاكر: يعني الواد خام و محترم . اروح اقوله احنا مش محترمين و عاوزينك تدلع لنا البت شوية ؟ انتي اتجننتي يا ولية ؟

سهام: حتي صفية مرات عمه مالهاش اي كلام معاه خالص .. طب نحلها إزاي يا شاكر ..دا الواد بجم مع البت .. مفيش اي ريق حلو .

شاكر: الواد محترم و شاطر في شغله.. و الكلام الفاضي ده مالوش فيه ... لو فتحتي معايا الموضوع ده تاني تكوني طالق يا سهام

سهام : خلاص خلاص. تصبح على خير يا معلم.

تاني يوم سهام قاعدة تفكر تحل الموضوع إزاي.. و بعد طول تفكير قررت تساعد بنتها و تحاول تحرك ايمن شوية .... مسكت الموبايل اتصلت بايمن .

أيمن: سلام عليكم

سهام : ازيك يا ايمن.. كنت عاوزاك تيجي تاخدنا نروح الشقة نشوف مقاسات الستاير

ايمن: حاضر يا ماما. هخلص شغل و اجي لحضرتك.

سهام: لأ يا ايمن.. اصل ورايا كام حاجة و عاوزة الحق اروح اشتري القماش.

ايمن: طب هروح استأذن الحج كرم و اجي.

سهام: ممكن اطلب منك طلب يا ايمن ؟

ايمن: اتفضلي يا ماما .

سهام: ممكن عمك مايعرفش انك جاي ؟

ايمن: طب ليه ؟

سهام : لو بتعزني و بتحبني ما تقولش .. اقولك قول انك رايح البنك تراجع حاجة.. اتصرف يا ايمن.

ايمن: هو انا ماعملتش ده قبل كدة .. بس حاضر.

سهام : حضرلك الخير يا حبيبي.

بعد ساعة ايمن وصل . سهام طلبت منه يقعد بحجة ان نيرمين جاية من مشوار و هتروح معاهم .

سهام: ممكن اعرف انت قلت لعمك إيه ؟

ايمن ابتسم: زي ما قولتي ... انا رايح البنك ... تعرفي اني خايف ؟ اول مرة اكدب.

سهام: يا راااااجل. يعني مفيش مرة كدة ولا كدة كدبة بيضة ؟

ايمن: لا خالص يا ماما

سهام: ليه ماتخافش منه ؟ هههههههههههه

ايمن: لا دا بترعب منه هههه .

سهام: يا لهوي ... هو انت يا ايمن صحيح ماكنتش شقي قبل كدة ؟

ايمن: شقي ؟ هههههههههههه تعرفي حاجة؟ ساعات كتير بتمني ابقي شقي .. بس عمي بقي ****يسامحه

سهام: يعني مفيش مرة كدة ولا كدة حتي وانت لسة مراهق قصدي

ايمن بحزن : مراهق ؟ هههه منين و إزاي ؟ بس خلاص بقي . اتعودت علي كدة و خلاص. تقدري تقولي انا شاب عنده خمسين سنة . ههههه

سهام : لأ يا ايمن . انت زي الفل . بس محتاج تبقي مدردح شوية... اممممممممممممم. ممكن تعتبرني أمك بجد ؟

ايمن: انا فعلا بعتبرك امي ... اقولك علي سر ؟ تعرفي ان طنط صفية زعلت مني لمل قولت لها يا ماما ؟

سهام اتاثرت بكلامه جدا .. دموعها نزلت .

ايمن : لا أنا آسف.. بس مش عارف انا مرتاح في الكلام معاكي يا ماما. ..

سهام : طيب بص يا حبيب ماما. دلوقتي ترجع شغلك و حاول تفضي نفسك بعد بكرة خالص و تعالي نقعد شوية لوحدنا .. نيرمين هتكون عند خالتها ٧شان بيشتروا شوية هدوم ... تعالي و طلع اللي جواك كله ... اتفقنا ؟

ايمن: بعد بكرة كويس .. حتي عمي كرم و عمي شاكر رايحين الموقع الجديد في الغردقة .

سهام : ما انا عارفة يا افندي.. هههههههههههه يلا من غير مطرود .. شوف شغلك .

