القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

ديك البرابر ٧( نهاية البداية)


Bondo2

المشاركات الموصى بها

أمير في الجزء السادس ناك سماح اخت مرات أبوه و أتفق معاها ينزل لها كل ما الظروف تسمح ..

أمير تاني يوم الصبح صحي كالعادة علي صوت حنان و سعاد بيتكلموا عن وظيفة كانت حنان قدمت فيها و قبلوها في وظيفة مراقبة حسابات في شركة كبيرة بس فرع بور سعيد.. يعني حنان هتسافر في خلال يومين. و سعاد طبعا مش راضية و لما أمير سمع الحكاية كلها أقنع سعاد و حنان فعلا جهزت حالها و تاني يوم سافرت.

أمير بعد ما وصلها رجع لقي سعاد قاعدة لابسة قميص نوم و روب أسود بسبب الحر . كانت قاعدة حزينة [ATTACH type=full]7466[/ATTACH]

أمير لما فتح الباب و شافها قاعدة سؤحانة ،وقف يتفرج على جسمها شوية و بعد كدة راح قعد جنبها

 

[ATTACH type=full]7467[/ATTACH]

أمير: ايه يا ست الكل ؟ مالك كدة قاعدة حزينة

سعاد: حنان راحت وظيفتها و انت كلها يومين و تقول هرجع.. و أنا هفضل قاعدة لوحدي بين الاربع حيطان دول

أمير: مين قالك اني هسيبك يا ستي ؟ قاااااااعد على قلبك.

سعاد: صحيح يا أمير ؟

أمير: و هخليكي تنسي النكد كمان ... الموزة دي تقعد متنكدة يا ولاد؟ قومي قومي فرفشي [ATTACH type=full]7468[/ATTACH]

سعاد قامت و هي مبتسمة و أمير حضنها و شغل موسيقى هادية على موبايله و بدأ يرقص معاها [ATTACH type=full]7469[/ATTACH]

سعاد اتعلقت في حضنه. و بتبص في عينه .

سعاد: يعني مش هتسافر يا أمير ؟ يعني هتفضل هنا ؟

أمير: مش هسيبك بقولك يا ماما يا حبيبتى

سعاد: حلوة اوي حبيبتى دي ... احضني قوي و قولها تاني.

[ATTACH type=full]7470[/ATTACH]

أمير حضنها أوي و لف بيها... قعدها تاني ع الكنبة... اتشد ليها قوي ... بدأ يبوس رقبتها ... سعاد متحاوبة قوي معاه.

سعاد: احضني قوي يا حبيبي.......

أمير اتشد اكتر .. زبره وقف هيطلع من البنطلون... بدأ أمير يفك السوستة و يحرر زبره [ATTACH type=full]7471[/ATTACH]

راح على شايف سعاد يبوسها .. سعاد اتجاوبت معاه .. مسك أيدها يحطها على زبره.و سعاد في دنيا تانية....

[ATTACH type=full]7476[/ATTACH]

سعاد: لأ يا أمير... إحنا بنخرف .... أنا امك ... أيوة مش اللي خلفتك .. بس برضه أمك.

أمير: يعني لو مش أمي كنتي سيبتيني ابوسك؟

سعاد: مش عارفه... وسع لي لو سمحت اقوم .

سعاد قامت وقفت و أمير قعد مكانها.. زبره واقف ....و هي عينيها هتاكله .

[ATTACH type=full]7478[/ATTACH]

أمير مسك ايديها.

أمير: جاوبيني يا ماما... أنسي اني ابن جوزك... لو انا مش ابن جوزك كنا كملنا ؟

سعاد مش شايفة غير زوبر أمير الواقف...امير شدها.. نزلت قصاده علي ركبتها

[ATTACH type=full]7473[/ATTACH]

سعاد: مش هينفع... انا تعبانة آه. بس مش هينفع

أمير: ما أنا قولتلك أنسي انا مين... شوفي ده كدة..... مش نفسك فيه... بصي كدة [ATTACH type=full]7474[/ATTACH]

سعاد: انا مش عاوزة ابص ... انا عاوزة حاجة تانية.

سعاد مسكته قوي .

سعاد: لأ لأ.. انا داخلة اوضتي.

سعاد قامت ؤاحت اوضتها و كان أمير ماشي وراها و بيقلع ملط و هو ماشي ....

دخل الاوضة وراها

[ATTACH type=full]7479[/ATTACH]

سعاد: أمير.... أنا على آخري ... ارحمني انا بقالي كتير محتاجة ده..

أمير: ماتخافيش يا ماما.. أنا هريحك. صدقيني .. تعالي في حضني بس.

أمير نيمها ع السرير و نام حنبها [ATTACH type=full]7475[/ATTACH]

سعاد: يااااااه يا أمير... واحشني الإحساس ده أوي.

أمير: احساس جميل أوي و هو في ايدك كدة.

سعاد: هو إيه اللي في أيدي ده ... يا لهوي عليه... ناشف اوي أوي يا واد يا أمير....بقالي كتير ما مسكتش .[ATTACH]7477[/ATTACH]

أمير بدأ يمشي ايده قلعها الكيلوت و سعاد سايبة نفسها.. بدأ يمشي ايده علي زنبور كسها ....و سعاد بتدعك في زوبر أمير.

سعاد: اااااااااح بيوجعني اوي اوي يا أمير.

أمير: الف سلامة عليه... انا هريحه خااااااااااااااااالص

سعاد: هتريحه ازاي يا حبيبي.

أمير: هنيكو ....

سعاد: ااااااه...يا خراااااااابي ... كلامك بيسيحني... بيخليني اجيب ... حتي شوف حظة بصباعك .. هتلاقيه مبلول خااص

أمير: امممممممممم ...هو إيه اللي مبلول يا ماما.

سعاد: مش هقول يا كسمك .. ههههههههههه.

أمير: أيوة ... اااه ... بتقولي يا إيه ؟

سعاد: يا ..... كس. ...... امك.

أمير: احلي كس ... سخن ... احلي كس .... عاوز ... يتناك .. و انا .. هنيكو بزبري .... اهووووووو [ATTACH type=full]7472[/ATTACH]

سعاد: اااااااااااااااااح ....اااااااااه... أوي يا أمير... نيك أوي.... اااااااااح يا كسي....

أمير: امممممممم.... أحلي كس يا سوسو

سعاد: ايوة يا أمير... يلا يا حبيبي.. نيك سوسو في السوسو .... أيوة... اااااه .. نيكني.... نيكني أوي....

زبرك كبير و حلو...

أمير: ااااه ... دا كسك انتي اللي منشف زوبري .... ياااااااهووووو ... كسها معسل .....

أمير فضل ينتع في سعاد ساعة وشوية ... كان بيتحكم في نفسه .. مش عاوز يجيب من المتعة اللي شافها من سعاد و منيكتها معاه ... .

من يومها أمير قرر يفضل في مصر و صفي شغله قرة و عمل مشروع و جاب حنان تشتغل معاه .

فضل مواظب علي زيارات أميرة و سماح و سعاد و كدة كدة حنان معاه في كل وقت ... بس امير بقي الراجل الوحيد في الببت . و بقي حاسس بجد انه ديك البرابر.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

النهاية

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...