القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

انا سالب

عضو
  • المساهمات

    2,312
  • تاريخ الانضمام

  • تاريخ آخر زيارة

  • فازت أيام

    3

كل ما تم نشره بواسطة انا سالب

  1. انا اسمي سمسم القصه ده حصلت معايا من حوالي 10 سنين انا كنت شغال في مطعم علي النيل والمطعم ده كان بيجي في خلايجه كتير وفي مره زبون من الكويت كنت انا الي شغال علي الترابيزه بتاعتو وهو كان قاعد مبسوط من الخدمه وفتح كلام معايا وقالي مش عايز تسافر الكويت تشتغل هناك الفلوس احسن قلتلو ياريت فقالي انو بيعمل مقابلات عشان هايفتح مطعم في الكويت فقالي هات ورقك واعملي cv وتعالي بكره الفندق اديه ملي قبل ما اسافر عشان احنا خلاص بنختار الناس الي هاتسافر فروحتلو فعلا تاني يوم الفندق طلعتلو الغرفه بتاعو عشان اديلو أوراقي زي ما طلبها مني قابلني كويس وسلم عليا دخلت وهو قعد يسألني في حجات عن الشغل وانا اجاوب وقالي ثواني هاجيب حاجه نشربها قام جاب بيبسي وفضاه في كاسات وجا بيده لي وقع منو علي هدومي هو طبعا كان واقف وانا كنت قاعد فالبيبسي وقع علي من اول راسي لحد فخادي وبللي القميص والبنطلون وانا يومها كنت لابس هدوم فاتحه والبيبسي بقعها جامد هو بعدين قعد يتأسف لي وقالي ادخل الحمام اقلع الهدوم ابعتها المغسل تتنظف ويجيبوا بسرعه مكانش في أي حل تاني فدخلت الحمام وقلعت الهدوم واديتهالو من ورا الباب واحنا كنا ساعتها في الصيف وكنت لابس اند وير سبعه ومكنتش لابس فانله وقالي اخرج من الحمام تعالي نكمل كلامنا انا قلتلو ما ينفعش انا بالبوكسر بس قالي ايه المشكله احنا رجاله زي بعض فسمعت كلامه وخرجت قعدت جمبه علي الكنبه نكمل كلام اول مشاف جسمي حسيتو برق ووشو احمر قعد يكمل اسأله في الشغل وشويه شويه قعد يقرب مني وحط ايدو علي فخدي انا جسمي اصلا ناعم مفيهوش شعر لقيتو بدأ يحسس عليا مش عارف انا كنت خايف في الأول بس بعد كده بدأت اسخن واسيبلو نفسي لقيتو بيقولي جسمك جميل قوي وفجأه راح بايسني في بوقي وقالي انت أروع جسم شوفتو في حياتي وانا لقيت نفسي جسمي ساب وسيبتلو نفسي ولقيتو بدأ يقلع هو كان رفيع ومشعر جدأ وعندو شنب وباس كل حته في جسمي وبعدين خلاني امصلو بتاعو كان ناشف قوي وطويل انا سيحت خالص في ايدو وهو كمان مصلي بتاعي وقعد يضربني علي طيزي بأيدو وقالي انو بيحب كده ولعبلي في خرمي بصباعو خلانا مش قادر امسك نفسي من الهيجان بس حاول انو ينكني وانا مقدرتش استحمل الوجع حاول كذا مره بس كنت بصوت وهو خاف لحد يسمعنا من بره فقالي خلاص نعمل سوفت بس من غير ما يدخلو وقعنا نبوس في بعض ونمص لبعض لحد ما جاب لبنة علي وشي وانا كمان جبت علي جسمة وبعدين دخلنا استحمينا والهدوم جت ولبست ومشيت
  2. كيلوت اختي نوجا اختي الاصغر من بين 5 بنات ثلاثة اكبر مني ومنى ونوجا اصغر مني ونوجا الاصغر مزة جامدة قوي، بشرتها بيضاء جدا، كسها بجد لونه وردي، طعم كل حاجة فيها او منها يهوس، يجنن، يخبل لبنها،، بولها،، عرقها،، كتبت عنها كتيرفي قصص سابقة، وعن جوزها رضا، اول واحد ناكني لما كنا جيران نسيبنا من التاريخ وندخل فيدلوقتي جوزها كلمني اروح لهم، عادي روحت وكنت لابسة بانتي وبرالونهم أحمر ستيان وكيلوت زي ما بحب أقول قالي انه هايج وان اختي عليهاالبريود وانه عايزنيني اقول قدام الاولاد اني حدخل اريح شوية في حجرة النوم،،،واستناه دخلت قلعت دخل عليا لقاني بالستيان والكيلوت هاجقوي المهم مصيتله كالعادة ورضعت منزبره ونزل اللي بينزلوا الاول دول في بوقي ونيمني على بطني وركبني وقعد يفرش وانا هجت قويخصوصا انه كان بيفرشني على الكيلوت كيلوت مراتي وكان هايج قوي عليا ، ويمكن علىكيلوت مراتي المهم جابهم وغرق طيزي وظهريوالكيلوت طبعا وقام من عليا،،، فوجئت لقيتاختي واقفة وبتضربه على ظهرة وبتقوله ارتاحت يا دكر وقالتلي وانتي يا مزة طبعاهايجة اتكسفت شوية، قالتلي قومي خديشاور بلاش تسوقي كدة دخلت اخدت شاور ولقيتها جابتليكيلوت من بتوعها وقلتلي البسي ده بدل كيلوت رورو اللي غرقان لبن فعلا لبست الكيلوت بتاعها،،ونزلت روحت به، ولما دخلت البيت خبيته علشان مراتي وكدة يعني،،، معلش كل دي مقدمة، كان في واحد بنتكلم هنا من نسوانجي،شاب اقل من 20 سنة وهايج وعايز يتناك وببيبعت صور طيزة في اوضاع مختلفة، لقيتنيبقولة ، هو مفيش صور لحمامتك؟ قلت كدة بتريقة،،،،، بعد شوية لقيته بيبعت صور لوحتني قلتله دة زبر بجد، قالي طبعا زبر بجد قلتله نتقابل بكرة ووافق وقالي موافق وجالي فعلا الاول كنت لابسة قميص نوم اسود قصير وكيلوت فتلة اسود مصيت و رضعت زبرة كتير جداااااااااااا وناكني كتيرقووووووووووووووي بجد جامد طحن فشخني بمعنى الكلمة وجابهم بعد اكتر من ساعة فيا وكملنكمل عادي قلتله طيب خد نفسك شوية كنت بشرب فودكا ولافة سجاير ومتخدرة علشان كدة قدرت استحمله وقمت لبست ستيان وكيلوت لونهم احمر المهم لقيته لسه هايج قمت امص شوية لقيتة واقف قوي مع انه لسة جايبهم فيا قلتلة طب عايزني ازاي نيمني على ظهري ورفع رجلي وزغدة فيا فشخني تاني وقعد ينيك ويبدل في الوضاع اكتر من ساعة تاني جاب مرةتانية وكمل عادي وانا بقول يا بت استحملي انتي الاكبر وانتي الخبرة وبتتناكي منزمان وهو زي ما هو بينيك ويبدل في الاوضاع قلتله ابوس رجلك خلص قالي تعبتي،،، قلت لأ انا معاك بس عايزاك تخلص كمل نيييك فيا بكل الاوضاع وانا جبتهم على نفسي زيالستات وقام اخذ شاور وما قدرتش اقوم اليفه واحميه المهم خلص ونزل كنت قلتلة يبعتلي صور زبره، ومن غير تفكير بعتهم لاختينوجا، وتاني يوم جالي عمل واحد سريع ساعة كدة يعني بس كنت لابسة كيلوت اختي نوجا وجابهم فيا ده حصل من ساعة، حقولكم اللي حصل بعد كدةبااااااااااااااااي تـــــوتـــــا
  3. اول حاجة انا حابب اعرفكم بنفسي انا سيف ، انا عندي 20 سنة و في كلية هندسة بس من و انا في اعدادي كان عندي ميول للرجالة مع اني كنت محترم و شاطر و عندي اصحاب و اصحابي لما كانوا بيتكلموا عن البنات كنت بحس اني معنديش انجذاب للبنات و حبقى اقولكم ليه بس في وقت تاني ، دلوقتي انا دخلت تالتة اعدادي فرحت لمدرس جديد اسمه عمر كان مدرس ماث و كان بيروح الچيم و هو طوله بتاع 185 سم و عريض و عنده دقن خفيفة و عنده 30سنة و لونه خمري و مان دايماً بيجي الدرس بالترنجات و لبس الچيم و كان بيبقى شكله مز فشخ مز فشخ و كان عنده سكرتير مز برضه ، كان نفس طول سير عمر بس اعرض منه شوية و لونه ابيض و لبسه كان حلو ، نسيت اوصفلكم نفسي انا كان طولي 172 سم و لوني خمري وجسمي كان شكله حلو و طيزي كانت مدورة شوية و حلوة اوي و كنت بحط فيها صباعي او القلم بس مجربتش حاجة تانية ، اسف اني طولت في التقديم. نبدأ بقا اول ما دخلت اوضة الدرس علشان احجز ملقتش حد غير السبر فقولتله انال فين باقي الناس قالي لسا مجوش و مكانش فبه الا انا و هو و مان بيشرب كوبايك شاي ف و انا و انا بديله الفلوس ايدي خبطت في الكباية بالغلط و قعتها على بنطلون الترنج بتاعه فانا طلعت مناديل من جيبي و وطيت شوية علشان انضفله البنطلون فحسيت ان السير بيبصلي جامد فقمت واقف و قولتله معلش مكنش قصدي يسير قالي ولا يهمك عادي يسيف فراح الحمام فرحت وراه و دا كله و انا بتأسفله و هو كان بيبل البنطولن ماية فبصيت على بتاعه لقيته كبير نيك ولا زب حمار فسرحت و انا ببص عليه فاخد باله و لقيته بيعدل بتاعه و بيقولي يلا علشان نكمل فقولتله ماشي و اليوم عدى عادي و كان الدرس بعديها بأسبوع فالاسبوع عدى و جه معاد الدرس فلبيت بنطلون كان مظبوط عليا و مبين طيزي الحلوة و لبست تيشرت قصير شوية و رحت الدرس فعديت عالسمرتير علشان ياخد الغياب فلقيته بيغمزلي فمفهمتش هو غمزلي ليه بس عدتها و دخلت الحصة و طول الحصة السير مان باصص عليا بس انا عملت نفسي عبيط و كان فبه سؤال مش فاهمه فقالي استناني اخر الحصة حشرحولك فاستنيته لحد مخلص و كان الكل مشى بما فيهم السكرتير فقعدنا على كرسين جمب بعض فبصيت على بتاعه و لقيته بارز من البنطلون فاخد باله اني ببص على زبه فلقيته قفل الكتاب و بصلي و قالي حلو قلتله هو ايه قالي الكتاب فضحكت كدا و قولتله جداً فقالي تحب تشوفه قلتله احب اوي فلقيته طلع بتاعه و هو قاعد على الكرسي احا على حجمه كان كبير فشخ و هو نايم فنزلت على ركبي قدام زبه و قعدت العب فيه بأيدي و "قعدت العب في بتاعي برضه"بعدين حطيت الراس فبقى و قعدت امص فيه فلقيته ماسك راسي و حشر بتاعه كله في بوقي لدرجة اني كنت حتخنق و قام مطلع اخد نفسي و دخله تاني و قعدنا كدا يجي تلت ساعة و بعدين قالي انه حيجبهم فقولتله هاتهم على وشي فجابهم على وشي و في نفس الوقت قمت جايبهم فقعدت على الكرسي و بوست السير من بوقه و قعد يبوس في رقبتي و ودني و اتفقنا ان محدش يعرف حاجة عن اللي حصل دا و قومت بايسه من برقه و لبست و مشيت لسا فيه باقي للقصة حبقى اكمله في التعليقات بس محتاج😚🥰
  4. قبل احداث القصة ديه كان اسمي منير و كنت متجوز جديد و مراتي اسمها نهاد و ده اسم علي مسمي لان بزازها كانو كبار و مشدودين و جسمها كان جامد و طيزها كبيرة. انا كان جسمي قليل و قصير و و مش رياضي خالص لدرجة ان صدري ناعم و عامل زي بزاز البنت الصغيرة و زبري كان صغير و هو واقف 6 سنتي و هو نايم 3. مراتي قبلت تتجوزني لأني غني و وارث فلوس كتير. مراتي كانت خبرة قبل الجواز و لما كنا بنخرج مع بعض كانت بتودينا أماكن مفيهاش حد بحيث نعرف نلعب براحتنا و كانت هي الي بتبدأ باللعب. تحط أيدها علي طيزي و انا معدي. تحسس علي زبي من فوق الهدوم. في يوم قعدت تلعب فيه لحد ما وقف و بعدين فتحت البنطلون و طلعته و فضلت تمص فيه لحد ما جبتهم. يوم تاني علمتني امصلها كسها. بس عمرها ما حاولت تخليني انيكها بزبري. انا كنت فاكرها عايزة تستني لبعد الجواز بس بعد كدة عرفت انها متناكة و زبري صغير ميكيفهاش. بعد الجواز طلعنا شهر العسل في نفس اليوم و مراتي قررت مروح جزيرة مش معروفة في امريكا الجنوبية. و خلتني احجز في فندق في الجزيرة ديه و لما وصلنا اكتشفت انها جزيرة فيها شواطئ عراة و فيها قبائل بدائية عايشين في عمق الجزيرة و بدائيين لدرجة ان معندهمش هدوم و مفيش جواز كل رجل و ست بينيكو بعض في اي وقت. و الجزيرة ديه معروفة ان فيها نباتات لو أتاكلت بتعمل حالة هياج شديدة. اول ما وصلنا و رحنا الفندق مراتي سالت في الفندق و اشترت من النبات ده. و طلعنا الاودة و اكلنا وجبة كبيرة و بعدها اكلنا النبات ده و كانت ليلة دخلتنا. بعد ما اكلنا النبات بنص ساعة جالنا حالة هياج مش طبيعية. لدرجة اني مكنتش في وعيي و من كتر الهياج كنت مستعد اخلي مراتي تعمل اي حاجة بس اجيبهم. الأول مصتلي لحد ما جبتهم. و بعدين نيمتني عالسرير علي صهري و ركبت علي زبي و مفيش دقايق و كنت جايبهم في كسها. بعد كدة قلبتني علي بطني و بدات تدلك جسمي كله لحد ما وصلت لطيزي. و بدات تلحس فيها و تلعب في زبي في نفس الوقت و اول ما زبي وقف جامد و مبقتش مستحمل راحت مصة صباعها و حطيته جوة طيزي. اول ما زهقت بطلت تلعب في زبي. قلتلها كملي. قالتلي يا اما تسيبني العب في طيزك يا انا مش حتحيبهم. فوافقت و فضلت تلعب فيها لحد ما جبتهم. و طول الليل فصلنا ننيك بعد. و انا اتعودت علي موضوع نيك الطيز و عجبني لدرجة ان اخر مرة جبتهم في لليلة ديه جبتهم من غير ما تلمس زبي بس من نيك طيزي. حكمل بكرة
  5. مقدمه فى الاول انا اسمى سامح عندى 40 سنه انا قبلت رجاله جى كتير فى حياتى حاحكليكم عليهم كل واحد فى قصه منفصله بالترتيب اول قصه حصلت وانا فى ثانوى الكلام ده كان فى فتره التسعنيات كانت الدنيا تمام جدا اخر انحراف للشباب اللى فى سنى اننا نلعب بلياردو فى صاله مشبوها مثلا او نشرب سجاره فى الحوش انا علشان جسمى عريض وطويل كنت عامل شله كبيره فى المدرسه محدش كان بيقدر يجى علينا كنا زى العصابه كدا كلنا بنجمى بعض وفى نفس الوقت انا اللى بمشيهم كنا فى الفصل برضو بنخاف من المدرسين والدنيا كدا علشان وقتها كان المدرس ده رمز ومها كنت صايع فامينفعش تغلط او تعمل حاجه مع الاكبر منك كان الشاطر فى الفصل بيقعد قدام علشان لو بيتسال انا وصحابى كنا فى الدسكات اللى وراه مالناش دعوه بحاجه والمدرسين عارفين احنا بهايم فى التعليم فامحدش بيسالنا على حاجه وساعت لما يبقى فى مواجه من الادراه كان المدرسين ينزلونى انا وصحابى الحوش خدمه لم الغياب وكدا علشان منفضحهمش وبصراحه كان اريح حاجه كدا وفى يوم كنت انا وصحابى على السلم بين الادوار الحته دى كانت مخفيه محدش بيحس بينا غير لو الجرس بتاع الحصه ضرب والمدرسين خرجوا من الفصول فا اعدنا انا وصحابى بشرب سجاير وبنهزر بصوت واطى فاجيه الواد ايمن قال) ايمن/ماتيجوا نعمل مسابقه انا/(ودى كانت حاجه عاديه بنا احنا كل يوم بنعمل مسابقه مره مين يشرب الحاجه الساقعه على بوق واحد او مين يجيب تباشير من مدرس من غير ماياخد باله وكدا بس المره دى ايمان قال حاجه غريبه)مسابقه ايه ايمن/نشوف مين زبه اكبر انا/ايه ياعم العبط اللى بتقوله ده ايمن/ياعم اهو بنضيع وقت ولا انت خايف ولا ايه انا/حاخف من ايه ياروح امك (دى كانت اكبر شتيمه ممكن تقولها) نادر/اهدى يا عم وبلاش الفاظ وحشه احنا برضو صحاب انا/ما انت شايف بيقول ايه يا نادر نادر/خلاص يا ايمن نشوف حاجه تانيا ايمن/ياجدعان مالكم قلبتوها جد اوى كدا ليه ..ما احنا بنهزر على طول واللى خايف مايلعبش انا/لا مبخفش يا ايمن وانت عارف انا موافق نشوف كلنا مين زبه الاكبر ايمن/ايوا كدا يا زعيم واللى حايكسف انا حاديله الصوره دى(طلع صوره ورق من جيبه لممثله اجنبيه بالمايوه واقتها مكنش فى نت كان اخرنا صوره فى المجلات وكدا فادى كانت حاجه جامده اوى ) نادر/ يا ابن الايه ...جامده اوى دى انا/(كلنا طلعنا ازبرنا انا ونادر وايمن وكان معانا مجدى ) مجدى/ انا مش لاعب ايمن/ليه انت كمان مجدى/ياعم الجو ساقعه وانا عايز ادخل الحمام لو كلعته ووقف ممكن اغرقهم والحصه خلاص قربت تخلص حانعمل مشكله على الفاضى ايمن/خلاص براحتك (المهم لعبنا والكل بص على الصوره وحالب زبره علشان يقف وفى الاخر نادر اللى كسب كان معانا مسطره ونادر كان اكبر منى انا وايمن بنص سنتى واخد الصوره ابن المحظوظه ) انا/مبروك عليك يا جزمه نادر/ حبيبى لما تبقوا عايزين تقيسوا تانى كلمونى (اعد يضحك) ايمن/هو انا حاسيبك النهارده بس الجو ساقعه بكره حانعيد ولا خايف نادر/وحاخاف من ايه اقولك خالى الصوره معاك وبكره نعيد ايه رايك ايمن/تمام اوى (الجرس ضرب) انا/يالا علشان لو حد شافنا حانتروق (روحنا واليوم كان عادى جدا وتانى يوم مجدى جالى قبل ما الباقى يجوا وقالى) مجدى/بقولك ايه يا سامح ..انا عايز اطلب منك خدمه انا/خير فى ايه مجدى/بصراحه مش عايز اشترك معاكم فى مسابقه بتاعه ايمن انا/ياعم عادى كلنا بنهزر ..لو بتاعك صغير ما انا كمان خسرت عادى يعنى مجدى/لا انا يعنى مش ... انا/ماتتكلم يا مجدى فى ايه مجدى/طيب احلف ان اللى حاقولهولك حايفضل سر انا/ياعم انجز وقول مجدى/لا احلف الاول انا/(حلفت) انجز بقى فى ايه مجدى/بصراحه انا بتاعى صغير مش زيكم انا/صغير يعنى اقل بكام سنتى مجدى/(اتكسف) لا هو صغير انا/(مكنتش فاهم الموضوع بس علشان انا مجدى صحبى فاقوتله خلاص حاتصرف ويوميها لما زوغنا من الحصه وطلعنا فى مكانا بتاع امبارح ايمن قال نعيد المسابقه وانا علشان ادارى على مجدى ) بقولكم ايه الحوار ده بينك انت ونادر انا ومجدى من امبارح خسرنا كل واحد يطلع بتاعه وانا الحكم (وفعلا المره دى نادر برضو اللى كسب واخد الصوره من ايمن وعدا الموضوع ومجدى شكرنى اوى على اللى عملتوا وخلاص الكلام على كدا وانا لما روحت مكنتش فاهم يعنى ايه صغير او ازاى مجدى مش زينا وكان الفضول مجننى لحد ما قولت لمجدى بعدها بكام يوم لما كنا لوحدنا )بقولك ايه يا مجدى مجدى/خير انا/انا بصراحه عايز اشوف بتاعك مجدى/هو انا خلصت من ايمن حاتجيلى انت انا/يا حيوان وانت حاتشبهنى با ايمن مش انا اللى سترت عليك ..انا عايز اشوف شكله الفضول حايجننى مجدى/معلش بلاش ريحنى انا/خلاص براحتك انا مش حازن عليك (طبعا انا مقتنعتش وبقيت طول الوقت بزن على مجدى لحد ما زهق منى وقالى خلاص حاوريهولك بس تحلف ان ده بينى وبينك ) اكيد طبعا مجدى/(روحت انا ومجدى الحمام وقت لما الدنيا كانت فاضيه ودخلنا سوا وقلع البنطون وورهونى المنظر كان غريب اوى عليا انا شايف زبر بس صغير اوى وتقريبا مبيقفش ودى كانت اول مره اشوف حاجه كدا ) انا/ده شكله كدا ليه هو بيقف عن كدا مجدى/لا ده اخر حاجه انا/ بيجب لبن ؟. مجدى/اه لما بحلبه بيجيب بس على طول مبيطولش انا/(الفضول اخدنى فامسكته زبر مجدى جامد) مجدى/اه (زبره جابهم على طول فى ايدى ) انا/ايه ده ده سريع اوى يا زفت مجدى/ما انا قوتلك بقولك ايه خالينا نطلع من هنا (احنا فى الحمام) بقولك ايه انت حلفت انك مش حاتقول لحد انا/ياعم متقلقش انا واعدتك انا بس مستغرب اول مره اشوف حاجه كدا فى حياتى (المهم طلعنا وانا بصراحه منظر زبر مجدى الصغير فى دماغى وكل ما كنت افكر زبرى يقف فكره انى مسكته فاجب لبن على طول دى كانت مهيجانى واول مره فى حياتى امسك زبر راجل غير بتاعى حاول اكبر دماغى وخصوصا انى كنت داخل على ثانويه عامه وعدا الوقت انا كنت نظام ثانوى سنه واحده فى تالته واعد مكبر دماغى ونسيت الحوار بالتدريج لحد ما الدروس ابتدات وكنت باخد درس الفزياء مع مجموعه فى بيت مجدى علشان امه كانت قريبه المدرس فاكنا بنتجمع فى بيته ومره فى مره الدنيا تمام لحد ما فى مره روحنا الدرس وحصل حاله وفاه فى العيله فاام مجدى والمدرس وابوه كانوا مسافرين والدرس اتلغى وكان مفيش غير ان مجدى يجى يبات عندى علشان عندنا مجموعه مهمه فى المدرسه الصبح وفعلا جيه مجدى وبات عندى احنا كنا صحاب ومجدى معروف عندى فى البيت المهم جيه مجدى بات عندى اعدنا نذاكر وبعد كدا دخلنا ننام علشان المدرسه الصبح المهم على الساعه 5 الصبح كدا قومت اروح الحمام معرفش ايه اللى صحى الفكره فى دماغى تانى كنت شايف ان مجدى نايم على الكنبه فى الاوضه عندى واعدت افتكر لما مسكت زبره وبصراحه زبرى وقف فاروحت الاوضه لقيته نايم والغطاء عليه ..مش عارف انا كنت بفكر ازاى بس كان زبرى اللى محركنى روحت شلت الغطاء براحه وبعد كدا حطيت ايدى على زبر مجدى فوق الهدوم طبعا مجدى صحى) مجدى/بتعمل ايه؟ انا/هوشششش(انا كنت شايف ان لو حد سمع حاتبقى مصيبه فاحطيت ايدى على بوقه وفى نفس الوقت الايد التانيا على زبره ودخلت ايدى جواه النطلون ومجدى كان بيقاوم بس انا كنت اعفى منه فاثبته تحتى واعدت امسك وادعك فى زبره ) مجدى/(مجدى كان بيقاوم وهو نايم على الكنبه وانا فوقه وبصراحه مع كتر الدعك كان مقومته بتقل وانا كنت مش واعى للانا بعمله كنت فى نشوه رهيبه انا ماسك زبر مجدى وبدعك فيه وهو اعد بيجيب لبن فى ايدى وانا قافش فيه وبدعك جامد لحد مامجدى قالى) مجدى/كفايه مش قادر انا/(معرفش الكلام ده سخنى اوى ليه والنتيجه انى جبتهم فى هدومى وبعدها قومت من على مجدى ورجعت لوراه وبعدها دخلت غيرت ومجدى فضل صاحى ومتكلمناش لحد ماروحنا المدرسه وفى الفسحه كان ضميرى وجعنى اوى فاروحت لمجدى علشان اعتذره ) مجدى انا بجد اسف مجدى/انت حيوان ...