ايمن : حاضر يا ماما.

قام وقف سلم عليها .. سهام خدته في حضنها ... ايمن وكي باس ايديها و مشي .

سهام قررت تتكلم مع ايمن و تحاول تخليه مدردح . فعلا في اليوم الموعود ايمن وصل الساعة ١١ الضهر.

سهام :ممكن يا ايمن ...عاوزة اعرف جوز بنتي كويس . يعني مثلاً.... معرفتش ستات..... بنات قبل نيرمين ؟

ايمن : لأ اعرف بنات و ستات كتير ...

سهام : كتير؟ زي مين يعني

ايمن: مثلا مرات ابن عمي . و حضرتك و طنط صفية و .........

سهام: هههههههههههه لأ مش قصدي... اقصد حبيت واحدة قبل كدة ؟

ايمن: حبيت؟ الحب بيجي بعد الجواز يا ماما لكن قبل كدة بيبقي غلط.

سهام: اممممممممممممم. طب بلاش كدة.......و انت مراهق مكنتش بتفكر في واحدة . تبص علي واحدة ..وانت عارف قصدي؟

ايمن: لا بصراحة ياماما

سهام : طب بلاش دي كمان ... امممممممممم هسألك سؤال محرج شوية.... انت عرفت انك بلغت إزاي ؟

ايمن وشه احمر قوي و اتلغبط معرفش يرد.

سهام: انا عارفة انه سؤال غلس .. بس عاوزاك ماتتكسفش مني يا حبيب قلبي.

ايمن بخجل : مرة كنت نايم و صحيت لقيت نفسي .. كدة يعني .

سهام: ايوة.. كويس.... طب تفتكر إنك حلمت ليلتها حلم شقي ؟

ايمن: ...... ايوة

سهام: طب ممكن تقول لي كان إيه ؟

ايمن مكسوف جدا: اقولك ايه يا ماما.... دا كان حلم وخلاص

سهام: طب مش كان في شقاوة في الحلم ؟

ايمن: ايوة

سهام: كويس.... الشقاوة دي بقي فكرت فيها تاني في حياتك ؟

ايمن : مالحقتش ... يومها بعد ما غيرت هدومي لقيت عمي دخل الاوضة عندي و ضربني قلمين و قالي لما يحصل كدة تاني القي اغسل حاجتك و قعد معايا بعدها علي يكرهني في الحاجات دي

سهام: طيب مش من وقت للتاني كنت بتحلم تاني ؟

ايمن : ايوة ...

سهام : سؤال محرج تاني معلش .... وانت بتحلم و تصحي كدة بيبقي احساسك وحش ولا احساس حلو؟

ايمن مكسوف : لا حلو أوي.

سهام : طب الإحساس ده مفيش مرة اتمنيت يبقي حقيقة ؟

ايمن : يبقي حقيقة ازاي بس ؟ ابقي صوره علي اليافطة ؟ هههههههههههه اصل الحلم دايما بشوف نفسي مع البنت اللي في يافطة الملابس الحريمي اللي في المحل اللي جنب الشركة.

سهام : هههههههههههه... طب مفيش مرة اتخيلت الحلم ده وانت صاحي ؟

ايمن : ساعات و كنت بحاول افوق نفسي .

سهام: امممممممم ... طب بص ... حط الهاند فري بتاع الموبايل في ودنك ... و شغل موسيقى هادية .

ايمن : حاضر .. اهو بس ليه ؟

سهام : ممكن تغمض عينك و تتخيل الحلم ده لحظة بس شغل الموسيقى بصوت عالي شوية .

ايمن بدأ يعمل كدة ... اتشد و بدأت المفاجآت..... ايمن زبه وقف ... سهام لاحظت و عملت نفسها مش واخدة بالها و بتبص في تعبيرات وجهه.

ايمن شال السماعات و فتح عينه ...

سهام: ممكن بقي نبطل كسوف؟

ايمن هز دماغه بالموافقة.

سهام: ممكن تقولي كنت بتحلم يايه؟

ايمن: كنت بحلم بنيرمين. وانا بحضنها ...

