القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

اللقاء الاخير عندما قال اخر مره هتشوف زبي (قصص نيك خولات)


المشاركات الموصى بها

(النهايه)

بعد ان مارسنا الجنس بشراهه وبعد ان قذف كل منا بداخل الاخر في سابقه هي الاولي من نوعها انها اول مره يخرج منيه في طيظي واول مره اخرج مائي الساخن في طيظه اخرجنا حممنا مرتين مره في طيظه ومره علي صدره

لم اكن اعرف انه اللقاء الاخير

قال لي معلش دي اخر مره هتشوف فيها زبي وطيظي انا اخت قرار معنتش هعمل كده تاني وخدني في حضنه بحنان وطيبه جامده وباس راسي وانا من هبلي عيطت

وبعد مخرجت من عنده اول كلمه جت في بالي معلش مسير الخول طيظه تجيبه

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,

كأن شئ لم يكن

جرح بسيط في ذراع الحاضر العبثي

والزمن يسخر من ضحاياه

(البدايه)

الاوله اه

التانيه اف

التالته احو

اتصل عليا عايز اشوفك الان رحتله وانا حيحان علي الاخر نفسي في حضنه الدافي وانا شرقان في زبه الجامد وطيظه الاجمد بجري في الشارع زي الاهبل عشان مضيعش وقت

ادخل عليه نبدء بالتعريه اخدني في حضنه وبدانا نقلع بعض الهدوم بقينا عريانين

شئ غريب هذه المره نفس الطقوس الخاصه بنا لاكن هذه المره تختله شئ لم اشعر به من قبل وكان جسده يريد ان يخبرني يريد ان يحزرني

احذر انها المره الاخيره

نذوب سويا في حضن طويل نتبادل القبلات الساخنه ما اجمل شفتيه الورديه امتصه شفتيه اذوب في حضن دافئ يضمني الي صدره بشده .

فضلنا كده لفتره لم اعرف مدتها .

نمت علي ظهري ونام فوقي بالعكس ذبه عند فمي بمصه وزبي عن باه بيمصه

ذبه !! زبه ده حكايه ؛

زب مجنح

في الطيظ يسيح

يقذف منيه للامام

يقود جموح من الذبور

يشق الطياظ

منيك يا زب

يشرح

ويمنح

فرحتنا حين نقذف

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مهما احترت ومها عملت مش هعرف اوصف زبه او طيظه اوجسمه الي انا حافظ كل حته في جسمه عارف عدد شعر صدره وكل اماكن الجروح الي حصلته وهوه صغير حافظ عددها

 

بلعت بيوضه امص فيها امص كل ما يصادفني كل ما يصل اليه لساني كم اعشقه

لقد تعرفنا سويا علي هذا العالم لقد نشانا سويا نفحص اجساد بعضنا لقد كان بلوغنا سويا

انا معرفش حاجه في الدنيا هو مش عرافها دي عشره جامده

بس قال اخد القرار ينهي كل الي حصل ينهي المشوار قال سايبك وخايف قال اخد القرار ينسي كل الي حصل ,

مصيت زبه بشراهه كطفل وليد بيرضع من امه قذف شويه في بقي وشويه علي صدري وانا كمان جبتهم علي سدره وعلي جسمه

اعدنا نلعب ونمسح جسمنا في جسم بعض وخد عشرتك يا خول ونشتم بعض وضحكنا جامد

نط فوقي وقد يبعبصني شويخ انا وطيت بدء يمص طيظي انا بحب اتناك الاول اكل طيظي بلسانه ناكني بلسانه قبل ميدخل زبه انا صرخت الحركه دي بتلهلبني صرخت دخله باه نكني بسرعه يلا مش قادر رد اسكت يا خول سبني انيكك براحتي ده انت هتتفشخ النهرده بل طيظي بلعابه بدء يلعب في خرمي راس زبه عنده اسلوب مميز في النيك يلعب بزبه علي طيظي يحك زبه في طيظي وعلي الخرم

دخل الطربوش يدخل براحه وحده وحده لحد مدخل زبه كامل بدء يدخل ويخرج بسرعه اح السرعه الاحتكاك يولد الحراره طيظي تشتعل اه

مد ايده مسك بزازي يشدني منهم وانا ارجع عليه اكتر فضل ينكني وانا اصرخ واتاوه وضحك فتره كبيره نغير الاوضاع رفع رجلي علي كتفه وبدء يدخل

خلص وقالي انا هجبهم جواك

استغربت طول عمره مش بيرضي بيجبهم عليا بري وافقته من باب التغيير اشطه اضربهم في طيظي لسه مخلصتش الكلمه انفجرت ماصورت اللبن جوي طيظي

شور جميل شعور رائع حاسس بنبضات زبه جوايا حاسس بيه وهوه بيضربها جوايا شدست بطيظي عليه عشان اعصره حاسس بنبضات قليه في طيظي واو

خرج زبه ومسحه في طيظي ونام علي بطنه نطيت عليه بهذرا يا مفتري فشختني قعدنا نضحك ونهزر شويه

نزلت علي طيظه ابوس فيها وامصله خرمه واو ما اجمل طيظه ملبن طيره وجامده واجمد حاجه فيه انه نضيف جدا وموسوس بينضف نفسه كويس اوي بمص طيظه وانا متطمن

مسكت زبي ومشيته علي طيظه حسيت انه اترعش كده قعت اكرر الحركه دي عمال يقول اه اح وانا امشي زبي علي خرمه دخلت الطربوش وبدات انيكه ادخل واخرج الطربوش بتاع زبي بدء هوه يرفع طيظه عشتن زبي يدخل اكتر دخلت زبي كله في طيظه بحب الشعور لما زبي يختفي في اعماق طيظه الشهوه في زروتها فتحت طيظه تضيق ادخل زبي اكثر انيك فيه وادخل زبي واخرجه وهو تحت يدي يتاوه ويصرخ ويحاول الفرار لاكن انا جسمي اكبر منه اتملك جسمنا متصل ببعض احصنه وانا زبي في طيظه لحد مجيت اجبهم قلتله انا هجيب اللبن قالي هاتم جوي طيظي خرجو في طيظه وهوه عمال يتلوي وتاوه خلصت وسبت زبي يحرج براحته واترميت في حضنه ونمنا سوي قال انا كنت حابب المره دي تبقي مميزه ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,

قررت الابتزال في الوصف فالموقف كله عبث في عبث

  • أعجبني 1
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

  • 1 شهر لاحقا...
اسلوب شيق وجميل وتمتلك بعض المرادفات المثيرة لكنك مضطرب وتهرب منك التفاصيل ولا تستطيع ان تمسك الموضوع في سرد متناسق .. حاول تستفيد بمهاراتك اكثر باضافة التفاصيل ولكن في سرد مترابط ولا تدعي الافكار تتزاحم علي راسك فتهز بيان قصتك
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...