انت ايه اللى انت عملته ده انا/بجد انا مش عارف انا عملت كدا ازاى بس بجد انا مكنتش حاسس بنفسى انا اسف واوعدك عمرى ماحعمل كدا تانى مجدى/انا اصلا مش عايز اعرفك تانى (وسبنى ومشى وفضل الحوار على كدا لحد ماخلصنا ثانوى قدام الناس بنتكلم مع بعض مبيتكلمش معايا لحد ما النتيجه طلعت ونجحنا وجبنا مجموع كويس وبالصدفه قبلت مجدى فى المدرسه وهو بيجب النتيجه وعرفت انه نجح الموضوع ده كان بعد ماحصل اللى بنا ب5 شهور بصراحه كنت زعلان اننا مبنتكلمش فالما شوفته فرحان بالنتيجه روحت عليه ) انا/الف مبروك يامجدى مجدى/(مجدى كان رد فعله مختلف شويه) حبيبى يا سامح طمنى عملت ايه انا/انا نجحت وجبت 85 % (وقتها كان مجموع كبير) مجدى/بجد الف الف مبروك بس انا جبت 87% يعنى اكبر منك انا/طول عمرك اشطر منى ..المهم انا مضايق اوى اننا مبقناش صحاب زى زمان ماتيجى نبدء من جديد بجد افتقدتك جدا مجدى/وانت كمان بجد انا/حلو اوى صفحه جديده مجدى/صفحه جديده انا/(وفعلا رجعنا صحاب تانى والموضوع اتنسى خالص لمده شهر بنخرج وكل حاجه زى الفل لحد ماروحت لمجدى اللبيت وكنا فى الصيف فالابس شورت وفانله قط وكان ساعتها جايب كمبيوتر جديد بمناسبه نجاحه كان يعتبر اكتشاف الكلام ده فى 99 2000 فالكمبيوتر ده كان بتاع ولاد الناس اوى كنا بروح لمجدى العب عليه فيفا 98 اللى كانت اختراع ان واحد يلعب بالكيبور والتانى بالمواس والحياه كانت فل لحد ما مجدى قالى) مجدى/اوريك حاجه ولا حاتفضحنا انا/ لا متخفش (شغل مجدى فيلم سكس وده كان اول مره اشوف سكس على الكمبيوتر كان فيلم واحده جايه لجوزها هو مشغعول فى الكتابه وهى بتسخنه لحد ما قام ينكها الفيلم كان جامد اوى والبطله كانت ملبن وبزازها جامده اوى اوى ) اوبااا ايه يا واد ده مجدى/انت سخنت من ده ده فى فيلم اجمد اوى (شغل مجدى الفيلم كان راجل ومراته بينكها وبعد كدا دخل حرامى عليهم وناك الست وبعدها دخل على الراجل اعد يضربه على طيزه وبعد كدا بقى ناكه ) انا/(انا الفيلم كان مسخنى بس مش فاهم ليه مجدى بيورنى الفيلم ده) ايه الفيلم ده يا مجدى مجدى/ايه ياعم مش انت عملت كدا لما كنت بايت عندك انا/احنا مش اتفقنا نفتحه صفحه جديده ...لازم يعنى تفكرنى مجدى/متزعلش اوى كدا ...انا بصراحه وقتها كنت زعلان منك بس بعد شويه كنت كل ما افتكر الحركه اللى انت عملتها اهيج واجبهم على طول انا/ايه ؟ مجدى/اه احس انك كنت حاتغتصبنى زى الحرامى اللى داخل على الراجل ومراته فى الفيلم انا/وانت عايزنى اغتصبك ؟ مجدى/بصراحه انا طول ال5 شهور اللى فاتوا كنت لما ابقى لوحدى افتكر اللى انت عملته كنت بحس با احساس غريب وكنت بحس انى عايز العب فى طيزى فى الاول كنت بمنع نفسى بس بعد كدا سبت نفسى وبقيت بالعب على خفيف وكل يوم كنت ازود حبه لحد ما عرفت ادخل صوباع فى طيزى كنت بتمتع اوى بس مش نفس الاحساس لما مسكت انت زبرى انا/ايه اللى انت بتقوله ده ...دى كانت مره وانا كنت هايج وعدت مجدى/لا انا مش عايزها تعدى ...أنا عايزك تكررها تانى نفسى احس با ايدك على زبرى احساس العنف منك ده ولعنى ..انا عايزك تعملها تانى وانا مستعد اعمل اى حاجه تطلبها منى انا/اى حاجه حاقولها حاتعملها مجدى/اه اى حاجه ...ألمهم تمتعنى زى المره اللى فاتت انا/(انا كنت لسه شايف فى الفيلم الراجل مص زبر الحرامى وبصراحه كان نفسى اجرب الاحساس ده )طيب مص زبرى زى الفيلم مجدى/حاضر بس حاتمتعنى زى ما اتفقنا (طلعت زبرى ومجدى نزل يمصه احساس ابن لازينه زبرى جواه بوق مجدى اول مره اجرب الاحساس ده زبرك وهو واقف وفجاه تيجى حاجه تجليه هادى ومدلع كدا كنت مبسوط وهايج سوا بعد كدا قام مجدى منزل الشورت وقالى يالا....فا مسكت زبره الصغير واعدت ادعك فيه ومجدى واقف بيتنفض قدامى من الهيجان والدعك فى زبره ) بعبصنى انا/ايه؟ مجدى/حطت صباعك فى طيزى (لف مجدى وادنى طيزه كان مجدى جسمه رفيع فاشكل طيزه حلو وانا مكنتش متخيل يعنى ايه ادخل صباع فى طيز واول لما جيت اعمل كدا مجدى قال) اه ه صباعك جامد حايعورنى استنى حاجيب كريم (وفعلا جاب كريم وحطه على صوباعى وجربت تانى ابعبصه والمره دى نفعت ودخل نص صباعى ومجدى كان بيطلع صوت مكنتش فاهم انه كدا مكيف وفضلت ابعبص فى طيزه وبالايد التانيا احلب زبره لحد ما بقى حايقع من كتر مجابهم مجدى كان عنده سرعه قذف وبعد اليوم ده عرفت يعنى ايه سوفت فى النيك كنت بفرش طيز مجدى براس زبرى وفضلت على كدا طول الصيف وكان مجدى مع الوقت بتحسن فى المص والدلع وانا كنت مكيف اوى اوى لحد مادخلت سنه اولى جامعه ودى حصل فيها القصه التانيا ارجو تكون القصه دى عجبتكم دى اول مره اكتب فى القسم ده لو القصه حلوه قولولى اكمل لو وحشه قولولى ايه الجوانب الوحشه وطبعا دى قصه خياليه فاجانب الواقعيه مش مفترض اوى انا بكتب للهزار والاستمتاع فقط حاستنى رايكم سلام
  6. انا احمد اعيش في امريكا مع امي واختي بعد ان توفي ابي فارادت امي ان تزوجني فبعد ان اصبح عمري 27 سنة وكانت امي هي المسيطرة وليس عندي شخصية قوية تزوجت من فتاة ب22 سنة وبعد الازواج ب 6 شهور اصبحت تتئلم من منطقة الجهاز التناسلي فتم عرضها على طبيب فقال انها جهازها التناسلي ذكري وليس جهاز فتاة ويجب اجراء عملية بشائن ذلك لنا زبها يكبر داخل كسها او تجويفها مما يسبب الم شديد فرجنا وقالت لا تخبر احد بذلك من اجل ان نستمر مع بعض ولني كنت لدي شذوذ مثالي فقد انبسطت بلفكرة فقمنا بجراء العملية دون علم احد واصبحت لها زب وبعد شهر من العملية اصبح زبها اكبر من زببي واستقر وضعها الصحي ليجعلها تمارس العلاقات الجنسية حسب ما قال الطبيب وفي نفس اليوم قالت سوف نحتفل اليوم ونمارس الجنس وفي المساء ذلك اليوم تزينت وسهرنا ثم ذهبنا الى غرفة النوم حيث تعرينا وبدائنا نقبل بعض وامصمص بزازها وهي تمص زبي ثم قمت بمص زبها وهي كانت بقمت السعادة وعملنا 69 مما جعلها تمص زبي وانا امص زبها ثم قمت لكي انيكها من طيزها فقالت لا ان منسينيكك فقامت بحضار مزلق وبدائت بتوسيع طيزي وبعدها ادخلت زبها بطيزي فكانت فرحتي لا توصف بان انتاك دون اي فضيحة وقذفت داخل طيزي وجعلت حليبها في طيزي وقامت واتت بزبها الة وجهي لكي انظف زبها ثم نمنا ومنيها في طيزي مما جعلني استفيق بعد منتصف اليل وطيزي تراعيني تريد ان تنتاك فقمت بلتهام زبها وبدائت امص بها لكي يقف وهي نائمة على ضهرها ثم صعدت وجلست على زبها وبدائت انتاك منها الى ان قذفت على بطنها وبزازها ثم قذفت داخل طيزي وعدت انام مرة اخرة الى الصبح فستيقضت واخذت شور وذهبت الى العمل لعود بعدانتهاء الدوام لجدها تحضر الطعام للغداء فنزلت امامها للاتهم زبها وامص به ثم طلبت ان تقوم بان تنيكني بطيزي فجلست كلكلب لتاتي وتنيك في وبعدها قمت ونكتها من طيزها وانزلت حليبي على بزازها وهي انزلت منيها داخل فمي . اذا عجبتكم القصة من خلال الردود سوف نكملها لكم
  7. انا و صبي المكوجي انا اسمي علي انا عندي 18 سنة بدات حكايتي مع الشذوذ لما كان سني 14سنة مع صاحب لي في المدرسة اسمه هيثم هوالي علمني وخلاني احب السكس الولادي تدرجنا مع بعض في السكس لغاية ما وصلنا الى التبادل هو ينكني وانا انيكه في بيتي او بيتهحسب ما يكون احد البيتين فاضي استمريت معه سنتين من السكس والمتعة الى ان سافرمع ابوه اانجلترا وافتقدته كثير وبدءت افكر في المتعة ديه وازاي الاقيبديل لصاحبي ده لغاية ما شفت ولد كان يشتغل عندالمكوجي الي بنتعامل معاه عنده ييجي 14 سنة و ابيض و شيك جدامتقولش عليه صبي مكوجي شعره اسود وطويل و جسمه متناسق وحلو يميل للنحافة عيونه عسلي لما تبص فيهم تشعر بتياركهربائي مغناطيسي عجبني شكله وحسيت بانجذاب قوي جدا نحوه هو اسمه محمود قلت لازم اجرب حظي معه المهم كنت جالس لوحدي في البيت و كنتهايج جدا اتصلت بالمكوجي و قلتله ابعتلي محمود ياخد الهدوم علشان تتكوي وجه محمود و خبط على الباب كنت انا خالع هدومي و بقيت عريان و لفيت فوطة علي و دخل محمود و قلتله ادخل لحد ماجيبلكالهدوم اصل دلوقتي باستحمى. المهم محمود دخل و قفلت باب الشقةبالترباس و قعدت قدام محمود و قلتله ممكن تساعدني و انا باستحمى قال ازاي و هوبيضحك و ضحكته جميله قوي قلتله ادعكلي ظهري سكت شوية و حسيت انه مرتبك قلتلهالموضوع كله هياخد 5 دقايق المهم وافق رحت قالع الفوطة و شاف طيزي و شهالابيض احمر لمل شاف طيزي البيضاء الجميلة المهم بداء يدعك في ظهري و قلتله ادعكليبطني اول ما شاف زبي و كان طويل و هايج راح ضاحك قوي قلتله بتضحك ليه يا محمود قالاصل زبك طويل و كبير عرفت كده ان دي البداية رحت ماسك زبه راح ضاحك و قالي زبيصغير ما يجيش حاجة جنب زبك قلته انا باحب الزبوب الصغيرة هو زبه مش صغير اوي لانه طويل بس رفيع وانا قلت كويس يبقى مش هيوجعني المهمتجاوب محمود معي شجعني رحت فاتح السوستة و الحزام بتاع بنطلونه و هو سايبنياعمل كده شفته لابس بوكسر خلاني اهيج اكتر و لقيت احلىحوض و احلى تكوين جسم و رحت قلعته التي شيرت و لقيت جسم ابيضجميل مش مشعر وحلمة بزه جميلة و سمرا رجعت امسك زبه تاني و كان كده زب طري وصغير و خليته يكبر و فجأة حطيته في بقي محمود ضحك و قالي هتمصه قولتله ايوة قولتلهانت بتعرف الحاجات دي قال ايوة فرحت جدا المهم مصيته و حطيته كله في بقي و الحسلهخصيته و انا ماسك طيزه الحلوة و العب في خرم طيزه و بعدين قولتله يا محمود تعالىمصلي تردد شوية وبعدها بدء يمص قاليطيب ما نروح اوضة النوم بتاعتك قولتله طيب رحنا اوضة النوم و نمت على ظهري و جهمحمود مسك زبي و لعب بيه شوية و راح حطه في بقه و حسيت اجمل احساس في الدنيا دفء ونعومة وقلت له تعالى في حضني وبدءت ابوسه من شفايفه وهو بيتفاعلبسرعة بدء يبادلني البوس وحضنته جامد عشان احس بدفء جسمه و بعد دقائق من متعة ان يكون في حددافي وعسول في حضنك قلت له محمود قال لي بصوت طفولي رقيق نعم قلت له نكت حد قبل كده ابتسم و قال اه نكت واد بيشتغل معانا في المحل وهو ناكك؟ قال لي لا هو بيحب يتناك كم سنة الواد ده يا محمود ؟ قال 12 قلت له مفتوح؟ قال اه فكرت وقتها اني هابقى اخليه يجيبهمعانا بعد كده قلت له طيب ي**** وريني بتعرف تنيك ولا قال اكيد هامتعك زي ما الراجل بيمتعمرته المهم نمت على بطني و راح نايم عليا و حسيتبجسمه كله سخونية و شوق و حسيت بزبه الصغير بيقرب من خرم طيزي و انا فرحان و فجأةمحمود دخل زبه اه اه كم هي حلوة تلك اللحظة لحظة التدخيل تشعر بدغدغة ومتعة مهما وصفت لن اقدر اوصل لكم حلاوةالشعور والي جربها يفهمني اكيد و بدء يدخل زبه ويطلعه وبيبوسني من رقبتي و يقول لي اه اه طيزكحلوة موت احلى من الواد الي بانيكه وبدء يسرع وانا حاسس بيه خلاص هيجيبهم و صوت نفسه بقى اسرع وقال اه اه اه اوه وحسيت بلبنه جواي احساس جميل ما يتوصفش و ما يحسش بحلاوته الا الي جربه ارتخى جسمه فوق جسمي و بعدها نام محمود جنبي على السرير وهو متعب من المتعة الي كنا فيها احنا الاثنين وانا بدءت اتحسس جسمه كله و احضنهوابوسه من شفايفه وامص لسانه و قلتله الدور عليك يا محمود راح نايم على بطنهو نمت عليه و لحست طيزه الاول المشكلة ان خرم طيزه كان صغير على زبي قولتله اناهادخله و احدة واحدة بالراحة قال ماشي رحت منيمه على ظهره ورافع رجليه لفوق و فضلت اتءمل جسمه الابيض الي مافيهوش ولا شعرة الا شوية قليلين فوق زبه شعر عانته و بدءت ادخل زبي و لقيت صعوبة في الاول و هو كان بيصوت بالراحةو انا باهيج اكتر المهم جبت كريم نيفيا مرطب دعكت بيها زبي وحطيت شوية على خرم طيزه و رحت مدخله واحدة واحدة على قدمااستطيع و هو مبسوط و فرحان و بدأت انيك فيه وانا بابص لوشه و شايف علامات النشوة و المتعة واقول له ايه ده يا محمود انت كنت فين من زمان طيزك عسل وجسمك عسل وكلك على بعضك عسل وهو بدء يتؤوه وكانه قطة ناطط عليها دكر حامي فاشخها نيك وفضلت انيك وقربت من وشه وبدءت ابوسه واقول له باحبك يا محمود انت ممتع انت امتع من اي بنت زبي وقتها كان يشعر بضيق خرمه ودفءه وده كان يعطيني طاقة زيادة للنيك والكريم كان مسهل الدخول والخروج احس بزبي ينزلق محمود اه اه اه هاجيبهم حسيت بنفسي انزل جواه دفعة ورا دفعة وهو يصرخ اه سخن سخن اه يا علي حلو النيك اه اه اوه قام بعدها راح الحمام ينظف نفسه ورجع قال لي انا لازم انزل قلت له اهلي مسافرين بعد كم يوم ايه رءيك تيجي تبات معي قال اه اوك خلاص هاعرف بس هم مسافرين امت بالضبط واقول لك و رحت حاضنه و بايسه بوسة ماصة كابسة ههههه وبعد ما نزل قعدت افكر في الي حصل ايه ده؟ خيااااال الواد عسل اوي وبيحب السكس ومن خبرتي في السكس اقول لكم انه احلى سكس تعمله مع واحدعاوز يعمل سكس شعور مختلف وفعلا اهلي سافروا بعدها بكم يوم اوربا لاننا كنا في اصيف وانا بقى ما صدقت هاحقق احلامي مع محمود العسول قابلته في الشارع وقلت له محمود بكرة اجازة المحل ؟ قال اه طيب تقدر تيجي لي الصبح ؟ قال ايوة وطول الليل صورة محمود بتنطط قدامي وهو رافع رجليه الصبح الساعة 10 صحيت على جرس الباب فتحت لقيت محمود قدامي تعالى ادخل يا حبي وقفلت الباب واعطيته بوسة حارة شفشفة على قولة اخواننا السعوديين تعالى يا واد ده انت واحشني موت عامل ايه؟ قال تمام و**** اخبار الواد زميلك ايه الي بتنيكه قال اه روعة بانيكه كل ما تيجي لنا فرصة بتنيكه فين يا محمود؟ قال لي بانيكه في عمارة احنا عارفينها ما فيهاش سكان كثير لما بنطلع نجمع المكوة انا وهو بنروح لها واعطيه واحد على السريع بتدخله فيه؟ اه و بانزل جواه كمان هو سكسي موت وبيعشق حاجة اسمها زب و نيك طيب يا محمود ما تجيبه معاك وتنيكه هنا حتى الواحد مش هيكون على السريع ولا حاجة وهتءخذ راحتك معاه قال اه فكرة ولو عاوز تنيكه انت كمان مش هيمانع قلت له عرفت ازاي انه مش هيمانع؟ قال لاني حكيت له عنك وهو الي طلب مني اجيبه معي محمود يخربيت ابوك انت هتسيح لي في المنطقة ولا ايه؟ قال لا لا و**** ما تخاف انا قلت للواد ده عشان عارف انه هيكون عاوز يجرب زبك لكن ما قلتش لحدغيره و**** كمان ما قلتلهوش اني انا كمان نكتك ما تخافش مني يا علي انا حبيتك ومش ممكن اؤذيك وانا كمان يا محمود حبيتك وباموت فيك ولا يمكن اعمل معاك الا كل حاجة تبصطك ي**** ياعم تعالى بقى نستحم سوى قلعنا هدومنا وفي ثواني كنا تحت الدش فتحت علبة الشاور جل ورغيت جسمه كله وهو بيعمل معاي زي ما باعمل بالضبط طبعا ايدي بتتحسس كل جزء من جسمه ومش مصدق النعومة والحلاوة و زبوبنا واقفة زي العساكر نزلت على ركبي في البانيو وطلعت لساني وبدءت الحس رءس زبه وبدءت امصمص رءس زبه بشفايفي وهو واقف هيجان موت وانا باصص في عينيه والتهمت زبه كله وفضلت امص وصباعي بيدخل في طيزه ويطلع ومحمود بدء يصدر اصوات الهيجان اوه حلو يا علي حلو مص كمل كمل فضلت امص والمية نازلة علينا من الدش وانا الف لساني حول رءس زبه واناادخله واخرجه من بقي كان تحت فتحة زبه حاجة زي العرق الي طالع شوية كده كنت احب اثبت لسانيعليها وانا امص وساند بركبي على قدميه مش ممكن طعم زبه روعة فضلت امص امص لغاية ما صرخ محمود هانزل هانزل يا علي اه اوف اح واحلى كريمة سخنة تنزل في بقيوانا بابلع وخلاص مولع من الهيجان . ي**** يا عسل تعالى على اودة النوم ونشفنا انفسنا و ر حنا للسرير نمت جنب محمود ولفيت زراعي عليه وقربته مني اوي اوي وبدءت ابوسه في شفايفه وخدوده وكل جزء من وشه واقول له باحبك باحبك يا محمود وهو يبادلني البوس ويقول وانا باموتفيك يا علي ونفسي افضل معاك على طول نزلت امصمص في بزازه والحس رقبته ونزلت الحس بطنه وسرته وامسح وشي في عانته وشعرها القليل الناعم وحسيت بزبه على وشي وفتحت بقي والتهمته ونزلت الحس بيضانه ولحست له فخوذه وفتحتهم ورفعتهم وبدءت الحس المنطقة بين زبه وفتحةطيزه وهو متفاعل مع حركة لساني على جسمه وتثلل لساني لفتحة طيزه وبدءت امصمص والحس طيزه وفتحته والتقطت علبة الكريم وفتحتها ووضعت منه على زبي وعلى طيزه ورفعت رجوله في الهواء ودخلت زبي فيه وبدءت انيك جذبت احد قدميه وهات يا لحسلبطن قمه وامصمص كعبه وحطيت اصبعه في بقيومررت لساني بين اصابعه ومصمصت اصبع اصبعكم كانت ناعمة قدمه وما تركت قدمه الاخرى عملت معها نفس الشيء وزبي داخل خارج في طيزهشاعرابضيق ودفء جميلين وهو موحوح تحتي وطبعا سخونة السكس خلتني اصل لذروة النشوة واملء طيزه بالحليب الساخن وهو اه يا علي اه يا علي اوف اح يا حلاوة زبك وروعة نيكك وفي نفس الوقت انتفض تحتي ووصل لنشوته ونزل حليبه هو كمان على بطنه وصدره وما فوتت فرصة لحسي لحليبه الطعم المغري نمت جنبه منهك التقط انفاسي وبدءت ايدينا تتجول بين انحاء اجسامنا وانطلق البوس والشفشفة واللحس وبعد دقائق قلت له نيكني يا مودي نيكني واعطيته الكريم المرطب ونمت على بطني وهو اعتلاني ودخل زبه في طيزي وهات يا نيك وشفايفه تلهب رقبتي تقبيلا ولحسا وانا تحته المتعة واخذة حدها معي وانا حاسس بحلاوة دخول وطلوع زبه في فتحة طيزي اوه اوه يا محمود زبك روعة نيكك حلو حلو احلى حاجة في الدنيا النيك وفضل ينيك فترة طويلة لانه كان منزل قبلها مرتين مرة وانا بامص له في الحمام ومرة وانا بانيكه وانا نفسي انه ما يخلص ابدا الى ان زادت سرعة نيكه لي وحسيت انه خلاص هينزلهم في طيزي وفعلا حسيت بدفء حليبه في طيزي ونام جنبي وحضنني ورحنا في نوم عميق صحينا بعدها بساعتين واجسامنا ملتحمة كئننا لا يريد كلانا ان يبتعد عن حبيبه صحي النوم يا محمود ما جعت يا حبي؟ قال اه ميت من الجوع تءكل ايه يا عسل اي حاجة حبي بتحب الاسماك يا محمود ؟ قال ايوة فتحت موبايلي ودخلت على احد برامج الاكل وطلبت وليمة سمك وجمبريوكابوريا سرعان ما وصل الاكل وجلسنا نءكل بشهية عجيبة ونحن عاريين وطول ما احنا بنءكل انا عمال اداعب قدميه بقدمي وهو منهمك في الاكل متلذذا بطعمه وبعدها بدءت جولة جديدة من السكس الساخن وكءن كان كلانا متلهف لشريك جنسي يطفء نار رغبته وفي نهاية اليوم قلت له ها يا مودي هتيجي لي تاني امت؟ قال لي بعد يومين عندي نصف يوم هاجيب لك الواد رامي وااجي ننيكه سوى وفعلا في الموعد جاء وجاب معه رامي وعملنا احلى حفلة نيك ناكه هو في الاول وبعدها نكته انا وما نسينا اطيازنا هو متع طيزي وانا متعت طيزه وكان محمود على مدار الفترة الي دامت علاقتنا فيها يمدني بالعيال يجيبهم معه نمارس سويا النيك الممتع لان محل المكوجي يورد عليه الصبيان وراني اشكال والوان من الاولاد السكسين والممتعين اغلبهم في نفس عمره 13 14 15 وهو كان يختار بعناية الجميلين منهم ويجيبه عندي احسن ما يضطر ينيكه على السلم او لو زادناالشوق لبعض يءتي وحده ونقضي اوقات ساخنة مع بعض وانا طبعا حسنت حالة محمود المادية باغداقي عليه فلوس وهداية استمرت علاقتي بمحمود طويلا وقضينا مع بعض احلى الاوقات