سهام : ممكن اطلب منك طلب ؟ ممكن تبقي تقول الحلم ده لنيرمين ؟

ايمن: معقول ؟ لأ لأ... اتكسف .

سهام: بص يا ايمن... البنت بتحب تسمع كلام حلو ... زي الاغاني ... حلم جميل.. كدة يعني... ممكن بقي تسمع كلام ماما ؟

ايمن ابتسم و هز دماغه بالموافقة.

ايمن: يعني هي مش هتضايق ؟

سهام : ههههه لا مش هتضايق طبعاً. اي واحدة ست يتحس بنفسها لما تسمع كلام حلو... حضن حلو .. لمسة حلوة.

ايمن : طب ما الحاجات دي صعبة.

سهام: صعبة ؟ اومال هتتجوز إزاي ؟ ههههههه

ايمن سكت و متضايق

سهام راحت قعدت جنبه علي الكنبة .... مسكت مسند الكنبة ...

سهام : خد يا ايمن المسند ده و تخيل كدة انه نيرمين و بوسها كدة

ايمن: هههههههههههه. إزاي... كدة ؟

ايمن مد بوزه بشكل مضحك و لزق شفايفه خبطها في المسند و رجع.

سهام : ههههه لا بهدوء و خليك حنين

ايمن راح بنفس البوز و لزق شفايفه المضمومة قوي و رجع تاني.

سهام ضحكت .. مسكت منه المسند قربته من شفايفها

سهام : بص كدة

سهام باست المسند بوسة سخنة و بدأت تفتح شفايفها و تطلع لسانها ... غمضت عينها و راحت للحظة .. جسمها سخن

سهام : شوفت ؟

ايمن كان متنح ... بس مشدود جدا و زبه وقف ...

ايمن : شوفت .. بس عاوز اسألك ... هو انا اللي هعمل كدة و لا هي اللي هتعمل كدة ؟

سهام : انتو الاتنين ... لازم زي ما انت تحس هي كمان تحس ... يعني ماتفكرش في نفسك و بس

ايمن قام وقف و مسك المسند و بدأ يعض فيه ...

سهام : لا يا ايمن مش كدة.

سهام وقفت قصاده ... اخدت المسند

سهام : غمض عينك يا ايمن

ايمن غمض عينه و سهام قربت من شفايفه .. مسحت شفايفها علي شفايفه ... مسكت شفته اللي تحت بشفايفها .. مشيت بشفايفها علي شفايفه كلها و بعدت عنه.

سهام : هاه ... فهمت؟

ايمن ساكت و متنح .. هز دماغه بمعني لأ

سهام: طب جرب انت كدة

ايمن حط شفايفه علي شفايفها ...و بس.

سهام : كدة .

سهام مسكت وشه .. شفايفها ماشية علي شفايفه ... قربت منه اكتر .... لزقت فيه . حست بزبه بيخبط وركها... سخنت زيادة.... بتبص في وشه

سهام: حاسس بايه ؟

ايمن : احساس حلو .

سهام: دي الشقاوة ... لس المفروض انك تحضن اللي بتبوسها ..

ايمن حضنها قوي ... زبه دخل اكتر بين وراكها

سهام: أيوة كدة ... كمان تمشى إيدك على ضهرها...

ايمن بدأ يحسس علي ضهرها: كدة يا ماما ؟

سهام: ااااه ..... امسك بقي اي حاجة طرية و انت حاضنها

ايمن ماشي بايده علي ضهرها... نزل لطيزها ... طرية اوى... مسكها قوي.

سهام: ايوة كدة..... ممكن كمان تبوسها من رقبتها.

ايمن راح لرقبتها ... بدأ يلحس فيها.... سهام سخنت اكتر.

سهام: دا انت اتعلمت اهو .

ايمن: ايه رأيك في الإحساس ده يا ماما ؟

سهام: حلو أوي... ممكن نقعد بقي ... مش قادرة

ايمن قعد و ماسك ايد سهام...

ايمن: عاوز تاني يا ماما.... ممكن؟

سهام قعدت علي رجل ايمن فجأة... وجها لوجه.. رجليها مفتوحة و راكبة رجلين ايمن حصان ... ايديها حوالين رقبته.

