القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

اغتصاب جماعي طيزي في مطروح,(قصص سكس لواط)@!!!!!


المشاركات الموصى بها

ازيكم عاملين ايه

الي متابعني كويس عارف اني بنزل لكم قصص حلوه هنا لتجاربي الجنسية

بس بقالي كتير مش بنزل قصص

دا لاني بدور علي زب حلو يكيفني ويعيشني شويه ههههه

المهم خلونوا احكيلكم حكاية نيكة مطروح دي

ما انا لازم اتناك في كل بلد اروحها ههههههههه

طيزي بتجننهم كلهم هههههه

كنت زهقان وقررت اسافر واغير جو واخترت اروح مطروح

دورت علي النت وحجزت شقة في عمارة حلو

شفت صورها كانت جميلة جدا

المهم وصلت في اليوم الي اتفقت فيه مع الي بياجر الشقة

واستلمت المفتاح ودخلت فضيت الهدوم في الدولاب

ودخلت اخد شاور

كنت هجت علي الاخر

طول القعدة مع السمسار عمال بجننه وادلع بطيازي قدامه واوطي اعمل نفسي بتفرج علي الشقة وكدا

حسيت عينيه هتاكل طيزي اكل

خدت منه المفتاح وقلتله تمام علي الشقة ولو في شامبو في الحمام وشاور جل عشان اخد شاور

قالي كل حاجة موجودة جوي

طبعا انا بديله اشارة اني هدخل اقلع ملط

وبتخيل لو معاه نسخة تانية من المفتاح ويطلع

يفتح علي الحمام ويرشق زوبره في طيزي ويغتصبني هههه

بس حصل الي مكنتش اتوقعه ابدا

دهلت الحمام وفعلا حسيت بتكة فتح باب الشقة

قلت حلو ووقفت وانا مدي ظهري للباب وموطي

علي اساس انه ييجي يلاقي طيزي قدام زبه علطول

وفتح الحمام بجد

بس لقيت السمسار داخل مع اتنين كمان

منهم واحد اسمر

انا اتخضيت بجد واترعبت

قالي متقلقش انا بعرف الي بيحبوا يتناكوا زيك كدا

ودول هيمتعوك معايا متخافش

اختار واحد يعشرك الاول

قلتله عاوز الاسمر دا

ودخل معايا الحمام ورديت الباب زي ما كان

وحسيت علي زبه علطول لقيته ناشف اوووي

مهو كان واقف قدامي وانا عريان ملط وطيازي بتترج

وهاج بقي وكدا عليها هههههه

طلعت الزوبر بتاعه من البنطلون وفضلت ادعك فيه بايدي شويه لحد ما وقف كويس

وفضلت امصمص فيه بقي لحد ما راس زبه اتنفخت وقالي مش قادر هجيبهم

قلتله هو انت هنا عشان تحوشهم ههههه ما تجيبهم في بوقي وهديك طيزي تديني زوبر كمان

وفعلا نزل اطعم واسخن لبن شربته في حياتي

واديته طيزي وبعدت الفلقتين بايدي وانا نايم علي ضهري

وكنت هموت وهو بيدخل زوبره الطخين في طيزي فرتكها

وفضل ينيك بسرعه وهو عمال بينهج

كان كبير في السن ممكن حاجة واربعين

لحد ما جابهم في طيزي

وفتح الباب وخرج وخرجت وشاورت لتاني زوبر هيركبني

ونمت في الصالة علي جنبي وقلتله تعالي نام ورايا ودخل زوبرك في طيزي وقلت للتالت طلع زوبرك امصهولك

وفضلت في دنيا تانية

بين مصمصة زوبر صغير جميل

وزوير متوسط وتخين محشور في خرم طيزي ماليها

وعمال يدخل ويخرج في خرم طيزي

فضل كدا لحد ما اللبن فار في زبه ونطرهم في طيزي

والتاني خليته يجبهم علي وشي

وبعدين خليتهم يبدلوا الي كنت بمصله رشق زوبره في طيزي بسرعه اووووي كانه ما صدق هههههه

والتاني اداني زبه امصمصهوله كان تعب شويه

نمت بقي علي ضهري المره دي

وعمال بتوجع والاهات بتطلع مني للسماء ههههه

وكل ما اقول اه الاقي زوبر لاخر واصل لاخر خرم طيزي

كيفوني علي الاخر

ونزل لبنه في طيزي والتاني شربت لبنه لما نزله في بوقي

ومشيوا

وقعدت ٣ ايام كلها اتناك من ال٣ ازبار دول

لحد ما روحت ومكنتش عاوز ارجع اصلا

احكولي عجبتكم القصة؟

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...