  8. الوالد يمتلك شقق للعماله ، في يوم منالايام الوالد سافر مع الاهل وسلم لي مهمة استلام الاجارات من مكتب العقار فينهاية كل شهر ، طبعا سافرو لمدة طويله وصرت انا الي استلم المبالغ واشرف ع الشقق ،مالكم في الطويله ، ذاك اليوم رحت لمكتب العقار وجلست عشان يطلع المبالغ من الخزنهوقالي باقي ٣ من الشقق مادفعو والحين راح يجون من ضمنهم سباك سوري و ٢ باكستانيه.. انتظرت شوي الا يجي الباكستاني ويدفع حقه ويروح الثاني الي هو السوري ، جاي وهوولده عمره تقريبا ١٣ ، مزيون مره كان لابس تي شيرت برشلونه .. المهم راعي العقارخبر السوري اني انا ولد صاحب الشقق ، المهم اهتم فيني وصار يسلم ويقول هذا ابنيمحمد .. انا قلت في نفسي خلني اتزوجه بس ولك السكن بلاش طول العمر .. المهم جلستاسولف واقول وش تشتغل ومن هالسواليف يقول انا بشتغل سباك وكتير اشتغلت عند الوالدبكذا عماره وقلت محمد يدرس قال نعم بيدرس وبيشتغل معي انا قمت اسولف مع الورعواقوله ها كيفك بالسباكه صرت معلم صار يضحك قال اي تعلمت من بابا ، قلت ****يخليلك اياه .. المهم عرفو اني انا صاحب الحلال المكلف ، بعد ما استلمت الاجاراتطلعت من مكتب العقار وشفتهم برا ينتظرون اي زبون عشان يحصلون يوميتهم .. انا جلستافكر قلت كيف اجيب ذا الورع .. المهم مشيت كم خطوه لعندهم وقلت لازم اسولف معهماكثر واكسبهم .. وقام ابوه يشتكي من الاوضاع والرسوم والاشياء هذي وان الشغل صعب.. قلت له لا تقلق الامور بتصير احسن وانا اشوف الشارع الي واقفين فيه في فعلاسواريه صغار يشتغلون ، البيت عندي كان فاضي وكلهم مسافرين ماعدا الخدامه والسواقانا قلت كيف اجيب ذا عندي في البيت بأي طريقه ، المهم جلست اسولف مع محمد (الورع)قلت له لو عندي خلل بالبيت بتقدر تصلحه من دون مساعده ابوك ، قال شو العطل اليعندك قلت له عندي الغساله حقت دورة المياة فيها تسريب قال هذي بسيطه بقدر اعملهاانا قلت لابو محمد قلت انا بشوف قدراته بالشغل ، قال خذو وجربو ، قلت نروح الحينقالو روحو .. انا شوي وابي ابوس راس ابوه الي خلاه يروح معي . المهم اخذ عزبه معهصغيره للي يحتاجها ويركب معي وانا اشوف العمال الباكستانيه يشوفوني كأني منقزالورع وحاسديني.. ههههه المهم انا معي سيارة فخمه ، المهم وهو راكب معي قلتاعتبرني صديق لك لو تبي اي شي انا حاضر ، قال تسلم على راسي ، المهم جلس يسألنيعلى السيارة والازرار الي فيها الولد خق معها مره .. وانا بالطريق كان زحمه وودياوصل بسرعه ، صح نسيت اقولكم اخذت رقم جوال ابوه عشان اطمنه وكان براسي كم خطهعشان يتاخر معي واستاذن منه انه يتاخر .. المهم وصلنا للبيت وانا فعليا ماكان فيهشي خربان بس قلت له انتظر شوي .. رحت لدوره المياه وحاولت افك البزبوز واخربه شويالمهم رجعت له وكان هو بالمحلق ينتظرني .. جيت وقلت له محمد تعال هنا العطل .. جاءوشاف المشكله قال هذي بسيطه فقط ربطها وخلص ب ١٠ دقايق بالكثير .. المهم قال هيكخلاص قلت خلاص قلت تعال نشرب شاهي واضيفك ما امتنع ، رحت كلمت الخدامه وصلحتالشاهي ومعه بعض السناك ،، المهم انا قلت الحين لو شربنا شاهي بيقول رجعنيً، اناجتني في راسي فكره وكنت مخطط بها بالسياره ، كلمت ابوه قلت ولدك زبط الامور وكل شيتمام قلت بستاذن منك لازم يجلس عندي ونتعشاء سوا قال مافي مشكله انا اصلا طلعت معزبون وراح ممكن اطول .. قلت خلاص راح يجلس عندي .. هنا انا بغيت ارقص قدامه منالفرح لان فعلا كنت لحالي بالبيت وجاء واحد من يملي فراغي واستمتع فيه .. شربناالشاهي واساله عن الشغل وعن الامور هذي ، سالته سؤال مفاجاء قلت له كيفالباكستانين الي بالشارع قال مش مناح قلت ليش قال بامور كثيره قلت له قلي وش صارمعك ، قال لا هم بس مش نظاميين وبياخذو عنا الشغل ، قلت وغيره قال بيحاولويعاكسوني بعض الاحيان قلت كيف يعني قال في اكتر من شخص بيقولي اجي لعندو بالغرفه.. قلت واذا رحت ، وش بيصير يعني قال بعرفهم مش مناح ،، قلت اها لا تقلق انا صاحبالعماره لو في احد مو عاجيك بطرده اهم شي الحين انت عندي في العماره واهم واحد ..انبسط الولد المهم قلت تعرف تلعب بلاستيشن قال لا قلت الحين لو بعلمه بيروح الوقتقلت له وش احسن لعبه ع الموبايل قال بلعب ببجي قلت خذ جوالي وخذه وبدا يلعب المهمجلست بجنبهم وبديت المس شعره واقوله شعرك حلو ، وقال تسلم انتا احلى ، الولد ينوكلمن كلامه الي يقوله .. المهم قلت كم تدخل بالشهر اذا انت بتشتغل قال ماباخذ شي بسبساعد بابا ، قلت انت وش تبي هديه مني رفض بالبدايه وبعدين قلت اختر وانا اقترحتله جوال قلت شف انا بعطيك جوال عندي ايفون ٦ ما استخدمه بس قلت اذا جيتني بكره لانابي اسوي له فرمته .. المهم طلبت من برنامج توصيل وطلبناعشاء انا وياه واكلنا وكل شي وجلس يلعب ثانيه وبيقولي شو لون الموبايل الي راحتعطيني انا قلت له ذهبي ، انبسط ووده بكره يجي باسرع وقت المهم شوي الا يتصل ابوهعلي قال لايكون محمد ازعجك قلت لا حرام عليك بالعكس انا لحالي بالبيت ومونسني ووديكل يوم يكون عندي لان روحه جميله بالبيت .. جلس ابوه يتشكر وكل شي قال متى راحتجيبه للسكن قلت الحين هو مبسوط وكل شي وياليت لو يجي عندي علطول قال تكرم متىمابدك تجي تاخذوه .. المهم قلت له لاتقول لابوك اني بعطيك جوال خليها مفاجاءه قالتمام المهم قال راح قول لبابا راح تعطيني هديه بكره مشان اجي لعندك قلت تمام اليتبي .. المهم ركبت انا وياه السياره وطبعا السيارة داخل البيت وقبل لا اطلع منالقراج قلت له حمودي كيف اليوم مبسوط قال احسن يوم بحياتي قلت له ممكن بوسه منكقال ماشي وشوي ويعطيني بوسه على راسي قلت له لا انا صديقك وعطني بوسه على خديالمهم عطاني بوسه فيها حراره على خدي وانا قلت له ببوسك قرب مني وبسته ع خده بسحاولت اقرب لشفته .. بس يعني ماقربت مره .. المهم رجعته للسكن ودخل العماره لانابوه داخل .. بعد نص ساعه كذا يكلمني ابوه قلتيالليل وش يبي الحين الا صار حمودي يكلمني ،، الو كيفك قلت ياهلا وسهلا .. قالمابتنسى بكره تجي تاخذني قلت افا عليك ماراح انسى .. وانا راجع للبيت قعدت افكر الحين الولدانا قلت له بعطيك جوال بس ما يعرف وش المقابل .. قلت يجي بكره ونشوف ماقدرت انوم وقعدت افكر فيه ،، المهمنمت وصحيت الصبح وطبعا رحت للشغل بس استاذنت لان بالي منشغل جاء العصر ووقت انياروح اجيبه ،، دقيت على ابوه قلت وين حمودي قال يازلمه ينتظرك من الصبح .. قلتهههه قلت ولايهمك انا جايكم الان .. المسافه تقريبا ٢٥ دقيقه قلت اول ما اتصل فيكخليه ينزل قال هو اصلا تحت انت بتحصله ينتظرك قلت تمام .. المهم دخلت مع الحاره فيفيها الشقق الا اشوفه واقف ولابس نفس لبس امس ، الا يشوفني ويبتسم ابتسامه تخرقالقلب ،، ركب معي ومبسوط .. قلت اليوم شو بدك نتعشاء قال اي شي ، قلت ماشي وصلناللبيت فتحت القراج دخلت للبيت وحاولت ما اجلس بالملحق وقلت للخدامه لا تقرب للفلهابدا وهي غرفتها والمطبخ برا قلت عندي رجال ، لاتجين .. عشان لا تشوف وتعلم ههههه.. المهم جلسنا نسولف وكل شي ويقولي وين هديتي قلت لا تستعجل خلينا نسولف واشبعمنك لاني فعلا حبيتك وقعدت اتغزل فيه واقول انت جدا جميل وكلامك اجمل ومن هالكلاموبادلني بنفس الكلام .. المهم قلت شو رايك تشوف بيتنا . قال مافي مشكله المهمفرجته ع المجالس والصاله وقلت خلينا نطلع للدور الثاني المهم هنا ناوي ان نكملالجلسه بالغرفه حقتي ، وانا حاط فيها الجوال ومغلفه له وحاط عليها بلونات ضبطتهاالظهر يوم طلعت من العمل بدري.. هنا تحس الولد خالص صار ملكي واي شي ابيه اتوقعبينفذه .. انبسط مره من الي سويته له وانا جلست ع السرير وقلت انت بس اطلب اي شيوانا اجيب لك ، لو تبي شريحه فيها انترنت تلعب فيها وانت بالشغل علطول راح جيبلكقال اذا مافي مانع بدي شريحه ، قلت عيوني لك بس بشرط قلت وش الشرط قلت تعملي مساجقال بس ما بعرف قلت ماعليك اي شي لان احس كذا برجلي توجعني شوي ، قال اوكي بعملمكبس انتا خبرني كيف بدي اعملك .. قلت تمام المهم انا كنت لابس ثوب قلت له ثوانيخلني بغير عشان يكون اريح المهم خذت شورت من الدالوب ولبسته وطلعت له وجلست عالسرير وهو كان منسدح ع السرير ماسك جواله الجديد جيت قلت شكلك مبسوط ، قال كتيركتير ، قلت ترا اليوم معنا وقت لحتى ٩ بالليل راح نلعب ونعمل الي نبيه ، المهمانسدحت على ظهري وقلت دلك لي رجلي وجلس يهمز رجلي وقلت له اطلع فوق شوي ع الركبه ،المهم بديت اقوم ، وهو لاحظ الشي هذا ، وضحك واستحى المهم قلبت على بطني وخليتهيدلك رجلي من ورا المهم بعد دقايق قلت خلاص تعال انسدح جمبي والعب بجوالك ، المهمكان الجوال جديد قمت سويت له حساب وحملت له كذا لعبه ، انا وياه منسدحين ع السريرومروقين ع الاخر .. صرت انا وياه من كثر ما احنا قريبين صرنا نايمين على مخده وحدهواحس بانفاسه ، شوي قلت تدري امس بوستك للحين مانسيتها واحس فيها ، جلس يضحك ويقولكيف قلت بوستك حاره جلس يضحك ومبسوط ، قلت وش رايك تعطيني بوسه بارده تطفيها قالكيف يعني قلت عطني بوسه بس طول فيها مو علطول يعني اجلس دقيقه كذا المهم قلت له ي**** بوسني ، حط شفانه على خديوباسني بحنيه وخفيفه مره وانا هو جالس يبوس حطيت يدي خلف ظهري عشان اخليه يثبتوفعلا حطيتها على مكان قريب من مكوته ، المهم خلصت البوسه وقلت ياخي ودي تخليها ٢٤ساعه او تخلي فمك عندي يونسني ، جلس يطالعني كذا بنضارات فيها رومنسيه عاليه.. جيت سالته كيف بوستي امس لك قال حلوه ،قلت بتحس فيها الحين ، قال لا قلت يمكن حقتي امس مازبطت الحين اسويلك احلى بوسهالمهم بدون مايقرب انا قربت منه وعطيته بوسه وتقصد ابوسه باول ثانيه من شفته كذاكانها بالغلط المهم انا صرت ابوس فيه مو متواصل متقطع اقوله ياخي بشرتك حلوه وانتحلو مره ، الوضع انقلب سكسي مره وقبل لا اخلص عطيته بوسه ع شفايفه ومصيتها شويبقوه .. ماقال شي ابدا ولا اعترض .. جلست اقوله تدري انا لحالي بالبيت واهليبيرجعون بعد شهرين لانهم رايحين للديره .. قال مش مينح تكون لوحدك قلت ايه وابيكانت تجي عندي كل يوم وبعطيك فلوس .. قال بس بابا يمكن مايرضى قلت انت لازم تضغطعليه وانا برضو بحاول فيه انك تجيني كثير ،، المهم انا ماحبيت افوت الفرصه اليوم ،قلت لازم استمتع واشوفه من دون ملابس ع الاقل .. ماكنت ناوي انيكه اليوم .. المهموهو يلعب حاولت ادلك له ظهره وكتوفه وشوي قلت له اي شي يصير بيننا والبوس والشغلاتهذي لا تقول لاحد فيها ، قال بعرف ولا راحخبر حدا .. المهم قلت له انت مبسوط معي قال بدي اجيك كل يوم ، قلت شف عشان تدومجمعتنا وصداقتنا لازم تريحني قال كيف يعني قلت انا ابيك تسوي لي شي بس ماتزعل منيقال شو هوا .. قلت قلي ماراح تزعل وانا اقولك .. قال اكيد ماراح ازعل منك ومابرضىتزعل مني .. قلت شف ابيك تمسك زبي وتلعب فيه من فوق الملابس قلت لاني شوي تعبانالمهم شوي انصدم وسحبت يده وخليته يمسكه ويلعب فيه المهم بدا هو الي يرحك يده مندون ما اجبره شوي لين الوضع بدا يتعود عليه قلت شف مايفنع كذا وفسخت له الشورتوطلعت له زبي قلت كذا احسن عشان مايسبب لي حساسيه كذا علطول واحسن المهم صار يجلخلي واساله قلت كيف شايف زبي قال حلو كتير قلت وحقك كيف ، قال تبعي صغير مش متلتبعك ، المهم قلت خلني اشوفه انا قمت وفسخته وحتى الفنيله شلتها منه قلت لاتستحيولا شي وانا وانت لحالنا هنا وغطينا انفسنا بالشرشف الي ع السرير وانا فسخت فنيلتي، ما احكي لكم جسمه نار ومربرب شوي ، ولا شفت خرقه بس شفت زبه وتغطينا المهم ، قلتخله ياخذ ع الوضع شوي مو اصدمه علطول .. مقابل سريري فيه تلفزيون سمارت جبت جواليعشان اتصل بالشاشه واحط فلم سكس ع الشاشه .. اتصلت ع الشاشه ودخلت موقع افلام سكسوحطيت اي فلم هنا الورع قاعد يشوف ومبسوط .. قلت كيف شايف الفلم قال منيح .. قلت وشرايك نسوي زيهم .. مارد علي وكمل لعب .. المهم شوي وانزل يدي تحت عند زبه والمسهوالمس صدره وهو جالس يلعب بجواله الجديد شوي وانقلب ع الجنب واخلي زبي يلمس جسمه ،هو حس فيه ولا قال شي بديت احرك زبي على بطنه تقريبا وجالس ادلك له جسمه ،، المهمقلت له انسدح من الناحيه الثانيه ابيه يعطيني مكوته والمسها على الاقل ، ما اعترضولف هنا انا ودي انزل الشرشف واشوف مكوته ، قرببت لمه وصار زبي تحت مكوته بشويوحاولت ادخله بين فخوذه بشوف وش يقول .. المهم جيت اثبت زبي وادخله بين فخوذه قاليلا لا لا .. قلت وش فيك انت خايف قال بخاف يفوت لجواء قلت لاتقلق ولا تخاف ..المهم قلت راح انزل الشرشف لان الجو حار شوي ،نزلت الشرشف وطلعلي احلى كتكوت سوريشفته ، عليه مكوه كانها مرسومه ونظيفه وودي اكلها .. صرت المسها وابعبعص فيها وهومنسجم باللعب . قلت له كيفك ياوحش باللعب قال منيح بس بدي شوي تمارين .. قلت لهبتصير قوي مع الوقت .. .. شوي قلت له انسدح على بطنك وشفت زبه مقوم ،، عرفت انهمتفاعل معي ، انسدح قلت له انتبه على زبك لاتنوم عليه وينكسر عدله زين انسدح وهويعدل في زبه عشان ما ياثر عليه عرفت الوضع خلاص حامي ونار .. رقيت فوقه جلست ادلكهوزبي سادحه على مكوته ،، نزلت ورا اذنه وجلست ابوس فيه وصرت الحس جسمه كامل وحتىمكوته ... قلت له ما ابي تخاف من شي ولا راح اسوي لك شي راح يزعجك ،، قال ماشيالمهم نزلت زبي بين فخوذه وجلست انيك فيه بين الفخوذ وانا احتميت ،، الا شويماقدرت ونزلت على ظهره هنا خاف قال ايش سويت .. قلت هذا ينزل مع الشهوه بس تكبرراح يطلع معك قلت خلك هنا انا بجيب مناديل امسحها وبعدها نتروش سوا .. جيت مسحتهوهو ترك اللعب وقلت له تعال الحمام ناخذ شور ع السريع وديته للحمام وتروشنا ووقتمانتروش صرت المس كل جسمه وصرت ابوس فيه المهم خلصنا من الشور وتنفشفنا وجلس علىالكرسي وجلس يلعب ، بعدها قلت خلنا ننزل بعد مانكته بين الفخوذ لاني ريحت .. نزلناللمحلق وصار الوقت قبل العشاء طلبت عشاء واكلنا وجاء الوقت الي اوديه للسكن بس قبلمريت على محل جوالات وطلعت له شريحه عشان اقدر اكلمه .. حطيت فيها شريحه باسمي وعطيته اياهواخذت الرقم وخزنت رقمي عنده ،، نزلته للسكن وكلمني ابوه قال كيف لايكون ازعجكابني ، قلت له افا عليك ياعمي ، لا ازعجني ولا شي وعطيته هديه جوال معاه شريحهانصدم الابو قال كلفت على نفسك ومن هالكلام ، قلت ترا الجوال له ولا احد ياخذه منهولا بزعل منك .. المهم الولد صار يكلمني العصر والعشاء وصار كل شوي يتصل .. كلمنيبعد يومين قال امتى اجي لعندك قلت له لو تبي تعال اليوم .. قال راح خبر ابي وقلك ،قلت تمام شوي ويكلمني يقول امتى تاخذني قلت ابوك وافق ، قال نعم وافق . قلت مسافةالطريق وجايك .. تكملة القصه قريبا الولد تعود يجي عندي كل يوم وصار يطلبمن ابوه انه ينام عندي ، وانا ماعندي مشكله بحكم ان البيت فاضي ولا فيه الاالخدامه فقط .. صرنا انا وهو ننوم في سريري .. انا اخذت اجازه اسبوع من الدوامعشان اعيش احسن اسبوع عسل مع ورعي .. ورعي صار ماخذ راحته ع الاخر في البيت كانهبيته .. في الليله الي طلب من ابوه انه ينامعندي وبعد اللحاح انا اقنعت ابوه ان الوضع عادي وانا اصلا لحالي بالبيت ولا راحيزعج احد .. نفس كالعاده لعبنا واكلنا وجاء وقتالنوم .. انا بديت اشتهيه وبحاول اليوم ان يكون فيه تدخيل ع الخفيف عشان يتعودالايام الجايه اذا يبي ينوم عندي بيكون فيه نيك ، كنا بالسرير وهو بدا يتخدر ويبيينام انا قربت لمه وبديت ابوسه واشفشفه وبديت ادخل يدي داخل سرواله والمس مكوتهواحاول ادخل اصبعي على الفتحه بس كان اصبعي ناشف ، بعدت الشرشف شوي وبديت اعريه منملابسه .. فسخت سرواله وخليت عليه الفنيله ،، بللت اصبعي شوي وبديت احط في غرقهلين ما بديت احاول شوي ادخل اصبعي وهو جالس يمنع شوي لانه كان شوي خايف انه يوجعه.. جلست على هذا الحال ٥ دقايق بعدها قمت انا فسخت سروالي وجبت كريم مرطب .. رطبتزبي وحطيت على خرقه شوي .. هنا انا اصريت اني ع الاقل اذخل الراس شوي شوي علىمايبدا يتعرف على زبي ويصير يبلعه كل يوم يكون عندي .. صحيح نسيت اقولكم اني حاولت معه انهيمص زبي بس مو متقبل الفكره ابدا .. وانا اعرف الورعان المص بالنسبه لهم صعبهبالايام الاولى الا بعد ماينفتحون سريع مايتقبل المص وهو الي يصير يطلب المهم بديت مرحلة تدخيل الراس وهو جالسيتأوه وانا جالس اغريه اقوله راح اعطيك هدايا بس استحمل شوي وراح تتعود . صرت ادخلويصارخ اي اي طلعوه مش قادر.. وانا اريح شوي وابدا ادخل وصرت يمكن ١٠ دقايق ادخل ربعهواطلع لين ما قربت ادفق .. دخلت ربع زبي ودفقت داخل خرقه بس كله طلع برا وصرت مااشوف خرقه من كثر التنزيل .. قال خلاص راح روح للحمام ، قلت اصبر وجيت دخلت اصبعيجوا عشان يبدا يتعرف على حليبي ويصير صديقة الي مايقدر يفارقه دخلت شوي جواته وقلت تعال ع الحمام صارالوضع فله انا وهو تروشنا ورجعنا للغرفه وتنشفنا وجاء يلبس ملابسه قلت خلينا نناممن دون ملابس ، قال تمام .. نمنا انا وياه تقريبا الساعه ٢ الفجر وصحينا ع الظهر ،كلمت الخدامه تصلح لنا مكرونه وتغدينا والخدامه شافته وسالتني قالت مين هذا قلتهذا صديق بابا هذا ولد مشان هو سافر مكه وهوا اجلس واحد اسبوع هنا .. حاولت اعلمالشغاله انها ماتعلم انه نايم في البيت وهي ماتعرف اكيد اني جالس انيك بالورع هذابالبيت ، جبت لها بطاقه سوا ١٠٠ ريال وضبطتها .. جلسنا واكلنا مكرونه وهو كانه صايرزوجتي وكاننا في شهر عسل ،، نظراته فيها غرام وحنان وانا متاكد ان الوضع بالايامالجايه غير وانه راح يتفاعل معي بالنيك ، لان لازال هو مسلم لي جسمه من دون تفاعل بعد العصر بعد ماخلصنا انا قلت بروحمشوار بسيط وراجع وانت اجلس هنا قال وين بتروح قلت بروح اشتري لك ملابس هديه مني ،وانا ابي اضبطه واخليه باحسن مظهر انا ابيه ، رحت لمجمع سيتي ماكس لانه قريب منعندي . دخلت قسم الملابس واتجهت لقسم الاولاد وشريت له كذا تي شيرت وشورت ، وحبيتاني اروح لقسم الملابس الداخليه واشتري له كلسيونات واخذت له واحد احمر واثنينابيض وواحد رمادي .. المهم حاسبت وطلعت ورجعت للبيت ، دخلتالسيارة الا اشوفه طلع من الملحق وجاء عندي قلت شريت لك احسن لبس المهم طلعنا فوقانا وياه وقلت جربها راح بيجربها بالحمام ويغير قلت غير هنا لا تستحي ، المهم بدايغير قدامي وقلت له دقيقه في شي لازم تلبسه الا اطلع الكلسيونات وهو استحى مرهلانه كان يلبس بوكسر وهذا يمكن جديد عليه قلت شف هذي تلبسها عندي لو ماتبي تلبسهافي بيتكم عادي خلها هنا كل ماجيت ابيك تلبسها .. عطيته الكلسيون الاحمر ، صار يلبسهويوم لبسه قلت له لف من ورا خلني اشوف كيف شكله عليك ، يوم لف ، ياعالم كانكمتشوفون فراوله وانا خقيت علييه اكثر ، قلت له يالطييييف انت طالع قمر وبتجنن ،بديت اتغزل فيه الهم اختار اللبس وجاء انسدح ع السرير معي انا بديت اشتهي انيكهبالكلسيون الاحمر الي عليه .. جلست اسولف معه واتغزل فيه قلت انت حبيبي وعمريواانا كلي لك .. المهم بديت اسولف معه عن امس وكيف عملية النيك المهم قال مشكلتوبيوجع بس كنت مستحمل كرمالك قلت واليوم تستمحل قال ممكن اليوم ماراح يوجعني مثلامس قلت اكيد كل يوم بيكون اقل وجع .. المهم قلت راح نبدا بس شيل التي شيرت الجديدوالشورت وخليك بالكلسيون ، المهم هو جلس يشيل ملابسه وانا اساعده ، وقبل لاينسدحعلى السرير وانا واقف قلت له اشلح سروالي المهم بدا يشيله وانا زبي واقف ع الاخر المهم قلت له ساعدني بعد بالتي شيرتالمهم خليته هو الي يشيل ملابسي .. قلت له حمودي ممكن طلب قال شو ، قلتعطه بوسه وانا قاعد ااشر لزبي ،، قال ضروري ، قلت مثل الفلم الي شفناه سوا بوسهحبيبي مشان ننبسط المهم مسكت راسه وخليته يقرب ،، وقرب شفته وبدا يبوسه بوس عادي ،قلت حمودي مو كذا بينباس قال كيف ، قلت لازم تدخلو جوا فمك ، اجبرته شوي وخليتهيتشجع وبدا يدخل زبي جوا فهمه من دون مايمص قلت حمودي حرك لسانك المهم عرفت زبي علىفمه والخطه انه يبدا معي كل شي في النيك سواءا مص او شفشفه او تدخيل خليته ينسدع على السرير على ظهره وجيتاشفشف فيه واكتشتف انه اليوم غير ،، شفشفته حسيت انه متفاعل ولا صار مستسلم مثلاول صار هو اذا وقفت شفشفه يصير هو يكمل .. المهم عرفت انها ليله للتاريخ واحناتونا بالمغرب قلبته على بطنه وانا اشوف الاحمر يناديوصرت امسك الكلسيون من تحت واطلع خرقه من دون ما انزل الكلسيون ، المهم انا ولعتمعي وجلست ابوس فيها وحطيت لساني بخرقه ولحستها ع السرير ، مع اني ما احب الحس بسكان المنظر مغري تماما .. المهم قلت كيف حمودي ، قال منيح كتير .. قلت اليوم راحنسوي كل شي وراح ننبسط المهم انا زبي ولع مره وناوي نيك عنيفلورعي الي جاهز اليوم لاي شي المهم فسخت كلسيونه وبديت اتفل على خرقه وعلى زبيوبديت احفه على خرقه واشوف ورعي بدا يستمتع ويسترخي ، انا كبست وبديت ادخله علىخفيف المهم صار يدخل ويطلع وانا احاول انه ماينزعج .. قلت كيف حاسس قال الم بسيطبس مش متل امس ، قلت لا تقلق كل يوم راح تنبسط .. المهم بديت اغير الوضعيه صار علىالجنب وبديت انيك فيه على الخفيف وغيرت الوضعيه الي خلتني اكون اكثر عنف معه اليعي سبعاوي قربته لحافه السرير وبديت ادخل فيه وانا تعتب الصراحه ولياقتي بدت تنتهي، زدت في جرعه التدخيل ، وصرت ادخله واطلعه بسرعه ، صرت اشفشف فيه واشوف حموديمستمتع مره وانا قلت صعبه افوت الفرصه وانا ما اكب داخله ونستمتع سوا ..المهم جت اللحظه الي بديت اعرف اني راحانزل فيها ، قربت على شفته وقلت له احبك ياحمودي واعشقك الا زبي ينفجر جوا خرقهواكب كل حليبي جواته ، الا اشوف يقول ليش هوا حار كتير ، قلت لانك انت حلو وتخليكل شي يصير حار المهم انهد حيلي وانسدحت جنبه الا هو صار يتأوه وعرفت ان بدا يتمحنوصار يفرك لي زبي عرفت ان الولد صارت عنده محنه والليله راح تكون ليلة نار ،،