سهام : انا اللي عاوزة تاني .... وريني كدة هتبوس إزاي...

ايمن باسها بوسة فرنساوي زي الكتاب ما قال... مشي بايده علي رقبتها... نزل لبزازها ... بدأ يعصر فيهم .

سهام بتلعب فى شعره: اااااه . انت بتتعلم بسرعة اهو ...بس في حاجات بتاعة ليلة الدخلة عاوزة اطمن عليك فيها.

ايمن بيبوس رقيتها : لا دي بقي هو عارفها....

سهام : هو ؟ هو مين ؟

ايمن فك سوستة البنطلون : ده .

سهام مسكته بايديها: لا خبيه ... مش عاوزة اشوفه.

ايمن حرك ايده من عند سوستة البنطلون. طلع على وسطها.. لف ايده على طيزها... زقها عليه

زبه ... قام وقف و هو شايلها . شفايفه على رقبتها .... فضل شايلها و مشي بيها لغاية سرير اوضة النوم.... نيمها و هو فوقها ... مشي بايده علي وركها .... وصل لحرف الكيلوت و سهام مغمضة و مستسلمة... شد الكيلوت يقلعهولها ...

فتحت عينيها و الكيلوت عند كعب رجليها... شافت زبه ....

سهام: لأ قولت لك خبيه .. مش عاوزة اشوفه .

ايمن : اخبيه فين ؟

سهام بتشاور على كسها: انا عارفة بقي .. خبيه و خلاص.

ايمن نام عليها. رشق زبه ...

سهام: اااااااااح بيوجعني اوي.

ايمن: يااااااه . احساس جميل قوي .. احساس ايه الحلو ده

سهام: دا احساس النيك يا حبيبي ...

ايمن طبعا بحكم ان دي اول مرة ليه جابهم بسرعة.. بس بعدها بخمس دقائق. طلع سهام تاني و هو اللي علمها النيك إزاي.بعدها اتعامل مع نيرمين بطريقة أحسن و بعدها بشهر اتجوزوا...

و بعد شهر العسل سهام كانت تيجي عند نيرمين يوم و يوم عشان جوز بنتها ينيكها.

  • أعجبني 1
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

[ATTACH type=full" alt="images (1).jpeg]7340[/ATTACH]

قصة انهاردة حصلت بالفعل . بس غيرت شوية احداث و النهاية و طبعا الاسماء.

بطل قصتنا إسمه ايمن شاب ملتزم جدا جدا. محاسب في شركة مقاولات .انطوائي جداً يتيم الأب و الأم. عمه كرم هو إللي رباه في بيته مع ابنه علاء. مرات عمه صفية. عمه كان شديد جداً و قفل علي ايمن طول فترة تعليمه . حتي شغله كان معاه في المقاولات. لما تم ٢٨ سنة عمه خطب له بنت تاجر حديد اسمه شاكر شخصيته زي شخصية كرم بالظبط . بنته إسمها نيرمين ٢٢ سنة . مثقفة حدا و أمها سهام ٤٠ سنة . ست جميلة جدا جدا. مهتمة بنفسها و ببنتها ... كانت بحكم عشرتها مع جوزها عارفة ترضيه و في نفس الوقت ماتحرمش بنتها من اي حاجة عاوزاها من غير ابوها ما يعرف . نيرمين كانت تعرف ايمن بحكم كلام ابوها عنه . لكن بحكم شخصيتها كانت رافضة مبدأ جواز الصالونات. بس طبعا مقدرتش تكسر كلام ابوها.

اتخطبوا . ايمن كان بيروح يقعد معاهم كل يوم جمعة ساعتين بالظبط ... ماكانش بيتكلم خالص غير في الشغل . مالوش اي اهتمامات . الوضع ده كان مضايق نيرمين. في مرة بعد ما ايمن مشي من عندهم . نيرمين دخلت اوضتها تعيط ... سهام أمها لاحظت ... راحت لها.

سهام: خير يا حبيبتى.... في إيه يا نرمين.... هو ايمن قالك حاحة تزعلك؟

نيرمين بعصبية : يا ريت يا ماما يقول حاجة... دا بجم .. حجر... انا مش عارفة هنتجوز ازاي

سهام: يا بت طب ماهو بيتكلم زي الراديو معانا.. والواد محترم و ابن ناس طيبين .

نيرمين : ما انا عارفة بس صدقيني يا ماما مافيش اي حاجة بينا زي اي اتنين مخطوبين.. نسمع أغنية... يقول كلمة .. حتي لما بيكلمني عن الشغل بيبقي موطي في الارض .

سهام : يعني يا بت مفيش مرة كدة حب يعمل شقاوة ؟ هههههههههههه

نيرمين: خااااااااااااااااالص يا ماما.. أبيض خالص .

سهام : لأ كدة تقلقيني ... طب هكلم ابوكي علي رواقة كدة و نشوف حل . ماتقلقيش يا بت

.....

بعد يومين سهام لبست قميص نوم جديد و استعدت عشان جوزها .و نيتها أنها بعد ما يخلصوا تفتح معاه موضوع ايمن . المعلم شاكر دخل اوضة النوم طلع ع السرير.

شاكر: اقفلي النور يا سهام ..يلا تصبحي على خير.

سهام: يا راجل.. مش واخد بالك؟ دا حتي القميص جديد

شاكر: تصدقي ... انتي فايقة يا ولية ... عندي شغل بكرة من الفجر... مالبستيش ليه ده وانا صابح اجازة.

سهام مصدومة : حتي الاجازة بتقولى بكرة و يجي بكرة يجر بكرة... هي عادتك ولا هتشتريها.. نام يا معلم ... بس استني صحيح ...

شاكر : خير يا ستي .

سهام: انت عارف ان البت هتتحوز بعد شهر ..عازاك تبقي تتكلم مع الحج كرم يكلم ايمن يتلحلح كدة و يقول كلمتين حلوين للبت.

شاكر: يعني الواد خام و محترم . اروح اقوله احنا مش محترمين و عاوزينك تدلع لنا البت شوية ؟ انتي اتجننتي يا ولية ؟

سهام: حتي صفية مرات عمه مالهاش اي كلام معاه خالص .. طب نحلها إزاي يا شاكر ..دا الواد بجم مع البت .. مفيش اي ريق حلو .

شاكر: الواد محترم و شاطر في شغله.. و الكلام الفاضي ده مالوش فيه ... لو فتحتي معايا الموضوع ده تاني تكوني طالق يا سهام

سهام : خلاص خلاص. تصبح على خير يا معلم.

تاني يوم سهام قاعدة تفكر تحل الموضوع إزاي.. و بعد طول تفكير قررت تساعد بنتها و تحاول تحرك ايمن شوية .... مسكت الموبايل اتصلت بايمن .

أيمن: سلام عليكم

سهام : ازيك يا ايمن.. كنت عاوزاك تيجي تاخدنا نروح الشقة نشوف مقاسات الستاير

ايمن: حاضر يا ماما. هخلص شغل و اجي لحضرتك.

سهام: لأ يا ايمن.. اصل ورايا كام حاجة و عاوزة الحق اروح اشتري القماش.

ايمن: طب هروح استأذن الحج كرم و اجي.

سهام: ممكن اطلب منك طلب يا ايمن ؟

ايمن: اتفضلي يا ماما .

سهام: ممكن عمك مايعرفش انك جاي ؟

ايمن: طب ليه ؟

سهام : لو بتعزني و بتحبني ما تقولش .. اقولك قول انك رايح البنك تراجع حاجة.. اتصرف يا ايمن.

ايمن: هو انا ماعملتش ده قبل كدة .. بس حاضر.

سهام : حضرلك الخير يا حبيبي.

بعد ساعة ايمن وصل . سهام طلبت منه يقعد بحجة ان نيرمين جاية من مشوار و هتروح معاهم .

سهام: ممكن اعرف انت قلت لعمك إيه ؟

ايمن ابتسم: زي ما قولتي ... انا رايح البنك ... تعرفي اني خايف ؟ اول مرة اكدب.