  9. اشتغلنى على الفيس بوك وفى الاخر متعنى بطيزه صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه. اسمى احمد زيدان واصحابى بينادولى زيزو فى كتير منكو عارفنى وعارف مواصفاتى بس للى ميعرفنيش انا من القاهره 26 خريج كليه سياحه وفنادق طولى 178سم ووزنى حوالى 73كجم يعنى جسمى رفيع لون بشرتى قمحى وعينيا بنى وشعرى اسود وسيم الى حد ما زبرى طوله 19سم ومتوسط العرض. قصه انهارده حصلت لما لاقيت ايميل باعتلى طلب صداقه على الفيس بوك اسمه حماده الرومانسى المهم طبعا بعد ما اتريقت على الاسم قبلت طلب الصداقه وابتدينا نتعرف على بعض وعرفت منه ان اسمه حماده وان عنده 23 سنه وانه من عندى من شبرا وانا عرفته بنفسى ولما طلبت اشوف صوره رفض انه يورينى صوره بحجه انى ممكن افضحه لو طلعت اعرفه بما اننا من منطقه واحده بس ورانى صوره لطيزه اللى كانت بيضا ومافيهاش شعرايه ومن صوره طيزه عرفت ان جسمه متوسط لا هو مليان ولا هو رفسع اوى وان لوت بشرته بيضا المهم كملنا كلام مع بعض عادى ومافيش حاجه وانا فى دماغى عارف ومتاكد ان دى مجرد اشتغاله بس قولت انا كده كده مش خسران حاجه وعدا اسبوعين واحنا بنكلم بعض ولاقيته داخل يكلمنى حماده:-زيزو هو انت ممكن تفضحنى لو طلعنا نعرف بعض؟ اصلى بصراحه خايف اوى انا:-طب وهفضحك ليه وبعدين هستفاد ايه لما افضحك حماده:-مش عارف اصلى بصراحه الموضوع دا مقلقنى انا:-بص انا لو طلعت اعرفك يبقى انت اكيد تعرفنى وعارف كويس ان عمرى ما بغدر بحد اعرفه حماده:-ما المشكله انى عارف انك جدع وشهم وعارف ان اسرار صحابك كلهم معاك وانك عمرك ما غدرت بحد الا لما ييجى عليك بس انا بردو قلقان انا:-طالما عارف كل دا يبقى قلقان من ايه؟...على العموم براحتك مش انا اللى بعتلك الادد ولا انا اللى كلمتك وعمرى ما اجبرت حد على حاجه فا انت مش هجبرك تعرفنى انت مين ولا هجبرك على حاجه انت مش عاوزها وطالما انت عارفنى يبقى عارف كويس انى لو عاوز اوصلك هوصلك بس انا مش عاوز ادور وراك اصلا حماده:-ماشى يا زيزو انا:-ماشى انا هقفل دلوقتى عشان رايح الشغل عاوز حاجه؟ حماده:-لأ سلام وقفلت مع حماده ونزلت روحت على شغلى وانا فعلا مش شاغل دماغى بحماده دا وخلصت شغلى وروحت نمت وعدا يومين وحماده مش بيفتح ولا اعرف عنه حاجه واتأكدت (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) انها اشتغاله بس كلامه معايا كان بيعرفنى انها اشتغاله من حد اعرفه ويعرفنى المهم انا محطتش فى دماغى وعادى وفى اليوم دا بالليل لاقيت تليفونى بيرن من رقم غريب انا:-الو مين معايا؟ الرقم:-ازيك يا زيزو انا حماده اللى كلمتك على الفيس انا:-اه حماده ازيك؟ انت جيبت رقمى منين؟ حماده:-يا ابنى ما انت حاطه على الفيس بوك عندك انا:-اه صحيح نسيت. طب أأمرنى فى حاجه ولا ايه حماده:-بقولك ايه انت فاضى دلوقتى انا:-لأ بصراحه راجع من الشغل تعبان وهموت وانام فى حاجه يعنى ولا ايه حماده:-مافيش بحسبك فاضى كنت هاقولك تنزل تقعد معايا على قهوه (........) اللى فى شارع الخمسين انا:-بعيده عنى بصراحه وانا مش قادر حماده:-خلاص ماشى زى ما تحب انا:-طب ايه رأيك تجيلى تقعد معايا انت فى البيت واهو ناخد راحتنا فى الكلام اكتر حماده:-بس يا زيزو.... انا:-بس ايه ما قولتلك ماتخفش عمرى ما هجبرك على حاجه انت مش عاوزها وعمرى ما هفضحك حماده:-ماشى يا زيزو بس انا معرفش بيتك فين انا:-مش قصه يعنى عارف شارع (.......) حماده:-اه عارفه انا:-انا فى الشارع دا عند قهوه (.........) تعالى عند القهوه ورن عليا وهنزل اخدك ونطلع حماده:-ماشى يا زيزو وقفلت مع حماده وقعدت اتفرج على التلفزيون وشويه ولاقيت حماده بيرن عليا وبيقولى انه واقف ادام القهوه وانا نزلت واول ما شوفته شبهت عليه انا اعرفه بس ماقعدتش معاه غير مره واحده او مرتين وكان جى مع واحد من صحابى المهم سملت عليه وخدته وبالمره عديت على القهوه وخدت منها شيشه وفحم لأن الواد اللى كان واقف فيها حبيبى وعلى فكره ليه قصه معايا هبقى احكيهالكو مره تانيه المهم طلعنا على الشقه عندى ودخلنا قعدنا فى الصالون انا:-اتفضل يا حماده حماده:-يبقى لسه مفتكرتنيش انا:-بصراحه انا بشبه عليك وعارف انى قعدت معاك قبل كده بس الكلام دا كان من فتره وكلامنا مع بعض كان طيارى وخفيف فا مسقط اسمك حماده:-انا محمد اللى كنت قعدت معاك قبل كده صاحب فولان (اسم صاحبى) صاحبك انا:- اها افتكرتك عامل ايه يا ابنى حماده:-اهوه تمام انا:-طب ايه لازمتها اللفه دى كلها ما كنت جيت دغرى (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) حماده:-بصراحه كنت خايف جدا منك وفى الاول كنت متردد اكلمك انا:-طب وصلت لأيميلى ازاى حماده:-انت صديق مشترك مع سالب اتعرفت عليه من على الفيس ولما سألته عنك قالى انه يعرفك وانك نمت معاه قبل كده وحكالى عنك كتير اوى وبصراحه كلامه عنك خلانى عاوز انام معاك انا كمان بس كنت مقلق عشان كده دخلت اكلمك على الفيس لحد ما اطمنتلك انا:-ماشى يا عم على العموم انا مبسوط انى شوفتك وروحت قالع التيشيرت وبقيت قاعد بالبنطلون الجينس بيتاعى بس وحماده قاعد ادامى وابتديت ارص المعسل واشرب من الشيشه انا:-بتدخن يا حماده حماده:-اه بدخن انا:-طب تعالى جمبى وخدلك نفسين وفعلا حماده جيه قعد جمبى ومسك الشيشه وابتدينا نشرب من الحجر انا وهو لحد ما الحجر خلص ورصيت الحجر التانى وشديت اول نفسين منه انا:-مالك مكتف نفسك زى البنت البكر ليه اقلع التيشيرت واقعد براحتك مافيش حد غيرنا فى الشقه ماتخافش مش هغتصبك قولتلك مش هجبرك تعمل حاجه انت مش عاوزها حماده:-ماشى يا زيزو وراح قايم قالع التيشيرت بيتاعه وقعد جمبى تانى وبقينا احنا الاتنين قاعدين بالبناطيل الجينس بس من غير تيشيرتات وبنشرب من الشيشه واحنا بنتفرج على التلفزيون وروحت حاطت ايديا على مسند الكنبه ورا منه وبقيت احسس على رقبته بصوابعى وانا براقب رد فعله من غير ما ياخد باله وبشد من الشيشه ولاقيته بيغمض عينيه وبيسيح منى وراح حاطت ايديه على رجليا يحسس عليها بالراحه خالص وانا كملت الحجر عادى كأنى مش بعمل حاجه لحد ما الحجر خلص انا:-ايه حابب نكمل ولا لأ؟ وحماده ساكت مافتحش بوقه بس بقى يهز بدماغه علامه موافق وانا روحت ماسكه من ايديه وخليته يقف انا:-طب يلا ندخل الاوضه جوا وحماده مشى معايا من سكات لحد ما دخلنا اوضه النوم بيتاعتى وهو ماشى ورايا وروحت لافف جسمى وبقى وشى فى وشه وروحت واخده فى حضنى (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) وابتديت ابوس فيه واول ما شفايفى لمست شفايفه الناعمه لاقيته بيحضنى اوى ولف ايديه الاتنين حوالين رقبتى وبقى يبوسنى فى شفايفى هو كمان وفعلا كان رومانسى زى اسم الايميل بيتاعه وانا ابتديت احسس على ضهره العريان وانا ببوس فيه وباكل شفايفه وبنزل بأيديا على ضهره بالراحه لحد ما نزلت على طيزه الطريه احسس عليها من فوق البنطلون الجينس بيتاعه وامسك كل فرده من طيزه فى ايد واحنا الاتنين بناكل فى شفايف بعض وحماده بقى يحسس على صدرى بأيديه الشمال وبأيديه اليمين لاففها حوالين رقبتى وقررت انى اتعامل معاه برومانسيه وبالطريقه اللى هو بيحبها وشيلت ايديا من على طيزه وروحت احسس على بطنه وبقيت اطلع بأيديا لحد ما وصلت لصدره وبقيت بحسس على حلمات صدره بصوابعى وكل دا وشفايفنا مابعدتش عن بعض ثانيه واحده واخيراً قررت اسيب شفايفه اللى زى شفايف البنات ونزلت على حلمه صدره اليمين اللحسها بلسانى واخدها فى بوقى ارضع فيها وانا بقرص حلمه صدره الشمال بصوابعى وحماده راح نازل بأيديه يحسس على زبرى من فوق البنطلون الجينس بيتاعى وانا سيبت حلمه صدره اليمين وروحت على حلمه صدره الشمال ارضع فيها هى كمان وهو ماسك زبرى من فوق البنطلون بيدعك فيه وروحت انا واقف وراجع تانى بشفايفى على شفايفه ابوس فيها واحنا الاتنين بقينا هايجين هيجان ابن متناكه ولاقيت حماده بيلف بيا لحد ما ضهرى بقى للسرير وراح نايم بيا انا على ضهرى على السرير وهو فوق منى بيبوس فيا وراح سايب شفايفى ونزل على صدرى يبوس فيه بشفايفه وبينزل واحده واحده على بطنى لحد ما وصل لزبرى راح بايسه بشفايفه من فوق البنطلون وقعد على ركبته على الارض بين رجليا وفتحلى زراير البنطلون الجينس بيتاعى وشده هو والبوكسر لحد ما قلعهوملى خالص ودخل تانى بين رجليا وبدأ يلحس فى بضانى بلسانه وانا سيبته يمتع نفسه ويمتعنى بمصه براحته وروحت نايم على ضهرى وماسك دماغه احسس (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) على شعره وهو بيلحس بضانى بلسانه وبيطلع واحده واحده بلسانه على زبرى اللى نايم على بطنى لحد ما وصل لراس زبرى راح ماسكه بأيديه اليمين وابتدى يدخله جوا بوقه ويمص فيه بهيجان واحتراف ابن متناكه وهو بيدعك فيه بأيديه لحد ما راح مخرج زبرى من بوقه وبقى يلعب فى الفتحه بيتاعه زبرى بلسانه ورجع دخل زبرى تانى فى بوقه يمص فيه وشويه ويخرجه وينزل على زبرى يلحس فيه بلسانه من تحت لحد ما يوصل لراس زبرى يلحس فيها هى كمان ويلعب فى فتحه زبرى بلسانه ويروح مدخله تانى فى بوقه ويرجع يمص فيه بصراحه كان هيجانه ومصه الاحترافى اللى ولا اجدع شرموطه لزبرى مهيجنى اوى عليه وانا نايم على ضهرى وسايبه يبدع فى مصه لزبرى لحد ما زبرى بقى زى السيخ الحديد فى بوقه ولاقيت حماده راح سايب زبرى وطلع على شفايفى يبوس فيها بهيجان وهو لسه ماسك زبرى بأيديه مش راحمه وانا بقيت احسس بأيديا على طيزه من فوق البنطلون وراح سايبنى تانى ونازل على زبرى يلحس فيه وخده فى بوثه يمص فيه جامد وانا كنت جيبت اخرى وروحت قايم قاعد وشديته من دماغه شيلتها من على زبرى وروحت على شفايفه ابوس فيها برومانسيه وبأيديا فكيتله الحزام وزراير البنطلون بيتوعه وخليته يقوم يقف ويلف يدينى ضهره وهو واقف وانا لسه قاعد على السرير وهيجت اكتر عليه لما جيت انزله البنطلون لاقيته لابس اندر حريمى لونه ازرق وروحت نازل على طيزه ابوسها بشفايفى من فوق الاندر وانا بنزله البنطلون بيتاعه لحد ركبته ولاقيت حماده راح موطى وبيقلع البنطلون وانا مكمل بوس تحسيس على طيزه الطريه من فوق الاندر لحد ما قلع البنطلون بيتاعه خالص روحت قايم واخده فى حضنى تانى وابتديت ابوس فى شفايفه وانا بحسس على طيزه من فوق الاندر وروحت مخليه يطلع فوق السرير وقعدته على ايديه ورجليه فى وضع الدوجى استايل ومسكت الاندر بيتاعه بأيديا وابتديت انزله لحد ما وصل (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) لنص فخاده وروحت على فرده طيزه اليمين ابوس فيها وامشى بلسانى عليها لحد ما وصلت لخرم طيزه وبقيت اللحس فيه بلسانى وانا بحسس على فرده طيزه بأيديا وابتديت ادخل صباع ايديا الكبير فى خرم طيزه وانا باللحس فيه وهو بقى عمال يزوم و يتأوه ويقولى ااااااااااه حلو اوى ااااااااااه اللحس كمان ااااااااه مش قادر اااااااااه وانا شيلت صباع ايديا من خرم طيزه ورجعت تانى اللحس خرم طيزه باللسانى لحد ما غرقت خرمه من ريقى وابتديت ادخل صوباعين من ايديا جوا خرم طيزه وانيكه بصوابعى وانا ببوس فى فرده طيزه وهو عمال يتأوه ويقولى ااااااااه كمان يا زيزو اااااااااه نيكنى بصوابعك كمان ااااااااااه دخلهم اوى فى طيزى ااااااااه مش قادر ااااااااااه انا عاوزك تنيكنى اوى ااااااااه كمان مش قادر ااااااااه انت جامد اوى اااااااااه وانا مكمل نيك فى خرم طيزه بصوابعى وعمال اللحس وابوس فرده طيزه لحد ما خلاص حسيت انه على اخره وراح قايم حماده:-نام على ضهرك يا زيزو عاوز اقعد على زبرك انا:-خلاص ماشى وفعلا نمت على ضهرى على السرير ولاقيته راح ماسك زبرى بأيديه اليمين وابتدى يدخله فى بوقه ورجع تانى يمص فى زبرى بهيجان ابن متناكه لحد ما غرق زبرى من ريقه وراح قايم وقاعد فوق منى وهو مدينى ضهره ومسك زبرى بأيديه وابتدى يقعد عليه لحد ما زبرى دخل كله جوا خرم طيزه وهو عمال يزوم وثابت فوق زبرى مش بيتحرك لحد ما خد على حجم زقرة وابتدى يطلع وينزل على زبرى وانا ماسكه من وسطه وسايبه يمتع نفسه بزبرى براحته وعمال يدعك فى زبره اللى واقف بأيديه وهو بيتنطط على زبرى وعمال يتأوه ويقولى اووووووف زبرك كبير اوى اااااااااه حلو اوى ااااااااه زبرك حلو اوى ااااااااه كمان نيكنى كمان اااااااااه نيكنى كمان يا زيزو ااااااااه عاوزك تمتع طيزى ااااااااااه دخل زبرك كمان اااااااااااه يلا نيكنى جامد ااااااااااه يالهوى عليك اااااااه زبرك جامد اوى (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) ااااااااااااه مش قادر يا زيزو ااااااااااه زبرك مهيجنى اوى ااااااااه يلا نيكنى يا زيزو ااااااااه متع طيزى ااااااااااه وانا هيجت على اهاته وشرمطه فى الكلام وروحت مقومه من فوق منى ووقفت انا كمان وخليته يلف ويدينى وشه وروحت واخده فى حضنى وابتديت ابوس فى شفايفه الناعمه وانا بحسس بأيديا الشمال على فرده طيزه وبأيديا اليمين ببعبصه فى خرم طيزه وهو ماسك زبرى بأيديه وبيدعك فيه وروحت سايب شفايفه وخليته يطلع يقعد على ايديه ورجليه على طرف السرير فى وضع الدوجى استاسل ووقفت وراه وابتديت ادخل زبرى فى خرم طيزه وبقيت انيكه بسرعه متوسطه وانا بحسس على ضهره وهو بقى عمال يتأوه ويقولى ااااااااااه حلو اوى يا زيزو اااااااااه نيكنى كمان اااااااااه زبرك حلو اوى اااااااااااه مش قادر ااااااااه نيكنى فى طيزى كمان ااااااااااه شبع طيزى نيك اااااااااه نيكنى اسرع يا زيزو ااااااااااه نيكنى اسرع اااااااااه مش قادر ااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااه ارزع زبرك جامد اااااااااااه ارزع جامد اااااااااااه وانا ابتديت اهيج اكتر وروحت ماسكه بأيديا الشمال من رقبته وبأيديا اليمين ماسكه من شعره وبقيت ازود فى سرعه نيكى فى خرم طيزه لحد ما بقيت انيكه بأقصى سرعه عندى وهو عمال يتأوه ويقولى ااااااااااه اااااااااه ايوه كده يا زيزو ااااااااااه ارزع زبرك اوى اااااااااه ايوه كده يا حبيبى اااااااااه نيكنى جامد اااااااااه يالهوى عليك ااااااااااه انت جامد اوى اااااااااه مش قادر ااااااااااه عاوزك تفشخ طيزى اااااااااه حلو اوى يا حبيبى اااااااااه نيكنى جامد اااااااااه زبرك حلو اوى ااااااااااه نيكنى كمان ااااااااه نيكنى اوى يا زيزو اااااااااه افشخ طيزى ااااااااااه خلينى ماقدرش اقفل رجليا ااااااااه وانا حسيت انى كده هاجيل اسرع بسبب سرعه نيكى فيه وسخونيه خرم طيزه وروحت مخرج زبرى منى خرم طيزه عشان (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) اغير الوضع وروحت واخد شفايفه ابوس فيها لحد ما حسيت ان زبرى هدى روحت منيم حماده على ضهره على طرف السرير وخدت رجليه اليمين على كتفى وابتديت ادخل زبرى فى خرم طيزه وانيكه بسرعه متوسطه وهو نايم على ضهره وعمال يحسس بأيديه على بطنى وصدرى وهو بيتأوه وبيقولى اااااااااه زبرك حلو اوى يا زيزو ااااااااااه اوعى تحرمنى منه اااااااااااه كمان يا حبيبى اااااااااه نيكنى كمان اااااااااه مش قادر اااااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه زبرك ممتعنى اوى اااااااااه عاوزك تنيكنى دايما ااااااااااه انا خدامك اااااااااااه وتحت امرك ااااااااااه نيكنى وقت ما تحب ااااااااه مش قادر ااااااااااه نيكنى جامد يا حبيبى ااااااااااه نيكنى اسرع اااااااااه اسرع يا زيزو اسرع ااااااااااه وانا ابتديت ازود فى سرعتى واحده واحده لحد ما بقيت انيكه فى خرم طيزه بأقصى سرعه عندى وهو نايم على ضهره وعمال يتأوه ويقولى اااااااااه ااااااااااه كمان يا زيزو ااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااه مش قادر ااااااااه نيكنى اوى ااااااااه ارزع زبرك جامد ااااااااااه نيكنى اسرع يا زيزو اااااااااه نيكنى اسرع يا حبيبى اااااااااه عاوزك تفشخ طيزى ااااااااااه كمان نيكنى اوى ااااااااااااه كمان نيكنى اوى اااااااااه مش قادر اااااااااه نيكنى اوى ااااااااااه زبرك مهيجنى اوى اااااااااه اوعى تحرمنى منه ااااااااااه كمان يا زيزو ااااااااااااه وانا حسيت انى خلاص هاجيب ومش قادر امسك نفسى اكتر من كده وقولتله انى هاجيب وهو بيتأوه وعمال يقولى اااااااااااه هات لبنك على بطنى اااااااااه غرقنى بلبنك اااااااااه ماتجيبش جوا ااااااااااه عاوز ادعك جسمى بلبنك اااااااااااه وفى اخر لحظه روحت مخرج زبرى من خرم طيزه وجيبت لبنى على زبره وبطنه حماده:-دخل زبرك تانى فى طيزى عاوز اجيب انا كمان وانا من غير كلام روحت مدخل زبرى تانى فى خرم طيزه وحماده بقى يدعك زبره بلبنى وانا سايب زبرى جوا خرم طيزه لحد ما جاب لبنه هو كمان على بطنه وبقى يدعك جسمه بلبنى ولبنه مع بعض وسهر معايا اليوم دا ونيكته 4 مرات كمان وفى الاخر اتشطف ومشى واستمريت مع حماده سنه انيك فيه مرتين فى الاسبوع لحد ما هو قرر يتجوز وبطل خالص ومعرفش عنه حاجه من ساعتها عشان غير رقم تليفونه وقفل الفيس بوك بيتاعه.