سهام: يا راااااجل. يعني مفيش مرة كدة ولا كدة كدبة بيضة ؟

ايمن: لا خالص يا ماما

سهام: ليه ماتخافش منه ؟ هههههههههههه

ايمن: لا دا بترعب منه هههه .

سهام: يا لهوي ... هو انت يا ايمن صحيح ماكنتش شقي قبل كدة ؟

ايمن: شقي ؟ هههههههههههه تعرفي حاجة؟ ساعات كتير بتمني ابقي شقي .. بس عمي بقي ****يسامحه

سهام: يعني مفيش مرة كدة ولا كدة حتي وانت لسة مراهق قصدي

ايمن بحزن : مراهق ؟ هههه منين و إزاي ؟ بس خلاص بقي . اتعودت علي كدة و خلاص. تقدري تقولي انا شاب عنده خمسين سنة . ههههه

سهام : لأ يا ايمن . انت زي الفل . بس محتاج تبقي مدردح شوية... اممممممممممممم. ممكن تعتبرني أمك بجد ؟

ايمن: انا فعلا بعتبرك امي ... اقولك علي سر ؟ تعرفي ان طنط صفية زعلت مني لمل قولت لها يا ماما ؟

سهام اتاثرت بكلامه جدا .. دموعها نزلت .

ايمن : لا أنا آسف.. بس مش عارف انا مرتاح في الكلام معاكي يا ماما. ..

سهام : طيب بص يا حبيب ماما. دلوقتي ترجع شغلك و حاول تفضي نفسك بعد بكرة خالص و تعالي نقعد شوية لوحدنا .. نيرمين هتكون عند خالتها ٧شان بيشتروا شوية هدوم ... تعالي و طلع اللي جواك كله ... اتفقنا ؟

ايمن: بعد بكرة كويس .. حتي عمي كرم و عمي شاكر رايحين الموقع الجديد في الغردقة .

سهام : ما انا عارفة يا افندي.. هههههههههههه يلا من غير مطرود .. شوف شغلك .

ايمن : حاضر يا ماما.

قام وقف سلم عليها .. سهام خدته في حضنها ... ايمن وكي باس ايديها و مشي .

سهام قررت تتكلم مع ايمن و تحاول تخليه مدردح . فعلا في اليوم الموعود ايمن وصل الساعة ١١ الضهر.

سهام :ممكن يا ايمن ...عاوزة اعرف جوز بنتي كويس . يعني مثلاً.... معرفتش ستات..... بنات قبل نيرمين ؟

ايمن : لأ اعرف بنات و ستات كتير ...

سهام : كتير؟ زي مين يعني

ايمن: مثلا مرات ابن عمي . و حضرتك و طنط صفية و .........

سهام: هههههههههههه لأ مش قصدي... اقصد حبيت واحدة قبل كدة ؟

ايمن: حبيت؟ الحب بيجي بعد الجواز يا ماما لكن قبل كدة بيبقي غلط.

سهام: اممممممممممممم. طب بلاش كدة.......و انت مراهق مكنتش بتفكر في واحدة . تبص علي واحدة ..وانت عارف قصدي؟

ايمن: لا بصراحة ياماما

سهام : طب بلاش دي كمان ... امممممممممم هسألك سؤال محرج شوية.... انت عرفت انك بلغت إزاي ؟

ايمن وشه احمر قوي و اتلغبط معرفش يرد.

سهام: انا عارفة انه سؤال غلس .. بس عاوزاك ماتتكسفش مني يا حبيب قلبي.

ايمن بخجل : مرة كنت نايم و صحيت لقيت نفسي .. كدة يعني .

سهام: ايوة.. كويس.... طب تفتكر إنك حلمت ليلتها حلم شقي ؟

ايمن: ...... ايوة

سهام: طب ممكن تقول لي كان إيه ؟

ايمن مكسوف جدا: اقولك ايه يا ماما.... دا كان حلم وخلاص

سهام: طب مش كان في شقاوة في الحلم ؟

ايمن: ايوة

سهام: كويس.... الشقاوة دي بقي فكرت فيها تاني في حياتك ؟

ايمن : مالحقتش ... يومها بعد ما غيرت هدومي لقيت عمي دخل الاوضة عندي و ضربني قلمين و قالي لما يحصل كدة تاني القي اغسل حاجتك و قعد معايا بعدها علي يكرهني في الحاجات دي

سهام: طيب مش من وقت للتاني كنت بتحلم تاني ؟

ايمن : ايوة ...

سهام : سؤال محرج تاني معلش .... وانت بتحلم و تصحي كدة بيبقي احساسك وحش ولا احساس حلو؟

ايمن مكسوف : لا حلو أوي.

سهام : طب الإحساس ده مفيش مرة اتمنيت يبقي حقيقة ؟

ايمن : يبقي حقيقة ازاي بس ؟ ابقي صوره علي اليافطة ؟ هههههههههههه اصل الحلم دايما بشوف نفسي مع البنت اللي في يافطة الملابس الحريمي اللي في المحل اللي جنب الشركة.

سهام : هههههههههههه... طب مفيش مرة اتخيلت الحلم ده وانت صاحي ؟

ايمن : ساعات و كنت بحاول افوق نفسي .

سهام: امممممممم ... طب بص ... حط الهاند فري بتاع الموبايل في ودنك ... و شغل موسيقى هادية .

ايمن : حاضر .. اهو بس ليه ؟

سهام : ممكن تغمض عينك و تتخيل الحلم ده لحظة بس شغل الموسيقى بصوت عالي شوية .

ايمن بدأ يعمل كدة ... اتشد و بدأت المفاجآت..... ايمن زبه وقف ... سهام لاحظت و عملت نفسها مش واخدة بالها و بتبص في تعبيرات وجهه.

ايمن شال السماعات و فتح عينه ...

سهام: ممكن بقي نبطل كسوف؟

ايمن هز دماغه بالموافقة.

سهام: ممكن تقولي كنت بتحلم يايه؟

ايمن: كنت بحلم بنيرمين. وانا بحضنها ...

سهام : ممكن اطلب منك طلب ؟ ممكن تبقي تقول الحلم ده لنيرمين ؟

ايمن: معقول ؟ لأ لأ... اتكسف .

سهام: بص يا ايمن... البنت بتحب تسمع كلام حلو ... زي الاغاني ... حلم جميل.. كدة يعني... ممكن بقي تسمع كلام ماما ؟

ايمن ابتسم و هز دماغه بالموافقة.

ايمن: يعني هي مش هتضايق ؟

سهام : ههههه لا مش هتضايق طبعاً. اي واحدة ست يتحس بنفسها لما تسمع كلام حلو... حضن حلو .. لمسة حلوة.

ايمن : طب ما الحاجات دي صعبة.

سهام: صعبة ؟ اومال هتتجوز إزاي ؟ ههههههه

ايمن سكت و متضايق

سهام راحت قعدت جنبه علي الكنبة .... مسكت مسند الكنبة ...

سهام : خد يا ايمن المسند ده و تخيل كدة انه نيرمين و بوسها كدة

ايمن: هههههههههههه. إزاي... كدة ؟

ايمن مد بوزه بشكل مضحك و لزق شفايفه خبطها في المسند و رجع.

سهام : ههههه لا بهدوء و خليك حنين

ايمن راح بنفس البوز و لزق شفايفه المضمومة قوي و رجع تاني.

سهام ضحكت .. مسكت منه المسند قربته من شفايفها

سهام : بص كدة

سهام باست المسند بوسة سخنة و بدأت تفتح شفايفها و تطلع لسانها ... غمضت عينها و راحت للحظة .. جسمها سخن

سهام : شوفت ؟

ايمن كان متنح ... بس مشدود جدا و زبه وقف ...

ايمن : شوفت .. بس عاوز اسألك ... هو انا اللي هعمل كدة و لا هي اللي هتعمل كدة ؟

سهام : انتو الاتنين ... لازم زي ما انت تحس هي كمان تحس ... يعني ماتفكرش في نفسك و بس

ايمن قام وقف و مسك المسند و بدأ يعض فيه ...

سهام : لا يا ايمن مش كدة.