  10. أول مشاركة ليا فى المنتدي أتمني تعجبكم شاب 27 سنة ظروفه كويسة جدا ومرتاح ماديا عجبته بنت شغالة في محل جنب بيته هي 25 سنة قمحاوية جسمها كيرفي دايما بتلبس شيك وبتحط مكياج مميز رغم ظروفها المتوسطة و شغلها في محل مش كبير وده اللي هو كان بيستغربه هي بتجيب الفلوس منين حاول يلمحلها اكتر من مرة انه معجب بيها وبيحبها لكن كل مرة كانت بتصده حاول يبعتلها طلب صداقة علي الفيس ورفضته و كان بيروحلها المحل كل يوم تقريبا وقرر في يوم انه يفاتحها وفعلا قلها انه معجب بيها وهي قالتله انها معجبة بيه بس كانت بتعمل كده عشان مابتحبش اللي يلعب بيها ولا يتسلي واتفقوا انهم يتكلموا واتس وفيس ويتقابلوا عشان يتعرفوا اكتر علي بعض مافتش اسبوع وكان داب فيها ومستعد يعملها اي حاجة وابتدت تبعتله صورها عريانة وهو يبعتلها زبره و بقي يجي المحل يحك فيها بالراحة لما تكون الدنيا هادية و في مرة هاج خالص عليها قالتله روح المخزن و المخزن كان عبارة عن دور ارضي ماحدش بيدخله كتير وبعدهم ب3 شوارع و راح استناها و استأذنت انها تمشي عشان معاها حد تعبان راحتله لقيته علي اخره اخدت معاها عصير وادتله يشرب وفضلوا يبوسوا في بعض ويحسسوا لغاية ما اغم عليه كانت حطاله منوم ف العصير فرشت كراتين علي الارض و قلعته هدومه كلها و طلعت عصاية عملاها زبر صناعي ودهنتله طيزه كريم و بعبصته بصباع و بعدين اتنين و تلاتة لغاية ما خرم طيزه وسع و ناكته بالزبر وفضلت تنيك فيه وتصوره فيديو وصور وهو بيتناك و سابت الزبر في طيزه لغاية ما صحي صحي تعبان وخرمه واجعه جدا من النيك والزبر اللي فيه لقيها قدامه قاعدة و حاطة رجل علي رجل في وشه وهو عريان قدامها قالها ايه اللي عملتيه فيا ده يا بت المتناكة ضربته برجلها وقالتله انا سيتك يا متناك يا بن الشرموطة و فتحت الموبايل شاف صوره والفيديو حاول يقوم يضربها وقع الزبر و طيزه وجعته ماقدرش يتحرك قالته لو عملتلي اي حاجة هافضحك يا خول انت من النهاردة خدامي وكلب وتنفذ كل اللي اقوله قعد يبكي ويترجاها ويقولها عملتي فيا كده ليه انا بحبك قالتله عشان امك زمان اتخانقت مع امي وضربتها ف الشارع وقطعتلها هدومها عشان امي غلبانة وظروفها علي قدها وانا لازم انتقم من امك في شرفها و ابنها اللي خليته شرموطة ده كله وهو مش قادر يتحرك من طيزه اللي بتنزل دم اخدت كل الفلوس اللي معاه وقالتله اي وقت اقولك عايزة فلوس تجيبلي من الشرموطة امك و وقت ما اعوزك تجيلي زي الكلب كده هو عرف هي بتجيب الفلوس منين خلته يلبس و مشي و هي مشيت و بعد كام يوم قالتله طيزك خفيت قالها اه قالتله تيجي النهاردة المخزن ومعاك 500 جنيه قالها لا رديت عليه ماشي يا كسمك انا هافضحك و هنزل الصور والفيديو قالها خلاص جاي وراحلها في الميعاد اداها الفلوس وعايز يمشي قالتله تعالي انت واحشني اقلع حاول يمشي لكن افتكر تهديدها قلع هدومه وخلته ينزل علي رجليه زي الكلب ويجي يبوس رجليها و نومته علي بطنه علي رجلها وفضلت تضرب طيزه و تنيكه بالزبر و زبره هاج ووقف وفضل يتأوه منها وهي بتشتمه وتهينه وتزله وتقوله انا هفشخك وهجيبلك رجالة تفشخك يا شرموطة يا بت الشرموطة وهخليهم يعشروكي و نزل لبنه علي بنطلونها قالتله الحسه يا متناك زبرك هاج ونتر علي شتيمتك ونيكك يا لبوة الزبر اللي في طيزك كيفك بقبتي شرموطة رسمي وفضلوا يتقابلوا في المخزن و ساعات ف فندق و تخليه يبعتلها صور ليه وهو بينيك نفسه ف البيت و تسحب منه فلوس لغاية ما فيوم قررت تستفيد منه وتخليه شرموطة برخصة ............ انتظروا الجزء التاني
  11. هاي ازيكم انهارده هحكيلكم ازاي اتفتحت و بقيت بحب اتناك اوي , وقت القصه دي كان عندي 16 سنه و انا ابيض و شعري ناعم و رفيع المهم الفتره دي مكونتش عمري شفت زوبر راجل ولا فكرت اني اتناك بس كونت بشوف طبعا افلام سكس و كده و كان اخويا يحيي في الجيش وقتها و كان هيخطب و كان له واحد صاحبو معاه فالجيش اسمو كريم و هو كان بيعتبرو اخوه و كريم ده كان من اسوان انا شفتو مره جالنا و هو مسافر هو كان اسمر و طويل اوي و جسمو مقسم عضلات و شعرو اكرت و كان دايما بيحب يهزر و يضحك و كده المهم يحيي كان هيخطب و كده و يعمل حفله طبعا فنزل اجازه و جاب كريم معاه علشان يحضر الخطوبه و تاني يوم يسافر و فعلا كريم جاه و جهز معاه كل حاجه و انا لاحظت انو هزارو معايا كان غريب اوي يقعد يقولي انت لو بت كونت اتجوزتك و كلام كده انا مكونتش بدي اهتمام يعني المهم هما كانو عاوزين يجيبو حشيش و بيره و كده في الحفله بس بابا اتخانق معاهم فقررو انهم يجيبو من تحت لتحت منغير بابا ما يحس و فعلا عملو كده و روحنا الحفله و كريم و يحيي و كزا واحد من صحابهم كانو بيقومو كل شيويه يشربو و كده و انا كونت شايفهم بس عامل عبيط و قررت اني عاوز اشرب بس محدش يعرف طبعا لان بابا لو عرف اني شربت ممكن يدبحني فيها هههه , المهم عرفت هما بيشربو فين و استغليت فرصه ان كريم و يحيي مشغولين و كده و اخدت حته حشيش و كام بوق بيره و رجعت عالبيت لوحدي الف الحشيش و كده طبعا انا كونت الفتره دي بشرب بس محدش يعرف خالص المهم استغليت فرصه ان محدش فالبيت و الناس كتير و محدش هيبقي مركز معايا يعني و الاعاني صوتها عالي اوي و روحت البيت و سيحت الحشيش و لفيتو و كده و لسه هولع السيجاره لقيت الباب بيخبط جامد خبيت السيجاره تحت البوكسر عند بتاعي كده و فتحت لقيت كريم كان سكران طينه دخل و قفل الباب و قالي عاوز ادخل الحمام دخلتو و سيت طبعا الحشيش مستخبي ههههه و اول مخرج من الحمام قلي انت بتعمل ايه هنا قولتلو ابدا كونت فالحمام و قلت اريح حبه قرب مني هو و شم بوقي قالي انت شارب بيره صح قولتلو لا قالي لا شارب ريحتك سبرتو قولتلو لا يا كيمو طبعا بصلي قالي انت اللي اخدت حته الحشيش قولتلو لا و ... قالي لا انت طلعها قولتلو معيش حاجه يا كريم قالي لا معاك و بداء يفتش هدومي انا خوفت اوي بصراحه فتش التي شيرت و قلعهالي و انا واقف ساكت مش قادر اعمل حاجه و خايف فشخ و راح هو تربس الباب قولتلو بتعمل اي يا كريم قالي اخرس بقي اما نشوف انت مخبي الحشيش فين قولتلو معيش حاجه يا كريم و .. قالي اقلع الجزمه و الشراب قلعت قالي اقلع البنطلون قولتلو لا يا كريم طبعا راح ضاربني بالقلم انا خوفت منو اوي خصوصا انو مش فحالتو الطبيعيه روحت قلعت و وقفت قولتلو صدقتني راح شادد البوكسر قلعهوني سيجاره الحشيش وقعت قالي شوفت بقي قولتلو ابوس ايدك يا كريم متقولش لحد قالي لا هقول قولتلو ابوس ايدك يا كريم مش انا اخوك الصغير بصلي و قالي اوك بس بشرط قولتلو ايه قالي تعمل اللي انا عايزو و انت ساكت قولتلو حاضر بس عاوز ايه قالي نام علي ظهرك عالكنبه قولتلو البس طب قالي لا قولتلو لا بقي يا كريم قالي هقول قولتلو خلاص خلاص اهو و نمت فعلا علي ظهري رح هو رفع رجليا لفوق و فتحها قولتلو هتعمل ايه يا كريم قالي شششششش و نزل بلسانو علي خورم طيظي و بداء يلحسو انا بصراحه حسيت بمتعه و هو بيلحس خورمي و بعدين بدا يدخل صباعو فيا وجعني فشششخ قولتلو خلاص بقي يا كريم كفايه كده بصلي و مردش حاولت افلت منو راح مكتف ايدي و بصراحه كان اقوي مني بكتير قولتلو بصوت عالي اوعي بقي يا كريم بس الاغاني كان صوتها عالي فشخ قام هو من علي خورمي و مكتف ايدي بايد واحده و بالتانيه فتح سوسته البنطلون بتاعه و طلع زبو اللي كان واقف فشششخ كان طويل اووووووووي حاجه مش اقل من 30 سنتي مثلا او اكتر و تخين و مليان عروق بارزه و اسود و في شعر كتير و بضانو كبيره نييك حاجه كده متقدرش تمسكها بايدك من كبرها ههههه و نزل تاني علي طيظي و بدا يتف فيها و انا مش قادر اتكلم و خايف فشخ و راح ماسك زبو و راح بالو و دخلو مره واحده انا صوت بصوت جامد و حسيت ان في سيخ بيموتني ساب زبو جوه حوالي دقيقتين كده و انا من الوجع بقيت بعيط و اقوله طلعو يا كريم ابوس رجلك بقي راح مخرجو و نزل يلحس خورمي تاني و بعدين راح واقف تاني و راح مدخلو وجعني بس الوجع كان اقل و بداء ينكني براحه اوي انا كونت بدات اخد عليه و مش يوحعني و بداء هو ينكني جامد اوي و انا اصوت بس صوت الاغاني مغطي علي صوتي و بضانو بتخبط فيا جامد انا كونت موجوع اوي بس في سنه متعه يعني راح هو مطلع زبو و قالي قوم اقف قومت قالي وطي وطيت راح مدخل زبو و بداء ينيك باقي سرعه عنده و انا اصوت راح هو حاطط صباعو في بوقي و عمال ينكني حوالي 10 دقايق كده و بعدين راح مخرج صباعه من بوقي و بقي ينكني اهدي حبه و شعر زبو كان بيشوكني هههههه و بعدين خرج زبو و قالي ارجع زي ما كونت نمت علي ظهري و فتحت رجليا هو اخدها علي كتفو و دخل زبو انا كونت بدات احس بمتعه اكتر بصراحه و بداء ينكني و انا عمال اصوت بس بلبونه ههههه راح هو نزل بجسمو عاليا و باسني و اخد لساني في بوقو و بقي يلحس فيه و يموصو و هو شغال نيك في طيظي و ايدك بتعصر صدري جامد لدرجه اني حسيت ان صدري هينزل لبن من ايدو و بداء يسرع النيك و يعض في لساني و شفايفي و انا بقي واجعني فشخ منو و راح مدخل زبو للاخر لدرجه اني حسيت انو ممكن يدخل بضانو اصلا و لقيت كميه مياه سخنه بتنزل من زبو ( لبن طبعا ) بس كميه معرفش جابها منين دي حاجه كده تملي كانز بيبسي مثلا هههه و هو بيزل كان بيحاول يزق زبو اكتر جوايا و بعد ما نزل فضل ينيك برده طبعا انا كونت نزلت برده و منغير ما المس بتاعي و هو اكيد حس طبعا يعني و كمل هو نيك باللبن بتاعو لحد ما زبو نام و طلع من خورمي لوحدو جيت اقوم انا راح زاققني و حط زبو قدام وشي و قالي دوقي لبني يا لبوه و فعلا لحست زبو و الغريبه ان كان في نقط لبن بتنزل من فتحه زبو لسه و بعدين راح مدخل زبو جوه السوسته و دخل الحمام و انا لبست بسرعه اوي و طلع هو قالي مبروك يا عروسه ههههههه خلي الحشيش معاكي انا سكت قالي عارفه لو راجل غيري لمست هموتك روحت ضاحك ضربني علي طيظي و فتح الباب ز نزل انا مكونتش مصدق اللي حصل بس من جوايا كونت مبسوط بصراحه و كريم سافر و بقي يكلمني كل يوم فون و مسجلني علي الموبايل قلبي علشان اما يحيي يكون جمبو يعرف يكلمني براحتو و يحيي عارف انو بيكلم واحده و بينكها فون بس ميعرفش انو انا هههههههه
  12. ارجع واقول انا موجب مش سالب بس بانشر بناء ع طلب صحاب القصه زي ما عارفين انا حكيت قصتي مع الفحل اليمني بس عايز احكي عن الصبي المصري الممتع رضا الصعيدي عندو ١٨سنه بس اي تحفه كنت بشتغل في مصنع قبلت الود رضا في الشغل حصل التعارف كزميل شغل بس انا عيني تجي بالصدفه علي مكان زبرو عجبني منظر ظبرو بعد الدوام هو خارج من السكن ع الحمام كي يزيل التعب والارهاغ كان يرتدي بقصر رأيت زبرو شبه متصلب ومتجسم ع البقصر حسّيت بكهربا بتسري في جسمي خصوصا مكان الطياز خرمي فضل افتح واقفل رحت أخت الفوطه ورحت الحمام هم كانو حمامين جمب بعض رحت زقيت الباب ع طول هو كان جسمو عليهو الشور وهو مغمض عيونو انا شفت جسم تحفه والزبر هو مابين مقوام ونايم يعني وسط فضل يقول مين مين قلتلو لا مواخزه يارضا انا (.....)رحت داخل الحمام التاني قلعت وبديت استحمه هو خلص وخارج من الحمام بقلو يا رضا هات الشور بتاعك عشان الشور بتاعي خلص هو علي طول فتح الباب قلي خد وانا كنت هائج ع الاخر مرت كم يوام من غير حد أقول حاجه وكان في موقع جديد هينقلو فيهو المصنع وفِي معدات راحت الموقع الجديد ضروري اكون في حد مع الحاجه عشان مش تتسرق فكان وقع الختيار ع رضا اروح ابات في المكان الجديد وكان الجو حر سمعت المدير بينده عليا رحت عندو في المكتب فوجت رضا مع المدير فبقلي اه رايك تروح تبات انت ورضا في المكان الجديد عشان المعدات متتسرقش قلتلو الانت شايفو فبقلي خد الفلوس عشان لو عزت اكل او اي حاجه عشان هناك مفيش خروج من المكان لحدي الصبح رحنا انا ورضا رفعنه مرتبه وبطانيه في العربيه السواق أخدنا ورحنا نزلت ونزل حبيبي رضا السواق رجع فضلنا انا ورضا مع بعض فبقلي معندكش أفلام قلتلا لا بس شوف انت عايز اي ونجيبو من النت قلي عيزين نتفرج ع سكس قلتلو عيني رحت كتبت علي قوقل جبت سكس بنات مع شباب هو قلي مش حلوين دول قلتلو افرجك علي مزاجي انا رحت جبت فلم بين اتنين شباب واحد بمص في زب التاني هو هنا هاج ع الاخر وانا ببص عليهو زبو واقف بقلو اي انت هجت كده ليه قلي ابن المتناكه دا وقف زبري قلتلو انا اهو مفيش حاجه قلي بص دا عامل عمواد رحت لمستو بيدي قلتلو واااااو اي دا كبير وحديد قلي عايزو قلتلو عملبيهو اي مش عايزو رحنا بعد الهياج دا فقلنا الفوان عشان ننام ونحنا جاين معنا مرتبه واحده هنام فيها مع بعض وانا كنت لابس شورط فوق من الركبه انا نايم علي جمب وهو لازق علي ضهري وهو لابس شوارت بس طويل شويه مني بعد نص ساعه كده حسيت كل شويه المس طيزي وانا عملت مش حاسس هو فضل احسس علي طيزي وانا رحت لازق اوي علي زبرو هو راح محوطني بدراعو ولازق زبرو في طيزي طلعت تنهيده مني غصب هو حسه بكده ومحنتي زادت رحت شايل يدي مسكت زبرو هو متحجر زي الوتدد طويل ومش تخين ومش رفيع وسط هو نام علي ضهرو رحت فاتح طيزي ومصدرهالو طلعتو زبرو من الشورط واقف واحمر من الهيجان وراسو منفوخ فضلت امص من غير كلام مصيت وتعبت هو بلعب في خرمي وانا اتمحن بقلو انا بحبك نيكني قلي لسه مص الاول هو فضل الحس في خرمي وبعبص بقلي طيزك ولا اجدع شرموطه انت بتحب تكون لبوه قلتلو انا لبوتك انت بس قلي طب خدي في طيزك يا لبوه رحت ألفق هو بصق علي ايدو مسح راس زبرو ومسح خرمي فضل ادخل واحده واحده وانا حاسس بكهربا من المتعه والإحساس الجميل فضل نايم عليا وزبرو مغروز في طيزي هو لسه بنيك واحده واحده قلي الف ونام علي ضهرك لفيت رفع رحولي فوق باب خرمي قصاد زبو فضل انيك وازود السرعه وانا اقلو بحبك يارضا انا مراتك عشرني نيكني يا رضا انا مره انا لبوه عايزه احبل منك بحبك يا جوزي عايزه اخلف منك نونو هو فضل انيك وأبوس في شفايفي وامص ابزازي انا بحبك انت دكر هو هنا الهيجان خلاهو مش حسي بالبعملو معاي ويرزع جامد وانفاسو طالعه سخنه وسريعة فجه وقف وشلال امواج تلسع في خرمي في نفس الوقت انا جبت من غير مالمس زبري وانا زبري مش واقف أصلا فرق لبنو في طيزي هو راح مطلع زبرو من خرمي عمل صوات غريب انا فضلت بلوضع دا ١٥دقيقه لم لبنو خلاص فضل في خرمي ياربي تعجبكم ودي مش من خيالي ولا حد حكهالي دي حصلت معاي بجد ونفسي انام مع رضا حبيبي علي طول
  13. انا احمد 31 سنة هحكيلكم عن قصتي و هيا قصة واقعية حصلت في البداية لازم اوصفلكوا نفسي ...انا طولي 183 سنتي و وزني 87 ...رياضي الي حد ما و وسيم..عايش لوحدي في احد احياء القاهرة الراقية...بشتغل في وظيفة مرموقة...زبري طولة 18 سنتي متوسط الحجم تبدا القصة باني كنت مرتبط في الوقت ده بواحدة و كانت علاقتنا كويسة جدا ...و كنت بتمرن في جيم في نفس الحي الراقي اللي ساكن فيه ...و هيا منطقة للطبقة الراقية ...و انا بتمرن في الجيم لقيت واحد بيتمرن و كان طريقة لبسه غريبة بالنسبة للي لباقي اللي في الجيم و شكله مختلف...طوله 160 سنتي قمحي ..لابس كت و شورت ديق اوي ع جسمه..مفيش في ايده و لا رجله و لا وشه شعرة...بس اكتر حاجة شدتني ليه هيا شكل طيزه ... انا عمري ما شوفت طيز بالجمال و الحلاوة و الاثارة دي...طيزه كانت مش كبيرة لكنها مكتنزة و ده يمكن بسبب الرياضة فلقتين طيزه عليين تحس انم بيدارو علي كنز في وسطهم منظره و هوا بيجري ع المشاية و انا براقب طيزه و بشوفها و هيا بتتحرك لحد ما حس اني بتفرج عليه اول مرة احس في خياتي برغبة اني انيك سالب... روحت حاولت اتعرف و افتح معاه كلام ...لقيته بيتقل و مبيردش الصراحة الموضوع ده ولعني اكتر ..بس انا بطبعي مش من النوع اللي بيجري ورا حاجة فقولت خلاص براحته هوا مش عايز خلصت الجيم و في كافيه كدا عبارة عن شقة جنب الجيم و كنت متفق مع ناس اعرفهم نتقابل فيه و كانت المفاحأة...و انا جاي ادخل من مدخل العمارة الاقي الولد ده داخل و رايح لنفس المكان...سيبته يطلع قدامي ع السلمو انا بتفرج ع طيزو و هو لسه لابس الشورت و عنيا بتنهش فلحم طيزه نهش..و احنا في نص السلم قولت الاغيه شوية..فقولتله بضحك لا يخلو من الرغبة انت لسه مش عايز تتعرف عليا ؟ لقيته بصلي و بص قدامه و كانه ادايق شوية و مردش ...حسيت انه قلقان ....معرفش جبت منين الجراة دي و لقيتني بمسك ايده و هو طالع قدامي ...و بنظرة كلها رغبة و قلق بقوله انا عايز اتعرف عليك بجد و لاول مرة يرد عليا ..طريفققته في الكلام كانت مثيرة جدا...نبرة صوت اللي فيها رغبة ممتزجة بالتوتر و القلق الخوف...قالي بس انا مش سهل كدا ان اي حد يتعرف عليا سكت شوية و قولتله و انا مش ناوي افوت فرصة اني قابلتك و لازم اتعرف عليك قالي تمام...قوولتله تعالي نروج اي مكان تاني نقعد فيه براحتنا ...كنت عايز اخده بعيد عن الناس اللي رايح اقابلهم ...قالي ماشي بس يكون قريب ..روحنا كافيه تاني و قعدنا الحوار كان لذيذ جدا و من هنا اكتشفت حبي للسوالب ...حسيت بكل مشاعره في كلامه...مشاعر القلق و انا بحاول اطمنه ومشاعر الخوف و انه مش عايز اي حد انه عايز حد راقي و له مواصفات خاصة عرضت عليه اننا نكمل كلامنا عندي في البيت و وافق بعد محايلة دخلنا من باب العمارة و ركبنا الاسانسير و انا في الاسانسير معاه حسيت اني مش قادر لقيت نفسي بحط ايدي ع طيزه و هو لابس الشورت الرياضي ده..احلي طيز في الدنيا مسكتها طرية و مشدودة ...ابتديت ابعبصه من فوق الشورت بس لقيته بيقولي انا مبحبش كدا استني و مش عارف ايه خليته يفتح باب الشقة و انا حاضنه من ضهرة ...دخلنا ..روحت شايله و دخلت بيه اوضة النوم...انا كنت حرفيا بقطع في هدومه من كتر الشهوة و هوا ما بين النشوة و الاستغراب لسرعة سير الاحداث بس سايبلي نفسه قلعته الشورت و الكت و حضنته حضن من اللي بيكسر العضم ...و عمال ابوس في شفايف و ايدي علي فلقة طيزه بتفعص فيها جامد جدا هوا بدا يسخن اوي لقيته بدا يبوس رقبتي و بطني و نزل و راح مقلعني البنطلون و منزل البوكسر طلعله زبي واقف براس كبيرة توحي بان في انفجار هيحصل مسك زبي و راح رافعه لفوق قعد يبوس في بيوضي و زبي جامد و هوا بيتاوه...مسك زبي و مشاه علي شفايفه براحة ...و بدا يطلع لسانه و يلحس فيه ...و مرة واحدة بدا يمص فيه بيمصه بحرقة و برغبة عمري ما حسيتها و انا ماسكه من راسه و عمال ادفس بتاعي في بؤه و ساعات بيشرق بس ديما كنت حاسس بلهفته مش هكدب عليكو و اقولكو اني كنت بتكلم و بشتم و لا حاجة بس انا بحكيلكم حاجة حصلت بجد...انما في كل افعالنا كانت بتدل ع رغبتنا الشديدة ..رغبتي اني اركب الخول و بتاعه و رغبته انه يمارس جامد مع راجل في الللحظة دي طلعت بتاعي المنتصب بشدة من بؤه و مكنش هاممني هوا عمل قبل كدا و لا لا و خرمه ديق و لا لامكنش هاممني حاجةلقيت نفسي برميه علي السرير و بنيمهع بطنه...و لقيته بيرفع طيزه شوية كانها بتناديني ...فتحت الفلقتين و بعدتهم عنن بعض و كانت المفاجاة الجميلة...احلي خرم طيز شوفته في حياتي ..نضيف اوي و مفيش شعره كانه منتوف ...مقدرتش اممسك نفسي ...تفيت ع خرم طيزه و علي زبري ...و بديت ادخل بتاعيفي خرمه اللي حسيت انه عايز يستوعب زبري كله...بدا يتاوه الخول اللي تحتي اهات حلوة و ناعمة و انا بتاعي بيشق طريقه في طيزو عمال يقول براحة بلاش كدا و انا بسخن اكتر لحد ما بتاعي دخل كله.سبت بتاعي في طيزه شوية عشان يهدا ..هوا افتكر اني هديت بس مكنش يعرف اللي هيحصله و انه بداية افتراس طيزو...بديت اخبط في خرمه جامد و هوا بيتاوه اه اوف حخخخخخخخ براحة استنيو انا في برزع او بالاحري بغتصب طيزوو عمال اعض في رقبته و امسك ايد و ساعات اعدل جسمي شوية و اضربه ع طيزو و زبي مش ساكت ...عمال يخش و هو بيبص في المراية اللي قدام السرير و شايف دكره بينيك و شايف زبي و هو بيرزع فيه حسيته بيسخن اكتر ..رحت مقعده دوجي و فاتح طيزه و بديت ارزع و انا ماسك بايد شعره و ايدي التانية بتخبط طيزه و برزع في المتناك بتاعي بعنف قولتله اجيبهم ع طيزك برا قال لا جوا...سخنت اكتر و بديت اطلع كله و ادخله عشان يحس بطول زبي كله في عمق طيزو ..و انفجر كم لبن من زبي جواه طيزو بدا يطلعه هو لبرا بالحزق و انا بتفرج ع طيزو هيا بتنزل لبني اللي ملاها و اتواعدنا نبقي نتقابل تاني و سابلي رقم الفون بتاعه "القصة دي حقيقية جدا"
  14. "اااه يا يويو الحسسي أجمد" طلعت من حسحس وهي بتوحوح ويويو حبيبة عمرها بتلحسلها خرمها.. نسيت أعرفكم بالأبطال اللي هيجولي بعد كده عشان أنيكهم بس في جزء تاني، دول يويو وحس، جوز بنانيت إنما يحلوا من على حبل المشنقة طبعا هم اتولدوا ع إنهم "ذكور" بس هم من جواهم كانوا بيحبوا يجربوا اللبس الحريمي والكعب والميكب يويو 21 سنة جسمها ملفوف شوية، بس حسحس 17 سنة هي اللي جسمها مملبن وزنبورها، بتاعها يعني بس عشان هي بنوتي، أكبر شوية صغيرين من يويو اكمن يويو وحسحس الاتنين دايما بيلبسوا الاندر الفتلة تحت الهدوم ويركبوا المواصلات عشان يتلزقوا في الرجالة، وحسحس بالذات كانت بتحب عرق الرجالة اووووي وكانت دايما بتقولي نفسي ألحس عرقك بس أنا بقرف المهم هم اتقابلوا في المترو، وكل شرموطة فيهم بتحاول تحك طيزها في حد وهم الاتنين راجعين بطيازهم لزقوا في بعض، طيز في طيز يعني، وهم الاتنين استغربوا لما لقوا حاجة طرية ومقلوظة مش حاجة ناشفة وطويلة زي العادة، فيويو بصت لحسحس وعضت عى شفايفها فحسحس اتكسفت ووشها احمر ومن هنا بدأت قصتهم مع بعض. كانوا بيخرجوا مع بعض ويدخلوا حمام الكافيه مثلا يحكوا لبعض، ومرة الويتر كان واد اسمراني وصعيدي كان هارشهم من ساعة ما عتبوا الكافيه، فدخل عليهم الحمام ويا اما ينيكهم يا الفضيحة، وطبعا هم انبسطوا فشخ، بما إن زنابيرهم الصغيرة بيجيبوا منها م البعابيص، كانت تجربة لذيذة إن حد ينيكهم ويجيبهم على وشوهم وهم يلحسوه من على وشوش بعض، بس الواد طلع خول ولم أصحابه اللي في الكافيه عشان ينيكوهم بالدور بردو.. كسم الغدر بس أمهاتهم كانوا عارفين انهم صحاب عادي وكانوا بيكلموا بعض كتير ع النت وساعات دي تبعت نودز لدي، ودي توري دي رجلها بعد الواكس وكده.. يويو وحسحس كانوا قصة حب فشيخة بس للأسف كانت كل واحد منهم عايزة دكر، فهم جم يدوروا عليا.. بس دي قصة تانية ;) .. ملحوظة: يا ريت ملاقيش حد داخل يكلمني لأني مجرد راوي للقصة دي +انها قصة خيالية فمتتعشموش اوي
  15. انا اول مره اكتب انا موجب مش سالب بس واحد دخل ع الخاص عندي ع الواتس وقال انشر قصته بص يا سيدي انا سالب ٢٥سنه من السودان وعايش في مصر بحب اتناك وتزل من الموجب التخين ورومانسي بحب البس بنوتي مليش حدود في المتعه الجنسيه بحب امص واشرب اللبن لي عدد من التجارب بس لي قصه مع يمني كبير في السن اتعرفت عليهو من ع النت (شواذ مصر) تم التواصل وتعرفنا ع بعض وكلمني وكلمتو بس هو قال بحب اتعامل سفت وانا بحب الهارد فكلت اجرب سفت اهو جنس وخلاص تم اللغاء عندي في الشقه عشان انا ساكن لوحدي واهو مكان أمان سلمنا ع بعض بوس احضان تقفيش مص شفايف وانا بقفش في زبرو من تحت البنطلوان اول من لمست كده هو دا الزبر إلانا بدور عليهو رحت موطئ وفاتح السحاب طلع المارد الجبار رحت ابوس وامص في الراص اشتداد الهيحان عندي رحت امص بكل شراها هو اول من شاف جسمي وطيزي اتحنن فضل اقفش والحس في خرمي مقدرش امسك نفسو فراح منيمني علي ضهري ورافع رجولي فواق أكتافه فضل أمرر زبرو في خرمي من بره حسّيت بحراره زايده من زبر الفحل اليمني هو بحك خرمي بزبرو وامص شفايفي وابزازي انا فضل اتمحن واتلوه مثل التعبان تحت زبر الفحل مقدرتش امسك نفسي فضلت اقولو نيكني افشخنيفضل احك خرمي بزبر قالي مقدرش اسيب الطيز الملبن دي كده من غير ما أروي عطش خرمك هات يا نيك فضل ارزع في خرمي لحدي ما نزل لبنو في خرمي وعلي طيازي من بره انا اسف انها مش طويله بس ده ع لسانه هو بعت صوره طيزه بس انا مش عارف انشرها
  16. اذا اردت وصف الجسد الذي يوصلني الى قمة النشوة، فسأقول لكم مربرب، صدر كبير، ناعم، من دون حتى شعرة واحدة، مع وجه جميل و صوت حنون، و كل هذه الصفات تجتمع معاً بإبن الجيران حسن. حسن فتى بلغ من العمر 18، اكمل مرحلت الثانوية و يبحث عن جامعة يكمل دراسته فيها. و إذا بوالده يتصل بي ليسألني عن جامعتي و كيف المواصلات حيث ان الجامعة بعيدة عن منطقتنا، فقلت له اني اسكن في شقة بالقرب منها قد استأجرتها انا و صديقي الا ان صديقي ترك الشقة و اني ابحث عن شخص يسكن معي حيث يساعدني بدفع الايجار، وإذا اراد حسن السكن معي افضل من الغريب، فوافقة مسرعاً، حيث اني معروف في منطقتنا انني شاب خلوق، و ذو سمعة جيدة جداً، و كانت تربط عائلتنا بهم علاقة طيبة. بعد مرور امام قليلة، زارني حسن و ابيه، ليروا الشقة، و نتحدث عن امور الجامعة، و بعد الحديث قرروا ان يتسجل حسن بالجامعة و يسكن معي. مرت الايام و اقتربت بداية الفصل، و ها هو حسن اليوم يقضي اول يوم في الشقة التي تجمعنا. كانت الطقس ما زال شبه حار، حسن يجلس امامي يرتدي شورت ديّق، مع تيشرت خفيفة استطيع رأيت تفاصيل جسمه التي تولع النار بداخلي، الا انني لم اقم بأي مبادرة خوفاً مني بعدم قبوله، و مع كل يوم تزداد الرغبة الجنسية عندي التي لم تنطفأ من اول اتصال من ابيه. مرت الايام، و في يوم كنت قد ثبت تطبيق على موبايلي للشات مع اناس مثليين الجنس، و اذا بشاب يراسلنني، و بعد ان اطلعت على البروفيل الخاص به، يملك كل المواصفات التي حدثتكم عنها في البداية، و مع الحديث وصلنا الى ان نتبادل صور الجسم، و بعد رأيت صوره، لفت انتباهي الشامية التي على صدره التي تشبه تلك التي على صدر حسن، التي اراها بوضوه و هو خارج من الحمام، هجت لمرحلة لا توصف، اصبحت اشعر بنبض قلبي براس زبي، و لكي اتاكد، طلبت منه صورة لقدميه، حيث انني احب اقدام الشباب، و كنت فعلا أحبها، فلم يمانع، و ها قد اتت الصورة التي افرحت قلبي، حيث ان خلفية الصورة، هي جدار غرفة حسن، التي اعرفها من بين الف غرفة. و بعد ما اخبرني ان جسمي اعجبه، و يريد ان نتبادل صور الوجه، اخبرته انني انا و هممت الى غرفته، و وجدته محمر الوجه، و بادرني قائلاً انه لم يتوقع ان اكون انا، و من دون اي كلمة مني، نمت عليه و بدأت جولة من التبويس، و آخخخخ كم ان جسمه ناعم و حامي، و مع كل مصة من شفتيه ادعك صدره الذي كان اطرا من اي صدر امسكته، و قلت له و شفاهنا تلاسق بعضها البعد " وأخيراً ها نحن، لو تعلم كم الهيجان الذي عشته من اول يوم لك هنا "، و طلبت منه خلع الملابس، و ها قد اصبحنا مجردين منها، ارى امامي جسم مربرب، ناعم من دون اي شعرة، صدر اجمل من صدور النساء حلماته واقفة تنده فمي لمصها، و صوت انينه من اللذة يجعل جسدي يغلي، و عاوت فعلتي، نمت عليه امص شفتيه، الا ان يدي هذه المرة كانت تتسكع على فخديه الناعمين، مروراً بخصيتيه، راسمتاً طريقها الى خرم طيزه، و آآآهههه على نعومتها، حيث كانت انعم من صدره حتى. و هنا بدأت جولة من اللحس، من رقبته الى اسفل قدميه، تلك الاقدام التي كانت اقدام طفل، و بعد لحسها وضعتها على زبي و فركته بها، و انا اقول له ما هذا الجمال، و كان جوابه الممزوج بأنين الهيجان و المحنة ان كل هذا الجسد ملك لك، لك وحدك، و من دون وعي، مسكته من شعره و شددته نحو زبي ليبدأ بالمص، للحظة الاولى احسست انني وضعت زبي في النار، فحماوة فمه لا توصف، و بعد مص الرأس، ها هي شفتيه تلمس خصيتي و زبي بفمه. اخرجته من فمه و نمت على السرير، و من جديد امسكت شعره و الجولة الثانية من المص، يمص و عينيه لا تفارق عيناي، و ها هي صرخت النشوة تملأ الغرفة، و المني بدأ يغزوا فمه، و تفاجأت كيف فتح فمه ليريني المني داخل فمه و من ثم يبتلعه و يعاود فتح فمه، و يلحس زبي من الخصيتيت للرأس و يشرب آخر نقطة من المني، و يهم و يحتضنني و ينام على صدري. طلب مني اذا كانت اريد ان يدلك لك ظهري، و بعد جولة من التدليل و زبي ما زال متل الصخرة، عاود المص، و بنفس الطريقة، و نحن نتحدس بالعيون، و قلت له هيا يا صغيرتي حان وقت النيك، لم يمضي اجزاء من الثانية، الا وهو في وضعية الكلب، و تلك الطيز تناديني، و بعد ما لحستها، و بعبصت فيها و ادخلت ثلاث اصابع من يدي، وضعت راس زبي على خرمه، احكه طلوعاً و نزولاً، غرزت الراس لاسمع صوتاً حنوناً يقول نيك مرتك حبيبي نيك، و بدأت الادخال في طيزه و تلك اللذة توازي لذة صوت سماع انين شوته، و النيك لا يتوقف، و بعد عدة دقائق، طلبت منه ان ينام على ضهره و يرفع اقدامه، و هذه المرة دخل زبي ذلك الخرم الوردي من دون معاناة، اقدامه على وجهي تأخذ حصتها من البوس، و زبي يحفر الفرحة في خرمه، و الآهات تتلاحم بيننا، و يدي تلعب بزبه الذي رغم صغر حجمه، الا انه منحوت ليكون من بين اجمل الأزبار، و على قوة النيك، و سرعة الادخال و الاخراج، خرج زبي من طيزه، فنمت على ظهري و طلبت منه ان يركب عليه، من دون تفكير امططاه، صدره على صدري، و بدات جولة النيك الحامي، و بعد وقت قصير، تجمع كل احساسي لثواني براس زبي، ليعود و ينتشر شعور النشوة بكل جسدي، و شلالات من المني تتدفق من زبي داخله، و بنفس اللحظة، خرج منيه جراء احتكاك زبه الصغير على بطني و الآهات تمتزج فيما بيننا
  17. هاي انا لولو اولي جامعة عندي 19سنة هحكي قصة المدرس بتاعي الي ناكني وفشخ طيزي انا كنت ف تانية ثانوي واوصفلكم نفسي كنت ابيض لبن وجسمي ناعم مفهوش شعرة وجسمي بنوتي خالص عندي بزاز واضحين و طياز حلوة تترج كده لو خبطتها ومش طويل ولا قصير ومارست مرة قبل كده مع بن عمتي مصتله زوبره وكان اسود وكبير وخفت يخش فحسس من برة بس لحد مجابهم وكنت بمصله زوبره من فترة للتانية بس بيني وبيزن نفسي كنت بحط خيار ف طيزي واوسعها واتفرج علي سكس واتخيل نفسي بتناك واحضر طيزي لليوم ده وفي مرة دخلنا استاذ جديد مستر محمود هيدينا جغرافيا كان ايه في الجمال ابيض وجسمه فاجر عليه بزاز بنچاته حلوة اوووووووووي ورجله عضلاتها باينه وبطنه متقسمه وعلطول بيجي ببنطلون جينز مقفز علي طيزة الصغيرين والمرفوعين وبضانه وبتاعه بيبقو محددين وقميص ضيق مبين بنجاته وعضلات بطنه وفي الاخر اليوم بييبي عرقان كتير اوووي والهدوم بتبقي مبلوله فيفتح القميص ويشمر وتبان عضلات بطنه وشعر صدره قليل بس شكله يهيج وعضلات ايده فاجرة اول مدخل الفصل انا تنحتله من جماله زفحولته وهز بقعد يشرح وخلص بدري وقعد يتعرف علينا وعلي اسامينا واما جه عليا بصلي كتير وانا باصصله في عينه كانه حس ان انا نفسي فيه وعاوزه ينيكني بردو نظرات الشهوة متخفاش على اي حدد خبرة ومن اول يوم عرف اني انا نفسي فيه وقالي انت اختك مريم قلتلن اه قالي ظب ابقي عدي عليا بعد اليوم الدراسي اقولك علي حاجة وباصصلي نظرة بيضحك فيها لاقيت صاحبي بيقوبي يبختك يعم الي معاه واسطة وانا في بالي انو عارف وانو هينيكني بس ازاي وانا مش مفتوح وف للمدرسة روحتله بعد اليوم الدراسي كان كله مشي وروحت اوضه المدرسين لاقيته واقف بالبوكسر بس كان بيقلع هدومه عشان يستحمي ويغير لانه بيعرق كتير. وانا شوفته من ورا ضهره كله معضل وابيض وظيزة صغيرة وحلوة تهيج ورجله معضله ومفهاش شعر ولفلي لاقيت جسمه حلو اوووي زي تمثال يوناني ابيض وسكس باك ورجل معضله ومن البوكسر باين وحش كاسر يفشخ اي حد وبضان حلوة انا باصصله ومتنح وهو قاعد بيكلمني لحد ملقيته جاي عليا وبيقولي ايه سرحان في ايه بكلمك بقالي ساعة مش واخد بالك ليه عاجبك وحاطط ايده علي زوبره.وبيمسكه ويضحك وايده كلها عروق نافرة كان نفسي انط عليه امصه قلتله اه عاجبني جسمك اوووووي وبتاعك قالي اسمه زوبرك استناني هنا هستحمي واجيلك ولا تيجي تستحمي معايا قلتله لو ينفع قالي تعالي يلا اقلع قلعت واول مشافني صفر وقالي ايه الجمال ده واللبن والحلاوة دي يلا اقلع البوكسر قلتله اما تقلع انت قالي مش قالعه وخلاص روح كان بيهيجني قمت قالع من سكات ودخل فتح الدش المياه السخنه وقلع البوكسر ويااااااااااه علي حلاوة زوبره جميل وابيض وعروقه نافرة وراسه حلوة وطويل ومش عريض ولا رفيع وبضانه حلوة ومفهوش شعر ومع بطنه وعضلاته مدياله شكل جاحد قمت نزلت على ركبي عاوز امصه قالي لا قوم زلففني وقعد يبوس في بقي بوسه جميلة جدا لحس فيها لساني وايجه بتقفش ف بزازي والايد التانيه في طيزي وحط صباعه لقيته بيقولي ايه ده انت مش مفتوح قلتله لا قالي كلو خالص يحبيبيتي ونزلني امص زوبره وبدإت بالراس وبعد كده الجسو البضان وامص وادخله كان طعمه حلو اووي وهو بيتاوه وصوته فحل اوووي ودكر اوووي وقام قومني ومسك بزازي ولفني ومسك زوبره بيعديه علي خرم طيزي والحركة دي هيجتني اووي قام موطي ضهري وقالي فلقس وحط زوبره بين رحلي وكان سخن. وكله مياه اوانا مليان شويه فكان بيخش وزوبره طويل كان مولع وقفش ف بزازي يقرص ف حلماتي وانا مغمض عينني حلم بيتحقق ملاك جميل وجسم فاجر هينيكني لا واول واحج هيفتحني وهو بيقرص جبت لبني لاول مره انا كنت عارف ضرب العشرة والسكس بس محتلمتش قبل كده ومكنتش بلغت وقبل كده كشفت قالولي عندك هرمونات انوثه عالية واول ببن انزله كان شعور بن متناكة فاجر حلو اووووي قمت من اللذة كان قلبي بينبض بشدة وكنت حاسس لنه نيقف قمت قلتله انا مش قادر قالي ماشي وقعد يلعب بزوبره شويه ودخل راسه بس في طيزي وكانت مولعه وقالي لف ومص وانا كنو عيني رايحة ولا الي هيغمي عليه قام قالي خلاص يلا نكمل حموم قلتله وانت هتقدر متجبهمش قالي اه عادي وقعدنا تحت الدش بيبوس فيا وؤبفش ويسيح فيا وزوبره علي باي طيزي وقعد يبعب ف زبي الصغير لحد مجبتهم تاني والمرادي كنت تعبت خلاص وقالي يلا ونشف نفسه وخرجنا وانا بشوف التمثال اليوناني بيلبس هدومة والي زي ده المفروض يحطوه في معبد وبيدخل زوبره جوه البوكسر وهو واقف ولبس الهدوم الي كان جايبها معاه ولبسني وقالي تعالي اوصلك الا انت ميت خالص وانهاردة بليل تجيلي ووصلني بعربيته عادية وقبل البيت دخلنا حارة ضيقة وقعد يبوس فيخ ودخل صباعه ويبعبص وبعد كده قلتله الا انت تعرف اختي منين قالي ابقي اقلك بعدين يلا روح وتجيلي بليل منضف نفسك وخرمك عشان انت انهاردة دخلتك وانا قلتله ماشي وخرجت مزن العربيه فرحلن والدنيا مش سايعاني ان ده هينيكني ومن اول مر ة شافني فيها ......... To be continued
  18. هاي انا مبكتبش كتير غير لما بكون شرقان وهموووت واتركب انا اتنكت كتير بس في سعات تحس ان الموضوع مش هو ده ال بتتمناه انا بكتب ال حصل معايا انا بالظبط نبتدي القصه انا كنت في سنه 3اعدادي وكان ليا سنين طويله متنكتش وكان ليا صحبي الانتيم كنا في سن البلوغ بقي وهيجانين علي طول ال مهم في مره كان في حصه العربي مدرسه العربي كانت ميلف المدرسه دخلت هيجنا عليها لقيتو بيقولي انا هروح فهمت انه هيروح يفتح سكسويضرب عشره قولتله هاجي معاك قال لاء وبعد شويه وافق المهم وصلنا شغلنا سكس لقيته بيقولي تيجي نجرب في بعض قولتله يلا بس انا الاول هو وافق قومت نكته 5 دقايق وهو بقي قالي دوري قولتله اوك راح فاتح طيزي ومنفد زبه كله جوا صرخت ومسكت طيزي اه اه بتوجع اووي المهم مشينا رووحت لقيت نفسي عجبني الزب بعد فتره رحنا تاني المره دي قولتله هنيك الاول نكته دقيقه وطيزي مستحملتش رحت مفشخ قدامه وقولتله اركبني من ساعتها لحد 3 سنين كملين بتركب بس كنت بسيب اللبن في طيزي
  19. (قصتي مع الخنيث حامد) كان في يوم من الايام لدينا مزرعه كبيره بالهجره وفيها عامل وكان فيه ولد اسمه حامد جار لنا ومنزله قريب من منزلنا ومع الايام اصبح حامد ذو جسم مربرب ووسيم وعليه طيز (مكوه) كبيره جدأ وناطه للخلف واي شخص كبير او صغير بالعمر يعرف ان الولد حامد خنيث من شكل طيزه (مكوته) الكبيره وشفته الحمراء واسمع من كثير في الهجره ان الولد حامد له في موضوع النيك والجنس وايضا هناك اشخاص يقومون بنيك حامد الخنيث ومع الايام كنت اتمنى الممارسه مع الولد حامد خاصه انني اعشق واحب النيك في الطيز (المكوه) الكبيره للولد الوسيم وكان حامد اكبر مني بحوالي سنتين وفي ذلك اليوم كنت جالس في اعلى قمة الجبل الذي جانب مزرعتنا ومرتفع الجبل حيث تكون المزرعه جميعها تحت نظر من يكون اعلى الجبل وكان الوقت عصرا وكنت في الجبل ولم ينتبه احد اني في الجبل واثناء ذلك واذ انا اشاهد العامل في مزرعتنا يقوم بتصرف الماء للمزروعات وايضا لاحظت الولد حامد قادم الى مزرعتنا ويقوم بالنظر يمين ويسار حتى جاء الى مزرعتنا واذ هو يقوم بالكلام مع العامل في المزرعه وبعدها اذ الولد حامد قد قام بالدخول في المزرعه بين نبات الذره الطويله اي مثل الغابه من يدخل في هذا النبات لايشاهده احد وهاذي النبات قد سبق وان قمت بالنيك مع الخنيث الولد جارنا محمد حمود ابو طيز(مكوه) ممحونه وقد قام حامد بالدخول وبعد عدة دقايق شاهدت العامل ايضا يدخل في نبات الذره وبعد دخولهم قمت بالنزول من اعلى قمة الجبل بسرعه وذهبت الى المزرعه وقمت بالدخول قليل قليلأ في نبات الذره حتى شاهدت الولد حامد مفسخ ملابسه ولاعليه غير فنيله داخليه وباقي جسمه عاري وايضا العامل كان فاسخ سرواله واذ العامل كان راكب فوق الولد حامد ويقوم بنيكه وكنت امشي قليل حتى وصلت لهم ولم يتوقعون ان احد شاهدهم وبعد ان وصلت وشاهدوني واقف امامهم قام العامل من فوق حامد وكانوا في احراج شديد لهم و جرى بعدها بيننا التالي انا / انتم ايش تسون ياحامد هههههههه حامد / كان منحرج تكفى ياهاني استر علينا انا / طيب ابشر ياحامد لكن بشرط اذ وافقت اوكيه حامد / ايش هو شرطك طيب انا / نبي نتبادل مع بعض انا وانت ياحامد انا من زمان اتمنى امارس معك ايش رايك حبيبي حامد / طيب خلاص ابشر تبي الحين نتبادل مع بعض هنا ماعندي مشكله انا / لا هنا مايصلح ياممحون ماكفاك نيك العامل تبي نيك ثاني بعد ههه شكلك تحب تغيير الزب حامد / ههههههه لا بس عادي الوضوع ياهاني انا / طيب اسمع ياحامد الليله الساعه ٩ بالليل وين احصلك نبي نتقابل حامد / طيب راح تحصلني واقف قدام بيتنا واول مااشوفك اطلع لك على الشارع العام ياهاني انا / طيب اوكيه خلاص حنا على الوعد حبيبي امممم ياكبر طيزك (مكوتك) ياحامد حامد / هههههههههههههههه انا / كملوا شغلكم انت والعامل انا باامشي الحين واذ انا طلبت من العامل ان يقوم بنيك حامد وذهبت وبعد ان ذهبت من عندهم واذ انا اشاهد العامل قد قام بالركوب فوق طيز (مكوة) حامد واصبح ينيك طيز (مكوة) حامد الممحون وعند الموعد المحدد ذهبت الى الممحون حامد واذ هو امام منزلهم وبالفعل على طول عندما شاهدني اتجه لي على الشارع العام وركب معي بالسياره ثم تحركنا انا والممحون حامد وبعد ان تحركنا بعدة دقايق حتى وصلنا الى طريق صحراوي وقامنا بالاتجاه معه بسرعه وبعد ان قطعنا مسافه ليست طويله طلبت من الولد حامد الممحون ان نقوم بتفسيخ سرويلنا وبالفعل بعد فسخ سروالينا حتى اصبحنا نعمل بعض الحركات الجنسيه حتى وصلنا الى ذلك المكان الصحراوي وقمنا باانزل الفرشه ووضعه في مكان صحراوي في غايه الروعه وبعد وصولنا انا والممحون حامد الى مكان الممارسه وعملنا الشفشفه والتلميش بعض حركات الدلع واصبحنا انا والولد حامد نقوم باللعب باازبار بعض وخاصه انا كنت مولع على كبر حجم مكوة طيز حامد الكبيره والهشه والرقيقه والمولع واحس انها كانت حاره وبعد ان اصبحنا مولعين انا والخنيث حامد جرى التالي انا / حامد اسمع نبي نتعارس الحين مره حدي ولعت بس من الاول فينا حامد / براحتك كلنا واحد حبيبي انا / طيب خلاص اسمع انت الاول ياحامد حامد / طيب ياهاني انا / بس اسمع بدون تدخيل ترى تفريش بس حامد / طيب ابشر وبعدها قام الخنيث حامد بالركوب فوق ظهري ووضع زبه الذي كان ضعيف وصغير واستمر بتفريش زبه بين طيزي واذ هو يقوم بتنزيل المني في خارج طيزي واذ يقول خلاص انتهيت انا /طيب بالعافيه حبيبي تعال انبطح ياحامد حدي مولع على طيزك حامد / ههههه طيب ابشر واذ الخنيث حامد يقوم بالانبطاح على بطنه وقمت ارج طيزه مكوته وبعدها قمت ابوسها واعظ فيها قليلا وكانت في قمة الروعه واللذه وبعدها قمت بضربها بيدي حتى اصبح الخنيث حامد يشتكى من قوة ضربي لطيزه وبعدها قمت بالركوب فوق ذلك الجسم الرائع والطيز المكوه الكبيره جدأ ولم اشاهد اكبر من طيز حامد طول حياتي وبعد الركوب على طيز حامد وبعد ان قمت بوضع زبي في طيز مكوة حامد قمت بالنيك القوي في طيز مكوة الخنيث حامد وكانت كبيره مره ونظيفه واحس انها حاره بقوه وكان الخنيث حامد يتمحن ويصدر اصوات مغريه جدأ وبعد ذلك قمت بالتالي انا / حامد اسمع ياخنيث انت طيزك مكوتك تاكل الزب كله وممحونه واشوفها كلها الحين قدامي ابي ادخل زبي كله في طيزك مكوتك زي غيري حامد / لا بس انا مادخلت زبي في طيزك مكوتك ياهاني انا / انا ماني مثلك خنيث كبير انت ياممحون تاكل طيزك مكوتك الزب وبعد تلقم اكبر من حجم زبي بعشر مرات وطيزك مكوتك ياخنيث تبي نيك وتدخيل قوي الحين راكب فوق طيزك مكوتك ياحامد واعرف ايش تحب طيزك مكوتك بعد ياخنيث ههههه حامد / لا بس زبك كبير ياهاني انا / كيف اليوم العصر العامل حق مزرعتنا دخل زبه في طيزك مكوتك كله واكلته طيزك مكوتك الى الخصوه شكلها هههههههه حامد /هههههههه وبعد عدة محاولات وافق الخنيث حامد على طلبي بتدخيل زبي في داخل طيزه مكوته الى الخصوه وبعد ان وضعت الفازلين على كامل زبي وطيز مكوة حامد الخنيث قمت بنيكها بقوه حتى بعد عدة دقايق قد اصبح زبي داخل خرق فتحة طيز مكوة الخنيث حامد الى الخصوه اي كامل حجم زبي اصبح في خرق طيز مكوة حامد وكل ماحسيت انني سوف اقوم بتنزيل المني اتوقف قليلا وبعدها اقوم بنيك طيز مكوة الخنيث حامد حتى استمريت مدة ساعه ونصف وزبي يقوم بضرب طيز مكوة الخنيث حامد وبعدها جرى التالي انا / اسمع ياخنيث اححح طيزك مكوتك تجنن مره تهبل وبعدين ياكبرها كبراه وانا ابي انزل المني وين تحب انزله داخل طيزك مكوتك او براء ياممحون حامد / لا نزل براء لاتوسخني ياهاني انا / لا ليه انزل براء ياممحون طيزك مكوتك تحتاج المني في داخلها عشان يرطبها ويطفي محنتها وحرارتها ياخنيث واذ انا اصبحت ادفق المني في داخل طيز مكوة الخنيث حامد حتى طلبت منه ان لايتحرك حتى اقوم من فوقه انا وبعد ذلك استمريت بعض الوقت وانا نايم على تلك الطيز المكوه الروعه وبعدها قمت وذهبنا الى السياره وقمنا انا والخنيث حامد بلبس ملابسنا وكنا فسخنا جميع ملابسنا قبل ان نقوم بالمبادله واثنا الممارسه كنا جميعا بدون ملابس نهائي وبعدها طلبت من الخنيث حامد ان لايخبر احد عن مافعلن انا وهو مع بعض وطلبت اننا ضروري نكون كل ليله نمارس النيك مع بعضنا انا والخنيث حامد اححح وبالفعل استمرينا حوالي 11 شهر كنا كل ليله نتقابل ونذهب الى اي مكان امان ونقوم بالنيك مع بعض وكنت كل نيكه اقوم بتدخيل كامل زبي في داخل خرق فتحة طيز مكوة الخنيث حامد الى الخصوه وكنا ايضا كل ماوجدنا فرصه نقوم بالنيك في بعض وكان الخنيث حامد ابو طيز مكوه كبيره جدا من احلى الذي مارست معهم والخنيث حامد طيزه مكوته هي اكبر حجم شاهدتها ووضعت زبي فيها طول حياتي بالفعل كانت رائعه وحلوه ولذيذه جدأ واححح على الخنيث حامد واو واو على طيزه مكوته اللذيذه فديته اححح اححح على ذيك الايام