سهام وقفت قصاده ... اخدت المسند

سهام : غمض عينك يا ايمن

ايمن غمض عينه و سهام قربت من شفايفه .. مسحت شفايفها علي شفايفه ... مسكت شفته اللي تحت بشفايفها .. مشيت بشفايفها علي شفايفه كلها و بعدت عنه.

سهام : هاه ... فهمت؟

ايمن ساكت و متنح .. هز دماغه بمعني لأ

سهام: طب جرب انت كدة

ايمن حط شفايفه علي شفايفها ...و بس.

سهام : كدة .

سهام مسكت وشه .. شفايفها ماشية علي شفايفه ... قربت منه اكتر .... لزقت فيه . حست بزبه بيخبط وركها... سخنت زيادة.... بتبص في وشه

سهام: حاسس بايه ؟

ايمن : احساس حلو .

سهام: دي الشقاوة ... لس المفروض انك تحضن اللي بتبوسها ..

ايمن حضنها قوي ... زبه دخل اكتر بين وراكها

سهام: أيوة كدة ... كمان تمشى إيدك على ضهرها...

ايمن بدأ يحسس علي ضهرها: كدة يا ماما ؟

سهام: ااااه ..... امسك بقي اي حاجة طرية و انت حاضنها

ايمن ماشي بايده علي ضهرها... نزل لطيزها ... طرية اوى... مسكها قوي.

سهام: ايوة كدة..... ممكن كمان تبوسها من رقبتها.

ايمن راح لرقبتها ... بدأ يلحس فيها.... سهام سخنت اكتر.

سهام: دا انت اتعلمت اهو .

ايمن: ايه رأيك في الإحساس ده يا ماما ؟

سهام: حلو أوي... ممكن نقعد بقي ... مش قادرة

ايمن قعد و ماسك ايد سهام...

ايمن: عاوز تاني يا ماما.... ممكن؟

سهام قعدت علي رجل ايمن فجأة... وجها لوجه.. رجليها مفتوحة و راكبة رجلين ايمن حصان ... ايديها حوالين رقبته.

سهام : انا اللي عاوزة تاني .... وريني كدة هتبوس إزاي...

ايمن باسها بوسة فرنساوي زي الكتاب ما قال... مشي بايده علي رقبتها... نزل لبزازها ... بدأ يعصر فيهم .

سهام بتلعب فى شعره: اااااه . انت بتتعلم بسرعة اهو ...بس في حاجات بتاعة ليلة الدخلة عاوزة اطمن عليك فيها.

ايمن بيبوس رقيتها : لا دي بقي هو عارفها....

سهام : هو ؟ هو مين ؟

ايمن فك سوستة البنطلون : ده .

سهام مسكته بايديها: لا خبيه ... مش عاوزة اشوفه.

ايمن حرك ايده من عند سوستة البنطلون. طلع على وسطها.. لف ايده على طيزها... زقها عليه

زبه ... قام وقف و هو شايلها . شفايفه على رقبتها .... فضل شايلها و مشي بيها لغاية سرير اوضة النوم.... نيمها و هو فوقها ... مشي بايده علي وركها .... وصل لحرف الكيلوت و سهام مغمضة و مستسلمة... شد الكيلوت يقلعهولها ...

فتحت عينيها و الكيلوت عند كعب رجليها... شافت زبه ....

سهام: لأ قولت لك خبيه .. مش عاوزة اشوفه .

ايمن : اخبيه فين ؟

سهام بتشاور على كسها: انا عارفة بقي .. خبيه و خلاص.

ايمن نام عليها. رشق زبه ...

سهام: اااااااااح بيوجعني اوي.

ايمن: يااااااه . احساس جميل قوي .. احساس ايه الحلو ده

سهام: دا احساس النيك يا حبيبي ...

ايمن طبعا بحكم ان دي اول مرة ليه جابهم بسرعة.. بس بعدها بخمس دقائق. طلع سهام تاني و هو اللي علمها النيك إزاي.بعدها اتعامل مع نيرمين بطريقة أحسن و بعدها بشهر اتجوزوا...

و بعد شهر العسل سهام كانت تيجي عند نيرمين يوم و يوم عشان جوز بنتها ينيكها.

كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر

  • أعجبني 1
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...