  20. السلام عليكم، سأروي قصتي التي حدثت معي مع الرحل المسن التي لطالما تمنيتها. اسمي روي شاب عشريني يعشق الرجال المسنين خصوصا صاحب الكرش، و منذ زمن و انا اشتهي هكذا علاقة، الا انه و كما تعلمون في بلادنا هكذا امور يمكن ان تهدم حياة الشخص اذا علم بها احد و اصعب مرحلة هي كيف تبادر بطلب الزب. في يوم من الايام كنت عائد من الجامعة و اذا بي ارى رجل مسن من النوع الذي احبه يقف علي جنب الطريق منتظرا باص فتوقفت و سألته عن وجهته، و قلت له انها وجهتي ايضا و كانت بحق. ركب السيارة و مشيت، و بادرت السؤال من اين انت يا عم؟ جاوبني انه من حلب، و بدأ حديث عادي بيننا الا انني انظر بطرف عيني الى جسده، يا له من جسد، رجل في ال 59 من عمره، جسم ممتلأ، اكله الشيب، حليق الذقن مع شنب يوحي بالفحولة و الرجولة. سألته كم من الوقت و انت بلبنان فجاوبني منذ حوالي الثلاث سنوات، * وحدك او ان عائلتك معك؟ - لا، اولادي في المانيا و زوجتي بسوريا * صعبة العيشي وحيدا -شو منا نعمل، واقع ما منو مهرب، و ما حدا بيعرف ايمتا بتنحل، بس تعودت على الوحدة *اي صعبة، و خصوصا زلمي من دون مرا، ما في مين يطبخلك ولا يغسلك ولا يهتم فيك و خصوصا زلمي عندك احتياجتك و رجوليتك. هون حسيت انو مشتاك للجنس من النفس العميق يلي اخذو بس من دون ما يجاوب، فقررت انو جرب معو و قلت انو اذا ما وافق مش خسران شي اصلن ما بيعرفني و ما بيعرف شي عني و قلت له : * هلق بدك تقنعني انو من 3 سنين مش نايك؟ - مين بدا تقبل تعمل شي مع زلمي بعمري و بوضعي؟ و حط ايدو و مسك زبو، هون قلت بنفسي بدي هيدا الزب، قلتلو : * عم انت زلمي وحيد زبك مشتاق للنيك و انا صراحة بحب الزب، شو رأيك نبسط بعض؟ سكت و عم ينظر من الشباك من دون اي رد، تابعت و قلت: * أعتبر عم تنيك مرا من طيزا، بتبسط زبك و لا مين شاف و لا مين دري، و حطيت ايدي ع زبو، قام حط ايدو ع ايدي و شد نحو زبو و سألني : - وين منا نعملها؟ * عنا شقة مفروشة ما حدا بروح عليها و امان - ماشي، بس بلكي حد اجا ع غفلي؟ * مستحيل حد يجي هون حسيت جسمي نار، و اخيرا الرجل يلي بحلم في، و طول الطريق ايدي ع زبو، و هو عم ينظر من الشباك من دون ما ينظر نحيتي، ولا كلمة لحد ما وصلنا. دخلنا الشقة و هو مرتبك، بس انا هيجان عالآخر، قلتلو تفضل يا سيد الرجال و دخلنا غرفة النوم، قعد و انا من دون تردد نزلت بلشت شلحو من اجرو، من بعد الحذاء نزعت الكلسات و عطيت بوسة على كل اجر و قلتلو بلشت شلحو القميس و هو مش مستوعب بعد انو مع ذكر، من بعد القميص قمت و شلكت انا كل تيابي و شلحتو البنطلون و بدأت عض زبو من فوق الكلسون عضا خفيفة، حسيت انو في زب مشتهي النيك و اني ح اتناك نيكة موت. طلعت الزب، طول 20 cm مليان شعر، و من دون وعي بلشت مص، و من اول لحظة فات زبو بتمي اخذ نفس عميق و حس باللذة، وحط ايدو ع راسي و سمعت اول كلمي منو من اول وصولنا و قلي اييييه مص و كبس راسي ناحية زبو ل حتى شفافي لمسو بيضاتو و نزل نيك ب تمي و باقل من دقيقة سمعت صوت انين عالي و حسيت بنهر ماشي بتمي، و اول مرة بشوف زب بيجي بهل غزارة، و ما كانت يترك راسي او يشيل زبو من تمي كنت ع لحظة ح اختنق بس بنفس الوقت مبسوط في، شالو من تمي و عم يلهت و قلي اخخخخخ شو مشتاق اعمل هالشغلة، و زبو بعدو واقف و قعدت انمحن عليه و لحوس زبو و بيضاتو، و يلي هيجو اكتر الحكي لما قلو يسلملي الفحل يلي بدو ينيك طيزي بزبو، بدك تنيكني؟ بدك تدحش زبك و تنيك؟ حبلني يا وحش و الحس زبو و انا حاطط عيني بعينو و هو يمشي ايدو على شعري و يتفرج عليي انا و عم بدحس زبو و يشيلو و يضربني في على وجي، و قلي بدي نيك، قلتلو دخيل زبك انا، نيكني يا فحل، نمت ع ضهري ر رفعت اجريي و حطيتن على صدره، بسق ع ايدو و بلل راس زبو و لعبو علي خرم طيزي، قلتلو حبيبي انا ملك زبك بس فوتو ع الخفيف لتاخد طيزي عليه و من بعدا رجاع نيك متل ما بيطلب زبك يا فحل، بكل لحظة اسمع نفسو و انين البسط، و حاسس بحماوة زبو ناك حوالي ال 20 دقيقة و قلي بدو يجي شلتو دغري من طيزي و قلتوا بعد ما شبعت زيحو شواي، نام ع ظهرو و انا نزلت بوس اجراي و قلو يسلملي الفحل و بلشت لحس ب بيضاتو و قمت ركبت على زبو، و هو بدنيا تانية، و شواي و سمعت صوت صراخو و حسيت باللبن عم يغلي بطيزي و شي دقيقة و هو عم يصرج و ماسك فلقاط طيزي و يشد عليها و منتشي و نكمش زبو و خرج من طيزي و رزح بغيبوبي من دون ما يتحرك. انا هون مهتاج بدي جيب ظهري، بلشت حف زبي بإجراي لحد ما كبيتهم و الانين طالع مني و قلو دخيل زبك يا فحل
  21. بصراحه حبيت المنتدى وحبيت اتكلم فيه عن تجربتي بما ان الاغلب في هالمنتدى اتوقع عاشها وصعب اني اتكلم في هالموضوع لأي احد يعرفني شخصيا ويستحقرني او يفضحني انا حاب اتكلم عن قصتي مع الجنس وممكن البعض يستفيد من تجربتي وفي نهايه الموضوع بكتب من الدروس الا تعلمتها كنت في ال 16 من عمري وشكلي جميل وجسمي متناسق وماكانت عندي اي ميول جنسيه بس كنت الاقي تحرشات كثيره والكل يجيني يبي يتعرف عليه وبالاخص في المدرسه وكانت نيتهم سيئه .. لين تعرفت على شخص وصار يدافع عني ويبعد عني كل شخص يضايقني .. وصرت اجلس معاه وتعرفت على اصحابه وجلست معاهم تقريبا عده اشهر بعدها صار الرجال يتغزل فيني وفي جسمي ويقول انت جميل ومن هالكلام وصار يلمح لي يبي يمارس معاي وطبعا ارفض اي نقاش بهالموضوع لين جاء وقت قالي انا تعبت من مشاكلي مع الناس بسبب اني ادافع عنك لو خليتني بس مره على الاقل كنت باضحي وببعد كل شخص يقرب منك .. وقالي انت لا ترد عليه الحين انت فكر في الموضوع اذا موافق تعالي بكره الساعه 7 بيتنا واذا مو موافق لا تجي بس خلاص اي شخص يقرب منك انت تصرف معاه وانا فكرت في الموضوع بعد مارجعت قلت في نفسي هي مره وحده وبضل يدافع عني ولا احد يقرب مني ووافقت وهنا تبدا القصه دخلت معاه الغرفه وسولفنا شوي وبعدها قالي افسخ ثيابك عشان نخلص بسرعه قبل لا احد يجي وانا كنت مستحي ومتردد في نفس الوقت واتفقت معاه بدون تدخيل لان هذي المره الاولى الا احد بسوي فيني وشافني متردد واخذني بطحني علي بطني وانا حطيت وجهي في المخده من الخجل ومارفعت راسي وهو نزلت البنطرون والبوكسر وجلس يسوي لي مساج في طيزي وشوي قام يبوس وشوي قام يلحس خرمي وانا كنت مرتبك وبعدها بديت احس بحساس غريب وجسمي بدى يرتخي وخليته ياخذ راحته وجلس يلحس اكثر من 10 دقايق تقريبا وهو يلحس يدلك بصبعه خرمي وحسيت بشهوتي وقتها بدت تزيد وشوي قام يدخل صبعه وانا اقوله لا زي ماتفقنا بدون تدخيل قال بس صبعي وصار يلحس وشوي كل شوي يدخل صبعه سريع ويطلعه وقلت له خلاص خلص خفت نطول اكثر سو لي قبل لا يجون الجماعه اصحابنا طبعا انا وجهي في المخده طول الوقت مارفعته وبعدها حط كريم على خط طيزي وجلس بعدها يفرش بزبه وانا الشهوه زادت اكثر وخرمي حسيته بينبض ويتفتح ويستكر وقتها وشوي قام يفرش في خرمي وانا في عالم ثاني وقتها صرت وهو يفرش دخل راس زبه فيني وبعدها دخلاه كله فيني وصرخت من الالم وحاولت اقوم وهو مسكني قالي لا تصارخ لا احد يسمعنا خلك زي ما انت باطلعه بشويش لا تتألم اكثر لما اطلعه مره وحده وطلعاه وخلي الراس بس والالم اخف صار .. وصار يدخل ربع زبه تقريبا وحسيت نفسي بانزل من الشهوه وشوي قال هو قرب بنزل خلاص وبطلعه وبنزل برى وهو بطلع زبه انا رفعت طيزي عشان لايطلعه لان مو قادر اتحمل ومن رفعت طيزي هو دخل الا حقه كله من جديد وقام يسوي بسرعه ونزل فيني ومن الحراره والشهوه زبي قام ينزل بروحه وانا وهو كل واحد يصرخ من شهوته ااااه ااااه وبعدها قام من فوقي وانا رفعت راسي جلست اطالع زبه وانا مصدوم من طوله توني اشوفه بعد ما خلص النيك لو شفته قبل يمكن ماخليته يدخل نصه يقولي وش فيك مصدوم .. وقالي اول مره واحد ياخذ زبي كله وماني مصدق انك اول مره تتناك وراح فيك هالطويل ديه كله زبه كان طويل وضعيف .. وبعدها خلاني اسبح معاه وانا منحرج منه وقام واطالع في زبه بعد مانام صار مغري حق مص نايم ونازل على تحت كان ودي انزل وادخله في بوزي كله بس منحرج منه .. ولبسنا ومشيت البيت وكل بين كم دقيقه يطلع مني من طيزي مع اني طلعت يوم اخش الحمام بس ما طلع كامل واجرب احط صبعي صار يروح كامل .. وهذي كانت اول تجربه لي رحت البيت وجلست افكر ابي اعيد التجربه وابي اجرب امص ويسوي فيني حركات ثانيه وجلست بعدها ايام انتظره يقولي ابيك مره ثانيه وما تكلم لين انا من نفسي قلت له غريبه ماقلت تبي مره ثانيه قالي انا وعدتك مره وحده الا اذا انت تبي ماعندي مانع جلست اضحك قالي تبي الليله قلت على هواك وقال خلاص اشوفك الليله وانا كنت متحمس وطلعت من البيت عشان اروح له الا واحد من اصحابنا الا يجلس معانا ينتظرني ع الباب وقالي ابيك في موضوع وقالي وين رايح وقلت له لصاحبنا وقالي ترى صاحبنا قال لي كل شئ وان انت بتروح له عشان ينيكك وقال للجماعه انه ناكك وفضحك وقال تعال معاي بيتنا ورفضت وحاول ياخذني ورفضت وسيرتي صارت عند كل الشباب وكرهته وصرت ارفض كل شخص يقرب مني مع انه ريحني راحه مو طبيعيه تمنيت اني زوجته في السرير ويسوي فيني كل شئ وبعدها صرت ما اتحمل ابي شئ يريحني لين تعرفت على واحد وحط مزلق ويبي يدخله على طول بدون مقدمات وكل مابدخله يألم وخلص بسرعه بدون تدخيل وصرت ما اثق في احد وصرت اروح محل مساج وافسخ كامل يدلك جسمي شوي وطيزي باقي الوقت ويدخل صبعه واترجاه ابي امص زبه ومايرضى ومايرضى ينيكني يخاف .. وانا الحين احس بشهوه من سبت اول واحد وابي اعيد التجربه وخايف .. واقدر اقول تعلمت من هالتجربه عده اشياء 1 / لا تخلي احد من الجماعه الا تجلس معاك ينيكك بيفصحك الاحتياط واجب تعرف ع واحد من منطقه غير منطقتك 2/ لا تمارس الجنس مع شخص مايعرف يريحك 3 / المبادل احسن حل يستر عليك وتستر عليه ويعرف كيف يريحك ونصيحه عامل السالب على انه سالب في السرير بس ورجال برى الغرفه وبيعطيك كل الا تبيه وآسف على الاطاله
  22. طيب دي اول مشاركه ليا وحقيقي فكرت كتير ايه هتكون بدايتي ف المنتدي وايه اول موضوع اكتب عنه ولكان ملقتش احلي من محمد ف الجيم احكي عنه. كان بقالي فتره منزلتش بلدي انا من الشرقيه وعايش ف القاهره وخلاص نزلت وكان عندي اجازه اخر السنه ف قررت انو لا لازم انزل جيم سالت اخويا بتتمرن فين قالي ع جيم لسه فاتح جديد عرفت بالصدفه ان زميل ليا بيشتغل هناك قولت طيب كويس انو حد هيمرنني المهم اول ما دخلت الجيم لفت نظري الولد اللي قاعد ف الريسبشن واول ما دخلت قولت لا لازم اتعرف عليه المهم اخد اسمي ورقمي يسجله وقعدنا ندردش شويه عن ايه اللي عاوز اعمله وكده المهم عشان ماطولش عليكو روحت اول يوم والتاني والتالت وكأنو نازل عليا صاعقه مش عارف اتكلم معاه ولا حاسس انه مديني مجال المهم قولت لا لازم اجمع عنه شويه معلومات الاول حاولت اعرف اسمه او اجيب فيس بوك بتاعه مش عارف اسأل صاحبي من بعيد كده عشان ميحسش بحاجه او تكون غريبه بس فشلت ملقيتهوش حتي عند صاحبي طيب انستا طيب اي حاجه مفيش اي امل قولت خلاص هنسي الحوار بقي واركز ف الجيم دلخت ملقيتهوش موجود قولت مصلحه ع قد ما زعلت ع قد ما قولت خلاص طالع طبعا غيرت ونازل اتمرن الاقيه بيتمرن وكان عنده ف اليوم ده رجل وطبعا في تمارين كتير زي السكوات وما الي ذلك بيكون اللي بيتمرن فيها طيزه باينه رسمها الي حد كبير وطبعا انا فضلت واقف العب ف الموبايل وع اساس انو بحدد الاغاني وطبعا كنت بصور محمر وهو بيلعب :D:D:D يومها معرفتش اتمرن اعصابي سابت صراحه قولت العب كارديو وخلاص يعني عشان اليوم وقررت انو هيجيب كل المعلومات عن محمد وخلاص انا قتيل الحوار ده وخلاص عزمت النيه ع انه هجيبه سرحت ف اللعب وبابص فجأه الاقي اللي جنبي محمد بصيتله كده وانا من جوايا بقوله يابني خلاص بقي لمهم خدت شاور وغيرت ومشيت قولت لازم ابدء ادور ع معلومات عنه طبعا سألت اخويا وكنت عرفت ان محمد ف نفس الجامعه قولت حلو فشخ وعرفت ان اخوه دفعه اخويا بالطريقه وقعت اخويا ف الكلام وقولتله اسمه ايه وكده وسهرت ع اكاونت اخويا وجبت اكاونت اخوه وبعدها اكاونت محمد المز ومنها عرفت الانستا والرقم حتي وهنا اسمحولي اوصفلكو محمد هو 22 سنه عيونه عسلي وشعره حوار 175 سم كده وابيضاني بطريقه توقف الزب :D:D وعضلاته تهبل وتدويره طيزه جنان وقمر مفيهوش غلطه يخربيته :D:D:D المهم عشان ماطولش عليكو اكتر من كده :D:D روحت تاني يوم وده اول اللقاء مع محمد روحت لقيته بيتمرن قررت ان معملش اي حاجه غريبه واتمرنت عادي وخلصت بسرعه قولت لازم اشوق القمر قبل ما اامشي بابص تحت ملقيتهوش قولت خلاص بقي انسي ودخلت اخد شاور ومعرفش انا كل مره كنت باتفصل من حوار ان المكان بتاع الشاور شبه شفاف تقدر تشوف اللي جنبك ولو ركزت اوي تشوفه فعلا طبعا كل مره كنت بحس ان دي حاجه وحشه وفكرت اكتر من مره اكلمهم عليها وكده بس كنت بكبر دماغي المهم باستحمي وخلصت وانا طالع بضرب بعيني الاقي محمد قدامي بالبوكسر ويخربيت الحلاوه انا زبي وقف طبعا كنت بالبوكسر انا كمان اتلخبطت فشخ وهو خد باله وابتسملي ودخل يستحمي المهم الصدفه لعبت دورها وكان اللوكر بتاعي قصاد المكان اللي محمد دخل فيه ياخد شاور طبعا فضلت البس ع مهلي وخدمني جدا ان محمد مقفلش الباب كويس ف من مكان صغير كده كنت شايفه وهو بيستحمي ومش عارف هو كان واخد باله او لا بس حركاته كانت فشيخه كان بيدعك ف طيزه وعمال يوطي وخد وقته جدا ف الشاور تعب اعصابي من الاخر يعني وقررت ان الطيز دي مش هتفلت من ايدي حتي لو غصب وبدءت ابعتله ادد واهتم بيه واكلمه مره واتنين وتلاته واسأله عن الجامعه والتمرين والوقت وامتي الجيم بيكون فاضي وهو موجود امتي وهكذا وخدمني اخويا فشخ وبقينا بنتكلم كتير وع الواتساب واكتر من مره اوصله الجيم ف طريقي بقينا صحاب يعني وف مره قررت اروحله بقي الجيم وقت ما يكون فاضي ولوحده وف مره من المرات خدمني الحوار فشخ لقيت محدش هناك وقولتله تعالي انت بقي مرنني جه فعلا وف اليوم ده كنت بتمرن وهو قاعد قدامي وزبي بدء يقف وهو خد باله وبدء يضحك كده ويبتسم بعدين قالي استني هاخد تمرينتي معاك بالمره قولتله يلا واهو اساعدك وضحكت وبقيت من وراه كده اقوله بتلعب غلط والزق فيه بهزار بس زبي كان واقف وبيضغط ع طيزه وهو كان مش ممانع وده اداني دفعه فشيخه انو خلاص اكمل بقي بعدين قولتله يلا نطلع ناخد شاور قال يلا وقلعنا وبقينا بالبوكسرات وبتاعي كان واقف :D:D اول ما قلع صفرت وقولت ايه ياعم الحلاوه دي بص كده وضحك وقالي ياعم هدي اللي واقف ده هيفضحك قولتله اعمل ايه مانت اللي فشيخ ومسكت طيزه وقولتله لا التمارين شغاله نار اهه هو ضحك ودخلنا نستحمي وهنا كنت فرحان فشخ انو قادر اشوف طيزه وتعمدت العب ف زبي قدام الازاز وهو كان واخد باله وبقيت اقوله ايه الطيز دي ياعم وهو يضحك ولبسنا وطلعنا واحنا بنضحك وبعدين الموضوع تطور بقي بعد كده هانزل التكمله لو لقيت في تفاعل يلا يومكم بيضحك
  23. انتو عارفين انى بحب اللبس الحريمى وبحب البس واتزوق فى اليو دوه قمت ظبط نفسى ولبست سنتين وكلوت وعليه كمبلزون وبنطلون جنس وعليهم عبايه واتحجبت بطرحه نبيتى مبينا جمالى ونزلة ركبت الاتبيس الجديد اتوبسات مصر علشان رايح اشترى حجات حريمى من العتبه مول القدس الى فى الشوزليه ولما وصلت كنت بتفرج على الى فى المول واشترت عبيات للبيت قطيفه وهناك اتعرفت على عمران كان متبعنى وبيعكسنى عمران ده طويل عضل ضخم ووسيم خرجة من المول خرج وريا وقعد يعاكس فيه لحد ماكلمته ولما بقينه لوحدنا عرفتو بنفسى علشان ميكنش فاكر حاجه ويكون على نورلكنه مكنش مصدق عازمنى على البيت وجاب اكل معاه فراخ وكفته مشويه وكلنا ودخلة غرفت النوم غيرت وخرجة عليه وهو مش مصدق وقعدة جنبه على الكنبه وقرب منى وقعد يبوسنى من شفايفى وراح شيلنى ودخل الغرفه وحطنى على السرير وقلع هدومه واخرج وحش صعب زبر حاولى ٢٥ الى ٣٠ سنتى وتخين واكتشف اننى زى مابقله وهنا مسكنى من راسى وخلنى امص زبره اعد امص اكتر من نص ساعه وقلى انا عاوز ادخلو قلتلو بتاعك كبير خلينى اركب انا عليه وادخله وركبت عليه وادخلته واحده وحده طبعن انا حطيط كريم مزلق كان عندو دخل وبعد ان استقر الوضع رفعنى ونيمنى على ظهرى وقعد ينيك اكتر من نصف ساعه انا حسيت انى اول مره اتناك من طريقته وبوسه فيه انا كنت تحتو مفرفر الى انا جاب طوفان لدرجانى حسيت انى لبنه طلع من بقى وانى شامم رحته
  24. انا عندي 23 سنه من الطوابق فيصل هايج بصورة كبيرة اوي شوية ببقي عايز انيك وشوية ببقي حابب اجرب اتناك سمعت سكس كتير ما عملش حاجه وحاولت كتير أريح نفسي بنفسي وجبت مرهم مخدر ولعبت في طيزي لحد دلوقتي بقيت بدخل اللي انا عاوزه في طيزي من غير ما احس بأي وجع وبرده مفيش فايده انا محتاج حد يكون تبادل أتمتع انا وهو ويعرف يطفي نار زبي وطيزي ونقضي اجمل وقت مع بعضنا انا عندي المكان واللي حابب يجي نريح بعض يبعتلي رساله يقولي هو سالب ولا تبادل ويكتب رقم الواتس بتاعه وانا هكلمه واتس او يكتب رد وانا مستعد نتقابل ولو الليلة حتي انا اول مره هتكون عندي ولو عرف فعلا يطفي ناري هروحله علطول او يجيلي مش هتفرق المهم مش هنبعد عن بعض علي فكره انا نكت قبل كده كذا مره ودي اول مره هتناك فيها وانا من شدة ناري بكتب الكلام ده وانا فيه خياره محشورة في طيزي وقاعد عليها أرجوكم اللي هيقدر يطفي ناري ويكون تبادل او سالب يكتبلي نوعه ورقم الواتس بتاعه
  25. فتحت زميلى فى الشغل صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه. اسمى احمد زيدان واصحابى بتناديلة زيزو فى كتير منكو عارفنى وعارف مواصفاتى بس للى ميعرفش انا 26 سنه من القاهره خريج كليه سياحه وفنادق طولى 178سم ووزنى حوالى 73كجم لون بشرتى قمحى وعينيا بنى وشعرى اسود وسيم الى حد ما زبرى طوله 19سم ومتوسط العرض. قصه انهارده حصلت لما قرر الكافيه اللى انا شغال فيه يفتح فرع جديد فى اسكندريه واختارونى انا و3 كمان عشان مكون فى استف الافتتاح لأنى اشتغلت فى اسكندريه كتير وعارفها كويس المهم احنا ال4 كنا قاعدين فى شقه واحده جمب الكافيه لكن مش بنتجمع احنا ال4 مع بعض لأن كل اتنين فى شيفت وبنسلم بعض فا الاتنين اللى شغالين بالليل لما يجولنا احنا نروح ننام ولما نصحى نروحلهم نستلم منهم هما يروحو ينامو ولجل الحظ اللى مش عارف حلو ولا وحش كان نصيبى ان شريف يبقى معايا فى نفس الشيفت فا الطبيعى اننا بنروح ننام فى الشقه فى نفس الميعاد (شريف شاب 19 سنه لسه بيدرس فى الجامعه اقصر منى حاجه بسيطه وجسمه رفيع لون بشرته ابيض اوى زى التلج وشعره اسود وعينيه بنى معرفش حاجه عن حياته الخاصه وكل علاقتى بيه شغل وبس كنت بلاحظ دايما انه ناعم فى كلامه شويه فى معظم الاحيان بس كل دا مش فارق معايا ولا شاغل دماغى) المهم عدا شهر على وجودنا فى اسكندريه وكنت تعبان اوى بسبب قله النيك والشقه مش بتفضى وفى يوم قررت انى انزل اقعد شويه على البحر يمكن اصطاد واحده انيكها المهم خلصت شغلى وروحت غيرت هدومى ونزلت على البحر اتمشى شويه ولاقيت شريف بيرن عليا انا:-الو ايه يا ابنى فى حاجه ولا ايه؟ شريف:-لأ مافيش بطمن عليك بس وبشوفك فين (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) انا:-بتتصل عشان تطمن عليا وتشوفنى انا فين ايه يا عم الجو دا دا انا امى مابتعملش اللى انت بتعمله دا شريف:-حقك عليا ياعم انا غلطان انى قلقت عليك وقولت اطمن انا:-خلاص ياعم مايبقاش خلقك اضيق من لباسك كده بهزر معاك شريف:-ماشى يا عم حقك هزر براحتك انت فين بقى؟ انا:-بتمشة على الكورنيش وزهقان مش لاقى حاجه اعملها شريف:-انا كمان زهقان ومش لاقى حاجه اعمله اجيلك طيب انا:-ياعم تعالى هو انا هاقولك لأ شريف:-طب انت فين بالظبط انا:-انا قاعد عند بير مسعود على البحر هستناك شريف:-خلاص ماشى هلبس واجيلك بسرعه انا:-ماشى ماتتأخرش عشان انا بتبضن بسرعه شريف:-لا سلامه بضانك هههههههههه انا:-اقفل ياض عشان انت بضانى مش مستحمله ازيه شريف:-لأ صحه بضانك تهمنا يا فندم انا:-بقولك ايه سمعت صوت القطر شريف:-اه لما ببقى مسافر انا:-طب المره دى هسمعهولك فى الشقه وقبل ما يقول اى كلمه كنت قافل السكه فى وشه وقعدت استنيته لحد ما جيه وقعدنا مع بعض على الكورنيش نضحك ونهزر ونتريق على الناس اللى ماشيه ونعاكس البنات لحد ما زهقنا وقررنا اننا نروح وواحنا فى الطريق عدينا على محل بيبيع خمور انا:-بقولك ايه طالما كده انا طلبت معايا اشرب شريف:-طب ايه هو حد قالك انى كولدير ما عندك الكشك اهوه روح اشترى ازازه مايه او استنى لما نروح واشرب براحتك انا:-انت ياض عندك خاله هبله او عمه تخينه شويه شريف:-اه عندى الاتنين بس ليه انا:-طب انت ابوك وامك عارفين انك عبيط شريف:-لأ مخبى عليهم ليه انا:-عشان انت تقريبا شايل مخك وحاطت طبق بيض بالبسطرمه عشان يا اذكى اخواتك انا لو عاوز اشرب مايه عاديه مش هستأذن اهلك ولا اقولك انا عاوز اشرب خمره (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) شريف:-اااااااااه ماتقول كده من الاول انا:-ودى اه وجع ولا دلع شريف:-لا اه عاديه يعنى انى فهمت انا:-لأ دا انت غبى نيك وهتجيبلى شلل هتشرب معايا يا عم خرا ولا لأ؟ شريف:-انا مجربتش اشرب قبل كده انا:-ايوه يعنى عاوز ولا لأ؟ شريف:-مش عارف انا:-طيب بص انا هاجيب بزياده حبيا تشرب اشرب ماحبيتش اديك وفرت ودخلت المحل جيبت ازازه فوديكا وازازتين اى دى و2 كانز استيلا وخدتهم ومشينا لحد ما وصلنا البيت انا:-بتعرف تلعب اى حاجه يا بضانى عشان نتسلى واحنا فوق شريف:-اى حاجه زى ايه يعنى انا:-يعنى دومنه او طاوله او شطرنج اى حاجه من دى شريف:-بعرف اللعب شويه دومنه وشويه طاوله انما مش حريف فيهم انا:-مش مهم تبقى حريف احنا مش بنلعب على كاس العالم احنا هنتسلى شويه ..خد الحاجات دى واطلع وانا هاروح اجيب طاوله واجى شريف:-خلاص ياعم ماتزوقش روحت مديله الحاجات وسيبته ومشيت روحت على قهوه جمب البيت اللى شغال فيها واحد حبيبى اجرت منه طاوله وروحت بيها على البيت وانا بقول فى بالى انى لو قعدت مع الواد دا كتير هتبضن لحد ما اتخصى المهم وصلت لحد باب الشقه وبحط ايديا فى جيبى مالقتش المفتاح وافتكرت انه مع الغبى فضلت ارن الجرس لحد ما فتح الغبى بعد حوالى 5 دقايق ولاقيت شعره مبلول ولافف فوطه جوالين جسمه والفوطه كانت قصيره يادوب لنص فخاده وانا فضلت اضحك على منظره انا:-ايه ياعم جو ياخارجه من باب الحمام وكل خد عليه خوخه دا شريف بضحك:-خوخه خوخه خوخه خوخه انا:-طب خشى جوا يا خوخه لا تستهوى وتربطى راسك من الدوخه شريف:-ياعم انا هدخل اكمل الدش بيتاعى (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) انا:-خشى يا بضانى وماتنساش تغسلها كويس ياض ههههههههههه شريف:-انت بضان اوى على فكره انا:-صحيح فين الحاجه ياض واخلص عشان نلعب شريف:-على الترابيزه اهيه انا:-ماشى يلا طير انت وسيبته وروحت قعدت على الكنبه ادام التلفزيون وبدور على ريموت التلفزيون مالقتهوش وكان شريف مشى عشان يدخل الحمام انا:-ياض يا شريف فين الريموت بيتاع التلفزيون شريف:-هتلاقيه فوق الريسيفر عندك انا:-بقولك ايه تعالى هاته انت ماصدقت قعدت شريف:-يا بضانى على اللى مكسل يقوم دا انا:-انت ياض تعالى هاته من سكات ومن غير برطمه شريف:-ايه ياعم هو انا الخدام اللى جابهولك بابى انا:-بابى؟ عيشت وشوفتك بتقول بابى اخلص ياض انت وشريف راح جى والفوطه ملفوفه حوالين وسطه وبيوطى عشان يجيب الريموت ولاقيت الفوطه اترفعت اكتر لدرجه ان طيزه البيضا بقت باينه وهو موطى ادام منى وكانت اول مره اركز مع جسمه واكتشف ان جسمه ناعم وشعر جسمه خفيف اوى ومنظر طيزه دا اتحفر فى دماغى وفوقت مره واحده من تفكيرى شريف:-اتفضل حاجه تانيه يا فندم قبل ما ادخل استحمى انا:-اه ادعكلى رجليا شريف:-انت عبيط ولا ايه انا:-خلاص يا خالتى بهزر معاك ادخل انت استحمى واخلص هاه وشريف سابنى ودخل يستحمى وانا ابتديت اصب واشرب وانا بتفرج على التلفزيون لحد ما يخلص الدش بيتاعه وكل ما افتكر منظر طيزه الاقى زبرى بيقف وقررت انى اجس نبضه لما يخرج من الحمام واشوف دنيته ايه وشريف خرج من الحمام لابس بنطلون وتيشيرت لونه ابيض وقعدنا نلعب ونشرب واحنا بنتفرج على التلفزيون وابتديت فى تنفيذ خطتى عشان اجس نبضه وروحت رامى الزهر بيتاع الطاوله جمبى انا:-بقولك ايه انا مش قادر اجيب الزهر شريف:-احا بقى ياعم ايه الكسل دا انا:-اذا كان عاجبك شريف:-يا عم ماهو جمبك انا:-لو عاوز تلعب هاته انت شريف:-ماشى يا عم هاجيبه انا عشان عارف انك بتعمل كده عشان هتخسر وراح قايم من مكانه وموطى عشان يجيب الزهر من على الارص ولما وطى التيشيرت بيتاعه اترفه وضهره بقى باين وانا خدتها فرصه وعملت نفسى مسطول وروحت حاطت ايديا على الجزء اللى باين من ضهره بس وماكنتش متوقع اللى حصل ولاقيته بيتعمد انه يطول فى قعدته دى وهو موطى مع ان الزهر تحت ايديه بس عامل نفسه بيدور عليه ولاقيته بيحط ايديه على فخدى كأنه بيسند وهو بيقوم وايديه خبطت فى زبرى اللى كان واقف بسرعه كأنه مش قاصد وهو بيقوم وهنا قررت اتقل شويه وابقى جريئ معاه ولما جيه يشيل ايديه من على رجليا روحت ماسك ايديه وانا باصصله انا:-طب مش تقولى انك عاوز تتناك وانا اريحك شريف:-انت سكرت ولا ايه ايه اللى انت بتقوله دا انا:-ماتخافش انت مش هفضحك بص انت تعبت زبرى ازاى وروحت شادد ايديه اللى انا ماسكها وحطيتها على زبرى اللى واقف من فوق البنطلون وكنت متوقع انه يشيل ايديه من على زبرى ويكمل التمثيليه بيتاعته بس هو ماشلش ايديه من على زبرى وفضل حاطتها بس مش بيحركها وبيبص فى عينيا شريف:-انا مش خايف منك انا عارف انك جدع وعمرك ما هتفضحى انا:-امال قلقان ومتردد من ايه شريف:-اصل دى اول مره ليا قبل كده كان كله شات وخايف اجرب اوى انا:-ماتخافش لو معجبكش مش هنكمل اكيد انا مش هجبرك على حاجه انت مش عاوزها ولما لاقيته ساكت عرفت انه موافق وروحت شادد دماغه عليا وابتديت ابوسه فى شفايفه بحنيه عشان اطمنه اكتر وابتديت احسي بأيديا اليمين على ضهره من تحت التيشيرت بيتاعه وبأيديا الشمال بحسس على رقبته ولاقيت شريف ابتدى يتفاعل معايا (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) فى البوسه وبقى يحسس على زبرى اللى كان واقف من فوق البنطلون وانا روحت فاكك الحزام وزراير البنطلون بيتاعى وخرجت زبرى ومسكت ايديه وحطيتها على زبرى اللى كان واقف وكل دا واحنا شفايفنا مابعدتش عن بعض وشريف واقف وموطى بيبوسنى فى شفايفى وماسك زبرى بأيديه الشمال بيدعك فيه وروحت قايم واقف انا وهو واحنا لسه بنبوس بعض ومسكت التيشيرت بيتاعه وقلعتهوله خالص ورميته على الارض ومديت ايديا ونزلت البنطلون بيتاعه لحد كعب رجليه وبقى واقف ادامى ببوكسر سبعه لونه رصاصى وكل دا وانا ببوس فى شفايفه الطريه وهو ماسك زبرى بأيديه بيدعك فيه وراح لافف جسمه وادانى ضهره وكانت طيزه البيضا شكلها فاجر تحت البوكسر السبعه بيتاعه وابتدى يحك طيزه فى زبرى اللى واقف وانا روحت ماسك البوكسر بيتاعه ونزلته هو كمان لحد كعب رجليه وهو ماسك زبرى مش سايبه وعمال يدعم فيه وعمال يمشى بزبرى فى فلقه طيزه بالطول وانا روحت حاطت زبرى بين رجليه وابتديت ادخل زبرى واخرجه بين رجل شريف اللى بقى هايج وعامل زى العجينه فى ايديا وروحت ساحب دماغه ولفيتها خليته يبص ليا ورجعت ابوس فى شفايفه تانى وهو راح مخرج زبرى من بين رجليه ومسكه فى ايديه وبقى عمال يدعك فيه وانا ببوسه فى شفايفه بكل حنيه ولفيت جسمه تانى وخليت وشه ليا وروحت قالع التيشيرت بيتاعى خالص وخدته فى حضنى ابوس فيه وهو مكمل دعك فى زبرى بأيديه وانا نزلت بأيديا احسس على فرده طيزه بأيديا الشمال وبأيديا اليمين بحسس على خرم طيزه وبمشى بصوابعى على خرم طيزه الضيق من بره وهو سايح وهايج فى ايديا زى البنت بالظبط وروحت سايب شفايفه انا:-ايه مش عاوز تمص زبرى؟ شريف:-نفسى امصه انا:-اهو عندك اهوه وروحت مقعده على الكرسى وقلعته البنطلون والبوكسر خالص ووقفت ادامه وزبرى بقى ادام دماغه (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) وشريف راح ماسك زبرى بأيديه الشمال وابتدى يلحس فيه كله بلسامه طالع نازل لحد ما اخيرا خد زبرى كله فى بوقه يمص فيه ويطلعه من بوقه يلحس فيه تانى ويلعب فى راس وفتحه زبرى بلسانه ويرجع يدخله فى بوقه يمص فيه وهيجنى بمصه ابن الفاجره وانا روحت ماسك دماغه وابتديت انا اللى ادخل زبرة واخرجه وبقيت انيكه فى بوقه جامد وشويه وسيبته يكمل مص فى زبرى براحته عشان مايكرهش المص وهو رجع يمص فى زبرى بطريقته الفاجره وانا نزلت افرك بأيديا فى حلمات صدره وهو بيمصلى زبرى وبيدعك فيه بأيديه اليمين ونزل على زبره بأيديه الشمال ومكمل مص فى زبرى لحد ما اتغرق من ريقه وبقى حديد فى ايديه انا:-كفايا مص لحد كده شريف:-ماشى يا زيزو بس بالراحه عليا عشان خاطرى انا:-ماتخافش وروحت مخليه يقعد على ايديه ورجليه فى وصع الدوجى استايل وروحت قاعد على ركبتى على الارض ونزلت على فرده طيزه الشمال اللحس فيه بلسانى وابوسها بشفايفى وبعدين روحت على فرده طيزه اليمين اللحس فيه وابوس فيها هى كمان وكل دا وانا بفرك وبقفش فى طيزه بأيديا وابتديت ادخل واحده واحده بلسانى وشفايفى لحد ما وصلت لفلقه طيزه وبقيت اللحسها بلسانى وركزت على خرم طيزه بلسانى اللحس فيه لحد ما اتغرق من ريقى وهو عمال يزوم وسايح فى ايديا وابتديت ادخل اول صباع من ايديا واحده واحده فى خرم طيزه وانا مكمل لحس فى خرم طيزه وهو عمال يزوم ويتأوه لحد ما خد على صباعى اللى جوا خرم طيزه وابتديت ادخل صباعى التانى بالراحه خالص لحد ما دخل كله هو كمان وسيبتهم جوا شويه وهو عمال يزوم لحد ما خد على حجمهم وابتديت ادخلهم واخرجهم وانا مكمل لحس فى خرم طيزه وبقيت اوسع لصباعى التالت اللى ابتديت ادخله هو كمان بالراحه لحد ما دخل كله جوا خرم (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) طيزه وشريف بقى عمال يتأوه ويقولى ااااااااااه طلعهم يا زيزو ااااااااه مش قادر ااااااااه طلعهم اااااااااه بس انا مخرجتش صوابعى من خرم طيزه وسيبتهم وانا مكمل لحس فى خرم طيزه وبأيديا الشمال بقيت ادعك فى زبره عشان ينسى الوجع اللى فى طيزه وابتديت انيكه بصوابعى وانا باللحس فى خرم طيزه لحد ما خد عليهم وبقى عادى وحسيت انه يقدر يستحمل دخول زبرى وروحت قايم واقف وراه ومغرق زبرى من ريقى وابتديت ادخل زبرى بالراحه لحد ما راس زبرى دخلت فى خرم طيزه وهو عمال يزوم ويتأوه وسيبت راس زبرى جوا خرم طيزه لحد ما خرم طيزه خد على حجم راس زبرى وروحت مخرج زبرة ومغرقه تانى من ريقى وابتديت ادخله تانى بس المره دى دخلته لحد ما نص زبرى دخل فى خرم طيزه وسيبته جوا وانا بحسس على ضهره بأيديا وهو بيتوجع من حجم زبرى لحد ما خد على حجمه وابتديت ادخل واخرج نص زبرى بس فى خرم طيزه وروحت مخرج زبرى تانى ومغرقه من ريقى وابتديت ادخله واحده واحده لحد ما زبرى دخل كله المره دى فى خرم طيز شريف وهو بيتوجع وروحت نازل على زبره بأيديا الشمال ادعك فيه عشان اهيجه معايا وانسيه الوجع اللى فى طيزه ونزلت على رقبته من ورا ابوس فيها وروحت عند ودانه انا:-مبروك يا عروسه اتفتحتى خلاص شريف:-ااااااااه يا زيزو بيوجع اوى انا:-فى الاول بس انما بعد كده هتتعود شريف:-مش قادر يا زيزو وانا ماردتش عليه وابتديت ارضع فى حلمه ودنه واللعب فيها بلسانى وانا بدعك زبره بأيديا الشمال وانا سايب زبرى فى خرم طيزه لحد ما هو خد على حجم زبرى وابتدى يحرك جسمه لأدام ولورا عشان زبرى يدخل ويخرج فى طيزه وهنا انا كمان ابتديت احرك وسطى وبقيت ادخل (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) زبرى بالراحه خالص وازود فى سرعتى واحده واحده لحد ما بقيت انيكه فى خرم طيزه بسرعه متوسطه وشريف بقى عمال يزوم ويتأوه ويقولى اااااااااه بيوجع اوى يا زيزو ااااااااه زبرك كبير اوى اااااااااه بس حلو ااااااااااه انت بتنيك حلو اوى ااااااااه مش قادر اااااااااه انت فشخت خرمى اااااااااه نيكنى يا زيزو ااااااااه نيكنى يا حبيبى كمان اااااااااااه مش قادر ااااااااه زبرك حلو اوى ااااااااااه كمان دخلو كمان اااااااااه نيكنى اوى فى طيزى اااااااااه وانا سمعت اهاته دى وابتديت اهيج عليه اكتر وبقيت ازود فى سرعتى واحده واحده لحد ما بقيت انيكه بأقصى سرعه عندى فى خرم طيزه وشريف عمال يتأوه ويقولى اااااااااااه ااااااااااه بالراحه يا حبيبى ااااااااااه مش كده اااااااااااه بالراحه عليا ااااااااااااه بيوجع اوى يا زيزو اااااااااااه بيوجع اوى اااااااااه بالراحه عليا يا حبيبى ااااااااااه مش قادر ااااااااه واحده واحده اااااااااه انت جامد اوى اااااااااه يالهوى عليك اااااااااااه هتفشخ خرمى ااااااااااه طب واحده واحده ااااااااااه مش قادر يا زيزو اااااااااااه وانا قررت اريحه شويت وابتديت اهدى فى سرعه نيكى واحده واحده لحد ما خرجت زبرى من خرم طيزه خالص وروحت قالع البنطلون والبوكسر بيتوعى خالص ونمت على الكنبه انا:-اطلع اقعد على زبرى ونيك نفسك براحتك شريف:-انا كان نفسى فى الوضع دا اوى وراح مغرق زبرى من ريقه وطالع قاعد فوق منى وهو مدينى ضهره ومسك زبرى بأيديه وابتدى يقعد عليه بالراحه خالص لحد ما زبرى دخل كله جوا خرم طيزه وابتدى يطلع وينزل على زبرة بالراحه ويسرع واحده واحده وهو ساند على رجليا بأيديه الشمال وبأيديه اليمين بيدعك فى زبره وهو عمال يتأوه ويقولى اوووووووف زبرك كبير اوى يا زيزو ااااااااااح وسخن اوى ااااااااااه وجامد نيك (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) ااااااااااه يابخت اللى هتتجوزك اااااااااه هتمتعها بزبرك ااااااااااه زبرك مالى طيزى ااااااااااه حلو اوى ااااااااااه عاوزو دايما اااااااااه ماتحرمنيش من زبرك اااااااااه اعتبرنى مراتك ااااااااااه انا لبوتك من دلوقتى ااااااااااه متع طيزى بزبرك ااااااااااه يالهوى عليك اااااااااااه انت جامد اوى ااااااااااه يخربيت زبرك ااااااااااه وانا نايم على ضهرى وبحسس على ضهره بأيديا وهو مستمر فى طلوعه ونزوله السريع على زبرى وكلامه اللى يهيج الحجر ولا اجدع شرموطه دا لحد ما انا حسيت انى قربت اجيب انا:-يلا انزل من على زبرى شريف:-ااااااااه خلينا كده انا:-هنغير الوضع شريف:-اااااااااه خلاص زى ما تحب وكل دا وهو بيتنطط على زبرى وراح نازل من فوق منى وانا خليته ينام على ضهره مكانى على الكنبه وخدت رجليه على كتفى ومسكت زبرى بأيديا وابتديت ادخله فى خرم طيزه لحد ما دخل كله وبقيت انيكه بسرعه متوسطه وانا ماسكه من وسطه وهو نايم على ضهره عمال يلعب فى زبره بأيديه اليمين وبيتأوه وبيقولى ااااااااااه انت جامد اوى يا زيزو اااااااااه زبرك حلو اوى ااااااااااه دخله فى طيزى كمان اااااااااه يالهوى عليك ااااااااااه نيكنى جامد ااااااااه انا من انهارده مراتك اااااااااه نيكنى اوى ااااااااااه مش قادر ااااااااااه زبرك حلو اوى ااااااااااه نيك طيز مراتك كمان اااااااااااااه حلو اوى ااااااااااه مش قادر اااااااااه نيكنى كمان ااااااااه وانا هيجت اوى وجيبت اخرى وابتديت انيك فى خرم طيزه بأقصى سرعه عندى وانا بكلمه انا:-اهوه يا خول وهو بيدعك فى زبره جامد وبيتأوه وبيقولى شريف:-ااااااااااه نيكنى جامد اااااااااه ايوه كده ااااااااه انا الخول بيتاعك اااااااااه انا:-اهوه يا متناك شريف:-ااااااااااااه ايوه كده ااااااااه نيكنى جامد ااااااااااه انا المتناك بيتاعك انت ااااااااااااه (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) وانا ازود واسرع فى نيكى فيه انا:-اهوه يا شرموط وهو يتأوه اكتر شريف:-اااااااااه مش قادر ااااااااه حلو اوى ااااااااااه انا شرموط زبرك ااااااااه نيكنى كمان اااااااااااه انا:-اهوه يا لبوه شريف:-ااااااااااااه انا لبوتك انت ااااااااه نيكنى جامد يا اسدى ااااااااااه نيكنى كمان ااااااااه هات اخرك ااااااااااه افشخلى طيزى اااااااااااه وانا حسيت انى خلاص هاجيب ومش قادر استحمل اكتر من كده انا:-هاجيب يا شريف هاجيب يا خول وهو مكمل دعك فى زبره وعمال يتأوه شريف:-اااااااااه هات فى طيزى ااااااااااه املاها لبن اااااااااه هات فى طيز مراتك ااااااااااه نفسى احمل منك اوى اااااااااه انا كمان هاجيب ااااااااااااه وانا وهو بنتأوه من المتعه وجيبت لبنى فى خرم طيزه من جوا فى نفس الوقت اللى شريف كان بيدعك زبره بأيديه وبيجيب لبنه على بطنه وسيبت زبرى جوا خرم طيزه لحد ما زبرى نام وخرج لواحده من خرم طيزه وروحت سايبه ورايح قاعد على الكرسى وصبيت كاس ليا وقاعد بشربه ولاقيت شريف راح جى وقاعد على حجرى وبايسنى فى شفايفى شريف:-انت حنين اوى يا زيزو انا:-اه ما انا عارف بس دا فى الاول بس هههههههههههههه شريف:-يعنى انت انبسط ونفسك نعملها تانى انا:-اه بس مش انهارده عشان طيزك ماتتفشخش منى ويبان عليك وتتفضح شريف:-زى ما تحب بس ممكن اطلب منك طلب انا:-اطلب شريف:-نفسى اشرب خمره بس من بوقك انت انا:-لأ كده غلط عليك هتبقى مدمن خمره هههههههههه شريف:-عشان خاطرى انا:-ماشى يا سيدى يلا وروحت شارب الكاس بس خليته فى بوقى مبلعتهوش وروحت بايس شريف فى بوقه وابتديت احط الخمره فى بوقه وانا ببوس فيه وهو بقى يبلع فيها لحد ما خلصنا وقومته من على حجرى ودخلنا اتشطفا ونمنا فى حضن بعض عريانين وبقت عادتى انا وشريف اول ما نخلص شغل و ندخل الشقه نقلع هدومنا وانيك فيه وبقى يلبسلى قمصان نوم وحاجات حريمى طول ما احنا فى الشقه لحد ما قرر انه يسيب البراند اللى شغالين فيه واشتغل فى محافظه بعيده.
×
×
  • انشاء جديد...